|
|
Autor |
Wiadomość |
RedRum
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 14:27, 19 Cze 2010 |
|
Gra z tymi zasadami co teraz sa jest dość fajna. Tylko zmniejszyl bym troche limit ataku i rozszerzyl pojecie "frontu", bo wielu graczy często placze jak atakuje sie troche poza front, gdzie ktos sie obunkrował...
Po za tym chce żeby walki o złoza surowcow byly mozliwe przed limitem ataku. Dobilo mnie dzis jak ktos mi zajal zloze prawie pod nosem, i jak wyslalem lucznikow zeby wygonili z tamtad wieskow wroga, zaczal spamowac lokacjiami i pisac, ze jest 10, a limit przeciez od 14..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Sob 15:35, 19 Cze 2010 |
|
Walka o zloza jest dozwolona przed 14minuta. Nie wolno jedynie odbijac poczatkowego golda i kamienia.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kosetka dnia Sob 15:36, 19 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 19:06, 19 Cze 2010 |
|
Li Mu Bai wyobrażam sobie taką grę, często w takie na LAN'ie gram;p grałem też pare razy takie On-line. Bardzo żyw,a dynamiczna i wymaga masy kombinowania i robienia kilku rzeczy naraz;p Gram zawsze Azją i nie miałem problemu w grze z euro lub arab;p gre 1vs1 raz ponad 2h grałem z bratem;p Do zasad zniechęcił mnie pewien pojedynek w którym uległem i grałem na zasady.... i ten co się najwięcej kłócił wjebał mi się w front w 10 minucie.... a 14:00 miał być atak. i od wtedy ewidentnie mam zasady gdzieś, może jak bym pograł z kimś normalnym na zasady to gra była by przyjemna
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 21:41, 19 Cze 2010 |
|
Santorr. Nie miałeś problemu w grze z euro, bądź arabem, bo przeciwnik nie był zapewne na odpowiednim poziomie. Jak chcesz, to ja mogę z Tobą zagrać, nawet ze trzy razy pojedynek 1 vs 1 bez zasad. Udowodnię Ci w trakcie tych pojedynków, że Azja w takiej grze niema najmniejszych szans, no chyba, że na innych początkowych surowcach.
Santorr napisał: |
Do zasad zniechęcił mnie pewien pojedynek w którym uległem i grałem na zasady.... i ten co się najwięcej kłócił wjebał mi się w front w 10 minucie.... a 14:00 miał być atak. i od wtedy ewidentnie mam zasady gdzieś |
nie sądzisz, że to za mało, aby z powodu czegoś takiego od razu eliminować taki styl gry ? Gdybyś napisał do odpowiednich osób, ta taka osoba zostałaby ukarana. Nie byłaby to wysoka cenna za tego typu wykroczenie, ale następnym razem gracz zastanowi się dwa razy czy warto łamać ustalone wcześniej zasady ustalone "przed grą". Mam zamiar jutro zorganizować jakiś trening Demonów i zapraszam Cię na niego. Zagrasz sobie raz z nami, a wtedy ocenisz czy gra w tym stylu rzeczywiście jest taka zła jak Ci sie wydaje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Santorr
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 23:24, 19 Cze 2010 |
|
Transfer mi się skończył i prędkość mam obniżoną neta, w poniedziałek mi wchodzi nowy więc wtedy mogę grać. A jeśli o Demony chodzi to napisz na PW jakie wymagania macie do przyjęcia do gildii bo SG to martwa i nieciekawa gildia;p
Surowce normalne zawsze gram, a pokonać to byś mnie pokonał bo aż taki dobry jak ty to nie jestem;p nie mam duzego doświadczenia w grze online;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 0:41, 20 Cze 2010 |
|
Mnie w zasadzie rzadko można spotkać dostępnego na hamaku. Jednak jak się już do czegoś zadeklaruję, to dotrzymuję danego słowa.
Wymagania naszej rekrutacji są nie do spełnienia dla większości społeczności tzarowej. Nasze wymagania, to przede wszystkim lojalność dla klanu (względem naszych członków). Jak ktoś do nas wstępuje, to jest z nami na dobre i na złe chwile. Tego przede wszystkim nasz klan oczekuje od swoich członków. Jeżeli chodzi o samą grę, to nie ważne czy dojdzie do nas słaby, czy dobry gracz. Każdy nasz członek wychodzi na ludzi. Szkoda tylko, że większość to dezerterzy - 80% nn Właśnie z tego powodu nasza rekrutacja jest zamknięta. My robimy z Nich ludzi, a Oni idą w siną dal..
Odnośnie surowców, to gram na tych co "cała" społeczność tzarowa - Gram na dużych surowcach. Jednakże miałem okazje zagrać kilka razy zarówno na małych, jak i normalnych. Czasem i ja mam ochotę zagrać dla urozmaicenia grę bez zasad, ale tylko czasem. Raz na tydzień (?).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Minimalistix
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Sob 12:44, 05 Mar 2011 |
|
Otoz chcialbym wam przedstawic propozycje kilku nowych zasad, z uwagi na to, ze w grach robi sie wielki chaos i zamieszanie, i mam nadzieje, ze to pomoze nam ustabilizowac gry
zasada nr 1 : kazdy ma obowiazek sie ladnie przywitac po wejsciu na serwer
zasada nr 2 : jesli ktos wybiera azjatow, to ma zakaz stawiania drugiego zamku
zasada nr 3 : arab ma zakaz budowania Gildi Kupcow, z uwagi na to, ze ma zaduzo zlota
zasada nr 4 : Euro moze wyslac tylko 1 wieska do jednej krowy oraz moze ich miec maksymalnie 30, poniewaz maja zbyt ogromny limit wojska jak na 14 minute
zasada nr 5 : azja nie moze robic smoki, gdyz zbyt dlugo sie czeka na nie, a to oslabia team, w ktorym gra takowy azjata. mamy wtedy do czynienia z -1 graczem, ktoryt jest gotowy dopiero na 55 minute
zasada nr 6 : ewidentny zakaz atakowania zloz zlota do 20 minuty, poniewaz wtedy nie bedziemy miec tego co chcemy !!
zasada nr 7 : w przypadku jak ktos przez przypadek zaatakuje nam domek, to natychmiast zatrzymujemy gre ( pauza ) i wysylamay 101 lokacji w dane miejsce, aby nie było kontrowersji
zasada nr 8 : nie mozna robic ciężkich katapult gdy widzimy baszty rakietowe, ponieważ mają one zbyt duży zasięg.
zasada nr 9 : atak we front przeciwnika moze nastapic tylko po 31 minucie, gdyz musimy czekac by przeciwnik mial wszystko to co chce miec,
zasada nr 10 : jak ktos polegl i sie buduje na nowo u sojusznika to mamy zakaz atakowania przeciwnego teamu przez najblizsze 10 minut, od momentu jak padl ostatni jego koszartowiec, czekamy jak team wrogi sie odbuduje na nowo, a takze z wlasnej woli wysylamy po 1500 kazdej surki.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Series
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: o tym wiesz? Płeć:
|
Wysłany:
Sob 16:33, 05 Mar 2011 |
|
Zmień Dilera...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 19:16, 05 Mar 2011 |
|
Widać że za dużo z hiszpanami gra.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cyrek dnia Sob 19:16, 05 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 4:43, 06 Mar 2011 |
|
Widać, że Halt to jego kolega xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mtiasor
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Na Ulicy Z Komputerem Płeć:
|
Wysłany:
Nie 12:36, 06 Mar 2011 |
|
Cytat: |
zasada nr 8 : nie mozna robic ciężkich katapult gdy widzimy baszty rakietowe, ponieważ mają one zbyt duży zasięg. |
W takim razie widzisz jakiś inny sposób uratowania np. naszego frontu przed zagładą baszt rakietowych? Wysłać rycki? Nie zdążą tam nawet dotrzeć... Jeżeli chodzi o robienie bunkru z użyciem baszt rakietowych, to można ewentualnie nad tym pomyśleć.
Cytat: |
zasada nr 9 : atak we front przeciwnika moze nastapic tylko po 31 minucie, gdyz musimy czekac by przeciwnik mial wszystko to co chce miec.
|
W takim razie ta gra będzie się ciągnęła w nieskończoność i do tego będzie ona potwornie długa i może nawet nudna. Bo co za problem jest u araba zrobić limit 250 w choćby 16 minucie...
Cytat: |
zasada nr 10 : jak ktos polegl i sie buduje na nowo u sojusznika to mamy zakaz atakowania przeciwnego teamu przez najblizsze 10 minut, od momentu jak padl ostatni jego koszartowiec, czekamy jak team wrogi sie odbuduje na nowo, a takze z wlasnej woli wysylamy po 1500 kazdej surki. |
Czy ta zasada ma jakiś sens? Jeżeli ktoś chce dłużej pograć to ok. ale jak ktoś woli szybko tą grę skończyć i zacząć nową, to coś takiego jest tylko dużą przeszkodą. I kto chciałby tracić choćby cenne 1500 złota xD[/quote]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 12:49, 06 Mar 2011 |
|
A możecie się do ch... ogarnąć i nie reagować na tą prowokację?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Nie 13:13, 06 Mar 2011 |
|
Ciekaw jestem jak by wyglądały gry na takich zasadach.
Skipper może wypróbujemy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Minimalistix
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Nie 14:07, 06 Mar 2011 |
|
zasada nr 10 naprawde jest duża przeszkoda, tak więc można ją troche zmienić:gdy zniszczymy danemu graczowi koszary i zamek, oddajemy tylko po 1500 kazdego surka.
Piorun słabyś.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Czw 10:24, 21 Kwi 2011 |
|
Dla porównania chciałbym pokazać wam jak często zmienia się patch w tak popularnej grze jak Starcraft2. Premiera miała miejsce pod koniec lipca 2010 roku, a Blizzard co jakiś czas wydaje kolejną łatke. I nie ma zmiłuj. Stare repki nie działają, grasz tylko na tym, który ściągnie autoupdater.
[link widoczny dla zalogowanych] - jeśli się porządnie wczytacie to zmiany często są tak radykalne, że niektóre jednostki przez nowego patcha odchodzą do lamusa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |