Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Dyskusja na temat zasad - TEMAT GŁÓWNY zobacz 1 post Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Martyncia



Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 89 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 12:33, 09 Sie 2014 Powrót do góry

monotematyczny =/= nudny, to kwestia indywidualna, tak samo z przewidywalnoscia

nie rozumiem co ma znudzenie graczy stara gra do mojej matury(?)
jesli juz nawiazales do szkoly to sam moglbys do niej cofnac bo te bledy sa karygodne...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Craken



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 110 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Żoliborz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:38, 09 Sie 2014 Powrót do góry

no masz racje hadzik, ale co sadzicie o rozpoczęciu walki nie w 14 ale w 12 minucie? zazwyczaj każdy ma jakieś wojsko. Myślę że dużo by to nie zmieniło ale gra byłaby ciekawsza Wink

pisać czy zagralibyście tak czy macie jakieś zarzuty co do walki w 12 minucie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bimbol
Straż Miejska


Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:46, 09 Sie 2014 Powrót do góry

Craken napisał:
pisać czy zagralibyście tak czy macie jakieś zarzuty co do walki w 12 minucie Smile

Azja trochę później trenuje wojsko, ale nadrabia to po przez Sun Tzu do 14 min.

Wiesz patch 1.13b był tworzony pod ściśle określone zasady.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Bimbol dnia Sob 22:46, 09 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Kosetka
Naczelnik


Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:48, 10 Sie 2014 Powrót do góry

Może zacznijcie grać na "szybkiej" albo "najszybszej"? ;D Jestem pewny, że nikt na nudę nie będzie narzekał.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Azja



Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 487 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:34, 10 Sie 2014 Powrót do góry

szkoda ze na multi nie ma turbo (*)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 13:53, 10 Sie 2014 Powrót do góry

Co do gier bez zasad niestety nie mam dość doświadczenia na 1.13b
Grywałem jednak sporo takich gier na 1.10 i faktycznie gra się trochę inaczej. Można balansować między dobrą ekonomią a szybkim atakiem i każda gra na starcie może być inna.
Problemem takich gier jest, że na początku nie wiemy co robi przeciwnik. Gdy zaczynamy walke od 14 minuty, mamy dość czasu na eksploracje przeciwnika i dopasowaniu swojej taktyki do jego. Bez limitu czasowego przytoczona tu zasada: kamień>papier>nożyce staje się grą losową.


Jeśli chodzi o atak w zloża od 12, to faktycznie można go znieść. Będzie jeszcze lepiej dla araba Smile
No a tak na serio to nie wiem co z tym zrobić. Niby nie szkodzi ograniczyć walki od 14, ale co wtedy z frontami w złożach?
W ogóle to aktualnie można atakować takie fronty od 12, gdy przeciwnik zaczyna do nas strzelać jednostkami które stoją pod koszarami? Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bimbol
Straż Miejska


Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:32, 10 Sie 2014 Powrót do góry

King Paweł napisał:
Jeśli chodzi o atak w zloża od 12, to faktycznie można go znieść. Będzie jeszcze lepiej dla araba Smile
No a tak na serio to nie wiem co z tym zrobić. Niby nie szkodzi ograniczyć walki od 14, ale co wtedy z frontami w złożach?
W ogóle to aktualnie można atakować takie fronty od 12, gdy przeciwnik zaczyna do nas strzelać jednostkami które stoją pod koszarami? Sad

Dokładnie wygląda to tak, a przynajmniej tak założyło kiedyś RK, gdy było to ustalane: Atak w złoża dozwolony od 12 min (ochrona pozostaje na złożach początkowych do 14 min), jednak w przypadku budowy koszar przeciwnika w dowolnym złożu może być on atakowany od 12 min. Inaczej mówiąc, stawiasz koszary w złożach, licz się z ryzykiem ataku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Craken



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 110 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Żoliborz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:42, 11 Sie 2014 Powrót do góry

front w zlożu to jest takie obszerne pojecie że 50% frontów by sie pod to lapalo bo jak by nie patrzec to zazwyczaj jakies zloto jest obok forntu, i tu pytanie? zloze ma byc centralnie WE froncie czy moze byc obok? albo troche bardziej wysunięte do srodka mapy? mozna wtedy atakowc w 12??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Bimbol
Straż Miejska


Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:32, 11 Sie 2014 Powrót do góry

Jak złoże znajduje się pomiędzy koszarami, bądź przy wojsku w koszarach to można atakować od 12 min. Jak jest gdzieś obok koszar, to jest obok a nie w koszarach. Wtedy atakujecie tylko magazyn.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Craken



Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 110 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Żoliborz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:44, 11 Sie 2014 Powrót do góry

bezsens


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)