|
|
Autor |
Wiadomość |
Craken
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Żoliborz Płeć:
|
Wysłany:
Pią 9:25, 08 Sie 2014 |
|
hadzik nie masz racji, gra przez zasady staje sie monotematyczna, moze zrobimy teraz atak od 20 minuty? zeby gralo sie dlugo? kazdy bedzie mial wytrenowany limit i hero armie.. dla mnie to bezsens, spoko loko rozumiem wszystko aczkolwiek atak moglby byc od 10 minuty
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Hadzik
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantów Płeć:
|
Wysłany:
Pią 9:39, 08 Sie 2014 |
|
Cytat: |
ALE WIEKSZOSĆ MUSIAŁA JE ZAAKCEPTOWAĆ JEBANE DEBILE |
Nie mam pretensji o to że napisałeś że zasady są bądź nie są, obrażasz ludzi który to stworzyli bądź wprowadzili lub udoskonalili więc nic Ci się nie stanie jak będziesz bardziej kulturalny.
Cytat: |
Mam zagadkę. Jeśli atak jest od 14 minuty, czemu się walczy od 12? |
Bo tak wygodniej dla Araba Zapytaj Li on te zasade wprowadził chodź może mnie pamięć mylić
Cytat: |
moze zrobimy teraz atak od 20 minuty? zeby gralo sie dlugo? kazdy bedzie mial wytrenowany limit i hero armie.. dla mnie to bezsens, |
Sam sobie zadałeś i odpowiedizałeś na pytanie
Cytat: |
spoko loko rozumiem wszystko aczkolwiek atak moglby byc od 10 minuty |
Walka zaczyna się od 14 minuty i nie jednokroknie widzieliśmy że może trwać od 14-20 a zwycięscy nie widać, Chodzi Ci zapewne o to żeby Azja miała możliwość ruschowania ale to przetarty szlag wiesz jak to wygląda ojro albo Arab robią 3,4 baszty i po ruszu. Możemy tak spróbować zagrać jak chcesz, atak od 10 sprawi tylko że się schemat zmieni i zmiejszy taktyki tak naprawdę bo każdy będzie chciał ruszchować albo roninami albo rydzkami.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Martyncia
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 10:00, 08 Sie 2014 |
|
Craken napisał: |
gra przez zasady staje sie monotematyczna, |
gra jest monotematyczna tylko wtedy jak sie klepie ciagle ten sam schemat i gra sie jak bot, wtedy przez 14 min mozna grac z zamkniety oczami. mozna to zmienic kombinujac samemu i wymyslajac co gre nowa taktyke wtedy nie jest nudno
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hadzik
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantów Płeć:
|
Wysłany:
Pią 10:41, 08 Sie 2014 |
|
Źle mówisz Martyna widzę że wypowiedzi Draina stały je już Twoją fobią bo mniemam że do niego pijesz. Tzar jest dość schematyczny, musisz dążyć do GW bez najemników nie wyrobisz wiec nie wiem do czego ciągle pijesz kolejny Twój post i kolejne można coś zmienić można coś pokombinować, nową taktykę itp. Podaj jakiś argument jaką teze co kolwiek. Porównanie do botów jest słabe nie widizałem gracza który bił by nawet krowy tak jak jest to napisane w poradniku zawsze parę sekund będzie różnicy. Skoro mówisz że tzar jest taki przewidywalny i mało ciekawy pokaż mi dwie takie same gry.
Chciałbym żebyś napisała co masz na myśli
" mozna to zmienic kombinujac samemu i wymyslajac co gre nowa taktyke wtedy nie jest nudno"
Zawszę się gra tak jak Ci na to pozwoli przeciwnik nigdy nie gra się tak jak chce. Każda Nasza akcja pociąga reakcję. Skoro ja się bunkure murek i wieżami w bazie przeciwnik z automaty produkuje katapulty. Jeżeli przeciwnik ma Magów ja muszę mieć kapłanów. Jeżeli przeciwnik ma konnice ja muszę mieć kontre na konnice. A to że w Tzarze najwiecej do powiedzienia ma wytrenowane wojsko tego nie zmienisz.
To czy team zacznie atakować od 14 t czy postawi sięwspólny front pojdzie w 2 gildię czy weźmie przywództwo. To są decyzje które trzeba podejmować na bierząco, skoro przeciwnik ma dojść do naszych strzelców a idzie oddział roninów to jest pytanie czy strzelcy sobię poradzą czy muszę wyciagnąć tych janków ale co potem jak zabraknie golda?
Wiec jak ktoś powie że tzar jest schematyczny to mu przytaknę i powiewiem że szachy też
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Craken
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Żoliborz Płeć:
|
Wysłany:
Pią 11:01, 08 Sie 2014 |
|
nie ma takich samych gier, mowie tylko że zazwyczaj marnuje sie 12-15 minut gry na ten sam schemat od 5 lat
+ gry bez zasad sa ciekawsze
+ martyna chodzilo ci o szlak prawdopodobnie
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Craken dnia Pią 11:05, 08 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Hadzik
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantów Płeć:
|
Wysłany:
Pią 11:49, 08 Sie 2014 |
|
co widzisz ciekawego w wieździe w miasto w 4 minucie bo chyba się nie rozumiemy ? możemy tak zarać nie ma problemu.
Oczywiście że są ciekawszę ale gra będzie uciążliwa murowanie dookoła farm, co na to azjata?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Craken
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Żoliborz Płeć:
|
Wysłany:
Pią 11:55, 08 Sie 2014 |
|
z jednej storny moze byc rush roninów w 5 minucie, z drugiej strony moze byc atak w 30 minucie, nikt nie wie jak zagra przeciwnik, co zrobi. powstana dziesiątki taktyk, ofensywy i defensywy. jak sie bronic, jak atakować. czym i w co. Jak napisałem wcześniej, ta gra byłaby cieżka na początku, ale mysle ze po 20-30 grach mozna byłoby sie przestawić na taka grę. nie pije tu do gry z zasadai bo ją lubie, strasznie mnie wqr*** ze czeka sie na gre 20-30 minut i kolejne 15 robi sie co gre prawie to samo (kilka sek w lewo albo w prawo)
chciałbym zeby wiecej ludzi decydowalo sie na gre bez zasad bo to jest przyszłość, zasady zostaly stworzone dlatego zeby ulatwić tą gre a przez to traci MASE atutów
mozesz nie zgodzic sie hadzik ale tak właśnie jest
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Martyncia
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 14:39, 08 Sie 2014 |
|
Hadzik napisał: |
Skoro mówisz że tzar jest taki przewidywalny i mało ciekawy pokaż mi dwie takie same gry.
|
a ty mi pokaz gdzie tak napisalam
dazenie do pewnych elementow ok, ale roznica jest jak sie bedzie do nich dazyc
porownanie do botow nie tyczylo poradnika tylko robienie ZAWSZE tego samego w ten sam sposob i moznosc grania z zamknietymi oczami
moze problem nie polega w zasadach i glownemu dazeniu do pewnych elementow ale zwyczajnym znudzeniem,w koncu ile mozna nakurwiac w jedna gre?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Craken
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Żoliborz Płeć:
|
Wysłany:
Pią 14:45, 08 Sie 2014 |
|
zgadzam sie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Đrain
Naczelnik
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Asgard Płeć:
|
Wysłany:
Pią 14:48, 08 Sie 2014 |
|
Po raz enty piszę przestudiuj moje repki i powiedz w ilu grałem tak samo jestem ciekawy .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Azja
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:05, 08 Sie 2014 |
|
prawdopodobnie NIC sie nie zmieni
dzikkuje dobranoc
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:13, 08 Sie 2014 |
|
Hadzik napisał: |
Cytat: |
Jam zagadkę. Jeśli atak jest od 14 minuty, czemu się walczy od 12? |
Bo tak wygodniej dla Araba Zapytaj Li on te zasade wprowadził chodź może mnie pamięć mylić |
Kiedyś było gorzej, nie było limitu na odbijanie złota. W konsekwencji Arab, który tworzył pierwsze Łuki konne podsyłał je pod złoża. Niestety Azjata, który wtedy jeszcze nie miał wojska, tracił na pozycji w grze, gdyż gdzie podesłał wieśki tam je atakował łucznik.
Jak wiadomo Arab odbija złoża większością armii, a inne nacje muszą jeszcze trenować.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bimbol dnia Pią 19:14, 08 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Pią 21:38, 08 Sie 2014 |
|
Bimbol napisał: |
Hadzik napisał: |
Cytat: |
Jam zagadkę. Jeśli atak jest od 14 minuty, czemu się walczy od 12? |
Bo tak wygodniej dla Araba Zapytaj Li on te zasade wprowadził chodź może mnie pamięć mylić |
Kiedyś było gorzej, nie było limitu na odbijanie złota. W konsekwencji Arab, który tworzył pierwsze Łuki konne podsyłał je pod złoża. Niestety Azjata, który wtedy jeszcze nie miał wojska, tracił na pozycji w grze, gdyż gdzie podesłał wieśki tam je atakował łucznik.
Jak wiadomo Arab odbija złoża większością armii, a inne nacje muszą jeszcze trenować. |
o jakim okresie mówisz? Był czas, że atak od 14minuty, znaczył od 14. A może to było od 13.30? Mogę się mylić. Pamiętam za to, że dla Li bardzo przeszkadzało te 13.30 i wtedy też chyba zmieniono odbijanie złóż.
Ktoś jeszcze się wypowie odnośnie walk od 14 ale od 12? Kosetka? Jak to wprowadzono do kanonu, nie byłem aktywny. Co wami kierowało?
Przez pewien okres graliśmy od 12 minuty(sam byłem zwolennikiem bo miałem genialny początek Azji) odeszło się od tego? Czemu? Skoro niby szybciej zaczynamy walczyć, nie klepiemy "nudnie" limitu a mimo to zmieniono po przekonaniu się w praktyce?
a własnie Martyna, Drain. Najwięcej miałem wyklepanego wojska a NIGDY nie grałem tak samo samo. Po prostu trzeba czuć grę, czego akurat brakuje, dużo klikać. Świat się nie zawali jak zmienimy kolejność mniej kluczowych badań. Najpierw do ataku, żeby wojska szybciej trenować a na obrone nie trzeba mieć ciśnienia, przed 14 minutą i/lub gdy nie mamy złota. Nawet na starcie trzeba być bardzo elastycznym. Duzo zależy od złota. Przywódctwo to długofalowa inwestycja(czasami się nie zwróci) a może te janki z gospody będą kluczowe do przełamani przeciwniika? Wtedy warto i cał zapas złota poświęcić by go przycisnąć do końca. A jeśli się wybroni a nam właśnie odbiją złoże? Jesy MNÓSTWO całych zależności. Każdy kto pisze o jednym schemacie jest niepoważny. Zagrajcie sobie na singlu jaki będziecie mieć wspaniały start a na multi może się zdarzyć dwa razy gorszy. Nie ma takich samych gier.
Bardzo dużo zależy od przeciwnika i vice verasa. Albo my przejmujemy inicjatywę i zaskakujemy albo staramy się tworzyć kontry. Częsta zasada kamień>papier>nożyce którą można przełamać doświadczeniem i umiejętnościami.
Ktoś mi potrafi wyjaśnić, jak kiedyś byłem w stanie stawiać koszary w 7 minucie? Teraz mam średnią 10 ~~
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Pią 23:39, 08 Sie 2014 |
|
Ardwin napisał: |
Bimbol napisał: |
Hadzik napisał: |
Cytat: |
Jam zagadkę. Jeśli atak jest od 14 minuty, czemu się walczy od 12? |
Bo tak wygodniej dla Araba Zapytaj Li on te zasade wprowadził chodź może mnie pamięć mylić |
Kiedyś było gorzej, nie było limitu na odbijanie złota. W konsekwencji Arab, który tworzył pierwsze Łuki konne podsyłał je pod złoża. Niestety Azjata, który wtedy jeszcze nie miał wojska, tracił na pozycji w grze, gdyż gdzie podesłał wieśki tam je atakował łucznik.
Jak wiadomo Arab odbija złoża większością armii, a inne nacje muszą jeszcze trenować. |
o jakim okresie mówisz? Był czas, że atak od 14minuty, znaczył od 14. A może to było od 13.30? Mogę się mylić. Pamiętam za to, że dla Li bardzo przeszkadzało te 13.30 i wtedy też chyba zmieniono odbijanie złóż. |
Rok 2010, wtedy bodajże przestałeś grać gdzieś w Lutym. W tym okresie można było odbijać złota bez limitu czasowego. Czasem Arabowie budowali jedne koszary w tej 5-6 min, by porozsyłać łuczniki konne.
Ardwin napisał: |
Ktoś jeszcze się wypowie odnośnie walk od 14 ale od 12? Kosetka? Jak to wprowadzono do kanonu, nie byłem aktywny. Co wami kierowało?
Przez pewien okres graliśmy od 12 minuty(sam byłem zwolennikiem bo miałem genialny początek Azji) odeszło się od tego? Czemu? Skoro niby szybciej zaczynamy walczyć, nie klepiemy "nudnie" limitu a mimo to zmieniono po przekonaniu się w praktyce? |
Ogółem to jeden z powodów masz powyżej. Resztę możesz doszukać tutaj:
http://www.tzar.fora.pl/rada-klanowa,101/atak-w-zloza-zlota-zasada,3938.html
http://www.tzar.fora.pl/rada-klanowa,101/atak-w-zloza-zlota-zasada-vol-2,3946.html
http://www.tzar.fora.pl/rada-klanowa,101/atak-w-zloza-zlota-zasada-vol-3,4035.html
http://www.tzar.fora.pl/rada-klanowa,101/odnosnie-ataku-na-zloza-od-12,4328.html
Ardwin napisał: |
Ktoś mi potrafi wyjaśnić, jak kiedyś byłem w stanie stawiać koszary w 7 minucie? Teraz mam średnią 10 ~~ |
Inny patch
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hadzik
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantów Płeć:
|
Wysłany:
Sob 11:50, 09 Sie 2014 |
|
Martyna synonim słowa monotematyczny coś Ci chyba mówi ogarnij się dziewczyno mam Ci tłumaczyć każdy skrót myślowy ? W tym roku chyba mature masz pisać wiec po co te głupie pytania:)
Ardvin:
Azja i Craken ciągle piszecie że chcecie bez zasad ale jakoś nie potraficie odpowiedzieć na argumenty które podaje bimbol i Adrwin jeżeli chodzi o mnie to też to przerabiałem nie ma nic ciekawego w tym kto pierwszy zrobi konie i wejdzie w miasto nie ma co się łudzić że postawisz 10 wiesz bo nie postawisz zamias skupić się na walce będziemy stawiać wierze nie wiem czy ktoś pamięta ale na patchu 12b kiedy piesi samurajowie tak kosili musiałeś mieć 2 baszty europejczykiem bo jak to mów haos "one attack one kill " i nie było to wydzimisiem to było konieczne tak samo stanie się jak przyśpieszymy atak grając bez zasady. Limit czasowy to podstawa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |