Autor |
Wiadomość |
Qarter
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:19, 28 Sty 2008 |
|
Tak jak w temacie.
Ja kocham ta nację za samurajów, którzy w patchu 1.12 maja premię do konnych, a po lpeszeniach w kuźni i wyćwiczeniu na manekinach są super
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 20:50, 28 Sty 2008 |
|
Za chordy wyćwiczonych samurajów
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez King Paweł dnia Pon 20:50, 28 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Wto 12:54, 29 Sty 2008 |
|
HORDY .
Ja lubię też za teraz dobre wojska, samurajowie są świetni . A Gildia magów też bardzo fajna, magowie i smoki są silne jak mało kto .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Haroun94
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Ursynowa!!
|
Wysłany:
Śro 15:09, 30 Sty 2008 |
|
Ja natomiast lubie tą rasę za doskonałe jednostki jakimi są :
-Samurajowie konni - atak razem z łucznikami konnymi zostawia .... nic nie zostawia (pod warunkiem, że przeciwnik nie zainwestował w pikinierów/tic-taci)
-Smoki - atak razem z samurajami i łucznikami (konnymi)
-Ninja - ech...przedarcie się nimi (ukrytymi) do centrum wrogiego miasta i ew. atak frontalny innymi jednostkami
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Śro 17:18, 30 Sty 2008 |
|
Lubię ich, bo na moje oko mają więcej atutów niż Euro
- Smoki - chyba nie musze komentować... najjjjlepszy, bezkonkurencyjny potwór w swiecie Tzara
- Baszty Rakietowe - Kiedy się miasto obmurowuje murem i postawi się kilka baszt rakietowych to istna twierdza Chyba, ze ziomek ma smoki to trzeba tez zwyklych baszt dorobić
- technologie powiększające limit do 250 i 300... - hchyba nie musze tłumaczyć
- Możliwy zakup magicznych przedmiotów na targu - Mozna mieć super magów ze wszystkimi czarami, ani trochę nie podatnych na Kapłanów
- W miarę dobre jednostki konne chociaż może i za wiele nich
- tak jak u euro manekiny
- Bardzo dobre zaklęcia
- Ninja... jak dojdziemy armią 50 ninja, jak nie wystarczy mniej, do zamku przeciwnika i mu rozwalimy, a przy okazji bijemy się od frontu z wojskiem wroga to jest prawdziwa rzeźnia
- Kaplani mogący atakować każdą jednostkę, mający przy produkcji od razu 2 poziom doświadczenia i mogący nauczać wieśniaków, ninja i mnichów swojego poziomu. Wyobrażcie sobie Kapłana na 12 pozimie czyli herosa... jakie mielibyśmy dobre pospolite ruszenie... każdy wieśko na 12 poziomie i każdy heros A taka armia herosów-mniachów ^_^
Narazie już mi nic nie wchodzi do łebka
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Danielos von Krausos dnia Śro 17:20, 30 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:25, 30 Sty 2008 |
|
Ninja mają jedną bardzo poważną wadę: kupa wytrenowanych łuczników z błogosławieństwem tnie ich jak masło... Dlatego Ninja warto wspomóc innymi jednostkami (zwłaszcza samurajami, dość odporni na strzały) .
Baszty rakietowe to RE-WE-LA-CJA! Odkryłem to niedawno, poznałem się jak warto budować gildię handlu . Są one świetne na łuczników, doskonałe do zdejmowania kapłanów... Wspaniały zasięg, dobry atak i czego potrzeba więcej? Trochę mało HP, ale postawienie obok zwykłej baszty i obmurowanie rozwiązuje problem..
Co do konnicy: teraz trochę mniej znaczy, bo łatwo ich poskromić pikami, lecz na wszystko inne wciąż skuteczne .
A magowie w połączeniu z wytrenowanym wojskiem to masakra! Podczas ataku pozbywanie się łuczników pociskiem ognia, wprawianie w szał armii wroga i petryfikowanie krzyżowców (blokada wypraw na spory czas), to doskonałe wsparcie walczących wojsk. A nawet kapłani niestraszni - zasięg pocisku ognia pozwala ich likwidować szybko i sprawnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:42, 30 Sty 2008 |
|
Gdy się atkauje wojem od forntu to zazwyczaj wróg skupia całe swoje wojsko na froncie gdzie jest bitwa dlatego łuczniocy będą chyba na polu bitwy. taka jest strategia Ninja: wszystko wojo na polu bitwy a ty wszystko w wiosce ninjami kosisz
A Baszty rakietowe mają słabość:
Możesz sobie smokami latać... a baszty r. nic ci nie robią Daltego robi się też baszty obok Ale na graczy euro i arabów bastzu sa pięęękne
A Gildia k. ma nie tylko takie atuty jak baszty (wymieniłem wczesniej)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Danielos von Krausos dnia Śro 19:42, 30 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:53, 30 Sty 2008 |
|
E, jak się współpracuje z Europejczykiem to podeśle ci kilku kapłanów i już. A jak nie to... robisz więcej łuczników i baszt to smoki się mogą schować !
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 23:01, 30 Sty 2008 |
|
Danielos von Krausos napisał: |
Gdy się atkauje wojem od forntu to zazwyczaj wróg skupia całe swoje wojsko na froncie gdzie jest bitwa dlatego łuczniocy będą chyba na polu bitwy. taka jest strategia Ninja: wszystko wojo na polu bitwy a ty wszystko w wiosce ninjami kosisz
A Baszty rakietowe mają słabość:
Możesz sobie smokami latać... a baszty r. nic ci nie robią Daltego robi się też baszty obok Ale na graczy euro i arabów bastzu sa pięęękne
A Gildia k. ma nie tylko takie atuty jak baszty (wymieniłem wczesniej) |
Koszenie wioski od tylca ninjami jest niezgodne z zasadami. Więc czasami będziesz miał tą taktykę zabronioną.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Czw 9:36, 31 Sty 2008 |
|
O ile mi wiadomo dzięki patchowi chyba coraz żadziej gra się na zasadach...
piorun też fakt, ale koledzy euro żadko pomagają kapłanami
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 9:58, 31 Sty 2008 |
|
Danielos von Krausos napisał: |
O ile mi wiadomo dzięki patchowi chyba coraz żadziej gra się na zasadadach... |
A to dlatego ty jesteś za patchem.
Jakoś poglądy ludzi na temat zasad się nie zmieniały i nadal wielu gra na nie. No chyba, że chodzi ci o odejście hiszpanów...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 11:57, 31 Sty 2008 |
|
Dzięki patchowi zasady nie będą już tak odczuwalne dla balansu gry, jak to było na patchu 1.10, gdzie zasady uniemożliwiały zwycięstwo każdą rasą, obecnie gra z zasadami czy bez nich wiele nie zmienia, nie są już niczym istotnym, przynajmniej moim skromnym zdaniem...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Haroun94
Dołączył: 18 Sie 2006
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Ursynowa!!
|
Wysłany:
Czw 13:20, 31 Sty 2008 |
|
ogólnie to chyba ten patch powstał właśnie w celu wyrównania szans każdej rasy
pamiętam jeszcze stare dobre czasy...
Ja Azja
reszta Euro )
i to była gra
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 13:43, 31 Sty 2008 |
|
Grywasz czasami w tzara online?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Blademan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY Płeć:
|
Wysłany:
Czw 18:35, 07 Lut 2008 |
|
Szał Bitewny i 300/300
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|