Autor |
Wiadomość |
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 13:01, 28 Lut 2010 |
|
Obieży, chcesz poznać zasady, zajrzyj do działu "Dla Początkujących" albo na [link widoczny dla zalogowanych] .
@Li
Cytat: |
-zakaz ataku przed 14:00 |
Tak właśnie mi chodzi o obniżenie progu do 12:00.
Nie pisz że wszyscy pierdoły piszą
nikt się nie wypowiedział bo wg mnie ten próg jest bez sensu
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Turbo
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 718
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: się wziąłeś? Płeć:
|
Wysłany:
Nie 14:51, 28 Lut 2010 |
|
Dla mnie też by był bez sensu jakbym w każdej grze padał pierwszy w 14:10. Tak byś padał o 12:10 więc co za różnica dla Ciebie, prawda. UWAGA .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 16:09, 28 Lut 2010 |
|
Widząc wasze "argumenty" niestety trzeba chyba porzucić pomysł
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piorun dnia Nie 16:16, 28 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Nie 19:35, 28 Lut 2010 |
|
jest zakaz ataku przed 14 więc nie rozumiem skąd te ataki przed? Powodują tylko niepotrzebne spięcia a stosują je raptem 2 osoby bo ich nacja do tego najlepiej się nadaje Czy te 2min ze wstrzymaniem swoich żądz komuś zaszkodzą?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SOBD^Fugiel
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Nie 21:44, 28 Lut 2010 |
|
Cytat: |
Chciałem jeszcze zapytać czy istnieje zasada o zakazie budowania baszt, balist i katapult? |
Na szczęście Polacy zmądrzeli, ale kiedyś hiszpańskie zasady zabraniały budowy balist, a niekiedy katapult
Cytat: |
Większość bezsensownych hiszpańskich zasad zostało obalonych, więc nie wiem dlaczego stwierdzasz że to niemal wszystkie zostały od nich przyjęte i zaakceptowane (?) |
Fronty też wynikają z gry Hiszpanów, tak samo mapa sucha (choć to zasada nie jest, ale gdy tylko zmieniłem typ mapy jak byłem serwem, to od razu były ataki w moją stronę )
Cytat: |
Jak dla mnie to zawsze można iść na ugodę, czyli fifty fifty Wink Mamy ochotę na zasady ? To gramy z zasadami. Chcemy jakiejś odmiany ? To gramy bez nich. Są także Hiszpanie. Wasze kochane 1.10 i no rules ! Very Happy Ludzie, tyle jest wariantów, a Wy jak to większość Polaków potraficie tylko narzekać ! Very Happy |
Żeby to było takie proste... którzy gracze zechcą grać no rulez nie licząc mojego klanu? Ty, Blady? Ktoś jeszcze? Moje propozycje zawsze są równane z błotem.
Cytat: |
K'woli ścisłości obowiązujące teraz zasady to:
-zakaz ataku farm
-zakaz ataku przed 14:00 |
No to ciekawe skąd się bierze to, że gdy komuś niszczę domy, od razu jest pauzowanie, wysyłanie lokacji i wyklinanie do noobów ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Blademan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY Płeć:
|
Wysłany:
Nie 23:07, 28 Lut 2010 |
|
No raczej w domy też nie wolno bić , Limu chyba zapomniał dopisać
1. Próg Ataku 14:00
2. Zakaz ataku w farmy I domy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Pon 1:02, 01 Mar 2010 |
|
Domy to już raczej bardziej "kulturalna zasada" nikt jak wjeżdża w front nie przejmuje się czy są tam domy czy nie, ani też nie przejmuje się lokacjami związanymi z domami.
Ardwin więc poczynając od 2 osób które wymieniłeś dodam jeszcze kinga, turbosa, mariana, dandiego, manolina, dxspoko, w zasadzie większość elity atakuje przed czasem złoża, mniej doświadczeni gracze są do po prostu za wolni aby to czynić. dobrze wiadomo że jakby ta zasada z złożami nie brzmiała zawsze byłyby jakieś problemy. bo to wieże można postawic bo podkopywanie to tez atak. bo czemu ja mam mu pozwolić doić złoże przy moich koszarach i tak bladej bla bla bla.
Cytat: |
No to ciekawe skąd się bierze to, że gdy komuś niszczę domy, od razu jest pauzowanie, wysyłanie lokacji i wyklinanie do noobów ? |
Po prostu ignoruj i przy najbliżeszj sposobności poproś admina tzarlive o bana dla owego małozacnego typa.
Zacny Fuglu hiszapnie naprawde graja norules i jeśli Ci to tak odpowiada to graj z nimi. Polskie realai przemawiają za grą z zasadami i ot co. Wielkie reformy już są raczej za nami. teraz po prostu sobie gramy.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Pon 1:03, 01 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Pon 7:48, 01 Mar 2010 |
|
Chyba w szafie śpisz, na pewno większość z nich nie atakuje. Jeszcze pamiętam turniej z Dandim gdy mu atakowałem złoża przed czasem. Pauzował i prosił o zabranie tych łuków co też uczyniłem a wiadomo jak zawsze traktowaliśmy te nasze rozgrywki
Zasada to zasada nie ataku przed 14min a nie jakieś wyjątki jak dla kogo lepiej.
W sumie na to nie mogę nic wielkiego zrobić bo jak ktoś będzie atakował to przecież nie będę płakał jak jakaś ciota i przerywał grę. Jedyne co mogę to odwiedzić jego główną bazę przed czasem bo jak wspomniałem wcześniej skoro ma siły latać byle gównem po mapie to i na obronę powinien mieć
Z tą elita wiele razy siorbałem złoże obok siebie i po 14min zaczynała się akcja, wcześniej też nie było problemów z tym a jak postawił ktoś wieżę to tylko obok spornego a nie każdego złoża przeciwnika.
Nie wiem czy gdzieś na forum było podane ,że można wjeżdżać w domki, ja tam o tym nie słyszałem ale to pewnie kolejna wasza nowinka
Tak Li ucz tego nowych i tylko czekać aż wojsko będzie w farmach. Nawet ze złóż mogą wpaść na farmy i to od tych lepszych graczy. Zresztą mi to specjalnie nie przeszkadza bo i tak każdy powinien mieć więcej niż wynosi jego limit, ja mam też domki zazwyczaj między farmami więc z założenia są nietykalne ^^
Była ostatnio zgodność? Masz tylko doszliśmy do kontrowersyjnych tematów a nie pierdół xD
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ardwin dnia Pon 7:59, 01 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Minimalistix
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Pon 7:55, 01 Mar 2010 |
|
Ardwin napisał: |
Jedyne co mogę to odwiedzić jego główną bazę przed czasem bo ja wspomniałem wcześniej skoro ma siły latać byle gównem po mapie to i na obronę powinien mieć |
Z tym Się zgadzam, jeśli ma armie na odbijania złota, ma armie na obrone - Dobrze powiedziane
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Pon 14:21, 01 Mar 2010 |
|
@ardwin
O 2min wczesniejsze odbicie 2-3 goldow daje ogromna przewage. Nie wiem co ile dokladnie wieski zanosza gold do magazynu. Liczac, ze co 10sek, mamy 2goldy+poczatkowy i odbijamy je 2min przed progiem ataku zostawiamy przeciwnikowi okolo 1.5k zlota, wiec euro nie mialby kulty i kuszy albo samo mieso w armii, azjata bez sun-tzu i cuj wie czego jeszcze, a arab z poznym gw. Co sprawia, ze prawdopodobnie padna na rush w 14.00. Ale to bylo liczenie tylko na 2min przed progiem ataku, a ja przynajmniej pierwsze luki wysylam w 9.30-10.00
Co do nacji, azja tez ma luki konne, wiec tez ma czym walczyc o gold, euro natomiast nie ma za bardzo czym.
No i fajnie ze sie zgadzacie z mini co do wjazdow w 12min, tylko prosilbym o wjazd 3v1 nastepnym razem i pozniej o nie wysylanie lokacji jak bede jechal po waszych azjatyckich wieskach pracujacych na polach : *
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Pon 16:06, 01 Mar 2010 |
|
fajnie ,że to obliczyłeś ale co to za argument? Stwierdziłeś tylko fakty. nom azja ma zajebiste łuki które wymiękają przy cenie/jakości a na krowach jest więcej fooda. A euro ma piki.
3vs1? zabawne, obejrzyj sobie te demko jeszcze raz.
od tego są zasady ,żeby je przestrzegać nie? jak atakujesz przed czasem to licz na to samo. A nie wymyślacie wyjątki byle wam było lepiej.
edit: tak dla ścisłości sam Cie zaatakowałem parę sek przed 13 a Mini pomógł mi grupką łuków minutę później.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ardwin dnia Pon 16:13, 01 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Obieżyświat
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 21:48, 01 Mar 2010 |
|
Aaa...
Ja nie wiem... Tak trudno jest przedłużyć czas oczekiwania na walke do np. 17-18 minut? Można nawet więcej. Niech się wszyscy zabudują, a potem dawaj.
Ps. Gdybyś chciał Fugiel pyknąć bez zasad gre to nie ma problemu xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 11:52, 19 Cze 2010 |
|
Moje zdanie na temat zasad: gowno prawda. zawsze gralem bez nich i żadna gra nie kończyła sie przed 20 minta. w grze chodzi o strategię i taktykę. jak ktos nie umie sie bronić wszechstronnie to jego problem. zawsze podczas wojny jak nie da sie wykończyć militarnie to robi sie to gospodarczo jak ktos nie ma techniki i grac nie umie to niech gra zasadach
gra bez zasad pokazuje umiejętności taktyczne graczy i to sie liczy
i koniec kropka.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 12:28, 19 Cze 2010 |
|
Na wojnach zabijali cywilów? Bezbronnych chłopów?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:32, 19 Cze 2010 |
|
A wyobrażasz sobie gre z tylegiem wojska w grze bez zasad?
http://www.tzar.fora.pl/1-13b,102/rekty-haos-chini-vs-li-mu-bat-chidori-zacny,3594.html#57511
Gra azją bez zasad sprowadza się 2 opcji. albo azja zrushuje albo zostanie wykończona gospodarczo. zasady są ograniczone do minimum, i nie jest to gra typu starcraft gdzie dowodzisz 30 jednostkami, tylko głównym założeniem jest właśnie dobre sterowanie armią a nie zabawa w podchodzy. Do tego dochodzi problem otwartych map, której producenci nie rozwiązali. Oczywiście nie mówie że gra bez zasad jest niemozliwa, tyle że bardzo ogranicza mozliwości gry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|