Autor |
Wiadomość |
clarc
Dołączył: 23 Cze 2006
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 6:52, 23 Cze 2006 |
|
Wczyoraj gralem z kolesiem na lanie i w końcowej fazie gry (co prawda Azjatami) 7 pol wystarczylo na stala produkcje wojska
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Szczurek
Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 21:06, 31 Lip 2006 |
|
tak to prawda lepiej sie robi krowy;d
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jarnass
Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany:
Sob 12:20, 26 Sie 2006 |
|
muszę przyzna wam rację arabowie są dośc mocni dzisiaj grałem z komputerem na normalnym poziomie i prawie przegrałem zrobił badanie żę wie śniacy zamieniali mu się ma wojsko kupował za 50 pożywienia a ma za 120 złota i 40 pożywienia ,ale azjaci tez nie są żli bo mają smoki i śą potrzebne na wyspach:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
damian123321
Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: baranów Płeć:
|
Wysłany:
Śro 9:50, 13 Wrz 2006 |
|
ja gram zawsze azjatami dlamnie sa naj lepsi mają smoki ibardzo dobre jednostki w koszarach
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nash
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 14:06, 13 Wrz 2006 |
|
Moim zdaniem z jednostek tworzonych przez magów opłaca się robić jedynie golemy... smoki są bardzo podatne na ataki wierzyczek a dżiny wogóle są do d**y...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 14:28, 13 Wrz 2006 |
|
Ale golemy są od nich aż o 40, czyli połowę złota droższe, i podobnie jak inne nie mają szans z kapłanami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
wojtex
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany:
Sob 8:22, 16 Wrz 2006 |
|
co do dżinów są dobre do wspomaganie ataków np (idące z samurajami konnymi) zakładając że przeciwnik nie ma kapłanów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 8:29, 16 Wrz 2006 |
|
Jak dżinny mogą iśc z samurajami konnymi, skoro to 2 różne nacje? Dżinny rzeczywiście są dobrymi jednostkami i umiejętnie wykorzystane mogą zadac wrogowi straty, nawet jeśli ma kapłanów. Aczkolwiek myślę, że o wiele lepiej zamiast wydac 80 złota na dżinna posłac 2 magów do ataku i zmasakrowac 2 ognistymi deszczami jego szeregi. Nawet jeśli ma kapłanów to i tak powinno im się udac. Poza tym zawsze można kupic księgę z ognistym deszczem i dac ją pospolitej jednostce, wtedy nawet kapłani nic nie pomogą. Trzeba tylko uważac, żeby nie dostała się przypadkiem w ręce wroga.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
by_shok
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 19:43, 19 Wrz 2006 |
|
Jestem tu nowy i wtrące się do rozmowy o taktyce Arabów Lubię tą nację i ma coś ;] Więc do rzeczy.
Na początek produkuję z 15 wieśniaków do drewna po tem kilku z nich posyłam na pole uprawne. koło 5. Potem produkuję 10 wieśniaków i jedna 5 do złota a druga 5 do kamienia. Buduję mury i bla bla bla bo się rozwijam w końcu mam wieżę magów ze wszystkimi czarami robię ok. 70 dżinów i gdy mam meczet, gildię wojowników i gildię kupców zaczyna się zabawa z kompem. Robię handel z 20 karawanami na złotko w końcu kopalnie złota sięskończą a szukać mi się nie chce. Ale do sedna sprawy Wyżej była rozmowa o dżinach. No to ja robię 1 dżina i rozwalam około 200 ludzi bo z warsztatu magów pakuje do niego ksiązki z meteorytami niewidzialnością (to jest jazda) zamrozeniem szałem bitewnym leczeniem i tworzeniem dzinów taki mały summon ;]. A w zamku wokół mru balisty z łucznikami na koniach i trochę kapłanów bo pięknie smoki ściągają i nie tylko bo golemy, dżiny i magów ;] NIestety takie bajery już niebardzo skutkują na ludzi ale zawsze dżina można zrobić jak się dobrze broni w zamku. Do tego ten wypasny dżin jest napychany eliksirami do ataku i obrony więc rozwalenie jego graniczy z cudem ;] Co myślicie o taki dżinie co jest całą armie rozwalić?? :>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:12, 19 Wrz 2006 |
|
No, kapłan potrzebowałby 3(z inkwizycją) do 4 strzałów na dżinna, więc raczej długo by z nimi nie balangował, na pewno taki dżinn będzie siał duże spustoszenia, ale w końcu zginie, a to czy się opłacił czy nie to już zależy od wykorzystania. A pamiętaj, że jak taki dżinn zginie wszystkie te bajerki jakie w niego napakowałeś idą dla wroga Na pewno nie byłby niezniszczalny dla żadnej armii. Nawet jakby zadawli mu jeden pkt obrażeń, to i tak z całą armią miałby kłopoty. No i zawsze pozostaje zagadnienie, czy zdążysz sobie takiego dżinna zrobic, czy przeżyjesz atak w 11 minucie jaki ja preferuję na Azjatach , lub w 16 na innych nacjach, bo tak inwestując w magię będziesz miał problemy z utrzymywaniem się przy życiu i dobrej ekonomii, kiedy wróg będzie cię atakował.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nash
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 21:43, 19 Wrz 2006 |
|
Ja myślę tak... zamrozić dziada i dobić kapłanami
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 7:19, 20 Wrz 2006 |
|
Wystarczyło by go tylko zamrozić, a potem zajęłaby się nim armia, albo po prostu dokończyć piorunami. Twoja metoda wymagałaby 2 gildi, i to takich których prawie nigdy nie zobaczyłem żeby miał je ktoś jednocześnie. Araboscy magowie i kapłani też nie mieliby problemów z nawet najpotężniejszym dżinnem. A azjatyckie smoki po prostu zmiotłyby dżinna z powierzchni ziemi, podobnie jak robią to z innymi jednostkami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
by_shok
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 10:32, 20 Wrz 2006 |
|
Nash napisał: |
Moim zdaniem z jednostek tworzonych przez magów opłaca się robić jedynie golemy... smoki są bardzo podatne na ataki wierzyczek a dżiny wogóle są do d**y... |
Golem jestr nie przydatny bulisz więcej złota i długo się robi! Po za tym dzin może ksiązki używać i wcale nie jest kiepski a golem jest powolny więc ubiecie go lucznikami nie jest problemem ;] Waracjąc do mojej taktyki ;]
Nie nie on ma niewidzialność i nikt go nie widzi Posiada uzdrawianie, przeciez 1000/1000 i z 600 hp to jest coś uwierzcie a produkcje tego nie jest taka kosztowna jak kto wie troszkę więcej o arabach tylko czasochłonne. Po zatym na niewidzialnym wtargnę na twoje terytorium wykosze deszczem meterytów magów kapłanów i smoków zeleżności co amsz i droga wolna z ksiażek robie dziny zwabia wojsko następne deszcze meteorytów i jazda na zamek nie produkujesz wieśniaków reszta jest ubita i tylko dopełnić formalności wiadzie wojsko itp. Zawsze mogę odrazu wojskiem uderzyć a na niewidoku dzinem robić swoje wiele jest pomysłów. Ktoś gadał, że silne jednostki mają azjaci a się chłopie mylisz! Zobacz sobie Janczara ta jednostka jest najsilniejsza prawie wyprawie krzyżowej dorównuje wystarczy 8 doświadczenie i jest taki jak krzżowiec na 8 tylko hp się róznią takimi 20 janczarami zrobisz jazde i przyznasz mi rację ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 11:58, 20 Wrz 2006 |
|
Dżinny mają 300hp, w warsztacie magów nie można robic eliksirów zdrowia, a księga zaklęc uzdrawianie daje 6hp i jest najgorszą z ksiąg. A golem jest bardzo dobry, bardzo twardy i szybko niszczy budynki, i wcale nie jest wolny, przecież porusza się z prędkością normlanych jednostek. A jak użyjesz niewidzialności to i tak po zrobieniu czegokolwiek znowu staje się widoczny. Poza tym zrobienie takiego ekwipunku o jakim mówisz będzie trwało baardzo długo i raczej nie dożyjesz. A ognistym deszczem raczej trudno zabic smoki bo zajmują bardzo dużo miejsca, max zabijesz nim chyba 9 smoków
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
by_shok
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 14:56, 20 Wrz 2006 |
|
Mówiłem ta taktyka jest na kompy, wiem bo sprawdziłem i zrobię małe sprostowanie! Jak żucisz z ksiązki niewidzialnośc na siebie to robisz się widoczny jak będziesz bił z łapy, bo jak zaklęcia żucisz to dalej jest niewidoczny eliksirów na hp nie ma a od czego jest doświadczenia + kuturystyka. Golem jest mocny ale i tak wolniejszy od dżina. Bo drugie aby golemem rozwalić budynki musisz prześć moje mury ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|