|
|
Autor |
Wiadomość |
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 12:33, 03 Lip 2008 |
|
Otwieram kolejny kontrowersyjny temat, żeby poruszyć tę jakże ważną kwestię. (Poprzedni o anty-patchu obejrzało aż 2736 obserwatorów, tj. trochę mniej niż sam temat z patchem )
Zaczęło się od programu Arch, którego wrzucił na forum Abrakadabra. Służy on do otwierania paczek w Tzarze. Kilka osób wzięło się za robienie swojego patcha, na próżno, bo tylko Linear mógł wzbudzić czyjeś zainteresowanie, jako, że jest jednym z królów polskiej sceny tzarowej.
Ja nie robiłem żadnego patcha uprzedzając Wasze stwierdzenia
Było trochę kontrowersji, ktoś się nie zgadzał z konkretną zmianą - jego problem, bo oczywiście twórcy patcha znają się na wszystkim najlepiej. Odziwo wszyscy gracze Tzara postanowili zainstalować najnowszą wersję - z ciekawości, bo inni go mają, dlaczego nie. Impuls jaki wywołało powstanie czegoś nowego spowodował to bezmyślne wikłanie się w kolejne wersje łatające grę.
Sama idea powstania czegoś takiego nie jest zła, pragniemy wspólnie odświeżyć Tzara, spowodować, że garstka nowych graczy będzie się świecić na Hamachi. I tu się zaczyna problem.
Nie mamy żadnej, ale to żadnej pewności, że zmiana kodu gry nie powoduje kolejnego steku błędów - ot z pakietami, desynchronizacją, czy lagowaniem. Nie mamy także pewności, że w/w powoduje jakiekolwiek nieprzyjemności, o jakich tam wspomniałem.
Faktem jest, że większość gier w wersji 1.10 dochodziła do skutku w całości. Rzadko działo się tak, że grę przerywał błąd desynchronizacji, czy informacja o pakietach (tego drugiego to ze świecą szukać).
Faktem jest, że w wersji 1.10 gra aż tak nie lagowała, nie było pauz nie wiadomo skąd.
Faktem jest, że połowa graczy źle łata grę patchami, przez co spowodowane są kolejne desynchra.
Faktem jest, że poziom umysłowy graczy zmniejszył się o połowę, na skutek wzajemnego porozumiewania się w języku polskim, czyt. nagadywania o niczym - przed, jak i podczas gry (nie związane z tematem)
Faktem jest także to, że kolejny patch po raz kolejny spowoduje chaos, teraz to będzie kolejna możliwość do zlagowania gry.
Faktem jest, że patch w jakiś sposób wyrównuje nacje, ale brak magii sprawia, że patch jest po części nieprzydatny.
Faktem jest, że dawniej grało się przeważnie jedną nacją i wszyscy byli zadowoleni. (To niepodważalny fakt, zbierałem opinie na ten temat)
P.S Odnosząc się ewentualnie do mojej wypowiedzi proszę nie posługiwać się indywidualnymi uprzedzeniami co do mojej osoby i nie tylko.
Nie utworzyłem żadnej ankiety, gdyż połowa głosów byłaby co najmniej nie obiektywna, nie uprzedzona żadną wypowiedzią na ten temat.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KuleshoV dnia Czw 12:38, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Czw 13:09, 03 Lip 2008 |
|
Mógłbym poprosić o przybliżenie patcha 1.10 ? (lista premii przyznawanych jednostkom itp.). Jak zaczynałem grać przez chwile grywano na 1.12 i następowało przejście z normalnych surowców na duże, słyszałem o królowaniu Euro na 1.10.
Faktem jest, że większość gier aktualnie nie dobiega końca / ktoś odpada w trakcie. Jeśli na 1.10 nie ma takich problemów jak desynchra spowodowane błędem gry, masowym zabiciem krów/jednostek, błędy związane z pakietami jestem za przejściem, oczywiście jeśli tylko będzie z kim grać...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krzesimir
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin Płeć:
|
Wysłany:
Czw 13:36, 03 Lip 2008 |
|
Jestem za! Za dużo HP dla łuczników arabskich!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Czw 13:46, 03 Lip 2008 |
|
Krzesimir napisał: |
Jestem za! Za dużo HP dla łuczników arabskich! |
arabskich bueheh ???
Instalowałeś w ogóle 1.12a? grałeś w MP ?
Arabowie nie mają kukieł, spójrz lepiej na hp strzelców lub konnych łuczników azjaty mających seryjnie kulturystykę
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gaara dnia Czw 13:46, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Trivium
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wałcz // Szczecin Płeć:
|
Wysłany:
Czw 16:57, 03 Lip 2008 |
|
1.10
Strzelec hp --- atak 5
Samuraj nie ma premii do konnych
Krzyzowcy wiecej hp o 30 mniejszy def wiekszy atak 13:30 rush krzyzami prawdopodobnie nie do zablokowania
Lucznicy Konni zmniejszone jakies staty
Ronini 15 hp mniej czy 25 mieli 45 ;p
rydwan staty poczatkowe 5/5 ;p
Poprawiono jeszcze piechura
zniszczono armagedon u arabow ;p z 1k obrazen na 100 ; d <maksymalnie>
smoki pogorszone
bylo by pisac a pisac
a i jeszcze irygacja trwala 2 min i dawala o 2 fooda wiecej chyba
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 17:06, 03 Lip 2008 |
|
W 1.10 nie było żadnej irygacji. Od początku mówiłem, żebyś nie zażywał tych koxów ; o
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Akte
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 17:41, 03 Lip 2008 |
|
ja takze jestem za pwrote do patcha 1.10 .Garra patch 1.10 to jest podstawowa wersja tzara tylko z lekkimi wogóle nie potrzebnymi dodatkami.Uważam że podstawowa wersja Tzara jest najlepsza nie potrzebne są nam te "koksy" jak powiedział kula wszystkie rasy sie jakoś różniły i gra sprawiała przyjemnośc a nie tak jak teraz kiedy wszyscy graja rawie wyłącznie ązją bo jest najlepsza.Tak że Kula masz moje poparcie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Czw 18:14, 03 Lip 2008 |
|
ja bym powiedzial ,ze wtedy jedyna grywalna nacja bylo euro...o to wam chodzi? teraz i tak maja lekko przewage nad azja a arabow miazdza przed gra...
na starszej wersji azja ma jedynie szanse atakujac od razu...ale wprowadzono takie ograniczenia zeby bron Boze ronini nie zaatakowali przed powolaniem krucjaty...
z tego co pamietam irygacja dawala 4 fooda wiecej czyli 16 i badala sie tyle co plodozmian...
ale moge sie mylic gralem iles lat temu w sp
edit:
ta podstawa wyszla od hiszpanow ktorzy tworzyli ja pod siebie, euro...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ardwin dnia Czw 18:20, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Bagero
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z lasu..
|
Wysłany:
Czw 19:37, 03 Lip 2008 |
|
Również jestem zdecydowany powrócić do gry na starym patchu. Przynajmniej do momentu wyeliminowania problemu z desynchronizacją.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kiamil
Dołączył: 23 Lip 2006
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 19:49, 03 Lip 2008 |
|
A ja gram na tym co większość
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 19:56, 03 Lip 2008 |
|
Cytat: |
edit:
ta podstawa wyszla od hiszpanow ktorzy tworzyli ja pod siebie, euro... |
Chodzi Ci o to, że Hiszpanie mieli jakiś wpływ na stworzenie patcha 1.10 czy źle rozumuję? Bo jeżeli dobrze to bredzisz.
@down o ile mi wiadomo, na forach nie można posługiwać się kodem HTML, znaczy można ale ta opcja z reguły jest wyłączona ze względów bezpieczeństwa.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KuleshoV dnia Czw 20:23, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Krzesimir
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin Płeć:
|
Wysłany:
Czw 20:15, 03 Lip 2008 |
|
Nowa batalia o patche! Hiszpanie mieli dobre zasady, także patch 1.10 jest bardzo dobry.
<div align="center">
<font size="7"><font color="black">
<b><u>Wystarczy chcieć</u></b>
</font></font>
</div>
edit: jakiś popiepszony ten html na forach
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzesimir dnia Pią 7:28, 04 Lip 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Czw 20:55, 03 Lip 2008 |
|
KuleshoV napisał: |
Cytat: |
edit:
ta podstawa wyszla od hiszpanow ktorzy tworzyli ja pod siebie, euro... |
Chodzi Ci o to, że Hiszpanie mieli jakiś wpływ na stworzenie patcha 1.10 czy źle rozumuję? Bo jeżeli dobrze to bredzisz.
@down o ile mi wiadomo, na forach nie można posługiwać się kodem HTML, znaczy można ale ta opcja z reguły jest wyłączona ze względów bezpieczeństwa. |
hiszpanie zapoczatkowali trend robienia patchy i zasad pod siebie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krzesimir
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin Płeć:
|
Wysłany:
Czw 20:57, 03 Lip 2008 |
|
a myśmy kontynujemy. Skonczcie to, bo już kampanie nei wiadomo na jakim robić bo różnice w danych jednostek mogą mieć tragiczne działanie w niektórych bitwach i potyczkach
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 21:04, 03 Lip 2008 |
|
Cytat: |
hiszpanie zapoczatkowali trend robienia patchy i zasad pod siebie |
O mój Boże zaraz spadnę z krzesła, właściwie już spadłem.
Hiszpanie zapoczątkowali trend robienia patchy, haha, ciekawe skąd ci to przyszło do głowy gdyż patch 1.10 to autorskie wydanie Heamimontu, a changelog tej wersji brzmiał tak:
Cytat: |
It fixes the issue with AI controlled catapults that sometimes shoot with multiple shots. |
A zasady tworzyli pod siebie - bo oni sami je stworzyli i sami na nich grali, więc jeżeli grało im się dobrze to dlaczegoż by nie?
Zapewne o tym nie wiesz ale w Hiszpanii powstał jakiś jeden nieoficjalny patch, który w żadnym wypadku nie naruszał gry multiplayer z racji takiej, że nikt z graczy online go nie instalował. Był to wybryk pewnego klanu - MT - tych graczy pamiętam jedynie z używania bugów.
Cytat: |
hiszpanie zapoczatkowali trend robienia patchy i zasad pod siebie |
Wypowiedziałeś się absolutnie nie znając zmian, jakich dokonał patch 1.10 w stosunku do poprzednich wersji, gratki.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KuleshoV dnia Czw 21:05, 03 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |