Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Dyskusja na temat Azjatów. Za co lubicie tą nację itp. Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Czw 20:01, 18 Cze 2009 Powrót do góry

nie siedzisz w tym bagnie sam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hubikusek



Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: to pytanie ?
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 6:51, 19 Cze 2009 Powrót do góry

Ja też sie z tobą zgadzam Michu ja umiem grac tylko azją (co prawda słabo) ale innymi to już wogóle nie umiem i lamie jak ( nieważne xD)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
NoobSaibotek



Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:16, 27 Cze 2009 Powrót do góry

To ja sie wypowiem: Lubie azje za jej bardzo szybką gospodarkę i za samuraje, które chociaż, że niektórzy nie zauważyli nawet bez patcha nieźle ścinają konie;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
maciek



Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:44, 12 Sie 2009 Powrót do góry

Szał bitewny,baszta rakietowa,ninja,kupno itemów na targu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Halo55



Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 8 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:11, 15 Lis 2009 Powrót do góry

Poprostu za samuraji konnych, bo po wyszkoleniu są morderczą siłą.

I za ninja - ,,Niewidzialnych zabójców''

Choć Euro i Arab nielubie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Halo55 dnia Nie 11:14, 15 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Arashi



Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Tzara
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:25, 06 Cze 2010 Powrót do góry

Ja osobiście lubię Azję za:
-Magów z ognistym pociskiem Wink
-Smoki Very Happy
-Ninja Razz
-Targ Wink
-Baszty rakietowe Razz
-Wytrenowanych magów i łuczników z ulepszeniami (kusza,chemia,koncentracja i zbroje różnego rodzaju) Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:24, 07 Cze 2010 Powrót do góry

Ognisyt pocisk nie jest taki fajny.... walniesz 2 pociski i obrona magów leży.. a mag bez ochrony to zaraz rozwalony chyba że offline gra to co innego;p Ja kocham ta nacje za samurai i samurai konnych;p pierwszy zajefajny do rushu, z łucznikami konnymi razem i niezła jazda jest. A konni po wytrenowaniu to coś jak janczarzy w 1.01 tylko jescze lepsi, po prostu idą jak burza;) NO i na koniec ninja, moja ukochana broń;p jak grałem z bratem na LANie to za każdym razem sie wkurzał niemiłosiernie jak nagle giną jego magowie w bazie albo gildii jakieś nie ma;p nie mówiąc o znikających nagle wieśniakach przy surowcach xD 20 ninji na 8 poziomie potrafi całą gospodarke rozwalić i najważniejsze budynki (nie liczac zamku). NO i tanie wiesniaki na start (32pozywienia a jak dobrze kombinujesz to ~24 );p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:35, 07 Cze 2010 Powrót do góry

To chyba tylko debil będzie walił ognistymi pociskami prosto przez własne wojska...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:55, 07 Cze 2010 Powrót do góry

No ale Piorunie, weź to pod uwage że mag bez ochrony zaraz ginie i szkoda złota a jak jest obrona to ona ucierpi;p Jest pare sposobów na bardzo efektywne użycie pocisków np ksiega niewidzialności wleśc na tyły wroga , 2 ogniste pocisi i znowu ksiega;p ale do takich zabaw najlepsi arabowie z deszczem, warsztat magów i rządzą w tej kwesti;p albo wsparcie magów europeiskich ale wtedy lepiej zamrozic niż alnąć niewidzialność na azjatyckiego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azi-Dahaka



Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:28, 10 Cze 2010 Powrót do góry

Za co lubię Azję:

Ninja- bardzo dobra jednostka do robienia niespodziewanego kuku, skacze przez mury a jak wyjdzie się nimi na tyły wrogiej armii to objawiają się swą siłą niszczącą (najlepiej napuścić na jakiegoś herosa Wink )

Łucznik Konny- szybkość i siłą, jednostka idealna do ataków (ale ze wsparciem), razem z np. samurajami dokonuje prawdziwej rzeźni, nic tylko napuścić na herosa- piechociarza

Kapłan- nie dość, że atakuje każdego to zdolność nauki daje potężną jednostkę (któregoś razu udało mi się wytresować do 41 lvl Twisted Evil )

Mag- ma silny czar niszczący, "pogromca okrętów", a smoki to rewelacja, latają i niech jakiś okręt fiknie do takiego, zabija jak leci za wyjątkiem kapłanów

Azjaci posiadają potężny limit populacji (300), ich obrona (m.in. baszty rakietowe), a także szybkość pozyskiwania jedzenia czynią z nich groźną nację zdolną powalić każdego. Wadą jest brak możliwości hodowli krów i są słabsi w obronie przed kawalerią (brak piknierów), a kapłani nie atakują na dystans.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
encoder88



Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Pią 5:33, 18 Cze 2010 Powrót do góry

co do tematu pioruna to powiem. ze taka sztuka jest mozliwa gdy przejmiemy gw od euro/araba, a dokladnie chodzi mi o kulture. wtedy expimy magow kula na manekinach, i gdy maja tak 150hp sa zdatni do uzytku (vs normalne wojsko).
zreszta i tak ida zwykle na wyginiecie w starciu, tyle ze pamietac nalezy, ze zaradne uzycie 10 magow azji pozwala rozwalic absolutnie kazda armie, kompletnie zalamujac front wroga ze stratami niemozliwymi do odrobienia.


co do ostatniego posta, to nie skomentuję .
"pogromca okrętów" nice shit.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Santorr



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:05, 18 Cze 2010 Powrót do góry

Ale co z tego że 150pż jak kapłani są;p No ale przynajmniej łucznicy ich nie rozwalą. No ale wszystko zależy od sytuacji na polu bitwy oczywiście;p


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
encoder88



Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Sob 2:08, 19 Cze 2010 Powrót do góry

Cytat:
Ale co z tego że 150pż jak kapłani są;p No ale przynajmniej łucznicy ich nie rozwalą. No ale wszystko zależy od sytuacji na polu bitwy oczywiście;p


chodzi tutaj o zasięg kuli ognia. ma zasięg zbliżony do zasięgu kapcia, dlatego mówię że przy madrym micro mozna ubic sporo zolnierzy i kapci wroga, bo taki mag 150hp bedzie dla kapcia na 3 hity. wiec mamy te 5 sekund przewagi.[/code]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
RedRum



Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 8:47, 19 Cze 2010 Powrót do góry

Zasięg kuli ognia wynosi tyle samo co zasięg ataku kapcia. Co nie znaczy, że łatwo magowi azjatyckiemu zabić kapłana Smile. Kapłan niestety atakuje automatycznie wszystkich magów w zasięgu ataku. Po za tym zabija na hita i nawet zwiększone HP nie wiele zdziała, może z 2 strzały w porywach wytrzyma...

Nie wiem jakiego musiałbyś mieć farta(lub przeciwnika) żeby sobie GW spokojnie przejąć. I jaki lvl musiałbyś mieć, żeby miał 150HP :O. To jest po prostu nierealne.

Enconder, mam wrażenie, że większość twych słów opiera się na teoretycznych doświadczeniach. A w rzeczywistości to się nie sprawdza. Jaki masz nick na Hamachi?

Cytat:
dlatego mówię że przy madrym micro mozna ubic sporo zolnierzy i kapci wroga, bo taki mag 150hp bedzie dla kapcia na 3 hity.

Jak zrobisz takiego maga, to gratki. Jak twój przeciwnik będzie miał w armii ~1 kapłana to no comment... Jak trafisz kulą ognia w kapcia zanim zdąży strzelić przynajmniej dwa razy, to też gratki. O ile w ogóle trafisz..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
encoder88



Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 30 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Sob 19:02, 19 Cze 2010 Powrót do góry

1lvl =5hp so 20lvl = 100hp+
20lvl = 4 strzaly w kukly.
trafienie w kapci jest mozliwe bo czesto sie kreca w kupie, kilka smokow przeciez zrobic nie zawadzi, to dodatkowy czas (skoro mowimy o grze na magie).
zaiste latwym jest trafienie kula w kapci, szczegolnie ze kilka strzalow zabija 3/4 armii wroga jak nie lepiej, a kula to tylko polowa many wiec o co chodzi.
mowie tu o grze zespolowej. nie wiem nawet jak mozna bylo pomyslec tu o grze 1v1, i kto tu mówi o grze ja nie wiem, JEDNYM magiem, czy tam trzema.

nick w grze mam zacny Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez encoder88 dnia Sob 20:17, 19 Cze 2010, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)