Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nowy nieoficjalny patch Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:45, 17 Sty 2008 Powrót do góry

W jakiej 11 minucie, zakładam, że przy takim wzmocnieniu azji atak musi być przeprowadzony po 13:30 ^_^


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Armstrong



Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 67 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:14, 17 Sty 2008 Powrót do góry

...powiem, że tego rusha da się da się odeprzeć.. dzisiaj grałem ja sam na cały klan T2R(dwóch zawodników Very Happy) i z jednej strony zaatakowali arabami, a z drugiej azjatami. Teraz jestem przekonany, że to się da odeprzeć.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:27, 17 Sty 2008 Powrót do góry

Zależy kto atakuje bo nie chciałbyś odpierać rusha takiego Lineara >.>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Quigo



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:41, 23 Sty 2008 Powrót do góry

Mam pytanie odnośnie patch'a - otóż, zastanawiam się czy on nie koliduje z mapami stworzonymi przez mapperów w patchu 1.11 i 1.10 ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 20:31, 23 Sty 2008 Powrót do góry

Nie powinien.


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
nOizZ



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole/Gł-zy

PostWysłany: Śro 21:14, 23 Sty 2008 Powrót do góry

Patch jest gotowy i oddany do testow. Niedlugo, jesli okaze sie bezbledny, bedzie mozna go pobrac!


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Quigo



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 891 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:01, 23 Sty 2008 Powrót do góry

A propos patch'a proponuję za zgodą Abrakadabry umieścić grafiki z jego patch'a. No cóż, gra wtedy wygląda ciekawiej Wink . No i napisać to 1.12 na dole menu.

Gra dzięki patch'owi myślę, że stanie się innowacyjna. Proponowałbym zrobić instalkę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 23:04, 23 Sty 2008 Powrót do góry

Patch grafiki nie zmienia. Chodzi tylko i wyłącznie o zbalansowanie nacji. Profesjonalna instalka jest(setup), noizz zrobił :]

Poza tym, zmieniając grafikę, mielibyśmy zamiast 500kb do ściągania 50mb....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Śro 23:04, 23 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 10:02, 24 Sty 2008 Powrót do góry

Myślę, że azjaci powinni używać ninje mimo zakazu. Każda nacja ma jakąś "tajną broń". Euro ma krzyżowców, arabowie magów, a azja co ? bo chyba nie smoki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:02, 24 Sty 2008 Powrót do góry

Ale to już nie ten temat. Wink
A rush ninja został zakazany nawet w grach bez zasad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:33, 24 Sty 2008 Powrót do góry

W patchu ninja stracili potęgę, obrona zmniejszona o 4, bardzo osłabiła tę jednostke Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:40, 24 Sty 2008 Powrót do góry

Czyli można ją używać w patchu czy nie ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
nOizZ



Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole/Gł-zy

PostWysłany: Czw 18:03, 24 Sty 2008 Powrót do góry

mozna jej uzywac oraz nia rushowac teraz

Quigo napisał:
napisać to 1.12 na dole menu.

to jest zrobione, dawalem linka ze screenshotem na drugiej stronie tematu


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez nOizZ dnia Czw 18:04, 24 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 18:25, 28 Sty 2008 Powrót do góry

Po licznych testach patcha i próbach zrównoważenia nacji, doszliśmy do wniosku, że potrzebna jest przynajmniej jedna radykalna zmiana w grze, aby Azjaci wreszcie mieli równe szanse. W patchu mają już mnóstwo żywności(choć i tak mniej niż euro) silne i tanie jednostki, w dalszym ciągu mają ninja, które mogą mordować, ale wszystko to nic nie daje, kiedy wrogie siły zostają pobłogosławione. Tak, tu jest ten problem. Azjaci mogą sobie mieć co chcą. Gdy zaczną prażyć pobłogosławieni, podtrenowani łucznicy, jednostki Azjatów padają jak muchy, podczas gdy to samo nie dzieje się z armiami Europejczyka.

Różne padały pomysły rozwiązania tego problemu. Na wstępie wspomnę o ninja - fakt, można nimi zabić kapłanów, ale wbrew pozorom ubicie wszystkich grubasków jest zgoła trudne do osiągnięcia. Dlatego potrzebne jest dodatkowe wsparcie.

Pierwszym, zdawałoby się logicznym pomysłem, jest wzmocnienie statystyk jednostek Azjatów. Tak, aby bez błogosławieństwa były on silniejsze od wojsk wrogich, ale po rzuceniu tego zaklęcia przez wrogie siły, traciły swą przewagę. Jak jeden uzyskać ten efekt bez wzmacniania rusha? Nie jest to łatwe do zrobienia. Wymagałoby utworzenia w grze nowych technologii. Ale tutaj z kolei przychodzi szkopuł, który ostatecznie odrzuca to rozwiązanie - pobłogosławienie jednostek Azjaty. Co się stanie, kiedy gra będzie inna niż pojedynek i na wzmocnionych samurajów i łuczników padnie jeszcze +5 ataku. Absolutna masakra. Tak być nie może.

Drugim rozwiązaniem, może już bardziej prawdopodobnym, byłoby użyczenie Azjatom arabskiej technologii wzbogacania rudy. Mając więcej złota i kamienia Azjaci mogliby postawić wszystkie 4 gildie, których to połączone premie mogłyby dać odpór silniejszym wojskom europejskim, dokładnie tak samo sprawy mają się w przypadku Arabów. Przy okazji zrekompensowany zostałby problem braku handlu z prawdziwego zdarzenia dla Azjatów - wieśniacy noszący złoto?... Absurd. Ta opcja jest już bardziej... przystępna Wink

Trzecim rozwiązaniem, bardzo trudnym do zrealizowania, byłoby stworzenie nowego czaru, tj. takiego, który neutralizowałby efekt błogosławieństwa. Euro błogosławi, Azja neutralizuje, i tak w kółko. Ale to w miarę uczciwie rozwiązanie.

Ostatnim, moim zdaniem najlepszym wyjściem z tej sytuacji, jest po prostu zmniejszenie premii do ataku z błogosławieństwa. Wszak podwaja on niemalże atak łucznika! +5 to naprawdę ogromna różnica, różnica, która zostawia Azjatę heń daleko w tyle. Te dodatkowe 5 ataku przekłada się całkowicie na obrażenia, jak jednostka ma 6-7 ataku, obrażenia są znikome, a z tą premią rosną on 2-3 krotnie. To już naprawdę wielka różnica patrząc pod tym kątem! Już od wielu miesięcy byłem zdania, że należy to zmienić. Siła łuczników w tej grze z błogosławieństwem jest zdecydowanie za duża. Piechurzy służą wyłącznie jako mięso, które ma nie pozwalać wrogowi na podejście jednostkami do prawdziwej siły, czyli wzmocnionych czarem łuczników. U Azjatów nawet nie ma czego bronić, bo łucznicy nie mają tej gigantycznej premii. Spadek premii z tego czaru wynosiłby moim zdaniem 2, czyli dodawałby on +3 ataku. Mniejsze znaczenie tego czaru jest kluczem do zbalansowania nacji, a nawet ogólnego zwiększenia grywalności, mniej zależałoby od posiadania kapłanów.

Powiedzcie co o tym myślicie i jakie sa wasze pomysły. Nie chcę wprowadzać aż tak radykalnych zmian bez konsultacji ze społecznością Tzara.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Pon 18:27, 28 Sty 2008, w całości zmieniany 3 razy
Zobacz profil autora
Qarter



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:44, 28 Sty 2008 Powrót do góry

Może zmniejszyć siłę błogosłwieństwa?? Albo dac Azjatom błogosławieństwo ale takie które nie zwiększało ataku o tak dużo, może o 2lub 3 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)