Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Czy jesteś za powrotem do starego patcha? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:31, 05 Lip 2008 Powrót do góry

Ja tam Lineara nie znam a i tak sądzę że 1.12a jest o wiele lepszy od 1.10... co to za gra kiedy wszyscy grają euro... JEDYNY PROBLEM p.12a TO DESYNCHRONIZACJA... I z tego co wiem to dobrze że patcha robi osoba który ma duży autorytet w społeczności Tzarowej, bo tak tylko jest możliwe żeby ludzie na niego przeszli... oczywiście zawsze się wyłamią niektórzy mówiąc: "to jest do dupy" ale nigdy się wszystkich nie uszczęśliwi... Nowy patch: TAK ale bez zmian w jednostkach i systemie gry... zmiana potrzebna jest tylko do wyeliminowania desynchro... I tylko w tym!!
Cytat:
wystarczy ze lin nowego patcha sam zaisntaluje, i programem ktory bardzo mocno zmiejsza rozmiar pliku, pakujac go zmniejszy rozmiar do 30 mb, właduje na jakies serwer(albo stworzy konto, np. na yoyo, albo gdzie indziej) i poda nam linka! 30 mb to mało, a bedzie tam prawdiłowo zaisntalowany TZAR!

I to jest bardzo dobry pomysł a ino... Całkowicie się z nim zgadzam... Tylko proszę... bez zmian poza desynchro... Inne zmiany spowodują tylko Chaos...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Akte



Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 32 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 15:35, 05 Lip 2008 Powrót do góry

Po pierwsze kto powiedział że nie grałam na 1.10?? po drugie powodów dałam bardzo wiele nie tylko dyzsynchronizacje więc lepiej naucz się czytać a potem mów ok? Po trzecie nie zwalam winy na lineara nic do niego nie mam do nikogo nie mam mówie ze słuchacie go bezmyslnie znaczy że wy popełniacie błąd no i tak jak mówi kuleschow brak wam argumentów i jedyne co wam zostaje to włazic na moją osobe bo nie mysle tak jak wy.To prawda gram na patchu 1.12a tak jak wszyscy bo uwielbiam grać nawet z tymi żałosnymi zasadami ale gram i przestrzegam ich a ci co ze mną grają wiedzą że próbuje ich przekonywac do czegoś nowego naprzykład do kontynentu albo na brak zasad. Co nie zmienia wcale faktu że jestem za powrotem do tradycyjnego tzara który był najlepszy.I moim zdaniem dopiero teraz na patchu 1.12a naccje nie są wyrównane i gdzie masz niby robienie jakiś róznych jednostek,teraz gracze robią roninów i samórajów a w euro strzelców i pikinierów nikt już nie używa magi wspaniałe bajery jak handel czy chociażby kożystanie ze statków z ryb to już kompletny kosmos kożysta sie z tego bardzo żadko wszyscy biorą mape tylko suchą nie wiem czy boicie sie wody?? teraz myślenie graczy stało sie bardzo zeschematyzowane jakby mieli klapki na oczach jak u konia.A więc krutko jestem że ptchem 1.10 i nie pchajmy sie w kolejne patche i nie oksujmy tej wspaniałej gry jaką jest tzar.[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:32, 05 Lip 2008 Powrót do góry

Oż, cholera.
Problemy techniczne spowodowały brak mojej obecności w tej burzliwej dyspucie, jaka szkoda, no ale trudno, wyszło jak wyszło.
Oczywiście nie poskąpię przedstawienia własnego zdania na ten temat, być może będzie bardzo kontrowersyjne, być może nie, zobaczymy Wink

Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to oczywiście Kuleshov, tak jego osoba, bo muszę przyznać, że nieźle mnie intryguje, niech więc wybaczy mi tę krótką rozprawę na jego temat, a nie na temat patch'ów, bo to za chwilę.
Tak właśnie, Kuleshov, wielu jego nick kojarzy się z "anty", od zawsze (patrz: odkąd zawitał do Tzara) był przeciwny większym zmianom, zmianom, które zawsze uważał za złe, poczynając od próby olania zasad, a kończąc na tej dyskusji.
Nie wiem jakie pobudki nim kierowały i kierują, może po prostu taki tok myślenia, może jakaś wielka sympatia do hiszpan, bo pamiętam jak straszliwie ubolewał nad ich odejściem, co było przecież winą nie czego innego jak właśnie patcha i sam to przyznaję Wink Pomijając winę bezgranicznej głupoty hiszpan, co już również wiele razy było poruszane.
Sądziłem, że po "klęsce" w batalii o patcha dał sobie spokój, ale oczywiście nie, odczekał, doczekał chwili, gdy wszyscy są przeciw wszystkim, szukają jakichś winowajców obecnej sytuacji. Po co szukać daleko, przecież tym wrogiem może być patch!
Jednak, po co społeczeństwu Tzara te podziały? Przecież one tylko odpychają graczy, sam przyznaję, że nie gram z powodu tej bardzo "miłej" ogólnie rzecz ujmując atmosfery i zwalania wszystkiego na wszystkich.
Tak więc obserwuję i dochodzę do wniosku, że Tzar po wspaniałej reaktywacji dzięki patchowi, znów zaczyna się dzielić i zmierzać w stronę całkowitego rozpadu, bo ilu i jak długo wytrzyma te ciągłe kłótnie?
Może ktoś przyzna mi rację, może nie, trudno.
A więc, podsumowując pierwszą część mojej wypowiedzi nadal nie wiem dlaczego Kula stara się wszystkich podzielić, bo dobrze wie, że do tego dojdzie, dla czerpania większej przyjemności z gry, ale dla siebie samego?
Bo widzę, że gdyby wiele osób to popierało, to coś takiego jak patch 1.12a było by czymś o czym nie ma sensu już rozprawiać Wink

Wracając do sedna sprawy, widać, że jedyną sensowną i mającą oparcie wadą w faktach jest desynchronizacja gry.
Prace nad tym już właśnie trwają, wraz z wyjściem patcha 1.13 zostanie umieszczona na darmowych serwerach już spatchowana odpowiednio, identyczna wersja dla pobrania dla wszystkich, którzy Tzara posiadają, wierzę, że po tym problem z desynchro powinien zniknąć prawie całkiem, bo wszystko wskazuje na to, że jest ono powodowane różnicami w packach,a że ostatnio sporo zamieszania z patchowaniem to różnic jest zapewne jeszcze więcej i jeszcze więcej problemów i desynchronizacji zapewne Wink
Ah, proszę was, nie zapominajcie o tym, że na patchu 1.10 również występowały desynchronizacje
Przyznaję, że nie tak liczne, ale w bardzo wiele gier po ponad godzinie gry kończył właśnie ten problem Wink
Tak więc nie jest on wytworem patcha 1.12a Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
SOBD^Fugiel



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:51, 05 Lip 2008 Powrót do góry

Cytat:
Kula stara się wszystkich podzielić, bo dobrze wie, że do tego dojdzie, dla czerpania większej przyjemności z gry, ale dla siebie samego?


ula stara się tylko przedyskutować pewną kwestie. Raczej wątpię, żeby chcial kogoś dzielić...

Oczywiście w pełni popieram posty Akte. Dlaczego? Już tłumaczę...

Linear stworzył patch 1.12 chcąc przywrócić do gry "martwe" nie używane jednostki, oraz przede wszystkim chciał wyrównać wszystkie 3 nacje. Początkowo byłem bardzo zadowolony z patcha 1.12... nieco realizmu nawet... przecie rydwany powinny mieć dość ładne staty, a w 1.10 to jest tylko drogie gówno... Ale na dłuższą metę zastanówcie się... czy Linear na pewno wyrównał potęgę wszystkich nacji? Ulepszając wszystko w azji, niszcząc deszcz ognia arabów i osłabiając nieco europe?

Azja w 1.10 ma słabe jednostki, to fakt. Ale jak wspomniała Akte azjaci mają bajery, których nie posiadają inne rasy. Nic na to nie poradzę, że nikt z was ich nie używa... ale właśnie przez takie bajery azja potrafiła wyrównać się z pozostałymi nacjami...

A teraz inne lekka kwestia, dlaczego byłbym za powrotem na 1.10. Mianowicie zasady... schematów nie będę sie już czepiał, ale zasady...

13.30-taaa... wprowadźmy to, żeby ograniczyć rushe azji... a niby z jakiej paki i racji stanu? Przecież wybronić się przed rushem to nei jest aż taki wielki wysiłek... a poza tym kto karze rushować azjacie? Azja może zbierać (w 1.10) wojska bardzo wcześnie i mimo swej słabości jest w stanie zniszczyć wroga swą ilością wojsk... czyż czasem oni nie mają 300 jednostek(w nieco późniejszej fazie gry)?
Oczywiście kwestia bajerów też, no ale tutaj nie będę pisał, bo jeszcze jakieś pomysły wam narzucę...

Oczywiście inna zasada, która wprowadzili lepsi graczy, by nie daj Boże czasem nie zostac pokonanym przez słabszego i który był min. powodem mego odejścia z gry. ZAKAZ UŻYWANIA MAGII!!! Powiedzcie mi po gówno to? Bo azja nie ma kapłanów takich jak euro? Ale ma swoim odpornych na magię i mających premie to stworzeń fantasy.

Linear ulepszył też w rażącym stopniu irygację kosztem czasu tworzenia wynalazku. Przyznam, że na patchu 1.12a gdy grałem azja nieraz miałem więcej pożywienia niż euro.. pomimo posiadania krów....
Jeśli gralibyście np. na kontynentach to na 1.10 nie mielibyście problemu azją z jedzeniem, mimo tej marnej irygacji(16 z pola). Ryb już prawie nikt z ws nie łowi...

Więc moja propozycja. Powrót do patcha 1.10 jest bardzo dobrym rozwiązaniem... każdy kij ma dwa końce, słabe jednostki, ale fajne bajery, nic nadzwyczajnego w nacji, to silna magia(arabowie).

1.10 BEZ ZASAD! TO JEST PRZYSZłOSC GRY!!! BRAK OGRANICZEN I PELNA SWAWOLA NA POLU WALKI

Na koniec, żebyście tak na mnie teraz nie najeżdżali jak na Kulę, pisząc brak zasad mam na myśli możliwość używania magii, rushy, ataki z rożnych stron bazy... zostaję tyko przy zakazie atakowania farm ze względu na tą azję.. chociaż jak ktoś niszczył mi farmy gdy byłem azją potrafiłem jakoś z powrotem wyjść na równowagę.

Przyznam, Euro najsilniejsze, Azja najszybsza, a Arabowie są pomiędzy nimi... taka jest prawda... nie wierzycie to sobie sprawdźcie(na 1.10)...


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez SOBD^Fugiel dnia Sob 19:45, 06 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 18:35, 05 Lip 2008 Powrót do góry

Pisałem, że czego bym nie robił, jak się nie męczył grając Azjatami, nie mogłem być równie dobry jak grając Europą . Baszty rakietowe? Magia? Wszystko na nic się zdawało, kiedy moja armia padała od mniej licznej armii Europejczyka, a surowców nie starczyło mi na żadnych najemników. Na 1.10 było ze 2 razy więcej zasad niż obecnie, a gra była znacznie bardziej schematyczna, dlatego wzdycham słysząc graczy wciąż narzekających na schematy, mimo że i tak jest o wiele lepiej i ciekawiej niż rok temu.

Fugiel, nie rozumiem ani trochę twojego rozumowania. Jesteś w jakimś wielkim błędzie i przede wszystkim złudzeniu. Na 1.10 obowiązywał zakaz atakowania magazynów, tartaków, ogólnie całej gospodarki. Podobno było też ograniczenie posiadania ilości kamiennych wież w bazie. Nie wolno było również robić balist. Jedyną nacją naprawdę skuteczną była Europa i temu nikt rozsądny nie przeczy. Po wprowadzeniu patcha ludzie w mniejszym stopniu zaczęli przywiązywać uwagę do zasad i ostał się tylko zakaz wjazdu w farmy, domy i limit ataku. Z nieznanych mi przyczyn są gracze całkowicie przeciwni magii, co ja uważam za głupotę. Azjata ma możliwość obrony przed magią już w chwili obecnej, choć droga jaką należy obrać do jej uzyskania(shaolin) jest nieopłacalna i zbyt droga. I tylko niedoświadczeni twierdzą, że Azjata miał jakiekolwiek szanse na 1.10.

To będzie 1 z najważniejszych zmian patcha. Uczynienie shaolin gildią opłacalną a przede wszystkim zwiększenie efektywności ninja. Po tym już tylko zwyczajnie leniwi i ociężali gracze będą popierać zakaz magii.

Azjata będzie miał 2 podstawowe style gry - albo GW+GK albo GW+Shaolin. Ten drugi będzie efektywny dzięki możliwości wynalezienia składowania zapasów w farmie Azjaty. Oczywiście do limitu 300 i wszystkich innych korzystnych technologii, między innymi chemii, nadal potrzebna będzie GK. Przypuszczam, że pojawią się kombinatorzy operujący shaolin+GM lub innymi kombinacjami gildii Azjaty, wszystko dzięki limitowi 250 bez wydatku na kolejną gildię. Pamiętajmy, że obecnie Azjaci potrzebują więcej wieśniaków niż pozostałe nacje, dlatego są z góry skazani na GK. Jeśli nie będą musieli budować GK żeby mieć armię równą w liczebności pozostałym nacjom, ten przymus zniknie.

O kwestii limitu ataku nie będę się rozpisywał, bo już wystarczająco zostało powiedziane na ten temat. Jakby ktoś nie pamiętał, a nie pamięta nikt, bo kto by czytał moje posty w całości i starał się je zrozumieć, jestem zwolennikiem limitu ataku.

Rzecz jasna problem desynchronizacji jest najbardziej palącym problemem. Myślę, że gdyby nie on, ten temat nawet by nie powstał. Lorys opisał już przybliżoną metodę rozwiązania tego problemu, czy jest skuteczna i praktyczna, testy pokażą.

Cytat:
Tylko proszę... bez zmian poza desynchro... Inne zmiany spowodują tylko Chaos...

Niestety muszę cię rozczarować, bo planowane jest co nieco tego typu zmian. Między innymi tańszy i silniejszy rycerz, tańszy wekiernik, satrapa otrzyma +60% przeciwko samurajom pieszym. Janczar otrzyma więcej HP. Samuraj konny będzie tańszy i dostanie większą obronę. Szykuje się spora zmiana w zakresie kawalerii. Ciężka konnica dostanie spore wzmocnienie w postaci większej jeszcze odporności na strzały, z -25% do -40%.

Ponadto pikinierzy i oszczepnicy będą mieli mniejszą premię przeciwko konnicy, spadnie z +600% obecnie do +400%, czyli spory spadek. Jednocześnie oszczepnik Arabów otrzyma wzrost ataku, gdyż z tak niską premią mogliby mieć spore problemy z walką z kawalerią Azjaty. Pikinier jest na tyle odporną jednostką, że nie potrzebuje takiego wzmocnienia. Premia pik do rydwanów zostanie zrównana z pozostałą konnicą, spadnie również odporność na strzały u rydwanów do -25% oraz stracą 1 pkt ataku. Warto też wspomnieć o planowanej dla ronina premii +300% do pikinierów i pieszych jednostek strzeleckich, co uczyni z niego jednostką zdolną do błyskawicznego kasowania tych jednostek.

O wzmocnieniach shaolin już pisałem. Tańsze będą niektóre technologie Azjaty oraz technologia janczarów i dżihadu u Araba. Europejczycy zostaną ukarani za inkwizycję utratą medycyny, zgodnie z realiami historycznymi technologię tą posiądą Arabowie Razz

Muszę powiedzieć, że symulacje w edytorze dają bardzo ciekawe i zadowalające wyniki, zwłaszcza na linii Arab-Azja. Azjata będzie musiał stosować różne typy jednostek do pokonania Araba, a Arab będzie musiał stosować przede wszystkim janczarów i mieszankę różnych typów piechoty do zmorzenia Europejczyka. Gra na linii Euro-Azja za bardzo się nie zmieni. Zmieni się tym, że posyłanie rydwanu na pierwszą linię przestanie przynosić efekty, natomiast użycie ronina pozwoli oczyścić pole bitwy z wrogich pikinierów.

Hierarchia zmian będzie więc jak w każdym poprzednim patchu:P :
Euro - zmiany kosmetyczne
Arab - wzmocnienie piechoty i janczara
Azjata - spore zmiany we wszystkim

Kluczem powodzenia przedsięwzięcia jest znaczne zmniejszenie problemu desynchra. Bo coś mi się widzi, że jak to się uda, gracze zaakceptują wszystko inne w patchu xD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PaWeł21MaT



Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:12, 05 Lip 2008 Powrót do góry

proponowałbym zrobić ankietę bo nie każdemu się chce czytać te wasze rozpiski... Wink

a jeszcze nudniejsze jest słłuchanie tego z "Ivony"


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PaWeł21MaT dnia Sob 20:13, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:16, 05 Lip 2008 Powrót do góry

Skoro nie chce ci się tego czytać, to po co się w ogóle wypowiadasz?
A ankiety nie zrobiłem, bo przewidziałem, że spora większość głosów będzie należeć do takich jak ty - ludzi, których zdanie mnie nie obchodzi, gdyż nie mają o czymś konkretnym pojęcia.

Nawoływałem, żeby nie kierować zwrotów bezpośrednio do mnie, ja wam zadaje pytanie, tylko i wyłącznie Surprised Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KuleshoV dnia Sob 21:20, 05 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
SOBD^Fugiel



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:06, 06 Lip 2008 Powrót do góry

Cytat:
Fugiel, nie rozumiem ani trochę twojego rozumowania. Jesteś w jakimś wielkim błędzie i przede wszystkim złudzeniu.


No cóż... na ogół trudno jest mnie zrozumieć... ja nie jestem w złudzeniu, tylko ty masz po prostu klapki na oczach, przez które nie widzisz, coś już wyprawił z azją...

Cytat:
Na 1.10 obowiązywał zakaz atakowania magazynów, tartaków, ogólnie całej gospodarki. Podobno było też ograniczenie posiadania ilości kamiennych wież w bazie.(...)


Co ma piernik do wiatraka? Czy ja mówię, żeby wrócić do tych zasad? Przecie wyraźnie napisałem:

Kod:
1.10 BEZ ZASAD! TO JEST PRZYSZłOSC GRY!!! BRAK OGRANICZEN I PELNA SWAWOLA NA POLU WALKI



Twierdze po prostu, że gra na 1.10 bez zasad(poza tymi farmami) byłaby naprawdę fajna...

Cytat:
Z nieznanych mi przyczyn są gracze całkowicie przeciwni magii, co ja uważam za głupotę.


Już napisałem dlaczego została wprowadzona ta zasada. I masz rację, uważając to za głupotę...

Cytat:
czego bym nie robił, jak się nie męczył grając Azjatami, nie mogłem być równie dobry jak grając Europą


Czyżby? Jesteś tego absolutnie pewny? No to niestety muszę przyznać, że może lepiej zostań przy swoich arabach...
A co, jeśli azjata będzie rushował europejczyka? Porządny gracz potrafi obronić się przed rushem, ale strat po nim nie uniknie i tak... a z kolei porządny gracz azjaty potrafi rushować i rozwijać się dalej... więc szczerze wątpie w to twoje niesamowite przekonanie co do azjaty na 1.10
Lin...

Cytat:
azjata ma możliwość obrony przed magią już w chwili obecnej, choć droga jaką należy obrać do jej uzyskania(shaolin) jest nieopłacalna i zbyt droga.


Shaolin słaby? Matko Boska... to mnie z krzesła powaliło... droga tak, ale nie opłacalna? Pozostawię to bez komentarza lepiej...

Gdy grałem azją nieraz ani nie dwa pokonywałem gracza grającego GW(mówię o pojedynczych gildiach). Zbieg okoliczności? Nie.. nieco myślenia i dobre wykorzystanie wszystkich jednostek...

Naprawdę dobrze by było wrócić do 1.10, ale BEZ ZASAD. Bo jeśli ze zasadami, to nie przyłączam się do grona osób, które chcą 1.10... będzie to oznaczało automatyczne przerzucenie się na siekę euro... tyle...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PaWeł21MaT



Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 17:57, 06 Lip 2008 Powrót do góry

KuleshoV napisał:
ludzi, których zdanie mnie nie obchodzi, gdyż nie mają o czymś konkretnym pojęcia.


Ile razy mam wam mówić że jestem mapperem a nie "graczem" i czytam posty zanim coś napiszę. Swoją drogą co masz na myśli mówiąc:


Cytat:
gdyż nie mają o czymś konkretnym pojęcia


Gdybym nie miał o niczym pojęcia to bym się nie rejestrował na tej stronie. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:21, 06 Lip 2008 Powrót do góry

No.. Najwyzszy czas wypowiedziec sie w tej rozmowie.

Przypuscmy, ze problemu z desynchro juz nie ma(co po tych pomyslach, o ktorych czytalem to moze stac sie rzeczywistoscia).

Powiem ogolnie o patchu. Gra sie calkiem niezle, te nacje na prawde sa niemal rowne. Za 1.10 byl taki jakis fajny klimat, ktory jednak powoli minal. 1.12a, fajnie, to tamto ale wkurza mnie jedna rzecz - mianowicie gra strasznie schematyczna. Tylko WOJSKO, WOJSKO, WOJSKO. Kiedys ktos mogl cie zaskoczyc np. ninjami, smokami... A teraz co? Nuda i zenujaca schematycznosc. To najwiekszy minus patcha, i mam nadzieje ze zostanie poprawiony. Mozecie mowic, ze to co opisalem to wina graczy, ale to patch w wiekszosci ma w tym swoj wklad.

Szkoda, ze w tym temacie polowa osob wypowiadajacych sie to nowicjusze, ktorzy nie wiedza co to gra MP.

Podsumowujac: Jestem nastawiony do patcha pozytywnie, ale warunek jest jeden - zmieni sie ta zasrana schematycznosc!

A jesli mam wracac do patcha 1.10.. Bezsens. Znowu glebokie hiszpanskie zasady, czyli niemal calkowita dominacja europy i nuuuuda. Nie tesknie ogolnie za tymi czasami.

Tak wiec Linear: Zmien gruntownie azje, a glownie Shaolin i samurajow. Reszte nacji troszczke -- tak jak powiedziales.

Tyle, pozdrawiam.

Ps. Sorka za ortografie, ale pisze w wloskiego kompa, wiec na razie nie ma polskiech liter. Woilà!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:43, 06 Lip 2008 Powrót do góry

To już będzie zależeć tylko i wyłącznie od graczy Wink
Grono graczy z 1.10 z dnia na dzień się powiększa, jestem właśnie po jednej z gier i wrażenia są znakomite, zero lagów, nie ma desynchro, gra na jeziorach i zróżnicowanie ras - jestem za tym żeby grać na magię.

Jeszcze jedno wpadło mi do głowy - rasy nie mogą być w 100% równe.
90% gier opiera się na zasadach TP - TeamPlay i różnice między rasami są doskonale pokrywane przez umiejętne zagrania drużynowe.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KuleshoV dnia Nie 18:46, 06 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Bagero



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 185 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z lasu..

PostWysłany: Nie 18:53, 06 Lip 2008 Powrót do góry

Potwierdzam to co Kula napisał. Początki kiepskie były ale potem grało się nieźle. Bez desynchro ! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gaara
Naczelnik


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:39, 06 Lip 2008 Powrót do góry

SOBD^Fugiel napisał:
1.10 BEZ ZASAD! TO JEST PRZYSZłOSC GRY!!! BRAK OGRANICZEN I PELNA SWAWOLA NA POLU WALKI

Jedna z najśmieszniejszych wypowiedzi w tym temacie xD Cóż za wspaniałe i wzniosłe hasło xD...

Ostatnio dosyć często grywamy bez zasad, całkiem fajna zabawa, ale walki są mniej dynamiczne bo większość boi się wyjść wojskiem z miasta. Nie patch wprowadza schematyczność, ale zasady.

Fugiel... powiedzmy sobie szczerze, czy chodzi o 1.10 czy o 1.12a dążysz do zniesienia zasad, bo bez tego nie jesteś w stanie pokonać większości przeciętnych graczy xD

edit: aktualnie gram na obu patchach. jaka się gra pojawia, takiego tzara uruchamiam Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gaara dnia Nie 19:40, 06 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Esu



Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Nie 19:41, 06 Lip 2008 Powrót do góry

Przyłaczam sie do grona 1.10 jak cos zawolajcie jak bedzie gra !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dr. Mario



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:43, 06 Lip 2008 Powrót do góry

To poprostu żałosne patch nie sprawdza sie w pojedynkach solowych i nie zawsze kazdy chce grac inną rasą niż mu to odpowiada; ale wiadomo jak są nabywycy to towar musi być- utworzyłem sieci na których dla wygody bedą grac zawodnicy na identycznym patchu(bo wbrew temu co mówią wcale nie jest tak wiele tych którzy chcą wrócić do starego=gorszego patcha) ich nazwy to:

Patch1.10
PATCH1.10
patch1.10

Password: tzar

A DLA TYCH KTÓRYM POZOSTAŁY RESZTKI ROZUMU:
Patch1.12a
PATCH1.12a
patch1.12a

Password: tzar


Oceńcie to rozwiązanie( daj pochwałe Laughing )


Post został pochwalony 6 razy

Ostatnio zmieniony przez Dr. Mario dnia Nie 20:04, 06 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)