Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Dyskusja na temat najnowszego patcha Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:29, 20 Cze 2008 Powrót do góry

Kozak napisał:
Druga sprawa nie grajmy ciągle na suchych mapach jak to ja powiedziałem swojego czasu a rekty potwierdził ''Mapa ma być jak cipka - mokra" walki na morzu umocnią europe(Galeony).


Oraz azję... smoki miotają statkami, jak chcą Very Happy

Ale co tam, na sposoby są sposoby Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gaara
Naczelnik


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:06, 22 Cze 2008 Powrót do góry

Czy ktoś mógłby odświeżyć temat odnośnie premii przyznawanych wszystkim jednostkom, na wzór patcha 1.12a ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 11:12, 24 Cze 2008 Powrót do góry

Hmm sprawy trochę się komplikują Razz Azjatom nie starczy złota. Nie można kazać Azjacie mieć GK, GW i shaolin jednocześnie. Jedynym sensownym rozwiązaniem jest możliwość przyznania Azjacie możliwości wynalezienia składowania zapasów w innym budynku niż GK, na przykład farmie. W ten sposób budując shaolin nie musiałby wydawać kasy na GK. Można też zrobić, żeby składowanie można było wynaleźć równocześnie w GK i shaolin, w ten sposób budując shaolin mógłby mieć 250 limitu a GK 300, a nie budując żadnego z nich tylko 200.
Raczej druga opcja, bo nadal można grać na GW i GK, choć z mniejszą efektywnością.

Być może uda się też naprawić handel Azjaty, podnosząc efektywność technologii banki o.... 1000% xD Dzięki temu Azjata miałby tyle złota z handlu co Europeczyk, a Europejczyk i Arab przejmując GK Azjatów mieliby z handlu dodatkowe tysiące złota xd


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Wto 11:42, 24 Cze 2008, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Blademan



Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:29, 26 Cze 2008 Powrót do góry

No to w takim razie po co będzie GK dla Azji?? Może lepiej będzie nie mieszać aż tak w tym naszym tzarze "co za dużo , to nie zdrowo"
A co do Handlu , można spróbować Very Happy

Kiedy się odbędą testy??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
gaara
Naczelnik


Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:07, 03 Lip 2008 Powrót do góry

Przyłączam sie do Blademana i również pytam kiedy odbędą się testy?
Kto znajduje się w grupie testerówi, na jakim etapie znajdują sie prace nad patchem i kiedy planowane jest jego wydanie?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 14:50, 03 Lip 2008 Powrót do góry

Nie ma jeszcze testerów, patch jest w fazie symulacji w edytorze i nie wyjdzie wcześniej niż na końcu lipca.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rekty



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:00, 10 Lip 2008 Powrót do góry

powiedz mi jak te prace ida ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 9:41, 10 Lip 2008 Powrót do góry

Zbliżam się do punktu, w którym uznam, że lista zmian jest w porządku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Li Mu Bai



Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:25, 10 Lip 2008 Powrót do góry

Co do nowego patcha to uważam że powinno się jakoś wzmocnić jednostki "religijne" wojowników dżihadu i mnichów... oraz może krzyżowców... ale nie chodzi mi tu o zwiększenie parametrów obrona/atak tylko raczej dałbym im jakąś premie przeciw "niewiernym"Very Happy np mnich by miał 20% do jednostek euro i araba... itd... wprowadziłoby to pewne urozmaicenie w grze... oraz nieznacznie powinno się podnieść sile magii... ale to tylko trochę.. np deszczyk żeby zadawał 30... i zmniejszyć manę piorunu do 40...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 12:56, 10 Lip 2008 Powrót do góry

jakiekolwiek ulepszanie mnicha i krzyżowca jest bezsensu, wojownika dżichadu można by lekko ulepszyc, w obronie albo ataku i dodac trochę hp co już zresztą chyba jest w planach na 1.13


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 14:52, 10 Lip 2008 Powrót do góry

Mnich będzie się robił 14s zamiast 20, klasztor będzie kosztował 150 żywności i 100 kamienia zamiast po 200. Mnich będzie miał +50% przeciwko satrapom. Technologia dżihadu będzie kosztować 800 złota zamiast 1200 i będzie się robić minutę. Wojownik dżihadu będzie kosztować 65 żywności zamiast 100 i otrzyma +10 HP i +1 obrony. Krzyżowiec, podobnie jak janczar i samuraj konny, -40% od strzał zamiast -25%. Magia bez zmian, oprócz krócej się tworzącego golema i 36s do stworzenia maga zamiast 30s.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Czw 14:52, 10 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Rekty



Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:20, 10 Lip 2008 Powrót do góry

tyle, ze mnichami moim zdaniem nikt nie bedzie gral....

bo byle kto zaznaczy mojego mnicha i przerobi go na kaplana kosztem tez mojego zlota...

chyba ze sie myle?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 22:24, 10 Lip 2008 Powrót do góry

Coś takiego można zrobić tylko na replayu, o ile się nie mylę.

EDIT: Rzeczywiście można tak zrobić również w MP. W związku z tym nie będzie już możliwa zamiana mnicha w kapłana.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Pią 10:48, 11 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)