|
|
Autor |
Wiadomość |
SOBD^ślimak
Dołączył: 29 Wrz 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Jasło
|
Wysłany:
Pią 8:27, 12 Paź 2007 |
|
Według mnie najlepszą jednostką u europejczyków jest krzyżowiec
[jeśli chodzi o niewyćwiczone jednostki bo wyćwiczone to już inna bajka ]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
SOBD^Fugiel
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Pią 10:19, 12 Paź 2007 |
|
No coż.. po cżeści masz ślimak rację.
Ja jednak najbardziej cenię pikinierów... co jak co... po prostu za ich skuteczność i wszystko inne...
O lol... nie mogę jak patrze na powyższe posty...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Czw 13:51, 25 Paź 2007 |
|
A według mnie nie można wskazać najlepszej jednostki, ponieważ wszystkie są przydatne.
Piechur- Świetna jednostka, dużo ataku obrony i HP za tak niewielki koszt czynią go jedną z ważniejszych jednostek na bitwie. A wytrenowany to bajka... Szkoda że ma swoje poważne minusy.
Wiekiernik- Jednostka wytrzymalsza i droższa od piechura, ma więcej ataku ale nie ma obrony. Kosztuje 120 jednostek pożywienia. Piechurzy są bardziej uniwersalni, ale wiekiernicy też nieźli.
Pikinier- Doskonała jednostka!! Świetny przeciwko konnicy i łucznikom. Również ma swoje minusy ale wytrenowany i przy wsparciu innych jednostek sieje zniszczenie.
Łucznik- Podstawa każdej armii. Widział ktoś kiedyś armię bez łuczników? Nie, ponieważ była by za słaba żeby nazwać ją armią... Tani i efektywny, szybko strzela, wytrenowana grupa 50 łuczników zadaje duże straty wrogu i potrafi uratować niejedną na pozór przegraną bitwę.
Krzyżowiec- Również świetna jednostka!! Bardzo mocna, bardzo dużo HP, ataku obrony i szybki. Wytrenowani na maksa przy wsparciu innych jednostek jest super żołnierzem, który wykłada się tylko na pikinierach i innych nielicznych jednostkach czy budowlach.
Strzelec- Według mnie trochę słaby, przez swoją cenę. Jest jednak bardzo dobry na wielkie bitwy. Wytrenowany, z ogromnym zasięgiem, potrafi nieźle ostrzeliwać jednostki wroga. Szkoda że całkiem łatwo go zabić, a wtedy stracimy trochę kasy...
Rycerz- Trochę kiepska jednostka. Po co oni, skoro są już krzyżowcy? Technologia zbroi płytowej jest droga, a rycerz i tak szybko polegnie na pikinierze... Chociaż jednostka też posiada swoje zalety.
Kapłan- Drogi, lecz wart swojej ceny. Błogosławieństwa pomogą nam wygrać w niejednej bitwie, leczenie zresztą też, a jak walczymy z magicznymi jednostkami to nic, tylko ich robić. Szkoda że mało wytrzymali a drodzy...
Ronin- Tania jednostka, jak się wytrenuje to nawet nie taka zła. Najważniejsze że taka tania(40 żywności)!! Dobra do rushów i na niektóre jednostki(np. pikinierzy).
Łucznik- taki sam jak europejski.
Samuraj- Droga jednostka i nawet niezła. Dużo HP, ataku i obrony, czynią go dobrą jednostką. Jak się wytrenuje to miód, malina ;>. Szkoda że taki drogi...
Łucznik konny- Mocna jednostka. Szybka, dobry atak, obrona trochę gorsza ale i tak można uciec wolniejszej jednostce. Jak sie podtrenuje to bardzo dobry. Cena jest średnia, nie przeszkadza w niczym.
Rydwan- Mhm... Jednostka bardzo wytrzymała, lecz zadająca małe obrażenia. Jedyna konnica nie potrzebująca złota. Więc jak mamy dużo drewna i jedzenia to nawet można robić. Wytrenowany całkiem niezły ale i tak pada na pikinierach.
Samuraj konny- Dobra konna jednostka, dużo ataku i obrony, dużo HP, wytrenowany jest zabójczy! I tyle. Coś jak krzyżowiec czy janczar. Cena jest średnia (jak na tą jednostkę).
Ninja- Super jednostka!!! Należy do grona najlepszych w grze. Umiejętność mordowania zabije niemal każdą jednostkę jednym ciosem, a stawania się niewidzialnym do szpiegowania kraju wroga. Szkoda że taki drogi, ale warty swojej ceny.
Smok- Azjatycka jednostka magiczna. Jest potęgą!!! Hordę takich smoków może mało kto odeprzeć, są tanie i szybko się produkują(koncentracja). Jedynym sposobem na odpieranie takich ataków jest dużo kapłanów, łuczników i wież. Ale nawet tym sposobem trudno się obronić... Ich atutem jest ogromna szybkość i siła ataku.
Golem- Europejska magiczna jednostka. Jest słaba, ponieważ jest powolna i atak kapłanów ich rozgramia. Są dość drodzy i mało kto idzie w magię europejską...
Dżin- Kiepska jednostka magiczna arabów. Jest wolna, słaba i w ogóle.. kiepska. Parę strzałów kapłana i nie ma...
Szpieg- Może i dobra jednostka, potrafi się podszywać pod jednostki wroga. Ale mało kto się w to bawi..
Nietoperz- Jednostka przywoływana przez europejskich magów. Jest bardzo słaba, 20 HP i 4 ataku, Ale jest bardzo szybka. Jest jednak tak tania, ze nie szkodzi ich robić. Całkiem dobra do zwiadu i jak mamy sporą chmarę to nawet niezła na ataki na np. drwali.
Mag- Dobra jednostka. Jest droga, a jeden strzał kapłana zabija. Ale i tak są świetni!! Znają czary, które potrafią pokonywać nawet całe armie. O tron magów walczą: Azjatycki i Arabski. Arabski zna Deszcz meteorytów, potężny czas ofensywny, który zabije każdego i niejedną armię. Mogą też budować warsztat magów, który pozwala na robienie NIEMAL NIEZNISZCZALNYCH żołnierzy. Magowi arabskiemu brakuje czaru dla ochrony samego siebie przed pojedynczymi jednostkami (ognisty pocisk, piorun) ale i tak jest bardzo dobry. Azjatycki ma potężny ognisty pocisk, koncentrację i tworzenie smoka. Ciekawe który lepszy... A europejski do chrzanu.
Janczar- Świetna jednostka, jest niemal jak krzyżowiec, nawet nie jest bardzo drogi. Szybki wytrzymały... W ogóle bardzo dobry.
Wojownik dżihadu- Dobra jednostka ponieważ tania i całkiem silna. Do ich produkcji trzeba wynaleść bardzo drogi dżihad. Mają swoje wady w walce z piechurami, ale i tak warto ich robić, kiedy mamy do nich dostęp.
Satrapa- To samo co wiekiernik ale żeby go robić trzeba wynaleść jatagan.
Oszczepnik- To samo co pikinier tylko bardziej podatny na ataki na odległość.
Mniej więcej tyle. Ominąłem trochę jednostek ale to nic. Piszcie co wam się w tym nie podoba a co podoba .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 15:42, 25 Paź 2007 |
|
piorun napisał: |
Wiekiernik- Jednostka wytrzymalsza i droższa od piechura, ma więcej ataku ale nie ma obrony. Kosztuje 120 jednostek pożywienia. Piechurzy są bardziej uniwersalni, ale wiekiernicy też nieźli.
Pikinier- Doskonała jednostka!! Świetny przeciwko konnicy i łucznikom. Również ma swoje minusy ale wytrenowany i przy wsparciu innych jednostek sieje zniszczenie.
|
Oż, ale bzdety, strzały zdają 100% obrażeń wiekiernikom więc są oni bezużyteczni, bo jak sam napisałeś w skład każdej armii wchodzą jednostki miotające
Gdzie taam, piki padają w walce z piechurami, jedynie są przydatni na konnice
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Czw 17:53, 25 Paź 2007 |
|
Przecież napisałem że również ma swoje minusy . A i nie tylko na konnicę bo każdy łucznik odbiera mu 1HP więc z nimi też się nieźle nawala :>.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 14:03, 27 Paź 2007 |
|
Piechur NIE MA minusów. Właśnie dlatego jest to podstawa każdej armii.
Co do pikiniera zawsze interesowało mnie to czy 50 pikinierów i 50 łuczników pokona 50 piechurów i 50 łuczników. DjMartin używał pikinierów w bardzo dużej ilośći i odnosił sukcesy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Obieżyświat
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 15:05, 27 Paź 2007 |
|
Nie ma jednostki idealnej. Piechur szybko padnie pod ostrzałem strzelców i łuczników
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 16:28, 27 Paź 2007 |
|
Mylisz się. To łucznicy padną pod naporem piechurów.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Sob 17:11, 27 Paź 2007 |
|
Tak. Tylko zależy ile ich będzie i jakie będą mieli parametry ;>. Zresztą atakuje się za pomocą wszystkich jednostek.
A co do piechura szybko padnie pod naporem konnicy...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 23:05, 10 Lis 2007 |
|
Eh, ale przecież prawda jest taka oczywista...
Najlepszą jednostką bojową w Tzarze je ninja, nie ma innego wyjścia, nie ma słabych punków i kosi wszystko
Mam nadzieję, że rozwiązałem wasz 13-stronicowy dylemat
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 10:24, 11 Lis 2007 |
|
Hehe, podyskutować można sobie jeszcze która jednostka jest lepsza od której .
A zresztą pomyśl, ile jakiś innych jednostek mógłbyś wyprodukować za cenę ninji, a wtedy może dali by mu radę . A zresztą ninja to tylko jednostka azjatycka, podyskutujmy sobie jeszcze o jakiś innych .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Black Knight
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Z kim? Gdzie? Jak? Co? Tyle pytań ile dróg! hehe
|
Wysłany:
Nie 15:37, 11 Lis 2007 |
|
Kamil Kania napisał: |
Eh, ale przecież prawda jest taka oczywista...
Najlepszą jednostką bojową w Tzarze je ninja, nie ma innego wyjścia, nie ma słabych punków i kosi wszystko
Mam nadzieję, że rozwiązałem wasz 13-stronicowy dylemat |
Wydaję mi się, że jednak nie....
Ninję można załatwic czarem, , np. piorunem czy zamrożeniem...
Jest już taki temat....
Użytkownicy opowiadają w nim, że ninje można zabic także łucznikami, a magowie wykrywają niewidzialnośc (chyba!)...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 16:35, 11 Lis 2007 |
|
walka 1v1 jest tu liczona, mówimy o najlepszej jednostce, a nie o grupie jednostek
magowie nie wykrywają niewidzialności
Ninja może zabić każdą (no bez jaj, mesjasza nie wliczam ) jednostkę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 17:25, 11 Lis 2007 |
|
Każdą, oprócz magicznych jednostek. Nie zabije golema, dżina czy smoka. A azjaci nie mają kapłanów, dlatego też łatwo unicestwić ich magią.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Black Knight
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Z kim? Gdzie? Jak? Co? Tyle pytań ile dróg! hehe
|
Wysłany:
Nie 21:17, 11 Lis 2007 |
|
piorun napisał: |
dlatego też łatwo unicestwić ich magią. |
Nareszcie ktoś tu dobrze gada!
Kamil Kania napisał: |
bla...bla...bla... magowie nie wykrywają niewidzialności. |
To obok maga postawię szpiega,
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |