|
|
Autor |
Wiadomość |
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 21:49, 29 Sty 2008 |
|
Nie będę powtarzał tego co pisałęm w poprzednim temacie. Kuleshov nie potrzebnie ciągnie to powstanie dalej, ściagnij tego patcha i graj jak normalni ludzie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 22:07, 29 Sty 2008 |
|
Aj, aj! Umówmy się, że wszelkie postulaty za i przeciw nowemu patchowi proszę umieszczać w drugim temacie, ten zostawmy dla osób, które chcą pomóc twórcom oraz dla nich samych, by mogli ogłaszać nowe zmiany.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mizio
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 22:55, 30 Sty 2008 |
|
Bardzo cenię pracę Lineara. Najważniejsze, żeby nacje były zbalansowane, a oprócz tego nie stracić na różnorodności jednostek.
Wyrównanie nacji, bardzo ładnie zrobione,
Co do różnorodności jednostek jest mały problem. Piorun napisał słusznie, czy może by wzmocnić w Europie magię? Jaki gracz grając europejczykami buduje gildę magów i inwestuje w magie? Moim zdaniem słaba magia europejczyków to wykluczenie magii, czyli urozmaicenia gry. Skoro tutaj jest temat co do pomysłów,
proponowałbym zmniejszyć podatność golemów na kapłany o 50%
Co o tym sądzicie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 23:05, 30 Sty 2008 |
|
Mylisz się. Europejscy magowie mogą być boscy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mizio
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 23:43, 30 Sty 2008 |
|
skoro mogą być boscy, to jeszcze się o tym nie przekonałem ;] W każdym razie to tylko pomysł. Można by też np dać premie burzy na wieżę?
Jeszcze jeden pomysł. Wiem, że nikt nie gra na wyspy, na walki w morzu (polecam raz na jakiś czas urozmaicić sobie grę). Nikt w ogóle nie poruszał tematu wody.
A moim zdaniem tutaj nacje znowu są nie równe. Azjaci mają smoki, a europejczycy galeony. Arabowie na wyspach zostają w tyle.
Co byście powiedzieli jakby Dżiny potrafiły chodzić po wodzie, ale ich obrona na wodzie zmalała by do 0 ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Czw 9:35, 31 Sty 2008 |
|
Eeee.... mylisz się arabowie mają latające dywany Co prawda o pojemności tylko 8 ludzi, ale można ich całe hordy zrobić
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:29, 31 Sty 2008 |
|
Paweł ma rację, europejscy magowie potrafią siać niesamowite spustoszenia. Grałem jakiś czas temu praktycznie 1vs2, sam na Lego i Saaba(Blademan został zniszczony w 35 minucie i krótko po tym rozłączył się). Tu zamieszczam link do ściągnięcia, naprawdę poleceam:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zamrażałem tam magami pod niewidzialnością wojska Lego, wyrównując to starcie 2vs1 Po długiej walce odnoszę zwycięstwo.
A teraz na temat, napisałem to w drugim temacie, ale rzecz jasna nikt nie zwrócił uwagi (dubluję post xD).
Napiszę od razu, żeby nikt nie przeoczył. W nowej wersji patcha krzyżowiec jest równie silny co przedtem, w wersji 1.10
Przypominam, że gracie na WERSJI TESTOWEJ. Dzisiaj przeprowadziłem z innym graczem kilka testów, które wykazały niespotykaną równość pomiędzy Azjatami i Europejczykami na polu bitwy, właśnie dzięki osłabieniu błogosławieństw i niewielkiemu wzmocnieniu samurajów(110hp). Zanim oburzycie się tą zmianą przeczytajcie to co dalej. Przedstawia się to następująco:
Koszt wojsk(w żywności) wystawionych przez Azjatę i Europejczyka był praktycznie identyczny. Europejczyk wygrywał starcie ze znacznymi stratami, gdy używał błogosławieństw. Natomiast bez ich wsparcia ponosił klęskę, która też Azjatę dużo kosztowała.
Azjata, aby wygrać, musi więc stosować różne sztuczki, tj. ninja, magowie itp. itd. Dzięki wzmocnieniu pól(a tego przecież nie ma w wersji testowej, na której wszyscy grają) również zaplecze gospodarcze Azjaty nie zostaje daleko w tyle. Obniżenie premii z błogosławieństwo było znakomitym pomysłem i zdało egzamin.
Ponadto należy zwrócić uwagę na to, że Azjata zużył więcej złota i drewna na wystawienie swojego składu. Tak więc Europejczyk może zostać zmuszony do wystawienia silniejszych jednostek, droższych, czyli strzelców i rycerzy, którzy uzyskali liczne premie w patchu.
Pozostaje jeszcze do uregulowania kwestia Arabów. Od ponad roku mojej gry on-line powtarzałem uparcie, że jest to silna rasa, tylko nikt nie umie na niej porządnie grać. Dlatego niewiele zmian ich objęło. Ale testy przeprowadzane w tym tygodniu pokażą wyraźnie, jak to z nimi sprawy się mają.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Czw 14:29, 31 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 20:00, 31 Sty 2008 |
|
Taa...dokładnie o to mi chodziło. O zamrożenie z niewidzialnością. Kiedyś jak rozwalałem pod niewidzialonością piorunami herosów wpadło mi to do głowy. Trochę to głupie i chamskie, bo zamrożenie to silny czar, który unieruchamia jednostki tak długo, że zostaną zniszczone zanim zdążą się rozmrozić i takiego maga bez szpiega nie da się wykryć. A co tu ma zrobić biedny azjata??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pią 14:41, 01 Lut 2008 |
|
Ale po rzuceniu zamrożenia mag chyba znów staje się widzialny?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 15:08, 01 Lut 2008 |
|
No i cóż z tego? Jego rolą jest puścić zamrożenie, a później logiczne, że wikituje, to taka bombka z 150 zł
Azjata? Jeżeli ninja wykrywają niewidzialność to nie powinno być większych problemów niż u innych ras...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:10, 01 Lut 2008 |
|
OPoza tym azjata moze zrobić to samo co europejczyk! I arab też >.>
Azjata sobie kupi księgę niewidzialnosci ewentualnie nauczy czaru, a arab sobie zrobi.
Wtedy można całą bandę azjatów oposłać i... całe rzędzy przeciwnika spalić ognistyjm pociskiem i wtedy gdy poślemy tam np,. 10 magów to wojo przeciwnika będzie praktycznie doszczętnie wyniszczone
___
Problem w tym, że chyba większośc graczy euro nie robi ninja, bo się nie oplaca zbytnio chociaż czasami... A nigdy nie wiadomo kiedu euro zastosuje tę taktykę, a kiedy nie
A największy problem zdaje sie mają arabowie... czy nie? >.>
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:31, 01 Lut 2008 |
|
Skończcie do cholery z tą dyskusją w tym temacie, przenieście się do innego.
Na temat(a może i nie):
Arabowie są potężni, zarówno względem Europejczyka jak i Azjaty. Na Arabach można mieć 250/250 w 19:00 i wszystkie 4 gildie w 18:30...
W przypadku Europejczyka, walka Araba będzie dzięki patchowi wyrównana.
Natomiast Arab zjedzie Azjatę z palcem w dupie. I to za pomocą jednej rzeczy: magów! 10 magów, ścisnąć wokół nich jednostki i nie ma bata, żeby Azjacie udało się wszystkich zabić za pomocą ninja. A przeprowadzane przeze mnie i testerów symulacje bitew pokazują, że wystarczą 2 dobrze wycelowane(czasem nawet i 1)deszcze ognia i już Azjata przegrał bitwę. Dlatego rozważamy pewną zmianę w patchu. Mowa tu o osłabieniu deszczu ognia. Zamiast 400 obrażeń rozłożonych na 10 sekund będzie on zabierał 100 obrażeń. Zatem będzie i tak zabijał jednostki, ale tylko te słabe i to powoli, więc będą miały szanse uciec z pola działania zabójczego czaru. Wydaje się to bardzo dobrym rozwiązaniem.
Osłabienie tego czaru skłania też do przemyśleń nad siłą zamrożenia, która już w jednej mojej grze, do której link zamieściłem powyżej, jest naprawdę potężna. Myślę, że wystarczy po prostu sprawić, aby zamrożenie nie zabierało żyć, nie czyniło żadnych stałych uszkodzeń.
Z założenia ma ten czar na celu wyłączenie z walki na pewien czas części wrogich jednostek, a jeśli zostaną same, szybkie zabicie. Dodatkowe obrażenia są tam przesadą.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:49, 01 Lut 2008 |
|
No osłabienie deszczu ognia może być dobrym pomysłem.
A dało by się zrobić np. tak że zamrożenie odbiera 20% HP?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 21:17, 01 Lut 2008 |
|
Nom, osłabienie deszczu ognia się przyda. Nie rozumiem tego ataku 400 w 10 sek. W każdej sek idzie po 400 na danym obszarze ? Nawet jak będzie 100 to i tak wszystkich się rozwali.
Po prostu pozostaje grac z europejczykiem i liczyć na jego wsparcie kapłanów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Sob 11:33, 02 Lut 2008 |
|
Azjatycki mag ma wspaniały zasięg ogniowego pocisku, więc magów zdejmować może prawie równie dobrze jak kapłan .
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |