Autor |
Wiadomość |
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 11:18, 17 Maj 2008 |
|
Janczarów nie opłaca się robic, chyba że w późniejszej fazie gry, nastawiasz sobie 15 koszar i robisz janczarów jak masz dużo surków.
Arabowie to trudna nacja więc nimi trzeba umiec grac, ale to nie oznacza że jest słaba...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Michu wojak
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń
|
Wysłany:
Sob 11:26, 17 Maj 2008 |
|
Tak, ale zrobienie dużej ilości koszar również wymaga dużej ilości "surków"
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 16:00, 17 Maj 2008 |
|
Lorys napisał: |
Janczarów nie opłaca się robic, chyba że w późniejszej fazie gry, nastawiasz sobie 15 koszar i robisz janczarów jak masz dużo surków.
Arabowie to trudna nacja więc nimi trzeba umiec grac, ale to nie oznacza że jest słaba... |
Każda osoba grająca na arabach mówi, że to trudna nacja.
15 koszar dla janczarów? To ty chyba przez godzinę będziesz dochodził do limitu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Wto 22:19, 24 Cze 2008 |
|
lorys ma racje że to trudna nacja, ale możliwe ze najlepsza... a to czemu?? bo nie ma wad... euro potrzebuje do egzystencji hałdy złota na swoje aczkolwiek potężne jednostki ale mają słabych magów. azjaci za to nie mają krów i co ważniejsze nie ma pik... poza tym nie mają dobrej konnicy... samuraj konny późno się robi jest drogi i nie dorównuje janczarowi ani krzyzowcowi... a na początek rydwany to gówno. juz wole roninów którzy są niedoceniani ale na początku potrafią wiele, szczególnie w obronie... euro ma obrone na bazie wylącznie jednostek!! azjaci mają wyśmienita obrone. nie dość że mur chiński to jeszcze baszty rakietowe i ognisty pocisk z koncentracją czyniloby azjatów nie do zdobycia gdyby nie... gdyby nie brak bialych kulek u kaplanów... ale i bez tego wymiatją...
wracając do arabów do nie maja słabych punktów a wzbogacanie rudy czyni z nich nacje która nie musi praktycznie o surowce walczyć... maa satrapę przyzwoity do obrony, ciężką konnice chyba najbardziej uniwersalną jednostkę w grze wojownicy dżihadu produkowanych za bezcen w zamku... janczar to po prostu coś pięknego... na azjatę wręcz nieoceniony... a na europe? to magowie i oszczędna armia... armia tej samej klasy co euro u arabów kosztuje mniej... a araby mają wzbogacanie rudy owe wyżej wymienione... poza tym mag jest wyśmienity deszczyk i wskrzeszenie to coś pięknego zwłaszcza gdy ma się maga herosa i przywództwo:) dżin z całej trójki przyzywanych jednostek jest najsłabszy ale i najszybciej się robi... a walczy całkiem sobie... no nawet bardzo dobrze... arabowie nie mają słabych punktów w defensywie, ofensywie, ani gospodarce. porostu są uniwersalni silni i łatwo się u nich pogubić... ale można ich też polubić obecnie gram azjatami ale arabów też bardzo lubie i cenie...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Margal
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane Płeć:
|
Wysłany:
Wto 22:35, 24 Cze 2008 |
|
Li Mu Bai zadam Ci to samo pytanie po raz którys z kolei... na tamte posty nie odpowiadasz bo po co ?? Jeśli są one skierowane przeciwko Ciebie to najlepiej się plecami odwrócić, a więc pytanie, grasz na singlu czy on-line ?? Jeśli na singlu to niezłomnie moge Ci przyznać racje w pewnym sensie ale on-ilne arabowie są najsłabsi ponieważ trzeba mieć do nich wprawy i nie popelniac błedów, wiedziec co i gdzie (Linear) żeby wygrac... janczary nic nie zrobią jesli nastawiasz z 10 pików przed armią wykoszą ich tak że... co to znaczy wojownicy dżichadu z zamku ?? bo nie wiem... co do magii to inna sprawa, masz racje jeśli chodzi o azje z tymi białymi kulkami, gdybykapłany miały mozliwosc strzelania to wtedy trzeba by było zmniejszyc siłe jednostkom azjatyckim bo byla by to przesada, troche zszedłem z tematu ale twój post wyżej też jest w połowie nie na temat,hmmm najlepszą jednostką u arabów jest łucznik konny jak dla mnie najbardziej wypasiona jednostka arabska która wymiata na MP w wiekszych ilosciach masakra
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Margal dnia Wto 22:35, 24 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Michu wojak
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń
|
Wysłany:
Wto 22:54, 24 Cze 2008 |
|
Margal, Liu Mu Baiowi chodziło o to, że w zamku produkuje się wiesniaków, a potem zamienia się ich w wojowników dżihadu .
Liu Mu Bai:
Cytat: |
azjaci za to nie mają krów |
Ale mają dużo wydajniejsze farmy, i są najlepsi w zdobywaniu żywności.
Cytat: |
i co ważniejsze nie ma pik |
Ale samuraj ma premię do jednostek konnych. Nie tak dużą jak pikinier, ale i tak wystarczy.
Cytat: |
dżin z całej trójki przyzywanych jednostek jest najsłabszy ale i najszybciej się robi |
TRÓJKI??? Raczej nie... Dżin NAJSŁABSZY??? Raczej nie... chcesz mi powiedzieć, że nietoperz z dżinem wygra? I, że przyzwanie nietoperzy trwa dłużej niż przyzwanie dżina??? I że: golem + smok + dżin + latający dywan + nietoperz = 3 ???????
Cytat: |
a na europe? to magowie i oszczędna armia |
A janczar tani jest? A co do reszty jednostek arabskich, to pozwól, że spytam przenosnią: Gdybyś miał zjeść kanapkę, to czym byś ją posmarował? Dużą ilością gówna*, czy małą ilością dżemu?
* Przepraszam za wulgaryzm, to dla podkreślenia 'przenośni'
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Margal
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane Płeć:
|
Wysłany:
Wto 23:22, 24 Cze 2008 |
|
Na początku azjata ma najlepszą wydajność pól i zarabianie żywności, przez krowy euro i arab są poprostu w tym najlepsi, w troche późniejszym czasie gry ;] też miałem napisac o premii samurajów na jednostki konne, Li mu Bai z tymi trzema bossami chodzilo o najlepsze jednostki magiczne, który specjalizuje się walką wrecz armią i budynkami najlepszą z nich jest smok, szybki, zwinny i efektowny, nie powiem po czym szybko padają bo chyba wiecie xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:22, 25 Cze 2008 |
|
Sorak że nie odpisywałem i ze znowu to robię "hurtowo" zacznijmy od wielkiej trójki: smok dżin golem... Smoki są szybkie no i chyba każdy wie jak pięknie koszą jednostki(jeśli nie ma kapłanów,ale to się tyczy wszystkich 3) Golem ma atak oblężniczy jest najsilniejszy, ale najdłużej się robi (zakładając że azja ma koncentracje) Dżin jest za to dość uniwersalny dość szybki ale pod względem parametrów najgorszy...
Drugie... na necie nie grałem, bo mam neta od kilku dni i porostu chciałem wyrazić swoje zdanie na temat gry (można powiedzieć że z botami) Zapewne w miarę opływu czasu będę weryfikował swoje stanowisko... o ile zacznę grać on-line... mam trochę mało czasu... ta dygresja jest sprostowaniem wszystkich spekulacji na mój temat... BARDZO MOŻLIWE ŻE JESTEM CIENKI i jeszcze jedno pytanko... czy te wasze dygresje odnoszą się do wersji 1.12a czy 1.10 ja pisałem o 1.10 wiec bardzo możliwe że stąd te rozbieżności i również nigdy nie grałem na surowcach początkowych:dużo, zawsze mało albo średnio, a wydaje mi się że tu większość gra na dużo... stąd zapewne kolejne rozbieżności
a kanapki to zazwyczaj z szynką jest... a "dżemu" to tylko słucham... wracając do tematu z margalem będę mógł polemizować lub i nie kiedy się dowiem na jakim patchu gracie:) (pewnie mnie teraz za nooba uważacie:D) no i musze troche pograć w 1.12a:P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Michu wojak
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń
|
Wysłany:
Śro 22:28, 25 Cze 2008 |
|
Cytat: |
a kanapki to zazwyczaj z szynką jest... a "dżemu" to tylko słucham... |
Szczerze i bez wstydu przyznaję, że kompletnie nie rozumiem o co chodzi w tym zdaniu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Margal
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:43, 25 Cze 2008 |
|
Myślałem poprostu że grałes na necie, a mówimy o patchu 1.12 ... Co do początkowych to stworzył temat gdzie ożywiliśmy także teraz inne początkowe bo normalne i raz sie gra na tych a raz na tych, ja jestem uniwersalny xD raczej nie obrażałem Cie w swoich wypowiedziach tylko podważałem twoje racje a że co chwile o nich pisałeś to mi serce opadało, byc moze jesli chodzi o 1.10 masz racje a 1.12 zero pojęcia no musisz chłopie zagrać z nami na MP,
aaa każdy kiedys był noobkiem...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 23:03, 25 Cze 2008 |
|
Michu wojak
Cytat: |
Gdybyś miał zjeść kanapkę, to czym byś ją posmarował? Dużą ilością gówna*, czy małą ilością dżemu?
|
dżem to taki zespół bluesowo rockowy:) a szynka po prostu dobra jest w ramach wyjaśnienia:)
Margalu uznajmy to za nieporozumienie... nie znalem po prostu waszych wszystkich zasad... na 1.12a grałem 20min tak tylko orientacyjnie:D mo i bardzo milo byłoby z kimś zagrać... dziś jak już kogoś znalazłem to mi prąd wyłączyli:) ale choćby skały srały to w końcu zagram:)
jeśli chodzi o grę to będę pisał jak się jak się zaznajomię z nowym patchem:D a reszta postów tyczyła się wersji1.10... za swoje grzechy przepraszam... za wszystkie serdecznie nie żałuje... proszę o grę on-line i zbawienne mnie rozwalenie:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Michu wojak
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń
|
Wysłany:
Śro 23:59, 25 Cze 2008 |
|
To odpowiedz wreszcie Li Mu Bai! Wolałbyś dużo słabego wojska czy mało, ale za to dobrego? Proponuję wejść w edytor, ustawić 50-60 piechurów arabskich, a na przeciwko nich z 15 rycerzy. ( Tak właściwie to nigdy nie próbowałem ). Ale podejrzewam, że zwycięsko wyszli by z tego rycerze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Czw 0:55, 26 Cze 2008 |
|
ilość czy jakość otóż stawiasz mi azaliż takie pytanie... odpowiedź prosta i mam nadzieje że każdy zrozumie... można to przyrównać do szynki:D gdy jesteś głodny i chcesz się najeść nie obchodzi cię jaką szynkę jeść. liczy się GŁÓD... atoli gdy Twój żołądek się nasyci... wtedy zaczynasz się delektować... ale nie można delektować się szynka za 5zł/kg... wybierasz szynkę z górnej polki za 30zł/kg i się nią delektujesz a starą szynkę wyrzucasz:) te prawa natury i w Tzarze obowiązują
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Czw 0:56, 26 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Czw 6:57, 26 Cze 2008 |
|
Li Mu Bai napisał: |
Golem ma atak oblężniczy jest najsilniejszy |
Obojętnie jaki patch, ale Smok zawsze wygra z Golemem...
Li Mu Bai napisał: |
ilość czy jakość otóż stawiasz mi azaliż takie pytanie... odpowiedź prosta i mam nadzieje że każdy zrozumie... można to przyrównać do szynki:D gdy jesteś głodny i chcesz się najeść nie obchodzi cię jaką szynkę jeść. liczy się GŁÓD... atoli gdy Twój żołądek się nasyci... wtedy zaczynasz się delektować... ale nie można delektować się szynka za 5zł/kg... wybierasz szynkę z górnej polki za 30zł/kg i się nią delektujesz a starą szynkę wyrzucasz:) te prawa natury i w Tzarze obowiązują |
No cóż, gdy ja gram w Tzara i jestem głdony to robię pauzę i idę do kuchni po kanapkę, ale by zjeść piechurów... nie wpadło mi to jeszcze do głowy, atoli może jest to niezły pomysł
Doprawdy, głodu nie da się porównać z Tzarem...
Ale załóżmy...
Byłeś głodny, "zjadłeś" sobie 60 piechurów, ale ktoś nie był głodny i "zjadł" 25 janczarów i Cię zjedzie... i co wtedy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Czw 7:35, 26 Cze 2008 |
|
DvK napisał
Cytat: |
Obojętnie jaki patch, ale Smok zawsze wygra z Golemem... |
chodzi mi o parametry... a 1.10 smoka kładą łucznicy... nie wiem jak jest w 1.12a:)
Nie zrozumiałeś przenośni!!
DvK napisał
Cytat: |
Doprawdy, głodu nie da się porównać z Tzarem... |
porównanie nie było do głodu ale do szynki... z całym szacunkiem nie odpisuj na posty których nie rozumiesz:P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|