Autor |
Wiadomość |
BaruZool
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Nienacka Płeć:
|
Wysłany:
Czw 16:29, 12 Mar 2009 |
|
Wiec zostalem przekierowany z tematu: tzar.fora.pl/dla-poczatkujacych,81/uwagi-z-ktorymi-warto-sie-zapoznac-nim-zagrasz-w-tzara-mp,513.html#42299 tutaj.
Cytat: |
Chyba wszyscy są świadomi, że 1.13a nie został stworzony do gry bez zasad.
Nikt nie zabrania Ci jednak stworzenia własnej sieci o nazwie sugerującej grę bez zasad jak sprytnie zaproponował Nigi. Jeśli istnieją osoby chętne do takiej gry z pewnością dołączą do tej sieci. Sam chętnie bym, jednak tylko na patchu 1.11 (1.10).
Na kontynuację ewentualnej dyskusji zapraszam do odpowiedniego tematu :
tzar.fora.pl/dyskusje,16/dyskusja-na-temat-zasad,2009-105.html#38687 |
Ciesze sie, ze dodales to "chyba". Patch 1.13a zostal stworzony po to, by zbalansowac gre. Zasady maja racje bytu, jezeli szanse poszczegolnych ras w rozgrywce sa nierowne, wiec po co byl patch 1.13a?
Przeczytalem caly ten temat (to bylo straszne) i nasunal mi sie jeden wazny wniosek (oprocz tych w poscie ponizej):
1. Wasze zasady ograniczaja myslenie. Kazda zmyslniejsza taktyka przy uzyciu czy to magii czy poszczegolnych jednostek jest przez Was potepiana, bo nie stac Was na to, by wymyslic na nia obrone.
Najbardziej rozsmiesza mnie to, ze ustalacie zasade "13:30" czy tez "14:00" i po uplywie tego czasu mowicie o obronie jakichs rushow. Czy Wy w ogole wiecie, co to jest rush? Widzial ktos kiedys rush w 14 minucie gry?
// poprawiłem link. gaara
EDIT: Podlug propozycji moderatorow umieszczam moj wczesniejszy post w tym temacie. (patrzcie nizej, nie?)
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BaruZool dnia Czw 16:45, 12 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
BaruZool
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Nienacka Płeć:
|
Wysłany:
Czw 16:46, 12 Mar 2009 |
|
Kyrie elejson.
Jak czytam te Wasze zasady, to flaki mi sie przewracaja, serce wpada mi do odbytu i mam ochote krzyczec, wydzierac sie, szamotac, pluc, cwiartowac i miotac wszystkim, co mam pod reka.
Cytat: |
1) Nie atakujemy farm oraz domów. Zasada ta została wprowadzona z powodu zróżnicowanego poziomu możliwości obrony gospodarki. Europejczycy i Arabowie mogą łatwo bronić farmy, natomiast Azjaci praktycznie nie mogą. Więcej dowiesz się o tym z tematów w dziale DYSKUSJE.
Cytat: |
Czemu natomiast nie atakuje się domów? Łatwo je zniszczyć a odbudować gdzieś trzeba i ktoś to musi zrobić, co już takie łatwe nie jest. Po prostu stawiało by to obrońcę w bardzo straconej pozycji. |
Na ten temat toczone są jednak spory. |
Zroznicowanego poziomu mozliwosci obrony gospodarki?
Inne mozliwosci w pozniejszych etapach tez sa zroznicowane, na tym polega zroznicowanie miedzy rasami.
To jest zmartwienie Azjatow, ze ciezko im bronic "farm oraz domow", tak samo jak zmartwieniem europejczykow i arabow bedzie co innego. To jest normalne, ze jedni maja problem z tym, drudzy z tamtym. I WSZYSTKIE PROBLEMY DA SIE ROZWIAZAC. Na tym polega odpowiednia taktyka. To jest wlasnie strategia. TO JEST DO CHOLERY RTS!
Cytat: |
Czemu natomiast nie atakuje się domów? Łatwo je zniszczyć a odbudować gdzieś trzeba i ktoś to musi zrobić, co już takie łatwe nie jest. Po prostu stawiało by to obrońcę w bardzo straconej pozycji. |
Stawialoby obronce w bardzo straconej pozycji... Moze mam mu jeszcze kwiaty wyslac? Przeciez kiedy atakuje, to po to, zeby wygrac, a nie z mysla "o boze, tylko zebym nie postawil obroncy w bardzo straconej pozycji". Na wszystko jest sposob, zapewniam Was.
Cytat: |
Zasada frontu. Chodzi o to, aby miasto podzielić w sporym uproszczeniu na dwie strony: gospodarczą i militarną. Atak na stronę gospodarczą stawia po prostu obrońcę w tak niekorzystnej sytuacji, że szkoda pisać. |
Jak wyzej. I moze mam jeszcze poprosic obronce, zeby mi na paincie rozrysowal topografie swojego miasta i wyslal screena?
Tak zmyslnie trzeba stawiac budynki, zeby uniknac takiego problemu. I raz jeszcze powtarzam, to zmartwienie obroncy, a agresor naprawde nie powinien byc taki empatyczny -.-
Cytat: |
Atak taki może okazać się niesamowicie ciężki do odparcia, bowiem zanim nasze wojsko przejdzie z koszar do niszczonych już budynków, łucznicy wroga zadadzą nam wysokie straty, a piechota tylko dobije nie tylko nasze wojsko, lecz także budynki. Machiny oblężnicze nawet nie będą mogły się ruszyć. Żeby się wybronić, trzeba by mieć dobrze wytrenowane wojsko, i spore zapasy jedzenia i złota na najemników, co zresztą i tak będzie ledwo żywe po bitwie. Produkcja gospodarcza ustanie. Natomiast przeciwnik już będzie szykował kolejne natarcie z użyciem limitu. Tak być nie może. |
Pardon, ale skoro w taki sposob agresor zdobywa przewage nad obronca, to czemu akurat ten obronca nie zrobil tego samego, co robi wlasnie agresor, tylko szybciej? Wniosek nasuwa sie sam: po prostu agresor byl szybszy, a co za tym idzie, lepszy. A wygrywa lepszy. Tak byc moze.
Cytat: |
Możesz więc atakować tylko połowę miasta, czyli koszary, umocnienia, gospody, warsztaty, gildie, a przede wszystkim, wojsko. |
A jak mu niechcacy zniszcze tartak, to powinienem mu wyslac 10k drewna w ramach przeprosin. <sigh>
Cytat: |
3) Ta zasada jest obecnie rzadko respektowana, ale możesz zdarzyć się z niektórymi sytuacjami, że będzie. Zakaz korzystania z magii, czyli zabronione jest budowanie Gildii Magów oraz Warsztatu Magów. |
I powtorze to samo. NA WSZYSTKO JEST SPOSOB.
Przykladowo, jezeli Arabowie zrobia sobie tak sakramenckie przedmioty, ze ich bohater bedzie mial 500 obrony i 500 ataku, to wydaje sie, ze jest niezniszczalny. A jednak. Wystarczy tylko uzyc jakiegos spella (moze pare razy, jezeli trzeba), zeby go szybko, skutecznie i bez strat zabic. A przeciez masowki takich poteznych bohaterow nie sposob zrobic, bo to tez kosztuje.
Ale mysle, ze o tym akurat wiecie.
Cytat: |
4) Atak od minuty 14:00(niekiedy 13:30). Zostało to wprowadzone, bowiem atakowanie przed tym czasem po prostu psuje grę, a żadnych umiejętności strategicznych gracza nie pokazuje. Niektóre nacje mają też znacznie silniejszy rush(atak w minutach 10-15) od innych. |
Mein Gott. Wiekszej herezji nie slyszalem. "a zadnych umiejetnosci strategicznych gracza nie pokazuje."
Wlasnie pokazuje, i to cale mnostwo. I ze niektore nacje maja znacznie silniejszy rush, tak? Phew. Graliscie w ogole kiedykolwiek w jakiegos RTSa?
KAZDA RASA JEST ZROZNICOWANA. Jedna ma lepszy rush, a potem slabsze technologie. Druga ma slaby rush, ale pozniej jest niesamowicie potezna. I tak dalej, i tak dalej. I naprawde jest sposob, by odebrac ten "silniejszy rush".
Gral ktos kiedys w starcrafta? Wiecie, jaka przewage na poczatku maja Protossi nad Terranami? Masakryczna. Bo rush maja potezny w zwiazku z tym, ze maja bardzo silne jednostki. A jednak wiele razy wygrywalem Terranami z Protossem, bo znalazlem sposob na ich rusha. Naprawde na wszystko jest sposob. I to jest wlasnie urok strategii. I to jest wlasnie strategia i pokazuje umiejetnosci strategiczne w maksymalnym stopniu. Taktyka, taktyka i jeszcze raz taktyka.
Cytat: |
5) Nie korzystamy z bugu HP, "65k", sabotażu szpiegiem wyprawy oraz strzelania niezbudowanymi wieżami(punkt jeszcze nie skończony). |
Sabotazu szpiegiem wyprawy? Jakos nie za bardzo zrozumialem.
Ale akurat z tym punktem sie zgadzam. Korzystanie z bugow jest nie fair.
Jezeli jest tu choc jedna osoba, ktora sie ze mna zgadza, ktora sie wzdryga na sama mysl o tym, ze mozna sie tak krzywdzic takimi zasadami, tak krzywdzic motyw strategii w grach strategicznych, niech sie wypowie. I niech ma choc troche oleju w glowie.
I jezeli zamierzacie wysunac jakies kontrargumenty, to zrobcie to skladnie i sensownie i niech nie wypowiadaja sie jakies durne dzieciaki, bo inaczej ta dyskusja nie bedzie miala sensu. Ja nie chce Was obrazac, ani nie chce nalegac, zebyscie zmienili zasady. Chce, zebyscie otworzyli oczy. PORA OPUSCIC WIEKI CIEMNE.
Bo przykro mi, ze musze sie ograniczac do grupki 10 osob, ktorym te zasady tez nie odpowiadaja, bo chcialbym mierzyc sie w Tzarze na arenie narodowej. Ale nie tak, ludzie, nie tak.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 16:46, 12 Mar 2009 |
|
BaruZool napisał: |
Ciesze sie, ze dodales to "chyba". Patch 1.13a zostal stworzony po to, by zbalansowac gre. Zasady maja racje bytu, jezeli szanse poszczegolnych ras w rozgrywce sa nierowne, wiec po co byl patch 1.13a |
Idąc twoim tokiem myślenia, który zaprezentowałeś w tamtym temacie można śmiało stwierdzić, że wersja 1.10 była zbalansowana i każda rasa mogła wygrać.
1.13 powstał na bazie zasad, tworząc nacje ogólnie równe, usuwając poszczególne atuty innych nacji, które zwiększały ich przewagę w poszczególnych fazach gry.
Dlatego jeśli będziesz próbował grać bez zasad na patchu 1.13 to szybko okaże się, że nacje są piekielnie nierówne.
Jednak 1.10 bez zasad nie jest złym rozwiązaniem, z tą różnicą, że większość graczy chce aby jednostki i drzewo technologiczne poszczególnych nacji różniły się tylko wyglądem
A zasady powstały z inicjatywy hiszpan bo dla nich wszystko oprócz massówki euro było zbyt męczące i skomplikowane.
Co do forum, wątpię byś znalazł tu posłuch, nie wiem czy zdążyłeś się zorientować ale ten temat był sporo razy wałkowany i za każdym razem zasady pozostawały.
Swoją drogą, jeśli zasady dostarczają pewnym osobom frajdę z gry to dlaczego mieli by z tej frajdy rezygnować? Nikt z nas nie rezygnuje z rzeczy dla siebie miłych i dobrych, chociaż oczywiście system wartości można zmodyfikować, tyle, że trzeba chcieć, bo to ciężka przeprawa.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Czw 17:02, 12 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Dandi
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Czw 16:55, 12 Mar 2009 |
|
BaruZool Ty masz wogole jakies podstawy zeby pisac takie bzdury??!
Pytam sie czy grales kiedys z nami na hamaku? Ile lat grasz zeby cos takiego pisac?? Ja ci sie niepodoba to sobie graj z lancelotem, a zasady zostaw dla nas, graczy ktorzy lubia dobra gre.
Jak bedziesz mial staż przynajmniej polowe taki jak ja, to zrozumiesz te zasady.
Grałem duzo razy bez zasad no i mozna zagarc od czasu do czasu, ale jest to nudne, bardzo nudne, zwykle masowki i chamskie zagrywki.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BaruZool
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Nienacka Płeć:
|
Wysłany:
Czw 17:55, 12 Mar 2009 |
|
Cytat: |
Pytam sie czy grales kiedys z nami na hamaku? Ile lat grasz zeby cos takiego pisac?? Ja ci sie niepodoba to sobie graj z lancelotem, a zasady zostaw dla nas, graczy ktorzy lubia dobra gre.
Jak bedziesz mial staż przynajmniej polowe taki jak ja, to zrozumiesz te zasady. |
Nie musze wcale grac z wami na hamachi, zeby miec "taki staz" jak Ty.
I to, ze z Wami nie gram, nie dyskwalifikuje mnie jako potencjalnego gracza multiplayer w tzara, bo nie tylko Wy w niego gracie online.
Cytat: |
BaruZool napisał:
Ciesze sie, ze dodales to "chyba". Patch 1.13a zostal stworzony po to, by zbalansowac gre. Zasady maja racje bytu, jezeli szanse poszczegolnych ras w rozgrywce sa nierowne, wiec po co byl patch 1.13a
Idąc twoim tokiem myślenia, który zaprezentowałeś w tamtym temacie można śmiało stwierdzić, że wersja 1.10 była zbalansowana i każda rasa mogła wygrać. |
Wlasnie idac moim tokiem myslenia, nie mozna stwierdzic, ze wersja 1.10 byla zbalansowana.
Napisalem wyraznie, ze patch 1.13a powstal, by zbalansowac gre. Skoro mial cos zbalansowac, to znaczy, ze wczesniej bylo niezbalansowane. Stwierdzilem tez, ze zasady maja racje bytu, jezeli szanse na zwyciestwo sa nierowne, jezeli jakas rasa ma przewage nad inna. Wiec skoro patch 1.13a balansuje gre, to jednoczesnie zasady traca racje bytu, bo szansa na zwyciestwo jest rowna. Zasady mialyby racje bytu WLASNIE w patchu 1.10, bo tam gra jest niezbalansowana. Bardziej lopatologicznie nie moglem.
Cytat: |
Grałem duzo razy bez zasad no i mozna zagarc od czasu do czasu, ale jest to nudne, bardzo nudne, zwykle masowki i chamskie zagrywki. |
Nudne jest granie bez zasad? Grajac z zasadami trzymacie sie utartych schematow, pozbawiacie sie obmyslania strategii i taktyki - to wlasnie jest nudne. I monotonne.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BaruZool dnia Czw 17:57, 12 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 18:16, 12 Mar 2009 |
|
Cytat: |
Nudne jest granie bez zasad? Grajac z zasadami trzymacie sie utartych schematow, pozbawiacie sie obmyslania strategii i taktyki - to wlasnie jest nudne. I monotonne. |
..kazdy ma na ten temat inne zdanie, dla jednych moze to byc nudne a dla innych wrecz przeciwnie. Ty stwierdzasz, ze te zasady sa chore chodz wcale "na nich" nie grałes.. Stwierdzasz tak a nie inaczej przez wzglad na inne ST typu StarCraft, WarCrat itd. ale to nie jest Starcraft tylko Tzar i to jest róznica. Te zasady takze maja sens i czy Ci sie to podoba czy nie itak tego nie zmienisz. Grajac na nie trzeba nieustannie myslec jak strateg.. Jest tak, ze piki niszcza konnice a np konnica Piki, przy walce militarnej góra jest ten który dobrze kombinuje czy tez manewruje wojskem a idac Twoim tokiem myslenia cos takiego nie jest strategia. Kiedys jak nie grałem z ludzmi tu obecnymi takze myslałem, ze te zasady nie maja sensu i niszcza ta strategie ale po kilku grach zmieniłem zdanie na ten temat.. Repki, filmiki z powtorek batali sa o wiele ciekawsze niz patrzenie jak ktoś komus wbija w domki czy tez w farmy i w taki sposób kończy gre, ale to nie jest jedynym powodem dlaczego takie gry sa ciekawsze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BaruZool
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Nienacka Płeć:
|
Wysłany:
Czw 18:30, 12 Mar 2009 |
|
Cytat: |
Ty stwierdzasz, ze te zasady sa chore chodz wcale "na nich" nie grałes.. Stwierdzasz tak a nie inaczej przez wzglad na inne ST typu StarCraft, WarCrat itd. ale to nie jest Starcraft tylko Tzar i to jest róznica. |
Wydaje mi sie, ze myslicie, ze pisze to wszystko na podstawie innych RTSow, w ktore gralem, nigdy wczesniej nie grajac w tzara. Bynajmniej. Pisze tylko i wylacznie o tzarze z wlasnego doswiadczenia, a swoje argumenty raz tylko poparlem przykladem innego RTSa.
Cytat: |
Te zasady takze maja sens i czy Ci sie to podoba czy nie itak tego nie zmienisz. Grajac na nie trzeba nieustannie myslec jak strateg.. Jest tak, ze piki niszcza konnice a np konnica Piki, przy walce militarnej góra jest ten który dobrze kombinuje czy tez manewruje wojskem |
Patrz wyzej. Nie trzeba mi tego tlumaczyc, to mi nie pierwszyzna.
Cytat: |
Repki, filmiki z powtorek batali sa o wiele ciekawsze niz patrzenie jak ktoś komus wbija w domki czy tez w farmy i w taki sposób kończy gre, ale to nie jest jedynym powodem dlaczego takie gry sa ciekawsze. |
Niz patrzenie jak ktos komus wbija w domki czy tez w farmy. Hm... Kto tak moglby napisac? Chyba tylko ten, kto nie potrafi zapobiec takiej sytuacji. W tym temacie juz toczyly sie dyskusje, ze gra bez zasad jest bez sensu bo "byle noobek rozwali farmy takiemu pro graczowi i po grze".
Zastanow sie, czy wobec tego ten "byle noobek" faktycznie jest noobkiem, skoro o tym pomyslal i czy ow "pro gracz" faktycznie jest pro graczem, skoro tego nie przewidzial. To sa nieodzowne elementy strategii. Wasze zasady wykluczaja te elementy.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BaruZool dnia Czw 18:31, 12 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Margal
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane Płeć:
|
Wysłany:
Czw 18:47, 12 Mar 2009 |
|
BaruZool napisał: |
Cytat: |
Ty stwierdzasz, ze te zasady sa chore chodz wcale "na nich" nie grałes.. Stwierdzasz tak a nie inaczej przez wzglad na inne ST typu StarCraft, WarCrat itd. ale to nie jest Starcraft tylko Tzar i to jest róznica. |
Wydaje mi sie, ze myslicie, ze pisze to wszystko na podstawie innych RTSow, w ktore gralem, nigdy wczesniej nie grajac w tzara. Bynajmniej. Pisze tylko i wylacznie o tzarze z wlasnego doswiadczenia, a swoje argumenty raz tylko poparlem przykladem innego RTSa.
Cytat: |
Te zasady takze maja sens i czy Ci sie to podoba czy nie itak tego nie zmienisz. Grajac na nie trzeba nieustannie myslec jak strateg.. Jest tak, ze piki niszcza konnice a np konnica Piki, przy walce militarnej góra jest ten który dobrze kombinuje czy tez manewruje wojskem |
Patrz wyzej. Nie trzeba mi tego tlumaczyc, to mi nie pierwszyzna.
Cytat: |
Repki, filmiki z powtorek batali sa o wiele ciekawsze niz patrzenie jak ktoś komus wbija w domki czy tez w farmy i w taki sposób kończy gre, ale to nie jest jedynym powodem dlaczego takie gry sa ciekawsze. |
Niz patrzenie jak ktos komus wbija w domki czy tez w farmy. Hm... Kto tak moglby napisac? Chyba tylko ten, kto nie potrafi zapobiec takiej sytuacji. W tym temacie juz toczyly sie dyskusje, ze gra bez zasad jest bez sensu bo "byle noobek rozwali farmy takiemu pro graczowi i po grze".
Zastanow sie, czy wobec tego ten "byle noobek" faktycznie jest noobkiem, skoro o tym pomyslal i czy ow "pro gracz" faktycznie jest pro graczem, skoro tego nie przewidzial. To sa nieodzowne elementy strategii. Wasze zasady wykluczaja te elementy. |
Powiem Ci że nie gadasz źle bo z zasadami lub bez i tak byś nie wygrał z graczami którzy MP znają nie od dziś Myśle że każdy mógłby grać bez zasad i tworzyć rozmaite schematy gry, przykładowo tworząc koszary nie w 9 tylko np. 6 min inaczej rozbudowywać gospodarke- chociaż nie ma wielkiego wyboru Grać na małych lub normalnych surowcach, urozmaicając tym samym całą gre ;] bo można tworzyć mure chroniące farmy czy domy, przecież fortyfikacja zamków niestety nie istnieje w tej grze tylko i wyłącznie przez zasady
BaruZool niestety musze Cie zasmucić bo wątpie by społeczność tzara zgodziła się na rezygnacje z hiszpańskich zasad ;]
Powiem tylko że od pierwszej mojej gry do dziś tzar się cały czas rozwija bo po kolei zasady są eliminowane np. stosowanie magii etc.
MOŻE ZA PARE LAT
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Fracek
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szamotuły Płeć:
|
Wysłany:
Czw 19:35, 12 Mar 2009 |
|
Według mnie zasady są wprowadzane po to, aby je przestrzegać. Gra bez zasad była by jednym wielkim chaosem. Ale jak ktoś chce grać bez zasad, to niech napisze to przed meczem. Jeśli druga strona się zgodzi, to wszystko w porządku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BaruZool
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Nienacka Płeć:
|
Wysłany:
Czw 19:43, 12 Mar 2009 |
|
Staram sie wlasnie dowiesc, ze te zasady, to nie zasady tylko ograniczenia.
I powstaly tylko w wyniku Waszego lenistwa czy braku umiejetnosci.
Wydaje sie Wam, ze bez zasad gra sie 15 minut? Bo slyszalem takie wypowiedzi. Nic bardziej mylnego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Czw 20:00, 12 Mar 2009 |
|
BaruZool napisał: |
Staram sie wlasnie dowiesc, ze te zasady, to nie zasady tylko ograniczenia.
I powstaly tylko w wyniku Waszego lenistwa czy braku umiejetnosci.
Wydaje sie Wam, ze bez zasad gra sie 15 minut? Bo slyszalem takie wypowiedzi. Nic bardziej mylnego. |
podsumuje Cie tutaj :
prosze pograj z nami na online na hamku ok. tygodnia, a pozniej sie wypowiadaj dalej ok ?
wszedles tu, zrobiles zamieszanie, uparles sie na swoja racje,a jakos nikt wczesniej o Tobie nie slyszal.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Margal
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane Płeć:
|
Wysłany:
Czw 20:13, 12 Mar 2009 |
|
Polecam zagrać online by stwierdzić umiejętności graczy a co do lenistwa to nic bardziej mylnego, gracze przyzwyczajeni do schematów nie chcą grać bez zasad bo schematy byłyby tym samym bezużyteczne (chociaż nie całkiem) ale trzeba by się troche nagłówkować ^^. Co do mojej skromnej osoby to jestem od początku nauczony jechać na schematach przestrzegając zasad ;d Poprostu jestem za większością i to się raczej nie zmieni.
W każdym bądź razie obojętnie jak byle by grać!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dandi
Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 510
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa
|
Wysłany:
Czw 20:23, 12 Mar 2009 |
|
Przecież o tym wcześniej pisałem kolega pograł pare razy ze znajomymi nigdy nie grał na nasze zasady i tutaj wyciaga jakie tezy.
Ja bez zasad bym robil masowke smokow albo ninia albo kaplanow, wjezdzal najpierw w farmy pozniej w domy, chcecie tak grac?
Ostatnio zagralem na smoki tyle ze na zasady i King sie na mnie obrazil bo mowil ze to bylo chamskie, a takie bylo bo sie zamurowalem narobilem baszt i z 200 smokow...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
BaruZool
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z Nienacka Płeć:
|
Wysłany:
Czw 20:38, 12 Mar 2009 |
|
"ja bez zasad to, ja bez zasad tamto"
A ja bym Ci i na jedno i na drugie nie pozwolil. To wlasnie z zasadami mozesz dazyc do tego, czego chcesz i obierac sobie taktyki, jakie chcesz. A grajac bez zasad musisz zwazyc, czy Twoja taktyka nie okaze sie dla Ciebie zgubna, jezeli przeciwnik zastosuje jakas inna.
Cytat: |
kolega pograł pare razy ze znajomymi nigdy nie grał na nasze zasady i tutaj wyciaga jakie tezy. |
Caly czas starasz sie umniejszyc moje racje prowokujac mnie w dziecinny sposob i starajac sie pokazac, kim to Ty nie jestes w porownaniu ze mna.
Pogratulowac.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ribbi
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 20:42, 12 Mar 2009 |
|
Dandi napisał: |
Ostatnio zagralem na smoki tyle ze na zasady i King sie na mnie obrazil bo mowil ze to bylo chamskie, a takie bylo bo sie zamurowalem narobilem baszt i z 200 smokow... |
To kup mu kwiaty.
Do tego grając z nami nie narobisz "200 smoków" .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
|