|
|
Autor |
Wiadomość |
Reqin
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze Płeć:
|
Wysłany:
Wto 6:38, 20 Kwi 2010 |
|
Podstawa to ekonomia. Żeby mieć wojsko trzeba mieć prężną gospodarkę. O złoto i kamień raczej martwić się nie będziesz- wybuduj jak najszybciej gildię kupców. Tam odkryjesz technologię, po której wieśniak zbiera złoto/ kamień 2 razy szybciej, czyli w 5s. Pożywienie. Arabowie też tu mogą pokozaczyć. Pierwsze, kilka poletek, gdy uzbiera się dość złota wybuduj farmę. Na farmie za te 300 złota produkcja krów. Z krowami dasz radę, ale miej też trochę pól. Drewno? Robisz tartak w samym środku ciemnego lasu, wysyłasz nań 10 wieśniaków i masz drewno. Ot cała gospodarka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Wto 6:57, 20 Kwi 2010 |
|
ta technologia nie daje 2x szybszego zbierania surowca tylko 2x razy dłuższy czas jego eksploatacji.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Reqin
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:22, 20 Kwi 2010 |
|
Może nie doczytałeś kolego, przecież łatwiej krytykować!
Cytat: |
Tam odkryjesz technologię, po której wieśniak zbiera złoto/ kamień 2 razy szybciej, czyli w 5s |
2 razy szybciej= 10s:2=5s tak! tak!
Cytat: |
...2x razy dłuższy czas jego eksploatacji. |
Taa, ale nie dłuższy tylko krótszy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:26, 20 Kwi 2010 |
|
I tym surowcem jest złoto, nie żaden kamień
Cytat: |
Pierwsze, kilka poletek, gdy uzbiera się dość złota wybuduj farmę. Na farmie za te 300 złota produkcja krów. Z krowami dasz radę, ale miej też trochę pól. |
Na małych/normalnych surowcach początkowych to jeszcze ma jakikolwiek sens(do 20 min), ale gra się prawie tylko na dużych i wtedy zdecydowanie odradzam budowanie pól arabami/euro.
Cytat: |
Może nie doczytałeś kolego, przecież łatwiej krytykować! |
Eee.. Reqin ta technologia przedłuża czas wydobywania złota ale możemy go wydobywać więcej z jednego złoża.. Naucz się czytać/myśleć nim odpowiesz.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piorun dnia Wto 16:28, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Reqin
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:52, 20 Kwi 2010 |
|
Fakt, macie rację z tym wydobyciem "zwiększa wydobycie w kopalniach", ale nie zauważyłem żadnego efektu. Wiem dlaczego, zawsze gram na nieograniczonych złożach złota i kamienia.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Reqin dnia Wto 20:02, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
idekpas
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: uwazaj bo ci powiem.. :P Płeć:
|
Wysłany:
Śro 11:10, 01 Wrz 2010 |
|
Witam
Wedlug mnie najlepsza taktyka jest stworzenie "kilera" czyli jednostki z elixirami i ksiegami (patrz moj avatar)
zanim do tego dojdzie mija duzo czasu lecz jak sie juz stworzy odpowiednia ilosc ksiag eliksirow etc to jest to jednostka niemal niezniszczalna
aby tego dokonac trzeba szybko zajac wszystkie zloza i obsadzic je wiesniakami i wiezami oraz wybudowac farmy i stworzyc krowy (gdy dojda do 600 to zabic je kandydatem na kilera aby zdobyl punkty doswiadczenia) oraz wymieniac zarcie na zloto.. przy kazdym zlozu postawic koszary aby w razie ataku moc sie szybko bronic
Nalezy tez oszczedzac zloto na ksiegi i eliksiry - dla tego najlepiej robic duzo satrapow i lucznikow
Gdy stworzy sie "killer" nalezy uzyc na nim zaklecie niewidzialnosci i podejsc po kryjomu do miasta wroga dobrze jest miec ksiege deszczu ognia w schowku oprocz zaklec nauczonych poniewaz gdy kiler zaatakuje deszczem z ksiegi NIE POJAWIA SIE mozna tak szybko zniszczyc armie a nawet zamek przeciwnika!
Taktyke sprawdzilem na kompach oraz na kuzynie - sprawdzila sie w 100%
pozdrawiam
PS ciesze sie ze takie fora jeszcze istnieja - mimo uplywu czasu nadal uwazam ze tzar to najlepiej zorganizowana gra strategiczna!
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez idekpas dnia Śro 14:35, 01 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:30, 01 Wrz 2010 |
|
Masz sporo racji w tym, w grze single player to zacna taktyka, ale w online nie przejdzie gdyż jest za szybkie tempo na herosa 3000 ataku. 150 atkau starcza, a o wiele szybciej takiego zrobisz. zapraszam do dziłu online i mam nadzieje że się wkrótce zobaczymy w grze:
http://www.tzar.fora.pl/poradniki-on-line,81/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
idekpas
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: uwazaj bo ci powiem.. :P Płeć:
|
Wysłany:
Czw 12:01, 02 Wrz 2010 |
|
wiem ze tak jakos 150 -300 ataku starczy tylko tak sie bawilem z kompem tym herosikiem.. ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Czw 12:17, 02 Wrz 2010 |
|
Najbardziej w tzarze MP nie cierpię tego, że nie gra się Arabami, Europejczykami ani Azjatami. Gra się tylko najemnikami, to jest bardzo głupie. Były 3 rasy, została 1 Mógłby być jakiś patch, który usunął by najemników, wtedy wróciły by rodzime jednostki To sprawia, że teraz wole grać z komputerami niż w MP, kiedyś z tego co pamiętam nie grało się na najemników - i to było to, gra nacjami, a nie gospodami. To takie krótkie refleksje na temat Tzar'a MP, dotyczące Arabów, którzy nie istnieją niestety :/
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
idekpas
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: uwazaj bo ci powiem.. :P Płeć:
|
Wysłany:
Czw 13:34, 02 Wrz 2010 |
|
bardzo dobrze ze sa najemnicy bo takto by bylo gorzej sie bronic a teraz masz myk i armia na pol limitu populacji.. ;P
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Czw 14:11, 02 Wrz 2010 |
|
idekpas napisał: |
bardzo dobrze ze sa najemnicy bo takto by bylo gorzej sie bronic a teraz masz myk i armia na pol limitu populacji.. ;P |
I sens nacji idzie w nie pamięć. Zresztą widzę, że ty nie rozumiesz do końca tego co ja napisałem, widocznie nie jesteś takim fanem strategii jak ja Dla mnie od wygranej ważniejsze są ciekawe gry, a nie spam najemników - taka gra dla mnie traci sens, ale - jak mówiłem - nie zrozumiesz tego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:42, 02 Wrz 2010 |
|
Jak sie pozwala przecinikowi grać na najemników, to już twój probem, na pewnym poziomie dobór najemników jest bardzo ważny, i bierze się tylko dokladnie potrzebne jednostki, a jak "ktoś bierze starą z gospody" to zazwyczaj marnie kończy. Taktyk każda nacją jest multum, i tych na prawie samych najemników jak i na szczątkowe ich wykorzystanie.
Jeśli nie widzisz róznicy w nacjach Matello to już Twój problem. I naprawde prosze skończ z tymi teoriami spiskowymi, jako byłbyś jedynym oświeconym w swiecie tzarowym i przemawiał do bezmózgiego matłochu. Zalatuje mi niestety młodzieńczym przekonania o własnej niomylności.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Czw 14:51, 02 Wrz 2010 |
|
Li Mu Bai napisał: |
I naprawde prosze skończ z tymi teoriami spiskowymi |
Ależ jaki spisek? Tutaj już komentuję samą grę, a nie patcha - wtedy to mogłeś tak odebrać, ale teraz? - nie powinieneś.
@PS
Mi się ogólnie pomysł z najemnikami w żadnej grze strategicznej nie podoba (chyba, że w ilościach które nie mogą przesądzić gry i nie są trzonem armii). Po prostu mam do nich jakieś obrzydzenie, a tutaj używa ich prawie każdy w ilościach masowych. Ja lubię jak każda nacja ma swoje jednostki i nimi gra. Bo jak miałby być miszmasz to po co podział na nacje? Zresztą, to tylko taka moja opinia, a nie narzucanie własnego zdania. Ja tak uważam i już.
@Edit
A weźmy pod uwagę dla przykładu grę "Kozacy" (znacie?) tam najemnicy są znacznie słabsi od podstawowych jednostek danego typu (podam przykład na podstawie tzara - piechur Europejski ma 100 życia, 10 ataku i 6 obrony [to tylko przykład], więc jako najemnik będzie miał 50 życia, 5 ataku i 3 obrony) . Owszem, są w stanie wspomóc armię, ale w niewielkim stopniu, a już na pewno nie mogą stanowić trzonu armii. Są oddziałami wsparcia. Taka rola najemników jak najbardziej mi się podoba, ale póki co zostało to zrealizowane chyba tylko w kozakach.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Matello dnia Czw 15:01, 02 Wrz 2010, w całości zmieniany 6 razy
|
|
|
|
idekpas
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: uwazaj bo ci powiem.. :P Płeć:
|
Wysłany:
Czw 15:09, 02 Wrz 2010 |
|
kozacy tez rzadza ale tzar lepszy.. ;P
a najemnicy w tzarze sa rzeczywiscie za silni poniewaz nie ma czasu na wyszkolenie tych jednostek oraz zaczynaja na 4 poziomie (po udoskonaleniu)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Czw 15:19, 02 Wrz 2010 |
|
Zapomnieliście tylko że gracz który gra głównie na najemników w konfrontacji z kimś kto gra głównie na wojsko z koszar będzie bankrutem, prędzej czy później.
Ja tam używam najemników jak są potrzebni po prostu. Odkryta grupa strzelców - biorę janczarów, spam rycerzy - biorę piki, dużo mięsa - biorę łuczników.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |