Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Gildie Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
linek6



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Puławy

PostWysłany: Czw 10:04, 13 Gru 2007 Powrót do góry

Jaka według was gildia jest najlepsza. Może macie jakieś własne kombinacje dwóch? Napiszcie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:22, 13 Gru 2007 Powrót do góry

Najlepszą gildią jest zdecydowanie Katedra. Dzięki niej można tworzyć kapłanów, a zarazem błogosławić i uleczać jednostki oraz powoływać silną, konną wyprawę krzyżową. Zaraz po tym Akademia Wojskowa - cenny trening wraz z kulturystyką i najemnicy - więcej do szczęścia nie potrzeba. Do tego oczywiście Gildia Kupców.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:49, 13 Gru 2007 Powrót do góry

To, to na europejczykach- na innych rasach może być inaczej.

Ogólnie zgadzam się z tym co mówi Kuleshov, choć nie do końca wiem, czy Katedra jest lepsza od Gildii Wojowników.

Na innych rasach-

Azjaci- tu zależy z kim się gra. Nie mam pojęcia, Shaolin pozwala tworzyć wspaniałe ninja, Gildia Magów rewelacyjne smoki i magów z potężnymi zaklęciami, a Gildia wojo robić samurajów konnych, dobry trening wojsk, najemnicy.. Gildia kupców raczej nie, choć Chemia, Owoce Morza, Targ artefaktów i baszty rakietowe też są ciekawe.

Arabowie- kolejny trudny wybór. Gildie wojowników pozwala na robienie janczarów i jeździectwa, Gildia kupców na posiadanie hałd złota i większej ilości wojów, Meczet na całkiem niezłych wojowników dżihadu i kapłanów, a gildie magów na posiadanie magów z deszczem meteorytów i warsztat magów.

Ciekawe, jakie gildie czasem opłaca się robić..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
linek6



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Puławy

PostWysłany: Pią 9:16, 14 Gru 2007 Powrót do góry

A w grze stawiacie na 1, 2 czy może 3 gildie? Ja zawsze grałem jedną, Gildią wojowników.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:26, 14 Gru 2007 Powrót do góry

To zależy. Jeśli trafi ci się sporo złóż złota(szczególnie przy zamku) będzie cię stać na 3. Jeśli mniej, to dwie, a jeśli masz naprawdę pecha, bądź inni gracze nie dopuszczą cię do złóż to postawisz jedną. Ach, różnie to bywa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:28, 14 Gru 2007 Powrót do góry

3, nie ma innej opcji ^^
Zawsze można dać wspólne surowce/pożyczyć od kolegi z drużyny.
Mowa o grze multiplayer Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KuleshoV dnia Pią 15:29, 14 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:33, 14 Gru 2007 Powrót do góry

KuleshoV napisał:
3, nie ma innej opcji ^^


U arabów nie ma innej opcji niż 4 gildie Razz

U azjaty starczą dwie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:28, 15 Gru 2007 Powrót do góry

Piorunie: Jak można nie robić gildii kupców grając azjatami, która daje możliwość produkcji 300 jednostek? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:47, 15 Gru 2007 Powrót do góry

Tak, ale jeśli robi się np. Shaolin to ninja nie będziesz mieć raczej 200. Przy wieży magów smoków też nie muszą być tak potężne ilości. Tak mi się wydaje, bo rzadko korzystam z tych taktyk. U azjatów stawia się dwie gildie. Gildia wojo to co innego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:55, 15 Gru 2007 Powrót do góry

Z ninjami mogą iść łucznicy i inne jednostki. Zawsze dobrze mieć te 100 roninów i łuków więcej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tronk



Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:44, 08 Mar 2008 Powrót do góry

Heh w klasztorze Schaolin dostępni są mnisi, którzy po wytrenowaniu mają bardzo dużą obronę gdyby Azjaci mieli kulturystykę to mnisi mogliby startować do krzyżowców . Chociaż zapłacić 90 fooda za 1 mnicha to bardzo dobra inwestycja .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tommy



Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 9 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z domu ;)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:30, 27 Lip 2008 Powrót do góry

U Europejczyków przyda się na pewno katedra i Krzyżowcy, Kapłani. NO i Gildia Wojowników.
Azjaci - najlepiej wszystkie Smile Tak samo u arabów


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
$0BĐ^Piotrek



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 127 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:19, 28 Lip 2008 Powrót do góry

Europa - katedra i kościuł
Azja - Gildia Wojowników
Arabowie - hmm... myśle że Gildia kupców i wtedy badanie podwajenie surowców w złożach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:28, 28 Lip 2008 Powrót do góry

Budowanie jednej gildii to głupota >.<


1. Europejczycy - Katedra i Gildia Wojowników. Potem rzecz jasna GK Razz
2. Azjaci - Najpierw GW, a potem Gildia Kupców. Jak czasem chcę się pobawić to zrobię magów, a kapłanów z Shaolinu też nie zaszkodzi, ale tu wystarczą 2 gildie. Wink
3. Arabowie - Najpierw Gildia Kupców z wzbogacaniem rudy, pozyczaniem surowców, składowaniem zapasów, a potem GW z jeżdziectwem, najemnikami i inne duperele Razz Potem Wielki Meczet, a jak na magię pozwalają, to tacy magowie z deszczem namieszać potrafią.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
$0BĐ^Piotrek



Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 127 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 8:31, 28 Lip 2008 Powrót do góry

mi chodziło jaka gildia jest najlepsza najopłacalniejsza na początek -.- naprawde trudno się domyślić


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)