Autor |
Wiadomość |
Martyncia
Dołączył: 30 Mar 2014
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:33, 09 Sie 2014 |
|
monotematyczny =/= nudny, to kwestia indywidualna, tak samo z przewidywalnoscia
nie rozumiem co ma znudzenie graczy stara gra do mojej matury(?)
jesli juz nawiazales do szkoly to sam moglbys do niej cofnac bo te bledy sa karygodne...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Craken
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Żoliborz Płeć:
|
Wysłany:
Sob 19:38, 09 Sie 2014 |
|
no masz racje hadzik, ale co sadzicie o rozpoczęciu walki nie w 14 ale w 12 minucie? zazwyczaj każdy ma jakieś wojsko. Myślę że dużo by to nie zmieniło ale gra byłaby ciekawsza
pisać czy zagralibyście tak czy macie jakieś zarzuty co do walki w 12 minucie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Sob 22:46, 09 Sie 2014 |
|
Craken napisał: |
pisać czy zagralibyście tak czy macie jakieś zarzuty co do walki w 12 minucie |
Azja trochę później trenuje wojsko, ale nadrabia to po przez Sun Tzu do 14 min.
Wiesz patch 1.13b był tworzony pod ściśle określone zasady.
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Bimbol dnia Sob 22:46, 09 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Nie 0:48, 10 Sie 2014 |
|
Może zacznijcie grać na "szybkiej" albo "najszybszej"? ;D Jestem pewny, że nikt na nudę nie będzie narzekał.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Azja
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:34, 10 Sie 2014 |
|
szkoda ze na multi nie ma turbo (*)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 13:53, 10 Sie 2014 |
|
Co do gier bez zasad niestety nie mam dość doświadczenia na 1.13b
Grywałem jednak sporo takich gier na 1.10 i faktycznie gra się trochę inaczej. Można balansować między dobrą ekonomią a szybkim atakiem i każda gra na starcie może być inna.
Problemem takich gier jest, że na początku nie wiemy co robi przeciwnik. Gdy zaczynamy walke od 14 minuty, mamy dość czasu na eksploracje przeciwnika i dopasowaniu swojej taktyki do jego. Bez limitu czasowego przytoczona tu zasada: kamień>papier>nożyce staje się grą losową.
Jeśli chodzi o atak w zloża od 12, to faktycznie można go znieść. Będzie jeszcze lepiej dla araba
No a tak na serio to nie wiem co z tym zrobić. Niby nie szkodzi ograniczyć walki od 14, ale co wtedy z frontami w złożach?
W ogóle to aktualnie można atakować takie fronty od 12, gdy przeciwnik zaczyna do nas strzelać jednostkami które stoją pod koszarami?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Nie 15:32, 10 Sie 2014 |
|
King Paweł napisał: |
Jeśli chodzi o atak w zloża od 12, to faktycznie można go znieść. Będzie jeszcze lepiej dla araba
No a tak na serio to nie wiem co z tym zrobić. Niby nie szkodzi ograniczyć walki od 14, ale co wtedy z frontami w złożach?
W ogóle to aktualnie można atakować takie fronty od 12, gdy przeciwnik zaczyna do nas strzelać jednostkami które stoją pod koszarami? |
Dokładnie wygląda to tak, a przynajmniej tak założyło kiedyś RK, gdy było to ustalane: Atak w złoża dozwolony od 12 min (ochrona pozostaje na złożach początkowych do 14 min), jednak w przypadku budowy koszar przeciwnika w dowolnym złożu może być on atakowany od 12 min. Inaczej mówiąc, stawiasz koszary w złożach, licz się z ryzykiem ataku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Craken
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Żoliborz Płeć:
|
Wysłany:
Pon 8:42, 11 Sie 2014 |
|
front w zlożu to jest takie obszerne pojecie że 50% frontów by sie pod to lapalo bo jak by nie patrzec to zazwyczaj jakies zloto jest obok forntu, i tu pytanie? zloze ma byc centralnie WE froncie czy moze byc obok? albo troche bardziej wysunięte do srodka mapy? mozna wtedy atakowc w 12??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:32, 11 Sie 2014 |
|
Jak złoże znajduje się pomiędzy koszarami, bądź przy wojsku w koszarach to można atakować od 12 min. Jak jest gdzieś obok koszar, to jest obok a nie w koszarach. Wtedy atakujecie tylko magazyn.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Craken
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Żoliborz Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:44, 11 Sie 2014 |
|
bezsens
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|