Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Dyskusja na temat najnowszego patcha Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:16, 18 Cze 2008 Powrót do góry

Ardwin, śmnieszne jest to co mówisz. Popatrz na azjatę i na euro. Azjata ma wszystkie jednostki wytrenowane i jako obstawę łuczników ma samurajów. Arab ma niewytrenowane wojo i jako obstawę ma piechurów i piki, które padają jak muchy pod samurajami. Arab nie miał nigdy szans z azją, Tobie to pasuje bo grasz tylko azjatami i to na samurajów. Nie powinieneś się aż bać tak bardzo tej premii, przecież aż tak satrapi nie będą jechać samurajów. A ja wątpię bym ich masowo robił cały czas. Do 13:30 wątpię bym zrobił ich 20 przynajmniej.

Ardwin, pograj sobie trochę arabami, to zobaczysz jacy są ciency wobec azjatów. Popatrz na dobro ogółu, a nie tylko azjatów. Tobie nic nie przeszkadza, bo kosisz samurajami każdego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:38, 18 Cze 2008 Powrót do góry

Ardwinie to wytłumacz mi sens tego, że w każdej grze dokładnie w 13:30 przychodzisz do czyjejś bazy z niezliczoną ilością SAMYCH samurajów?

Wypowiadałeś się też o krzyżowcach. Wytrenowani są silni, owszem. Ale mają mega skuteczną alternatywę jaką stanowi chociażby samuraj, lub powołani z gospody pikinierzy. Każda jednostka w grze ma swojego przeciwnika, a samuraj nie. I gdzie tu równość?

Azjaci się buntują bo skończy się imba samurajów ; ]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KuleshoV dnia Śro 8:39, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Dr. Mario



Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 8:39, 18 Cze 2008 Powrót do góry

Linear spodziewam się ze cały nasz klan pomoze w testowaniu patcha;p jeśli tylko bedzie taka potrzeba Wink Ale jeśli to bedzie zmiana dotycząca tylko samurajów to nie wiem.. czy jest jakikolwiek sens robic nowego patcha


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gaara
Naczelnik


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:10, 18 Cze 2008 Powrót do góry

nawet na tym patchu da się ten atak spokojnie odeprzeć i to nawet nie mając limitu Razz
no może arabami ciezko xd ech.. ale euro ma nieziemskich strzelców, trzeba ich tylko odpowiednio chronić, a z tym eu mając krowy nie ma problemów - odpowiednia ilość tawern i po sprawie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 9:21, 18 Cze 2008 Powrót do góry

Mario czytaj uważniej, Linear napisał całą liste zmian jakie chce wprowadzić. A samuraje to poważny problem i trzeba go jak najszybciej poprawić w patchu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lorys dnia Śro 9:21, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 9:36, 18 Cze 2008 Powrót do góry

a co tu trzeba liczyc w edytorze? koszt satrapy/wekiernika wynosi 100/120(nie jestem pewny)zarcia, samuraja identycznie +40 zlota ktore euro wyda na strzelcow...maja troche slabsze staty niz samuraj + o wiele wieksza liczbe zyc...wiec uwierz wiem jak to sie przelozy na polu walki
Wink

rzeczywisice...samuraj ma olbrzymie hp...az o 5 wiecej od strzelca Exclamation ktory jak sama nazwa wskazuje powinien sie trzymac z tylu i unikac obrywania...

dobra teraz mi wytlumaczcie powod dla ktorego satrapa i wekiernik maja miec bonus do samuraji? przeciez to sie kupy nie trzyma...pika=jezdziec, lucznik=ciezki konny to pasuje...ale te zestawienie?

wedlug was wyprodukowanie 95 samuraji o 13.30 to jest tylko glupi schemat ktory kazdy mzoe skopiowac i powtorzyc? jakos nie kazdy azjata ma limit smauraji w 13.30...

arab to inna sprawa...jestem za tym zeby ich wzmocnic ale nie kosztem azji...euro spokojnie da rade odperzec samuraji...wsytarczy sie okopac koszarami postawic kilka wierzyczek i uber strzelcy wszystko wyrzna...
moze zamist oslabiac azje lepiej pomyslec o arabach? tylko 4 graczy ich wybiera z wlasnego wyboru...po co ten wekiernik ma miec premie skoro euro ma strzelcow? satrapa jeszcze zrozumiem...

ktos wspominal ,ze araby nie maja szans z azja...faktycznie bo to nacje graja nie gracze...taki Linear przegrywa nimi mecz za meczem...
gdy gram przeciwko arabowi to ten nie wiadomo ile kisi wojsko zamiast od 13.30 nie dawac mi spokoju...albo nie ucieka lucznikami konnymi gdy moja piechota podhodzi mu pod nos...hmm tak to na pewno wina nacji...

aha jakbys sie przyjrzal blizej mojej grze to zauwazylbys ,ze samych samuraji robie tylko w pierwszym etapie...gdy stawiam GK wtedy zaczyna sie era lucznikow konnych a na koniec rydwanow Wink

dobra teraz mi prosze powiedzcie co ma szkolic azjata do 13.30? wole miec limit samuraji niz jakies smiesznie male wojsko ale za to roznego rodzaju...

ten patch ma na celu uderzenie tylko w azje...jedna z taktyk zaczela gorowac nad reszta i trzeba to zmienic Wink

dodam ,ze caly start do 13.30 opracowalem sam...bez zgapiania na replaye innych(no dobra z nich sie nauczylem jak stawiac magazyny Razz )
gdy osiagnal przyzwoity poziom to juz trzeba to zmieniac...

porzadny start azji naprawde nie jest taki prosty jak sie wydaje...zapewene graliscie tyle ta nacja i wiecie ,ze wyprodukowac minimum 80samuraji do 13.30 mozna lewa reka, jedzac obiad i ogladac TV...do tego dochodzi losowc...ktora szczegolnie u nich odgrywa olbrzymia role...za duzo lasu zle, za malo jeszcze gorzej...

jednak zeby osiagnac taki wynik musze maxymalnie sie skupic nad kazdym ruchem...gdy zaczynam pisac z innymi to zazwyczaj mam juz tylko 50-70...

zauwazcie tez ,ze czas dojscia moich wojsko moze trwac nawet minute...chyba nie musze mowic jaka wtedy przewage zyskuje obronca?

przed chwila mialem mecz z Gaara...obral bardzo dobra taktyke na moich smauraji i wygral...euro...

uff...czekam na porzadne odpowiedzi Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ardwin dnia Śro 9:40, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PaWeł21MaT



Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:04, 18 Cze 2008 Powrót do góry

powiedzcie mi jedno: jaka jest pewność że to będzie ostatni patch ? i ze po wydaniu tego znowu komuś się nie będzie coś podobało ? Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gaara
Naczelnik


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:09, 18 Cze 2008 Powrót do góry

PaWeł21MaT napisał:
powiedzcie mi jedno: jaka jest pewność że to będzie ostatni patch ? i ze po wydaniu tego znowu komuś się nie będzie coś podobało ? Rolling Eyes

powiedz mi drugie: po co Ci ta pewność Laughing

a tak poważnie mówiąc to magia wyrównuje nacje, ale skoro nikt nie gra na magie to zmiany są potrzebne


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Obieżyświat



Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:38, 18 Cze 2008 Powrót do góry

Magia czasami może się sprzydać, ale czasami. Może by tak całkiem usunąć magie z Tzara. Ciekawe jak by się wtedy grało. Napewo to nie jest realne zaraz by była masa protestów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:49, 18 Cze 2008 Powrót do góry

Ardwin, sam się chwalisz, olbrzymią liczbą napakowanych samurajów w 13:30, sam mówiąc, że to nie do odparcia. Tak więc popatrz na ostatnie repalye i rusz głową, popatrz co robią wytrenowani samuraje Wink Popatrz jakie nacje ostatnio niepodzielnie królują w grze, ale nie ze względu na jakieś super taktyki, tylko ze względu na mass samurajów Wink

Kolejna sprawa, to chyba nie wiesz, ile to jest 100%, to jest 2x większy atak przeciw samurajom, myślisz, że 1 wiekiernik zatrzyma 10 samurajów? lol?
Robiłeś testy? Sprawdzałeś jak to wygląda w potyczkach?

Cios wymierzony w azję?
A potanienie ninja, skrócenie ich produkcji, potanienie kapłanów, skrócenie produkcji mnichów.
To też ciosy wymierzone w azję?
I tu widać, że patrzysz tylko przez pryzmat twojej taktyki, którą będziesz musieć zmienić, bo już bezmyślny mass samów nie będzie wystarczać, wreszcie będziesz musieć zainwestować w coś innego, ale się nie dziw, po co tyle jednostek w grze?

Swoimi upartymi i bezkrytycznymi wypowiedziami się ośmieszasz...

I NIE WOLNO zapominać, że danie premii wiekierom i satrapom to tylko jedne z założeń nowego patcha, wszystkie jeszcze nawet nie są w 100% znane Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Śro 10:51, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 10:50, 18 Cze 2008 Powrót do góry

Magia w Tzarze to tylko kilka czarów atakujących bo reszty się nie opłaca kompletnie robić (oprócz paru wyjątków jak szał bitewny). Taki ognisty deszcz mógłby być w Tzarze jakby zadawał łącznie 15 obrażeń, wtedy nawet jakby ktoś napier***** tym deszczem ile sie da to nie zrobi większych start.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ardwin



Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 11:44, 18 Cze 2008 Powrót do góry

Ardwin napisał:
a co tu trzeba liczyc w edytorze? koszt satrapy/wekiernika wynosi 100/120(nie jestem pewny)zarcia, samuraja identycznie +40 zlota ktore euro wyda na strzelcow...maja troche slabsze staty niz samuraj + o wiele wieksza liczbe zyc...wiec uwierz wiem jak to sie przelozy na polu walki
Wink


czy napisalem tutaj gdzies ,ze wekiernik powstrzyma 10samuraji? nie, wiec czemu klamiesz bo wyolbrzymiasz to za malo...

nie trzeba tu zadnych specjalnych testow w edytorze bo chyba kazdy widzi...
wekiernik jest tanszy od samuraja a wystarczy jeden na 1-2samuraji...satrapa z takim bonusem tez sobie poradzi a do pomocy bedzie mial jeszcze strzelcow/lucznikow konnych za zaoszczedzone zloto


Kamil Kania napisał:


Cios wymierzony w azję?
A potanienie ninja, skrócenie ich produkcji, potanienie kapłanów, skrócenie produkcji mnichów.
To też ciosy wymierzone w azję?




prosze Cie nie rozsmieszaj mnie...czy to ma zrekompensowac cios w samuraji? kto normalny bedzie tworzyl kaplanow do leczenie czy walki Laughing
ninja tez sa bardzo przydatni...50 nie wytrenowanych zatrzyma horde arabow czy euro...

Kamil Kania napisał:


I tu widać, że patrzysz tylko przez pryzmat twojej taktyki, którą będziesz musieć zmienić, bo już bezmyślny mass samów nie będzie wystarczać, wreszcie będziesz musieć zainwestować w coś innego, ale się nie dziw, po co tyle jednostek w grze?



nie bede sie powtarzal dla czego do 13.30 robie samurajow a co pozniej...najwyraznie przeczytales z 3 akapity a reszte sobie darowales Wink
skoro to jest bezmyslne klikanie to czemu nie kazdy ma o 13.30 95 wytrenowanych samuraji? no tak to moze jest cos wiecej od postawienia 2 zamku...dalem nawet replaya z takim startem i co? po mapie nie biegaja limity azji o 13.30...

Kamil Kania napisał:


Swoimi upartymi i bezkrytycznymi wypowiedziami się ośmieszasz...



Ty tak zawsze robisz to ja z raz nie moge Wink

Kamil Kania napisał:


I NIE WOLNO zapominać, że danie premii wiekierom i satrapom to tylko jedne z założeń nowego patcha, wszystkie jeszcze nawet nie są w 100% znane Wink



nice joke:>
tak wiec glownym celem patcha jest tansza produkcja golemow i innych pierdol nie wplywajacych na gre Very Happy

po raz kolejny patcha robicie pod siebie...jakos nie slyszalem zeby ktos az tak bardzo plakal na samuraji...szczegolnie euro ktore ma cos takiego jak strzelec...ktory stanowi 3/4 porzadnego wojska...wiec tu chyba jest jakis problem?
masowanie piechoty...ale masowanie lucznikow? Laughing

ostatni raz sie powtorze ale moze to przyniesie jakis efekt...
zamiast oslabiac azje powinno sie jakos sensownie wmocnic arabow...po co euro ma dostawac bonus na samuraji skoro i tak sobie poradzi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:18, 18 Cze 2008 Powrót do góry

Ardwin napisał:
czy napisalem tutaj gdzies ,ze wekiernik powstrzyma 10samuraji? nie, wiec czemu klamiesz bo wyolbrzymiasz to za malo...

Zauważyłeś, że wyolbrzymiam? Coś niebywałego! Ale właśnie pokazałem jak ty myślisz na ten temat.

Ardwin napisał:
nie trzeba tu zadnych specjalnych testow w edytorze bo chyba kazdy widzi...
wekiernik jest tanszy od samuraja a wystarczy jeden na 1-2samuraji...satrapa z takim bonusem tez sobie poradzi a do pomocy bedzie mial jeszcze strzelcow/lucznikow konnych za zaoszczedzone zloto

Oczywiście, ty byś nic nie testował, ale testy zostały przeprowadzone i według nich premia będzie zapewne wynosić 60%, a nie jak na początku przewidywano - 100%.

Ardwin napisał:
prosze Cie nie rozsmieszaj mnie...czy to ma zrekompensowac cios w samuraji? kto normalny bedzie tworzyl kaplanow do leczenie czy walki Laughing
ninja tez sa bardzo przydatni...50 nie wytrenowanych zatrzyma horde arabow czy euro...


I oto tutaj pokazujesz, że tyle wiesz o azji co nic. Twoim zdaniem jedynymi przydatnymi jednostkami w tej nacji są: sam, łuk konny, rydwan.
Ale znów cię zaskoczę.
Tak, te zmiany zrekompensują osłabienie samurai, wbrew pozorom mnich jest silną jednostką, tanią i silną zwłaszcza po wszystkich ulepszeniach. Tani kapłani pozwolą czynnie leczyć jednostki co też na pewno nie będzie bez znaczenia.
50 niewytrenowanych ninja zabija 50 jednostek od kopa, oraz ok 30 oprócz tego, tak więc, znów okazuje się, że za dużo o tych jednostkach nie wiesz, a uwierz ja wiem, bo nieraz grałem tylko i wyłącznie nimi.
A połączenie ninja z gildią magów i koncentracją powinno dać wspaniałe efekty - ninja będą mordować 2x częściej Wink


Ardwin napisał:
nie bede sie powtarzal dla czego do 13.30 robie samurajow a co pozniej...najwyraznie przeczytales z 3 akapity a reszte sobie darowales Wink
skoro to jest bezmyslne klikanie to czemu nie kazdy ma o 13.30 95 wytrenowanych samuraji? no tak to moze jest cos wiecej od postawienia 2 zamku...dalem nawet replaya z takim startem i co? po mapie nie biegaja limity azji o 13.30...


Nie pisałem o bezmyślnym klikaniu, tylko o bezmyślnym massowaniu jednej jednostki, a to jest różnica Wink I znowu uważasz, że cały ten patch skupia się na osłabieniu samurajów, a uważasz tak, bo...?
No właśnie, bo co?
Bo jednostka bez wad stanie się odrobinę słabsza?

Ardwin napisał:

nice joke:>
tak wiec glownym celem patcha jest tansza produkcja golemow i innych pierdol nie wplywajacych na gre Very Happy


O, tutaj się zgadzamy, tyle, że chodzi właśnie o to by te "pierdoły" zaczęły na grę wpływać Wink

Ardwin napisał:
po raz kolejny patcha robicie pod siebie...jakos nie slyszalem zeby ktos az tak bardzo plakal na samuraji...szczegolnie euro ktore ma cos takiego jak strzelec...ktory stanowi 3/4 porzadnego wojska...wiec tu chyba jest jakis problem?
masowanie piechoty...ale masowanie lucznikow? Laughing


A ja nie słyszałem by ktoś oprócz Ciebie aż tak płakał przez plan wydania nowego patcha Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:39, 18 Cze 2008 Powrót do góry

Te 100% Lin sprawia, że samuraj kosztujący złoto pada w walce 1 vs 1 z wiekiernikiem, a osłabiając rydwana kierujesz się to właśnie zasadą, iż jednostka kosztująca tylko drewno i pożywienie nie może być taka silna.

Nie zmienia to jednak faktu, iż samuraj jest zbyt silną jednostką.
Ja bym przywrócił słabość azji przeciwko konnicy, a więc usunął premię samurajów do koni albo zmniejszył ją do starych +20% oraz cofnął zmniejszenie obrażen dla samurajów od strzał, co jest także uzasadnione w rzeczywistości tym, iż samuraj nie ma tarczy, a jego szkolenie polega głównie na walce mieczem, a więc obronę swą zawdzięcza dobremu blokowaniu ciosów przeciwnika w walce wręcz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez King Paweł dnia Śro 12:39, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:47, 18 Cze 2008 Powrót do góry

Ardwin, lol... ^^

Tu się nie liczy, kto jak często gra (wyobraź sobie, że nie wszyscy mają czas Wink ), tylko kto jak długo gra. Mimo, że jestem od Ciebie 5x słabszy to i tak gram od Ciebie dłużej i co nieco tym wiem, więc nie mów mi...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)