Autor |
Wiadomość |
SteReO
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krapkowice,Edinburgh Płeć:
|
Wysłany:
Czw 19:52, 18 Lis 2010 |
|
Witam
Mam pytanie
Czy moglby ktos tu napisac
wszystkie informacje na temat
jednostek w tzar 1.13b chodzi mi
oto ze caly opis z kazdej nacji
oraz ich staty i na jaka jednostke
maja bonus?
Z gory wielkie THX
Pzdr.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
tomek2864
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrów Wlkp. Płeć:
|
Wysłany:
Czw 20:46, 18 Lis 2010 |
|
Bonusy
Cytat: |
Premie w patchu 1.13b
Baszty artyleryjskie i rakietowe :
-statki +400%
Statki :
-statki +300%
-mury +500%
-budynki +300%
-maszyny oblężnicze +200%
Katapulty :
-maszyny oblężnicze +400%
-statki +400%
-mur +900%
-wieże +600%
-reszta budynków +400%
Ronin i Arabski piechur:
-europejski pikinier +200%
-łucznicy i strzelcy +200%
-dżihad +100%
Europejski piechur:
-europejski pikinier +150%
-łucznicy i strzelcy +150%
-dżihad +100%
Samuraj :
-konnice +70%
Satrapa:
-maszyny oblężnicze +150%
-wieśniacy +200%
-samuraj +60%
Wiekiernik:
-maszyny oblężnicze +150%
Jendostki walczące w zwarciu:
-nietoperz -20%
-smok -50%
Jazda walcząca w zwarciu:
-piesi łucznicy +50%
Samuraj konny:
-janczar +65%
Strzały (ogólnie ujmując):
-azjatycki kapłan +50%
-smok +75%
-nietoperze +100%
-europejska pika -75%
-rydwan -50%
-janczar -40%
-krzyżowiec i samuraj konny -20%
-samuraj -15%
Jendostki poslugujące się magią i magia:
-europejski i arabski kapłan +400%
jednostki magiczne i magia:
-azjatycki kapłan -90%
Kapłani:
-magowie +300%
-jednostki magiczne +200%
Golemy:
-budynki +100%
Krasnoludy:
-budynki +400%
Wersja skrócona (parktyczna):
Katapulty :
-wieże +600%
Ronin i Arabski piechur:
-europejski pikinier +200%
-łucznicy i strzelcy +200%
-dżihad +100%
Europejski piechur:
-europejski pikinier +150%
-łucznicy i strzelcy +150%
-dżihad +100%
Samuraj :
-konnica +70%
Satrapa:
-samuraj +60%
Jendostki walczące w zwarciu:
-smok -50%
Jazda walcząca w zwarciu:
-piesi łucznicy +50%
Samuraj konny:
-janczar +65%
Strzały (ogólnie ujmując):
-azjatycki kapłan +50%
-smok +75%
-europejska pika -75%
-rydwan -50%
-janczar -40%
-krzyżowiec i samuraj konny -20%
-samuraj -15%
jednostki magiczne i magia:
-azjatycki kapłan -90%
Kapłani:
-magowie +300%
-jednostki magiczne +200% |
Wiecej info na temat 1.13b tutaj
http://www.tzar.fora.pl/informacje-i-download-1-13b,130/patch-1-13b,3069.html
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SteReO
Dołączył: 14 Lis 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krapkowice,Edinburgh Płeć:
|
Wysłany:
Czw 21:22, 18 Lis 2010 |
|
Wielkie Dzieki
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mizio
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 14:13, 26 Mar 2011 |
|
brakuje mi jeszcze pikinierów i oszczepników.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hadzik
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantów Płeć:
|
Wysłany:
Nie 12:35, 24 Lip 2011 |
|
Europejski piechur:
-europejski pikinier +150%
-łucznicy i strzelcy +150%
-dżihad +100%
Bardzo mądrę Europa zwalcza europę, ma tylko bonus do dżihadu co jest raczej przedatne pod koniec gry:)
Samuraj :
-konnice +70%
to dalatego Samuraj kładzię na deski rycerze? jak i piechura i wiekiernika ? Coś jest nie tak
Satrapa:
-maszyny oblężnicze +150%
-wieśniacy +200%
-samuraj +60%
Przynajmiej jeste alternatywa dla samurajów dla euro niestety tylko z gospód
Wiekiernik:
-maszyny oblężnicze +150%
Ktoś kto to wymyślił miał słabszy dzień rozumiem strzelcy ale wiekiernik ? Bardzo wolna jednostka no dajcie spokój
Strzały (ogólnie ujmując):
-azjatycki kapłan +50%
-smok +75%
-nietoperze +100%
-europejska pika -75%
-rydwan -50%
-janczar -40%
-krzyżowiec i samuraj konny -20%
-samuraj -15%
Tu powinni być jeszcze piechurzy, Rydwana praktycznie nie ruszają łócznicy, taki koks na kółkach
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Nie 12:54, 24 Lip 2011 |
|
miej pretensje do haemimontu i pamiętaj, że jak była dyskusja odnośnie zmian patcha każdy miał głos
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Nie 14:58, 24 Lip 2011 |
|
samuraj nie kladzie na deski wiekiernika. technologie euro pomagaja taniemu wiekiernikowi, jak i nietylko jemu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hadzik
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantów Płeć:
|
Wysłany:
Pon 17:07, 25 Lip 2011 |
|
ustalmy coś nikt do nikogo nie ma pretensji Gara podpowiem Ci tylko że haemimont z tzarem a mianowicie z tym patchem nie ma nic wspólnego Wiesz co mam na myśli
Zgodzę się z Tobą można było pisać tylko że ja wtedy miałem urlop, nie tłumaczę się oczywiście ale na pewno mi nikt nie powie że osoby które grały ciągle euro siedziały spokojnie gdy :
Samuraj kład wiekiernika, rycerza, łucznika , strzelca i piechura z wyprawą nie próbowaliśmy bo po co się wściekać
Ronin kładzie piechura luka na 2 strzały z tego co pamiętam i strzelca również
Wiem co widziałem wiec nie wmawiajcie mi Robiliśmy testy z Łowcą ja miałem azję on euro w starciu jeden na jeden Azja miotła Euro i ja się pytam jak tu atakować w 16 Europa vs Azja
Kto ustalał te premie
Wiekiernik do maszyn? Chyba nie przydatne
samuraj 70% do konnicy ? wow Azja nie ma pików to jej "urok" bonus spoko rozumiem ale żeby jeden samek wygrał z Rycerzem ? Trochę mnie to lekko mówiąc krępuję
Rydwan masakra jeżeli chodzi o strzały można go tłuc i tłuc sami wiecie jak on działa "pozytywnie" na oddziały strzelające
Oto repek, proszę bardzo chyba że łowca coś pomieszał
najlepsze jest to z rycerzem ^^
[link widoczny dla zalogowanych]
Ktoś mi udowodni że jest inaczej ? Byłbym wdzięczny bo spać po nocach nie mogę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Pon 17:11, 25 Lip 2011 |
|
|
|
|
Hadzik
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantów Płeć:
|
Wysłany:
Pon 19:00, 25 Lip 2011 |
|
Euro jest teraz najsłabsze Ten limit hiszpański hmmm nie polecam może na początkującego by zadziałał ale na kogoś kto już coś gra wątpię nie miąłeś za dobrego przeciwnika no nie oszukujmy się.
Dziwi mnie jedynie to że każda jednosta przegrywa z samurajem i to jest ból dla europejczyka naszczeście mamy gospody i zawsze można wynająć trochę mięsa żeby Nas broniło bede musiał jeszcze sprawdzić jak Twoi satrapaci (nie wiem jak oni się dokładnie nazywają ) dają sobie rade z Azją Jeżeli wynik będzie odwroty niż do euro to znaczy że ktoś tu robił patcha z myślą o sobie.
@
Tego repka kojarzę widziałem go Linteo nie mial tu zbyt wysokiego skilla i solówek nie gra się na pop>300. Miało by to sens ale tu nie było żadnej walki o złoża teraz wystarczy odstawić 20 samków złoże i dowidzenia Chyba że ja jakoś źle myślę?
Li nic nie napisałeś w sprawię tego rycerza co mnie martwi chyba widzisz że coś jest nie tak ? Sam się ze mną zgodzisz że w solowych walkach siedzienie w bazie i robienie "mięsa " to nie najlepszy pomysł ? mój skill rośnie wkrótce Ci to udowodnię że nie tak się powinno grać trzeba być aktywnym jak w szachach
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hadzik dnia Pon 19:13, 25 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 20:13, 25 Lip 2011 |
|
Hadzik napisał: |
Jeżeli wynik będzie odwroty niż do euro to znaczy że ktoś tu robił patcha z myślą o sobie. |
Ja to mówiłem od zawsze i między innymi dlatego nie gram w tzara. Jak można było tak osłabić moją nacje ? Euros, aby wygrać przeciwko pr0 Azjacie - musi się mocno wysilić, a już nie wspomnę jak musi bardzo ogarniać przeciwko pr0 arabowi...
Odnośnie tego repa Li, to nic dziwnego, że Ci tak łatwo poszło. Grając na takim limicie to nic dziwnego, że nawet przy takie taktyce nie było problemem pokonanie nacji, której brakuje pożywki. Linteo miał problem z jedzenie, a co za tym idzie i z populacją. Krowia nacja nie ma aż tak wielkich problemów z jedzeniem, więc ten limin 300 jest zbyt bardzo korzystny dla euro. Nie oglądałem repka, ale strzelam, że Linteo nie przekroczył nawet limitu 300 podczas tej solówki...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Pon 20:55, 25 Lip 2011 |
|
A DUPA. tak jak wspominałem kiedyś i poparł to Linear:
Solówka euro vs arab - solidna gra eurosa pokonuje solidnego araba szybkim atakiem w max 15 minucie ( jeśli arab zbuduje do tego czasu GW jego limit nie będzie na tyle mocny by sprostać eurosowi trenowanemu od 11-12 minuty || jeśli zaś zdąży zbadać najemników to warto wspomnieć że na tym etapie gry nie ma kasy na żadnych najemników, bo czymś za te badania trzeba zapłacić). I Arab nie ma żadnych szans (przy równym sterowaniu). Przykład?- niech Li potwierdzi jak ostatnio gładko padł, gdy zagrałem role złego policjanta i porozwalałem mu gildie w 16 minucie. Siła araba = gildie.
Co do Azji. Bez kulturystyki samuraj pokonuje rycerz i pozostaje mu 11 hp. Rycek z kulturystyką i samuraj po klasycznym treningu (bez kulty) pokonuje samka i w najlepszym wypadku zostaje mu aż 26hp. Ależ to niesprawiedliwe, biedny euros. Jeśli umiejętnie zmiksujesz armię (wekiery/rycki) uzyskasz korzystny bilans pokonując azjatę tańszym kosztem. Kontrą azjaty będzie mix samek+rydwan, co z kolei możesz skontrować dokładając pikinierów. Wtedy azjata dołoży roninów i .... aaa a to takie trudne. Dowalmy ryckowi 30hp i będzie git.
Możecie sobie kwękać ile chcecie, ale tak czy siak wszelkie zasady są ustalane pod nobów. Tak by dać przynajmniej szanse na nawiązanie walki tym najsłabszym, co i tak im się nie udaje (lub udaje się rzadko).
Wszelkie próby balansu, zmian patchów są skazane na porażkę, gdy będziemy obdarowywać słabeuszy jakimiś handicapami uniemożliwiającymi wzięcie pod lupę jednostek stanowiących problem. BO mając 14 minut na rozwinięcie się (+wspólne, które czynią cuda) każda jednostka konna moze stanowić poważne zagrożenie jeśli chodzi o rush (siła rzeczy będzie tu przodować janek/samek konny - można na nich ponarzekać), rush z użyciem każdej z jednostek specjalnych będzie powodował płacz u osób nieprzygotowanych (magowie azji, europy, arabów).
Nigdy nie powstanie patch balansujący grę właściwie, bo czas 12/13/14 jest z dupy wzięty i najlepszy matematyk sobie z tym nie poradzi.
I powiem Wam, że gram w starcrafta2, i każdy jest kurwa na przyzwoitym poziomie i równy mi lub lepszy. Ci słabsi są tak rzadcy jak pro w tzarze.
Więc albo się weźmiecie do roboty, albo pozostaniecie zerami do końca swojej gejmerskiej kariery.
|
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez gaara dnia Pon 20:57, 25 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 21:19, 25 Lip 2011 |
|
Ja wiem swoje, a Wy wmawiajcie tym mniej doświadczonym swoje... Naprawdę bardzo uczciwe, że eurosa jedynym wyjściem na zwycięstwo (przy odrobinie szczęścia) jest szybki rasz araba...
Skoro dla Ciebie zerem jest osoba, która ma inne zdanie niż Ty, który raz na rok gra eurosem, to ok - niech tak będzie. W takim razie co mam powiedzieć o osobach, które te zera jadą ? Tak gaara, mam tu na myśli między innymi i Ciebie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
gaara
Naczelnik
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 1208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 85 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Arabian Desert Krk Płeć:
|
Wysłany:
Pon 21:40, 25 Lip 2011 |
|
Jak to co masz powiedzieć ? Że potrafią grać. Mam sporą bazę repków euro i gra mi się tą nacją całkiem przyjemnie.
A jak nie podoba się szybki rasz araba to ubijaj hero koksów i męcz się z jankami.
&
Lub zrób własnego patcha / zafunduj Tzara2 z zespołem programistów i tysiącami betatesterów, którzy przez 3 lata będą przedstawiać poprawki do balansu gry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 21:56, 25 Lip 2011 |
|
Czy ja napisałem, że mi się nie podoba szybki rasz ? Ja tylko napisałem, że nieuczciwe jest, aby eurosa jedynym wyjściem na zwycięstwo był szybki rasz. Na tym kończę ten temat.
dużo łatwiej jest zrezygnować i raz na ruski rok wbić na hamachi, aby zagrać sobie solóweczkę, bądź grupową ze znajomymi z klanu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|