|
|
Autor |
Wiadomość |
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Śro 13:11, 18 Cze 2008 |
|
No przerobienia wymagają tylko jednostki religijne Azji (kapłan, mnich, ninja) i samuraj (konny też)..
Wiekiernikom i satrapom dać przeciw samom te 45%-75% premii.. Rydwanowi to zmniejszyć o 1 obronę... Samowi konnemu może troszkę cenę zmniejszyć i dać z 1-2 ataku. Mnich, ninja i kapłan to tańsi, niech krócej się robią i może minimalnie większe statsy czy też bez zmian.
No, po za tym lepszy rycerz, ale ja już nie chcę zmian w magii...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Śro 13:19, 18 Cze 2008 |
|
Kamil jak to zwykle wspaniale "argumenty" dotyczace czyjejs osoby nie tematu...widac pomysly sie koncza ale i tak trzeba cos napisac
nie bede sie wdawal w dyskusje z Toba...jest takie powiedzonko na forach:
nie dyskutuj z idiota bo sprowadzi Cie do swojego poziomu i pobije doswiadczeniem...i tego zawsze sie trzymam dyskutujac
TYLKO na temat...
najbardziej mnie bawi to ,ze do tej pory jak to sam nazywasz bezmyslnie masowales samuraji...to byla Twoja jedyna taktyka nie wazne 20, 40 czy 70min...niestety ktos zdecydowanie to ulepszyl i teraz sa problemy...trzeba to usunac...2 miesiace doskonalilem ten start az tu nagle sie przebudzono i wedlug czyjej zachcianki mam z niego rezygnowac?
a wiec po samurajach tworzysz mnichow? kto by dbal o takie szczegoly jak surowce...przeciez jak ladnie poprosisz wrog na pewno da Ci w spokoju rozbudowac swoje simcity...aktualnie jest taki poziom ,ze mam zapchane xx koszar jednostkami i nie ma mozliwosc na odkladanie surowcow...
za pewne Ty do 13.30 masz 3 gildie + 50ninja koncetracje i takie inne tanie pierdolki:> odetchnolem po tym jak napisales ,ze sie na tym znasz i nie raz tak grales...zaleje wroga limitem mnichow...zapomnialbym...wrog raczej nie da 20minut na rozbudowe az wybduje x gildii porobie badania zeby wreszcie mnisi jako tako dotrzymywali pola innym...
juz widze jak tych 50ninja broni osady zaraz po 13.30 50jdnostek zamorduja...hmm ciekawe co zrobia z reszta? moze schowaja sie w krzakach i poczekaja na mane?
rzeczywiscie...tylko Ty znasz sie naprawde na azji...przeciez ja jestem jedyny ktory z pozniejszym etapie tworzy rydwany+lucznikow konnych
o strzelcach stanowiacych 3/4 armii euro nie laska sie wypowiedziec...najlepiej wybierac wygodne urywki
ciekawe jak wyjdzie ten patch...jak zwykle wszyscy sie na niego rzuca bo to sam IRC go tworzy...pozniej jak ktos wymysli jakas naprawde dobra taktyke oparta na tym patchu najwyzej znowu to zmienicie:>
oczywiscie jesli wymysli to ktos z po za IRC...jestem pewny ,ze macie juz kilka startow opartych na tym patchu
na koniec...tymi patchami spieprzyliscie gre...wiele osob tak uwaza...z tego co slyszalem wczesniej na 10-15gier wiecej niz 2 dochodzily do skutku...zazwyczaj wywala wokolicach 10,17,23 min...tego chyba wczesniej nie bylo?
//
Ardwin, nie obrażaj użytkowników
na tym forum nie wolno obrażać użytkowników nawet poprzez przysłowia i powiedzenia
|
Post został pochwalony 2 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 14:55, 18 Cze 2008 |
|
Ardwin napisał: |
Kamil jak to zwykle wspaniale "argumenty" dotyczace czyjejs osoby nie tematu...widac pomysly sie koncza ale i tak trzeba cos napisac |
Przepraszam, ale to nie ja nazywam Cię idiotą.
Ardwin napisał: |
najbardziej mnie bawi to ,ze do tej pory jak to sam nazywasz bezmyslnie masowales samuraji...to byla Twoja jedyna taktyka nie wazne 20, 40 czy 70min...niestety ktos zdecydowanie to ulepszyl i teraz sa problemy...trzeba to usunac...2 miesiace doskonalilem ten start az tu nagle sie przebudzono i wedlug czyjej zachcianki mam z niego rezygnowac? |
Oczywiście, ja się przynajmniej przyznaję, że bezmyślnie masowałem samurajów, bo po co się okłamywać? Oczywiście, nie przeczę ulepszyłeś to. Ale widać, że uważasz, że ten patch jest ciosem w azję, a jeszcze, żeby było śmiesznie to w twoją osobę, bo to ty piszesz, że chcemy byś zrezygnował. Ale proszę, jak na razie nie widzę, nikt nie widzi innych głosów sprzeciwu.
A więc wszyscy gracze mają liczyć się ze zdaniem jednego, tak właśnie myślisz, nie?
Ardwin napisał: |
a wiec po samurajach tworzysz mnichow? kto by dbal o takie szczegoly jak surowce...przeciez jak ladnie poprosisz wrog na pewno da Ci w spokoju rozbudowac swoje simcity...aktualnie jest taki poziom ,ze mam zapchane xx koszar jednostkami i nie ma mozliwosc na odkladanie surowcow... |
I tu jest ten mały szkopuł. Może będzie trzeba całkiem zmienić taktykę? Ale po tym co tu piszesz daje się zaobserwować, że potrafisz grać tylko i wyłącznie tą jedną i jedyną taktyką, a zmiany w niej nie są możliwe, ba, są zbrodnią...
I kto powiedział mój drogi, że będzie trzeba zrezygnować z samurajów? Po prostu nie będą aż tak skuteczni, na dodatek któraś z jednostek azji ma otrzymać bonus na satrapy żeby można było je eliminować przed starciem z samurajami, ale widzisz, tu już będzie trzeba produkować coś dodatkowo, jeżeli się nie mylę takową jednostką może być mnich, chociaż jeżeli są jakieś szczegóły to zna je Linear.
Co do twojego wspaniałego opisu mojej gry, to po prostu nie skomentuję bo nie wiesz jak to miałoby wyglądać, może czas wymyślić coś nowego?
Ardwin napisał: |
rzeczywiscie...tylko Ty znasz sie naprawde na azji...przeciez ja jestem jedyny ktory z pozniejszym etapie tworzy rydwany+lucznikow konnych |
Jasne, szkoda, że pojawiłeś się za późno w grze by widzieć to, że i ja nawet od samego początku gry, zaraz po ataku samurajów opierałem się na rydwanach i łucznikach konnych. Szkoda, że nie wiedząc za dużo o mojej grze piszesz takie bzdury. Ale niech będzie, wszystkie taktyki Tzar zawdzięcza Tobie
Ardwin napisał: |
o strzelcach stanowiacych 3/4 armii euro nie laska sie wypowiedziec...najlepiej wybierac wygodne urywki |
A po co miałem się wypowiadać skoro nie widzę żadnych zastrzeżeń? Uważam, że euro da radę azjatom i nawet poniekąd jestem przeciw premii wiekier do samów, nie mówię tu o satrapach, którzy te premie mieć powinni.
Myślę, że dobrze dowodzona armia euro jest w stanie skutecznie walczyć z azjatą, co nie zmienia faktu, że samuraj nadal potrafi zbyt dużo. Jego cena nie odpowiada skuteczności.
Ardwin napisał: |
ciekawe jak wyjdzie ten patch...jak zwykle wszyscy sie na niego rzuca bo to sam IRC go tworzy...pozniej jak ktos wymysli jakas naprawde dobra taktyke oparta na tym patchu najwyzej znowu to zmienicie:>
oczywiscie jesli wymysli to ktos z po za IRC...jestem pewny ,ze macie juz kilka startow opartych na tym patchu |
Tak, oczywiście, tylko czekaliśmy aż ktoś zacznie wymiatać by dokonać niezbędnych poprawek.
Już od kilku dni intensywnie myślę nad setką nowych taktyk bo patch ten przecież diametralnie zmienia grę!
W ogóle już jest gotowy globalny spisek, który ma na celu w ogóle usunąć samuraja z arsenału azji!
Wszystkie poprawki i patche zostały tworzone pod potrzeby IRC! Tak! Cud, że w ogóle ktoś to zauważył!
Nawet zaaplikowaliśmy w grze setki tajemnych poprawek i innych rzeczy mających ułatwić grę IRC! Strzeżcie się!
Ardwin napisał: |
na koniec...tymi patchami spieprzyliscie gre...wiele osob tak uwaza...z tego co slyszalem wczesniej na 10-15gier wiecej niz 2 dochodzily do skutku...zazwyczaj wywala wokolicach 10,17,23 min...tego chyba wczesniej nie bylo? |
Tak, gdyby nie patch, to pograłbyś sobie na azji, zapewne tylko z lancelotem, ale to szczegół
Wracając do sprawy. Wiele razy apelowałem i prosiłem o konieczną reinstalację gry w razie instalowaniu kilku patchów lub jakichś innych problemów, szkoda, że trafia to tylko do nikłej liczby osób, tak więc skoro chcecie sobie nawzajem pieprzyć gry to proszę bardzo
Ah, drugą sprawą jest nieobycie z kulturą gry, złe ustawienia takich programów jak gg czy hamachi. Gdzieś by kodeks, ale widzę, że znów coraz mniej osób go zna, jeszcze ponad miesiąc temu na 15 prób udawało się rozegrać jedną długą grę, inne pieprzyły się albo na starcie, albo w początkowej fazie, teraz jednak dało się to poprawić, tak więc widać, że wina leży po stronie graczy, a nie programu.
King - osłabienie premii przeciw konnicy doprowadzi do tego, że banda krzyżowców będzie w stanie rozwalić azjacie ponad pół armii...
Natomiast Ardwin.
Jakich ty argumentów używasz, oprócz tego, że "azja stanie się za słaba".
Wybacz, ale nic więcej nie zauważyłem, albo nie umiem czytać, albo nie było co czytać
Co do sama jest jeden prosty argument.
Jednostka, za bodajże 100 żarcia i 50 golda, wytrenowana, na co potrzebuje wyjątkowo mało czasu potrafi kosić wszystko, czy to nie jest niesprawiedliwie względem innych nacji? Których jednostki mają wady.
PS.
Co dziwne, zostałem nazwany idiotą i jak na razie Ardwin nie otrzymał ostrzeżenia za obrażenie mojej osoby. Bo jeśli się nie mylę, słowo idiota jest bardzo obraźliwym według reguł panujących na tym forum. Czuję się obrażony i domagam sprawiedliwości i konsekwencji władzy.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Śro 15:00, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 15:04, 18 Cze 2008 |
|
Ardwin nie chcij, żeby Linear zabrał się za udoskonalanie tej, jak to nazwałeś "Twojej" taktyki. To tylko kwestia czasu aż reszta tzarowego społeczeństwa będzie mogła się chwalić ogromną liczbą samurajów.
Nie widzę w tym interesu nikogo z IRC, tym bardziej, że nie uczestniczą ostatnio w rozgrywkach online. Generalnie mówiąc dbasz tylko i wyłącznie o siebie, nie leży ci na sercu dobro wyrównania nacji, "bo ja gram azją i samuraj ma być dobry".
Należy pomyśleć też nad osłabieniem strzelca, czy łucznika konnego. Niech te jednostki nie będą aż tak massowane...
Desynchra biorą się z tego, że jedni patchują grę 1.01 - 1.10 - 1.12a, inni 1.01 - 1.10 - 1.12 - 1.12a, a jak dojdzie do skutku trzeci patch to sami sobie dopiszcie ; )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 15:13, 18 Cze 2008 |
|
Cytat: |
Desynchra biorą się z tego, że jedni patchują grę 1.01 - 1.10 - 1.12a, inni 1.01 - 1.10 - 1.12 - 1.12a, a jak dojdzie do skutku trzeci patch to sami sobie dopiszcie ; )
|
Ciekawe stwierdzenie, może racja. Ale masz na to jakieś dowody lub poszlaki przynajmniej?
Jeśli tak, to zainstalujemy sobie tzara 1.05 lub 1.05 i desynchra znikną
O patchu i zaistniałej sytuacji wypowiem się w osobnym temacie, rozbudowanym, który dobrze przemyślałem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 15:14, 18 Cze 2008 |
|
Bezpośrednia przyczyna desynchra nie jest właściwie znana, ale jest na to lekarstwo - należy ustalić, w obecności czyjej osoby gry często się desynchronizują. Ta osoba powinna po prostu przeinstalować Tzara.
Krótko po wyjściu 1.12a desynchra były praktycznie zawsze. Razem z Kamilem przeinstalowaliśmy grę... i desynchra właściwie zniknęły. Tak samo odkąd pojawił się dandi gracze uskarżają się na częste desynchra... wnioski wyciągnijcie sami
Na temat:
premia wyniesie najpewniej 60% - samuraj wygrywa z satrapą w pojedynku.
Kapłan będzie miał 150 many i koszt 80 złota, dzięki czemu będzie doskonale leczył i trenował jednostki szybciej niż na manekinach, czy też "podbijał" do 8 lvlu niedotrenowane jednostki. Ninja za 90 złota i marne 12s tworzenia również otrzyma podwyżkę many - do 120. Dzięki temu będzie większa szansa na zabicie maga lub kapłana, bo obecnie długo pozostając niewidzialny często nie ma już many na zabicie maga, gdy go znajduje.
Mnich z czasem tworzenia 13s będzie mógł częściowo zastąpić samuraja, co przyniesie cenne oszczędności w złocie. Oczywiście samuraj nadal jest dużo silniejszy od mnicha. Spadnie koszt samuraja konnego, prawdopodobnie ronin otrzyma jeszcze większą premię na pikinierów, co może okazać się ważne odkąd rydwan nie będzie miał już mniejszej podatności na ciosy pikinierów niż pozostała konnica.
Dla Azjaty otwiera się perspektywa skutecznej obrony przed magią, wsparcie przy trenowaniu jednostek i ich leczenie podczas walki, a nawet nowa tania jednostka mogąca tworzyć trzon armii.
Arab wyposażony zostanie w silniejszy dżihad, co pozwoli wzmocnić trzon jego słabowitej armii. Podwyżka HP planowana jest dla janczara, gdyż ta najdroższa i najdłużej się produkująca w koszarach jednostka w grze zdecydowanie zasługuje na to.
Jeśli chodzi o Euro, właściwie bez zmian Zmniejszony zostanie koszt rycerza, zapewne zwiększone również HP. Po wytrenowaniu powinniśmy otrzymać skuteczną, tanią kawalerię.
Wprowadzona zostanie również skromna obniżka ogólnej premii pik do konnicy - z 600% do 500%. Właściwie żadnej różnicy to nie zrobi, tylko na niektóre jednostki konne pikinier może wymagać 1 ciosu więcej, pozostawiając je ledwo żywe.
Warto też wspomnieć o niewielkim wzroście czasu produkcji maga - z 30s do 36. Dzięki temu jeszcze więcej czasu zabierze odnowa magów po ich stracie na polu bitwy.
Warto byłoby również wprowadzić możliwość sensownego handlu dla Azjaty, lecz niestety leży to poza naszymi możliwościami. Pozostaje mu handel na wodzie, ale wszyscy grają na suchej...
Patch oznacza koniec uniwersalności samuraja i nierównoważnej cenie siły rydwanu, w zamian obdarowując Azjatę skuteczną antymagią, praktycznym kapłanem, nową jednostką do trzonu armii oraz "mobilizacją" ronina i samuraja konnego.
Dosyć możliwe również, że tak jak mówi Kamil, tylko satrapa otrzyma premię przeciwko samurajom, wekiernik natomiast nie. Europejczyk sobie radzi, Arab potrzebuje wsparcia.
P.S.
Zrobiłem 80 samurajów dobrze wytrenowanych w 13:50. Wielka mi sztuka.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Śro 15:34, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Śro 17:10, 18 Cze 2008 |
|
Linear napisał: |
Mnich z czasem tworzenia 13s będzie mógł częściowo zastąpić samuraja, co przyniesie cenne oszczędności w złocie. |
tyle, ze z mnichami jest JEDEN WIELKI PROBLEM.
byle kto moze kliknac na niego i przerobic go na kapalana kosztem zlota...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Śro 17:45, 18 Cze 2008 |
|
i o to mi chodzilo
satrapa moze zostac z bonusem ale na co byl on wekiernikowi?
nie bede kontynuowal tej naszej rozmowy bo wiadomo po czyjej stronie bedzie mod:> po za tym nie lubie wdawac sie w glupie pyskowki...
aha nie mozna bylo wczesniej podac ,ze beda drastyczne zmiany w oparciu o shaolin? uniknelibysmy tego burdelu i paniki
nie wiedzialem ,ze tak wezmiecie tego "idiote" po prostu zacytowalem jedno z forumowych powiedzonek
hehe wielki mi wyczyn...po moim replayu gdzie w 13.40 mam 95samuraji to juz zadna sztuka narobic wieksza liczbe niz 50 :>
aha to ,ze dbam tylko o azje...czy nie pisalem ,ze jestem za wmocnieniem arabow? tylko czemu kosztem samuraji...
moze wyda sie to dziwne...ale zazwyczaj w strategi trzonu armi nie stanowia piesi lucznicy...sa wzmocnieniem a nie glowna sila...
dajcie spkoj...chcecie glosy sprzeciwu? jak narazie to tylko buntuja sie na hamachi i w grze bo kto tutaj bedzie wychodzil przed szereg:>
oj moge przezyc i bez tych samuraji...tylko nie chce po metodzie prob i bledow zeby znowu jakas taktyka zostala ograniczona:>
pamietam ,ze przed moim startem rajcowano sie 50samkami o 13.30...
kilka razy z Tobra gralem i pokazales ciekawy arsenal roznych technik na azje:> a moze to tylko przy mnie taki pozory byly
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr. Mario
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:46, 18 Cze 2008 |
|
I jest problem, chyba ze jakos zwalczy sie sterowanie mnichami o dużym lvlu.... Może ten patch zmieni coś tak aby rozgrywki na wodzie były równie
(szybkie i) pasjonujące co na lądzie bo gra aktualnie opiera sie na maksymalnym stworzeniu wojska do 13:30 a potem jednoczesnej walki i
zbierania surowców, a gre trzeba urozmaicać np. podczas turnieju bedzie losowanie na jakim rodzaju mapy bedzie sie rozgrywał pojedynek;
Wszystko w waszych rękach
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:59, 18 Cze 2008 |
|
MZ^Dr. Mario napisał: |
np. podczas turnieju bedzie losowanie na jakim rodzaju mapy bedzie sie rozgrywał pojedynek;
Wszystko w waszych rękach |
o czym on mowi ? co tym wniosl do rozmowy ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr. Mario
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:27, 18 Cze 2008 |
|
Rekty napisał:
Cytat: |
o czym on mowi ? co tym wniosl do rozmowy ? |
Już mówie:
Ciągle gramy na suchej mapie, trzymając sie sztywno zasad 13:30, bez ataku na farmy i domy, bez magii itp. Moze gdy bedzie nowy patch coś się zmieni, gra bedzie wyrównana nawet gdy ktoś bedzie uzywał magii, wjeżdzał w farmy, bedzie trzeba sie bronić przed innymi; co np. mozna zmienic zmniejszająć cene wieżyczek lub prędkosc ich budowy, a gra przeniesie sie na plansze z wodą, za jednym zamachem mozna wprowadzic wiele zmian i poprzez stworzenie patcha zmienić realia tej gry poprostu- Żeby było coś nowego!!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SOBD^Fugiel
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:29, 18 Cze 2008 |
|
Cytat: |
hmm wytlumaczcie mi racjonalnie czemu wakiernicy i satrapi maja miec taki bonus do opancerzonych po zeby smauraji? czemu maja specjalizowac sie w zabijaniu jednej jednostki |
A ja zadam takie pytanie. Z jakiej to racji stanu samuraj ma premie do konnicy? I to takiej nawet jak ciężko opancerzeni janczarzy czy krzyże euro...
Odszedłem z Tzara, ale jak widzę ten temat, to musze się wypowiedzieć.
Powiem swoje wy i tak swoje zrobicie, ale dobra...
Samuraje musza, ale to musza zostac osłabieni. Co to ma być za rozrywka, w której można robić ciągle tylko samów, wiedząć, że nic dobrego poza magią(która geniusze teraz zabraniają używać) po prostu nie ma. Gadacie o łucznikach i strzelcach? Guzik prawda....?
Szybsze przywoływanie golemów Lin to świetny pomysł, zawsze chciałem by tak było. Nikt ich nie robi w tej chwili, poza nielicznymi z mojego byłego klanu i mną... niech może inni wreszcie zaczną(jak golemy zrobia się opłacalne, to czemu nie).
Pomysł z kapłanami o zmniejszeniu ich ceny jest okropny. Czy wy widzieliście w akcji wytrenowanego do 8 lvl kapłana azjaty? On robi po prostu masakrę, a na domiar złego jest odporny na magię. Przeciow niemu tez niema nic konkretnie dobrego, może poza strzałami(ogólnie wziętymi pod uwagę).
Do mnichów nic nie mam. Może za długo się robią...
Na podsumowanie. Powiedzcie mi, dlaczego tak ostro graliśmy europami, kiedy były hiszpańskie zasady w modzie?
Dlaczego gdy tych zasad nie ma, a azja jest duuuuużo silniejsza, niemal wszyscy na nią przeszli? Przypadek? Wątpię...
Lin.. pomyśl tera znaprawdę przyrobieniu patcha Azje trzeba osłabić. Ma dobre wojo i ma tez takie bajery jak konentracja, smoki, kapłani, baszty rakietowe, 300 jednostek---------> tylko nikt z was z tego nie korzysta, więc tracicie...
Zastanówcie się ludzie nad tym... moja ostatnia prośba...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:06, 18 Cze 2008 |
|
Cytat: |
hehe wielki mi wyczyn...po moim replayu gdzie w 13.40 mam 95samuraji to juz zadna sztuka narobic wieksza liczbe niz 50 :> |
O boshe nie bądź pyszny, przedwczoraj bodajże odpaliłem azję, którą grałem ostatni raz chyba z 3 miesiące temu (w grze online) i nie spoglądając na żadnego z twoich przecudnych replayi zgromadziłem niebagatelną ilość wytrenowanych samurajów w liczbie: 70, dodam, że było to w 13:30 w grze online.
Mam wrażenie, że ciągniesz ten temat tylko po to, żeby co post wspomnieć o swoich wielkich taktykach i dokonaniach, napisz jeszcze chętnie poczytam, tylko w osobnym temacie "Dzieje wielmożnego Ardwina".
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KuleshoV dnia Śro 21:07, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:08, 18 Cze 2008 |
|
Samuraj ma premię do konnicy z prostej przyczyny - nie ma jej żadna inna jednostka u Azjaty. Kapłan Azjatycki straci 4 ataku, żeby nie był taki groźny na polu bitwy. Za 80 złota będziemy mieć jednostkę 14 obrony 9 ataku, 120hp, a więc nic wybitnie przerażającego. Po wytrenowaniu to każda jednostka ma dobre staty, nawet ronin. Wysłanie kapłanów Azji na pole bitwy będzie raczej marnym pomysłem, bo po co ich tracić? Mogą leczyć i uczyć jednostki. Choć zastanawiam się czy by mu dać negatywnej premii przeciwko niemagicznym jednostkom, żeby wykluczyć ewentualność używania ich do bojówki. Nad kwestią wekierników jeszcze się zastanowię, bo satrapowie nie podlegają wątpliwości, że muszą mieć tą premię.
I podobnie jak Kuleshov odpaliłem sobie singla i nie studiując żadnych repów zagrałem po raz pierwszy czy drugi od paru miesięcy Azją i zrobiłem sobie 80 samów na 4-8 poziomach.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Śro 21:10, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 22:11, 18 Cze 2008 |
|
MZ^Dr. Mario napisał: |
Rekty napisał:
Cytat: |
o czym on mowi ? co tym wniosl do rozmowy ? |
Już mówie:
Ciągle gramy na suchej mapie, trzymając sie sztywno zasad 13:30, bez ataku na farmy i domy, bez magii itp. Moze gdy bedzie nowy patch coś się zmieni, gra bedzie wyrównana nawet gdy ktoś bedzie uzywał magii, wjeżdzał w farmy, bedzie trzeba sie bronić przed innymi; co np. mozna zmienic zmniejszająć cene wieżyczek lub prędkosc ich budowy, a gra przeniesie sie na plansze z wodą, za jednym zamachem mozna wprowadzic wiele zmian i poprzez stworzenie patcha zmienić realia tej gry poprostu- Żeby było coś nowego!!!! |
Cytat: |
http://www.tzar.fora.pl/powtorki,66/gra-na-100-limitu-popa,1627.html |
Radzę sobie przejrzeć
A na singlu to ja z 3 tygodnie temu miałem 70 samurajów i 30 łuków wyszkolonych, ale w normalnej grze zrobienie czegoś takiego jest już trudniejsze
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |