Autor |
Wiadomość |
Margal
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane Płeć:
|
Wysłany:
Wto 22:08, 24 Cze 2008 |
|
Michu w pewnym etapie gry, moze po 30 min euro ma przewagę jesli chodzi o ilość żarcia, zależy w duzej mierze od umiejetnosci gracza, bo iragacja jest najwiekszym atutem azji Mi głownie chodzi o system on-line w ktorym baszte rakietowe są wogóle nie używane ;D a wszystko opiera się na atakach, lecz wiem też o SP o magii, basztach przeciwko lancelotowi lub merlinowi Handel polega na pozyskiwaniu złota xD gospode najlepiej użyć jak masz jednego surowca w.... i go sobie na złoto np. zamienisz ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Czw 22:04, 26 Cze 2008 |
|
Li Mu Bai napisał: |
europejczycy mają najgorszą obronę... ich siła to złoto... ni ma złota to euro nie istnieje. Baszty artyleryjskie są do dupy bo nie mają zasięgu i nie mogą z bliska. co najwyżej jedna na 5 normalnych... siłą euro jest atak i tylko atak... mają najgorszą ekonomie i najsłabszą obronę... |
Jedyne z czym mogę się zgodzić to to, że siła euro w dużej mierze zależy od złota.. reszta to kompletna bzdura..
Żadna nacja nie nadaje się do obrony tak jak Europa! Strzelcy z ich zasięgiem koszą wszystko co się zbliża, jednocześnie nie będąc w zasięgu strzał wrogich łuczników. Wystarczy ich odpowiednio obstawić pikami i piechotą i można bronić się nawet 1vs2 z pomocą dobrze ustawionych tawern, nie budując nawet bunkra. Do tego dochodzi trening z kulturystyką, kapłani z błogosławieństwem i leczeniem na odległość, możliwość handlu, krowy co uniemożliwia azjatom pokonanie euro na fooda... czas nie płynie na niekorzyść euro więc jak najbardziej nadaje się do obrony.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Virtual
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 22:30, 26 Cze 2008 |
|
Dokładnie, dokładnie, właśnie dlatego gram euro, bo czas płynie na jego korzyść
Dodam jeszcze że Euro jako jedyny ma i taktykę, i kulturystykę, czyli tu dodatkowo czas wpływa na jakość euro, bo arab wogule nie może trenować jednostek, a Azja bez kulturystyki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Michu wojak
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń
|
Wysłany:
Czw 22:43, 26 Cze 2008 |
|
Cytat: |
bo arab wogule nie może trenować jednostek |
Trenować, to chyba zawsze może , tyle że u araba manekinów ni ma
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Pią 1:02, 27 Cze 2008 |
|
ja już gdzieś pisałem obrona euro opiera się na jednostkach... i tu zgadzam się z gaara... i na odwrót zresztą też... strzelcy euro w p1.12a są potężni co nie można powiedzieć o p1.10... a ja właśnie o tym patchu pisałem... osobiście uważam że do obrony najlepiej nadaje się azja...
gaara
Cytat: |
Wystarczy ich odpowiednio obstawić pikami i piechotą i można bronić się nawet 1vs2 z pomocą dobrze ustawionych tawern, nie budując nawet bunkra. Do tego dochodzi trening z kulturystyką |
trenować można gdy się ma czas a azja prawie zawsze (przy dobrej ekonomii) może się dobrze bronić przez wykorzystanie infrastruktury obronnej czyli baszty i baszty artyleryjskie...
a skoro piszesz gaara
Cytat: |
można bronić się nawet 1vs2 z pomocą dobrze ustawionych tawern, nie budując nawet bunkra |
to już nie dotyczy obrony tylko walki na "ziemi niczyjej"... gdzie euro bez wątpienia rządzą... ale jeśli chodzi o obronę w mieście to azja przez najlepsze wieże i szybką produkcje niektórych jednostek:)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Pią 6:46, 27 Cze 2008 |
|
Tak, takie wieże to Ty sobie najlepiej buduuj, gdy przez 20 minut nikt Cię nie atakuje, wtedy masz czas Albo po prostu nie ró jednostek za drewno (czyli łuczników i rydwany), bo wtedy będziesz miał sury na baszty artyleryjskie... Wiem, bo kiedyś nader często używałem baszt i czasami, zanim zbudowałem ich kilka to skoszono mnie z powierzchni ziemii
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Szymonalaziom
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany:
Sob 19:50, 28 Cze 2008 |
|
Jako iz jestem znawca Europejskiej defensywy powiem wam jedno Europa opłaca robic strzelcow piknikierow oraz piechorow
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 20:02, 28 Cze 2008 |
|
Szymonalaziom napisał: |
Jako iz jestem znawca Europejskiej defensywy powiem wam jedno Europa opłaca robic strzelcow piknikierow oraz piechorow |
Niesłychana sprawa generale, bo ja do tej pory jechałem na samych łucznikach więc dzięki mistrzu i czekam na kolejne porady.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Blademan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY Płeć:
|
Wysłany:
Sob 21:25, 28 Cze 2008 |
|
KuleshoV napisał: |
Szymonalaziom napisał: |
Jako iz jestem znawca Europejskiej defensywy powiem wam jedno Europa opłaca robic strzelcow piknikierow oraz piechorow |
Niesłychana sprawa generale, bo ja do tej pory jechałem na samych łucznikach więc dzięki mistrzu i czekam na kolejne porady. |
Jak zobaczyłem tego posta i twoją odpowiedź to mało z krzesła nie spadłem ze śmiechu Szymon mnie szokuje Jeszcze obmurowane wieżyczki są dobre
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Michu wojak
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń
|
Wysłany:
Nie 10:03, 29 Cze 2008 |
|
Cytat: |
Jako iz jestem znawca Europejskiej defensywy powiem wam jedno Europa opłaca robic strzelcow piknikierow oraz piechorow |
A w dodatku- skromny Piechurów to się opłaca robić na początku, albo kiedy się już surowców nie ma. Ale w trakcie 'wojny totalnej' ( mam na myśli ataki bardziej zaawansowanych jednostek) piechurzy będą padać jak muchy. Rób sobie 50 piechurów i 20 łuczników, poślij ich na zdobycie dobrze rozwiniętego miasta. Zobaczysz, że połowa piechurów zginie podczas podejścia, a druga połowa w samej walce. Piechur to jednostka początkowa, albo ostateczna jak kto woli.
Natomiast co do napisania takiego oczywistego posta to... po prostu to był kompletnie niepotrzebny post, bo nawet ktoś kto nie gra w Tzara, może powiedzieć, że jednostki opłaca się kupować
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Nie 14:39, 29 Cze 2008 |
|
Michu wojak napisał: |
Cytat: |
Jako iz jestem znawca Europejskiej defensywy powiem wam jedno Europa opłaca robic strzelcow piknikierow oraz piechorow |
A w dodatku- skromny Piechurów to się opłaca robić na początku, albo kiedy się już surowców nie ma. Ale w trakcie 'wojny totalnej' ( mam na myśli ataki bardziej zaawansowanych jednostek) piechurzy będą padać jak muchy. Rób sobie 50 piechurów i 20 łuczników, poślij ich na zdobycie dobrze rozwiniętego miasta. Zobaczysz, że połowa piechurów zginie podczas podejścia, a druga połowa w samej walce. Piechur to jednostka początkowa, albo ostateczna jak kto woli.
|
piechur + strzelec proprocje 1:2 jest optymalnym rozwiazaniem przeciw spamowi spamurajow(wczesny etap gry)oczywiscie po treningu...
tylko glupiec atakuje od razu azjate, walczy na otwartym polu lub tworzy piki wiedzac ,ze ten idzie w samuraji
euro ma wspaniala obrone w postaci farm...z przodu obmuruje sie koszarami z drugiej strony da gosgpody a z 3 farmy i samuraje padaja jak muchy
euro wytrzyma pierwsze fale azji i ma juz pewna wygrana...o ile ktos o krowach nie zapominal
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ardwin dnia Nie 14:39, 29 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Michu wojak
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ustroń
|
Wysłany:
Nie 22:25, 29 Cze 2008 |
|
Cytat: |
tylko glupiec atakuje od razu azjate |
Kto powiedział, że od razu?? Przeczytaj mój post jeszcze raz, a zauważysz, że napisałem ROZWINIĘTE miasto. Czy uważasz, że rozwinięte miasto masz zaraz na początku gry? Czytaj
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Pon 7:04, 30 Cze 2008 |
|
ten glupiec nie byl do Ciebie...po prostu rozwinelem jedna z taktyk na azje a zacytowalem Ciebie sam nie bardzo wiedzac czemu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DarkY
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:20, 04 Lip 2008 |
|
Rodzaj taktyki obronnej zalezy przeciwko komu gram Jesli przeciwko Arabom to budowanie zbyt wielu wiez obronnych nie ma sensu. Dlaczego? a no dlatego, ze maja strzelajace jednostki konne i na dodatek dosc tanie :/ 15 takich + 3 katapulty i po basztach.. Osobiscie robie tak:
1. 5-10 wiez(nie rozbudowuje ich) skupiam w grupkach po 2-3
2. chowam 2/3 wojska(lucznikow i wakiernikow) poza obszar swojej wioski
3. reszte (samych piechurow) zostawiam do obrony wiezyczek
W razie ataku zachodze ich od tylu wakiernikami i lucznikami. W praktyce 9/10 takich akcji sie udaje i wtedy kontratak ^-^
Inaczej jest gdy gram przeciwko Azjatom.
1. 15 wiezyczek po 4-5 w jedym miejscu
2. 1/3 armii stanowia Strzelcy reszta Lucznicy i Piechurzy
3. czekam na atak. po nim rzucam lucznikow i piechurow na tartaki wroga
4. w miedzy czasie szkole wakiernikow i lucznikow
5. jesli rzuca na mnie katapulty z duza ochrona to wycofuje strzelcow i rzucam do ataku lucznikow byle wymiesc katapulty
Jako ze nie lubie grac euro vs euro to nie mam na nich zadnej taktyki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Pią 19:28, 04 Lip 2008 |
|
mam pytanie...z kim tak grales?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|