Autor |
Wiadomość |
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Pią 23:39, 12 Gru 2008 |
|
Co myślicie o przesunieciu progu ataku na 13:00 albo 14:00.
Po pierwsze czemu nie 13:30?? taka "dokładność" limitu ataku wygląda dosyć absurdalnie. Jak pierszy raz grałem to mi sie smiać chiało jak dowiedziałem sie o 13:30 (że czemu nie 13:48 ).
Zasada 12:00 była wprowadzana kiedy patch 1.13a wchodził i wtedy nie był tak dobrze znany jak dzisiaj. Jak wiedzą ci co grają teraz 80% graczy gra euro. czemu??
Na 12:00 tracą arabowie gdyż zmuszeni są do ryzyka. garając na GK mają słabe wojsko na 12:00 a wyrobienie sie z dwoma gildiami w tym czasie również odbija sie na eko jak i na armi. Za to gra na GW odrazu załamuje równiez gospodarke gdyż cena w złocie/jakość jednostek arabskich jest dość licha. oczywiście niweluje to wzbogacenie rudy, które aby dawalo wyraźne efekty musi być wynalezione dość wcześnie. Azja też nie wygląda za ciekawie.
Irygacja została tak skonstruowana, iż azja dopiero od 10:30 ma żarcie. 1:30 minuty to troche mało żeby narobić woja. w 12 minucie euro jest w stanie wyprodukować 60 rycerzy gdy azja o takim samym skilu jedynie 30 samków. do tego dochodzi że rycerz jest silniejszy w 1 vs 1 z samkiem. W 13 minucie azjata spokojnie może mieć 50-60 samków po treningu co powinno spokojnie wystarczyc na odparcie takowego rashu. W zasadzie dziś azją grają tylko Ci którzy znają sie na niej dość dobrze. a i tak rasowi azjaci odeszli lekko od tej nacji.
europa za to nie musi sie martwic. bez znaczenia jest którą z 3 gildi postawi (gw gm katedra) to i tak jest mordercza na 12:00 dla azji, a i dla araba jest ciezkim orzechem do zgryzienia.
Za to 14:00 było by krokiem który po prostu pozwolilby posiadać każdemu graczowi sporą ilość dobrego woja i jest zmianą wprawdzie kosmetyczną w porównaniu do 13:00. zadna z nacji nie miałaby znaczącej przewagi na 14:00. zbytniej dominacji azji nie należy sie tez obawiać. ustały czasy kiedy 100 samków sialo spustoszenie i paliło miasto po mieście.
Po za tym Jak ostatnio kolega zauważył nastał czas rushów. jest to niekorzystne dla piekna gry a także dla newbie. mało który newbie ma w 12:00 wojo i jak go jakiś pro zjedzie to ma po grze prakycznie (dochodzi do tego zażenowanie dużymi surkami i innymi zasdami co przynosi strate potencjalego dobrego gracza) prawdą jest jest że argumęt kiedy kiedyś przytaczalem obrucił sie przeciw mnie...
Tak więc cuz o tym a ino myslicie drodzy gracze??^^
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Li Mu Bai dnia Pią 23:44, 12 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Jeepers
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 8:53, 13 Gru 2008 |
|
Jestem za jesli chodzi o powrót do 13:30.
Jeśli chodzi o powody to podpisuje sie pod tym co napisal Li ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jeepers dnia Sob 8:54, 13 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 9:54, 13 Gru 2008 |
|
Nie wiem czy to coś pomoże, bo w 13:30 euro będzie mieć ponad setkę napakowanych rycerzy, i tak każda nacja będzie miała z tym problem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Jeepers
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 10:49, 13 Gru 2008 |
|
ale do tego czasu arab zrobi duzo pik a azjata prucz napakowanych samków bedzie miec kase zeby w gospodach piki zrobic ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 10:57, 13 Gru 2008 |
|
wiesz ile takie gospody sciagają kasy ? Jak azja bedzie tak za siano wyciagac wojsko z gospód to na puxniejsza gre nie bedzie miała kasy O czym chyba wiesz bo wiesz ile jepers wydałes pieniedzy podczasz gry sojuszniczej z gara
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Turbo
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 718
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: się wziąłeś? Płeć:
|
Wysłany:
Sob 10:59, 13 Gru 2008 |
|
ja także jestem za 13:30 a nawet za 14 ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:20, 13 Gru 2008 |
|
brawo Li, ja od poczatku bylem za tym zeby ta " Wasza " zasada 12:00 nie weszla w zycie.
dla mnie i tak sie licza bitwy limitow a nie drobne rasze i zakonczenie gry co nie przyniosa w ogole checi do ogladania pozniej demek.
przyznam ze miedzy innymi ja rowniez odszedlem od azji, wzialem sie za arabow gdyz mam piki na starcie.
azjaci sobie poradza z raszem w 13:30 juz na spokojnie, i wcale nie chodzi tu o cialge branie najemnikow-pik z gospody.
kiedys 13:30 obowiazywala ciagle dopoki jakies "madre glowy" chcace szybko odnosic zwyciestwo nie ustalily 12:00. a Wy za tym poszliscie zeby tak bylo, nieraz tez przed gra mowilem dawajcie 13:30 a nie 12:00.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr. Mario
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:25, 13 Gru 2008 |
|
Mi właściwie jest to szczerze obojętne. Najgorsze jest to, że europa nie ważne w której minucie rushuje rycerzami i tak jest silna;/ Rycerz rush to prawdziwa potęga przeciwko azjacie. Nie ma właściwie możliwości się przed tym wybronić. Jeżeli zagra najlepszy gracz euro np. Martin i najlepszy gracz azja np. Ardwin. Olbrzymia grupa 60 rycerzy + błogo + krucjata 16 krzyżowców to koniec dla azjaty. Właściwie azja ma jedno rozwiązanie- narobić pików w gospodach i czekać cierpliwe aż się owy rush pojawi. Ale faktycznie te gospody (ok 3) trzeba byłoby mieć przed 11:00 (oczywiscie też odkrytych najemników w gospodach) i wtedy piki się trafią nom także wypada ich wczesniej zgarnąć z gospód[co jednak kosztuje na początku] i wyszkolić od razu. może po prostu 12:30? Trzeba troszeczkę podwyżyć ten próg żeby znaleźć ten najlepsze rozwiązanie- a do tego trzeba godzin gry...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:36, 13 Gru 2008 |
|
szkoda mi znow mario cie czytac.... tak azja bedzie musiala tylko robic piki z gospod, zenada. a madry ojro wezmie piechurow ze soba i po pikach.
z jedna gospoda sie wybronie przeciwko raszowi w 13:30. nie zgadzam sie w zupelnosci z twoim postem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dr. Mario
Dołączył: 06 Maj 2008
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:47, 13 Gru 2008 |
|
Rekty napisał: |
szkoda mi znow mario cie czytac.... tak azja bedzie musiala tylko robic piki z gospod, zenada. a madry ojro wezmie piechurow ze soba i po pikach.
z jedna gospoda sie wybronie przeciwko raszowi w 13:30. nie zgadzam sie w zupelnosci z twoim postem. |
Mi też żal ciebie rekty- od tego masz mózg żeby piki wymierzyć w konnice a nie w piechurów- a jeżeli to będzie rush to zanim piechota dojdzie to juz zdążysz się odbudować- największą zaletą rycków jest nie tylko ich siła ale ich SZYBKOŚĆ- to że 80 rycków w 12:00 może już stać w twoich koszarach. Jak sądzisz ile to czasu zajmie piechurom? Samuraj + pik, rozwali nawet liczebniejsze wojo piechur + rycek. Samuraj- to najlepsza broń na piechura. Bądź chociaż trochę subiektywny. Na siłę popierasz pomysł przywrócenia 13:30 bo:
-Wtedy ma się mocniejsze eko- wy budujecie koszary w 10 minucie
-Bo to pomysł Li Mu Baia i chociaż byłoby to idiotyczne to powiesz, że to mądre- kolegę z klanu trzeba zawsze popierać chociażby cały świat był przeciwko niemu
-Macie po prostu technikę na 13:30 i 12:00 niszczy wasze plany
Nie znaczy to, że jestem całkowicie przeciwny 13:30 ale uważam, że to za dużo jednak.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:52, 13 Gru 2008 |
|
Hiszpanie znowu zmieniają Tzara.. Gdyby nie ten głupi pomysł Kezmana z rushem ryckami to by nie było tego problemu teraz ;P.
Pewnie nikomu się nie chce patcha 1.14 robić, ale jak nic na to się nie poradzi to nie ma wyboru. Ja tam na razie myślę że da się obronić, wytrenowane samy + wojo w gospody jakoś sobie radzą. Gorzej jak rush jest w wykonaniu doświadczonego gracza - więcej rycerzy, a do tego dodać magów lub krzyżowców i kapłanów. Tak więc w grach zespołowych euro/arab musi pożyczać piki Azjatom... A w grach 1v1 musi być zasada 14:00.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:52, 13 Gru 2008 |
|
Pokażcie mi jakiekolwiek demka, w których Azjata broni się przed porządnym rushem rycerzy. (liczę na Ardwina )
piorun napisał: |
Hiszpanie znowu zmieniają Tzara.. Gdyby nie ten głupi pomysł Kezmana z rushem ryckami to by nie było tego problemu teraz ;P. |
Kolejny Piorun's bullshit - rycki wprowadził do gry nie kto inny jak Martin <hands_up><DJ>, który po powrocie zniechęcił nimi Dandiego do swej taktyki Azją na kapłanów . Kezman wchodząc ponownie do świata Tzara przejął nawyki z rycerzami od sporej grupy osób grających Europą (w tym mnie^^). To, że został utożsamiany z tą jednostką zawdzięczamy temu, że na początku robił tylko i wyłącznie rycerzy śląc je nawet na piki. Na szczęście w miarę czasu opamiętał się i zaczął robić tradycyjną mieszankę z przewagą strzelców.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gaara dnia Sob 12:59, 13 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Sob 13:02, 13 Gru 2008 |
|
[quote="Dr. Mario"]
Rekty napisał: |
-Wtedy ma się mocniejsze eko- wy budujecie koszary w 10 minucie
-Bo to pomysł Li Mu Baia i chociaż byłoby to idiotyczne to powiesz, że to mądre- kolegę z klanu trzeba zawsze popierać chociażby cały świat był przeciwko niemu
-Macie po prostu technikę na 13:30 i 12:00 niszczy wasze plany
Nie znaczy to, że jestem całkowicie przeciwny 13:30 ale uważam, że to za dużo jednak. |
przeczytaj najpierw moje posty dobrze a pozniej pisz swoje madrosci.
i nie ucz mnie kto przeciw komu ma walczyc. i nie kontynuuja tego dalej bo prowadzisz do zbedniej dyskusji miedzy nami a o to nei chodzi w tym temacie.
//
Bardzo proszę o zaprzestanie pisania tych bzdurnych postów, jeśli macie zamiar mówić o zasadach to proszę bardzo, jeśli o własnych sympatiach i antypatiach to proszę wynosić się gdzie indziej.
K.K
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Sob 13:07, 13 Gru 2008 |
|
sa 2 opcje: albo poprawiamy patcha 1.13a albo przesuwamy te granice chociaz poprawka tez sie przyda...
co do granicy 12min moje odczucia...na poczatku to chyba ja i Li bylismy jej najwiekszymi zwollennikami
teraz to wyglada troche inaczej....euro jest dosc oporne i za nim przestawilo sie na inny styl gry to troche to zajelo ^^ ale jesli juz sie przestawilo to skutkiem tego jest rushowanie azjaty, arab tez nie ma latwo
xx strzelcow robie sieczke z srednio lub wcale wytrenowanego wojska(czesto mniejszego) a to nie jest czas ciezkiej jazdy(w przeciwienstwie do euro ktore moze miec mocna kawalerie po smiesznych kosztach)
juz nie mowiac o massowanych ryckach......pro gracze zadko tak graja ale jeszcze jest to popularna taktyka
gralem troche arabami i wiem jak ciezko jest miec 2 gildie przed 12.00min wiec Li dobrze gada
uwazam ,ze przesuniecie granicy moze dac zmiany w grze tylko przez chwile...euro znowu sie przystosuje bedzie stawiac koszary w 9 nie 7min i bedzie miec wiecej zarcia od azjaty i lepsze wojsko od araba
poprawka zlibza sie nieuchronnie i tylko calkowity ignorant powie ,ze nacje sa rowne...wielu dobrych eurosow pisze o tym pdoczas gry...ciekawe cxzy tutaj sie przyznaja
4 glowne wady patcha:
rydwany to cip...w porownaniu do 1.12a...co to za pomysl zeby zrownac je ze zwykla jazda? mimo ,ze nie obniza jej kosztow produkcji te badanie w farmach u araba w przeciwienstwie do wsyzstkich innych konnych jednostek...piki powinny na nia miec o wiele mniejsza premie bo kiedys limit budzacy groze teraz wywoluje usmiech politowania...mimo ,ze nadal sa cholernie drogie i wolno sie produkuja
2 sprawa: rycki ktore uwaga wedlug tworcow sa uznawane za lekka jazde ! a aktualnie ich moc jest nie mal rowna sile samuraja konnego...a sa tansze i szybsze w produkcji zas z nazwy ciezka jazda araba nic przy nich nie znaczy i chyba nie ma zadnych premii, powinny znacznie dostac po dupie a wzamian mozna znacznie wzmocnic krucjate ktora teraz nie wiele znaczy...albo przynajmniej takie jednostki jak rydwan czy ciezka jazda powinny miec na nie znaczne premie...
3 sprawa: azjata nie ma najmniejszych szans w pozniejszym etapie przelamac euro/araba na krowy...przynajmniej takiego srednio rozgarnietego ktory bil krowy conajmniej raz na 4min...i to ,ze musza deletowac krowy to zaden argument bo to wchodzi w krew tak jak produkcja jednostek itp(wiem bo sam gralem) do tego azjata ma znacznie wiecej koszar wiec nie ma co narzekac
wedlug mnie po iryagacji powinno byc kolejne badanie...takie ktore bada sie 20-30min i daje azjacie z jednego pola 30 zarcia...
zeby to nie byla pusta gadka na forum jest gdzies replay gdy ja sredni arab mam ponad 2x wiecej zarcia od Theriona ktory mial optymalna liczbe pol i mial baze prawie do konca gry...
4 sprawa...uniwersalnosc euro ktore ma atut w kazdym aspekcie gry...zazwyczaj jesli cos ma wszystko to nie jest to dobra jakosc...niestety tutaj tak nie jest...
euro ma wspaniale uzupelniajace sie wojsko, krowy, trening, blogolsawientswo, mocna magie, sweitny handel, kulturystyke, najlepsze katapulty czy statki
oczywisce wytknalem tylko wady patcha ktory zapewnil inna jakosc przez kilka miechow...swego czasu bardzo ozywil nacje arabow dal pare atutow azjacie ale tylko nie liczni umieja je wykorzystac...Dandi zaczal grac na shaolin jednak nawet on teraz gra azja od swieta...Rekty weteran tej nacji tez raczej od niej odchodzi...Gaara gra nimi tylko jesli go ladnie poprosze ;P Mario tez ich zdecydowanie ma zamiar porzucic...
wiec czesto sytuacja jest taka w grze ,ze azji nie ma...
nie dlugo dojdzie do tego ,ze bede ostatnim samurajem ;x
wlasciwie azja ma jedna uber taktyke ale pokazac ja wiekszej rzeszy ludzi bedzie oznaczac cos takiego jak masowanie jazdy ;s
chociaz arabow ozywila troche granica 12min...bo wiekszosc wybierala te nacje dla rushu
po prostu uwazam ,ze z azjatow nie mal wsyzskto wycisnelem juz pod koniec patcha 1.12.a a euro teraz przezywa cos takiego jak podczas 1.10
w azji food nie zalezy od skila, euro/arab na krowach ma wiele ciekawych wariantow.
mysle ,ze gram na tych patchach i azja dostatecznie dlugo ,ze moge wyciagac takie wnioski
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Blademan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 553
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: BIESZCZADERY Płeć:
|
Wysłany:
Sob 13:26, 13 Gru 2008 |
|
Azja może sie wybronic przed rushem rycków o ile trafią sie piki w gospodach ale trzeba miec niezłego farta .
Co do 14:00 jestem na nie , to trochę za dużo czekania . Ale 13:30 mogłoby wrocic wtedy Azjata powinien już byc gotowy i czekac z 30 wyszkolonymi pikami na rush rycków.
PS.
Rekty napisał: |
brawo Li, ja od poczatku bylem za tym zeby ta " Wasza " zasada 12:00 nie weszla w zycie. |
Nie każdy jest taki idealny jak ty i nie wie co się zdarzy kilka miechów później .
PS2. Mario pisze o wiele mądrzej niż ty.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Blademan dnia Sob 13:28, 13 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|