Autor |
Wiadomość |
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Pią 12:29, 20 Cze 2008 |
|
Kozak napisał: |
Druga sprawa nie grajmy ciągle na suchych mapach jak to ja powiedziałem swojego czasu a rekty potwierdził ''Mapa ma być jak cipka - mokra" walki na morzu umocnią europe(Galeony). |
Oraz azję... smoki miotają statkami, jak chcą
Ale co tam, na sposoby są sposoby
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Nie 10:06, 22 Cze 2008 |
|
Czy ktoś mógłby odświeżyć temat odnośnie premii przyznawanych wszystkim jednostkom, na wzór patcha 1.12a ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 11:12, 24 Cze 2008 |
|
Hmm sprawy trochę się komplikują Azjatom nie starczy złota. Nie można kazać Azjacie mieć GK, GW i shaolin jednocześnie. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest możliwość przyznania Azjacie możliwości wynalezienia składowania zapasów w innym budynku niż GK, na przykład farmie. W ten sposób budując shaolin nie musiałby wydawać kasy na GK. Można też zrobić, żeby składowanie można było wynaleźć równocześnie w GK i shaolin, w ten sposób budując shaolin mógłby mieć 250 limitu a GK 300, a nie budując żadnego z nich tylko 200.
Raczej druga opcja, bo nadal można grać na GW i GK, choć z mniejszą efektywnością.
Być może uda się też naprawić handel Azjaty, podnosząc efektywność technologii banki o.... 1000% xD Dzięki temu Azjata miałby tyle złota z handlu co Europeczyk, a Europejczyk i Arab przejmując GK Azjatów mieliby z handlu dodatkowe tysiące złota xd
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Wto 11:42, 24 Cze 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Blademan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY Płeć:
|
Wysłany:
Czw 22:29, 26 Cze 2008 |
|
No to w takim razie po co będzie GK dla Azji?? Może lepiej będzie nie mieszać aż tak w tym naszym tzarze "co za dużo , to nie zdrowo"
A co do Handlu , można spróbować
Kiedy się odbędą testy??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Czw 13:07, 03 Lip 2008 |
|
Przyłączam sie do Blademana i również pytam kiedy odbędą się testy?
Kto znajduje się w grupie testerówi, na jakim etapie znajdują sie prace nad patchem i kiedy planowane jest jego wydanie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:50, 03 Lip 2008 |
|
Nie ma jeszcze testerów, patch jest w fazie symulacji w edytorze i nie wyjdzie wcześniej niż na końcu lipca.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Czw 0:00, 10 Lip 2008 |
|
powiedz mi jak te prace ida ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 9:41, 10 Lip 2008 |
|
Zbliżam się do punktu, w którym uznam, że lista zmian jest w porządku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Czw 11:25, 10 Lip 2008 |
|
Co do nowego patcha to uważam że powinno się jakoś wzmocnić jednostki "religijne" wojowników dżihadu i mnichów... oraz może krzyżowców... ale nie chodzi mi tu o zwiększenie parametrów obrona/atak tylko raczej dałbym im jakąś premie przeciw "niewiernym" np mnich by miał 20% do jednostek euro i araba... itd... wprowadziłoby to pewne urozmaicenie w grze... oraz nieznacznie powinno się podnieść sile magii... ale to tylko trochę.. np deszczyk żeby zadawał 30... i zmniejszyć manę piorunu do 40...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 12:56, 10 Lip 2008 |
|
jakiekolwiek ulepszanie mnicha i krzyżowca jest bezsensu, wojownika dżichadu można by lekko ulepszyc, w obronie albo ataku i dodac trochę hp co już zresztą chyba jest w planach na 1.13
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:52, 10 Lip 2008 |
|
Mnich będzie się robił 14s zamiast 20, klasztor będzie kosztował 150 żywności i 100 kamienia zamiast po 200. Mnich będzie miał +50% przeciwko satrapom. Technologia dżihadu będzie kosztować 800 złota zamiast 1200 i będzie się robić minutę. Wojownik dżihadu będzie kosztować 65 żywności zamiast 100 i otrzyma +10 HP i +1 obrony. Krzyżowiec, podobnie jak janczar i samuraj konny, -40% od strzał zamiast -25%. Magia bez zmian, oprócz krócej się tworzącego golema i 36s do stworzenia maga zamiast 30s.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Czw 14:52, 10 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Czw 22:20, 10 Lip 2008 |
|
tyle, ze mnichami moim zdaniem nikt nie bedzie gral....
bo byle kto zaznaczy mojego mnicha i przerobi go na kaplana kosztem tez mojego zlota...
chyba ze sie myle?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 22:24, 10 Lip 2008 |
|
Coś takiego można zrobić tylko na replayu, o ile się nie mylę.
EDIT: Rzeczywiście można tak zrobić również w MP. W związku z tym nie będzie już możliwa zamiana mnicha w kapłana.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Pią 10:48, 11 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|