Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nowy nieoficjalny patch Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:18, 02 Lut 2008 Powrót do góry

Niezła bzdura piorunie. Nie wiem czy nie zauważyłeś tego, że kapłan atakuje wrogiego maga domyślnie - bez pomocy gracza, w przypadku o którym mówisz niedość, że gracz musiałby brać udział to na dodatek arab ma również kapłanów, więc zabicie wrogich magów w taki sposób jaki sugerowałeś graniczy z cudem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:47, 02 Lut 2008 Powrót do góry

Co do domyślnego zabijania kapłanem to nie mas całkowitej racji, czasem kapłan stoi i się patrzy ( kiedyś zabiłem magiem dwóch kapłanów zanim zareagowali żeby mnie zabić Wink Wink . Zwłaszcza jak kapłan jest w ruchu, idzie w jakieś miejsce a w tym czasie nie przejmuje się magicznymi jednostkami Smile. Już nie raz w wirze walki wykorzystałem lamerstwo i drętwotę kapłanów Razz.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:50, 02 Lut 2008 Powrót do góry

Ostatnio jak grałem na euro to rozkazałem magu by puścił deszcz. On soibe szedł i dostał od 2 kapłanów, dostawał cały czas. W końcu puścił deszcz i umarł. Dziwne trochę, tak udało mi się kilka razy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:48, 02 Lut 2008 Powrót do góry

Proponuję, żeby od teraz każdą zmianę konsultować z graczami.

@down wiem, aczkolwiek należy zwrócić na to większą uwagę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KuleshoV dnia Sob 21:57, 02 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 21:54, 02 Lut 2008 Powrót do góry

Jakże błyskotliwa propozycja. Nie wiem jednak czy to spostrzegłeś, ale właśnie to ma miejsce w tym temacie od 2 stron.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:21, 02 Lut 2008 Powrót do góry

Po dłuższym zastanowieniu to nie wiem czy trzeba koniecznie to zamrożenie osłabiać...

No zastanówcie się, Gildia Magów to u euro najrzadziej budowana Gidia i są ku temu powody. Może niech mają chociaż jeden mocny czar..


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:50, 02 Lut 2008 Powrót do góry

Jeżeli już poruszyliście sferę magii, to może by tak chociaż w jakimś stopniu włączyć do użytku takie istoty jak golemy, djiny? Tak, żeby nie opłacało się ich "massowanie", aczkolwiek były by przydatne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 9:48, 03 Lut 2008 Powrót do góry

Zamrożenie:
Wystarczy stoczyć kilka gier zarówno z użyciem zamrożenia, jak i stania się jego ofiarą, i już dochodzi się do wniosku że jest jednak za silnym czarem.
Jak mówiłem: powinno tylko zamrażać i niwelować obronę na czas jego trwania: dzięki zabieraniu hp staje się podobne do ognistego deszczu. Bo takie ledwo żywe jednostki i tak po chwili zginą. Bez tego uszkodzenia i tak pozostanie ono silnym czarem, poza tym magia euro powinna być słabsza od magii innych nacji. Zamrożenie powinno na jakiś czas wyłączać z walki grupę jednostek i nic więcej. W wielkich bitwach to i tak przyniesie olbrzymie korzyści.

Kuleshov: nic prostszego. Zwiększyć koszt tych jednostek dwukrotnie i zabrać kapłanom premię do nich.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:02, 03 Lut 2008 Powrót do góry

Dziwi mnie tylko jedna rzecz. Kto wpadł na pomysł, aby dać magowi premię do kapłanów +400%, podczas gdy i tak jest ona niezdatna z racji takiej, że kapłan atakuje automatycznie, a mag nie.

Trzeba się zastanowić czy całkowicie zniwelować premie kapłanów do magicznych istot, czy np. zostawić 50%.

Jeżeli by to doszło do skutku, to należy podnieść premie łuczników do smoków. Obecnie wynosi ona 75%.

Chociaż nie wiem czy poprawienie znaczenia magii w Tzarze będzie dobrym pomysłem, ciekawe co inni o tym myślą.

@down ano racja, bo smoki nie wliczają się do magic_creatures, właśnie nie patrzyłem na te zmienne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KuleshoV dnia Nie 13:22, 03 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 12:32, 03 Lut 2008 Powrót do góry

W sumie proponawałbym na razie nie kombinować z magią. Zmniejszenie premii kapłanów do smoków i golemów na pewno uczyni z nich czegoś, czego nie będzie dało się zatrzymać, ale smoki to niebezpieczny żywioł. Czyli można po prostu zniwelować premię kapłanów do dżinnów i golemów, ale zostawić w stosunku do smoków.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Draco



Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 448 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hajnówka

PostWysłany: Nie 12:59, 03 Lut 2008 Powrót do góry

Ja jestem za zwiększeniem wpływów magii w Tzarze, gra bedzie bardziej urozmaicona, tylko trzeba to własniezrobic tak żeby ktoś kto nie zainwestuje w magie miał szanse z przeciwnikiem co jej używa w dużej ilości


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:22, 03 Lut 2008 Powrót do góry

Niezły, całkiem niezły pomysł, chociaż co do smoków to nie wiem czy zmniejszenie premii do 200% nie byłoby złym pomysłem, skoro golemy i dżiny mają się stać silne to dlaczego pozycja smoków musi spaść, oczywiście można by minimalnie zwiększyć ich koszt w zamian, chociaż nie wiem czy to sensowne, no i podnieść premię do 100% dla łuczników.

Magowie, jak rozumiem nadal zachowaliby swoje wady? Bo w przeciwnym razie magia byłaby zbyt silna...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:25, 03 Lut 2008 Powrót do góry

Tak, najlepiej niech kapłani mają premię do smoków ale zniwelowac premię golemów i dżinów. I tak euro gildie mag raczej buduje jako 2 bądź 3. Zależy od stylu grania. Ale fajnie by było jakby w końcu włączyły się golemy. W końcu jakaś nowa taktyka by powstała. Najlepiej wprowadzic to do nowego czy poprawki patcha.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:03, 03 Lut 2008 Powrót do góry

Kamil Kania napisał:
Niezły, całkiem niezły pomysł, chociaż co do smoków to nie wiem czy zmniejszenie premii do 200% nie byłoby złym pomysłem, skoro golemy i dżiny mają się stać silne to dlaczego pozycja smoków musi spaść, oczywiście można by minimalnie zwiększyć ich koszt w zamian, chociaż nie wiem czy to sensowne, no i podnieść premię do 100% dla łuczników.

Magowie, jak rozumiem nadal zachowaliby swoje wady? Bo w przeciwnym razie magia byłaby zbyt silna...


Można trochę osłabić kapłanów, żeby nie zabijali maga jednym strzałem, bo to przesada trochę. Ze smokami jest trochę inaczej. Z góry wiadomo, że azjata tworząc smoki ma na celu tylko i wyłącznie ich "massowanie" z racji takiej, że zupełnie się nie opłaca robić pojedynczych sztuk. A gdyby osłabić kapłanów pod tym względem to naprawdę byłoby ciężko walczyć załóżmy wojsko vs. wojsko, a za chwilę odpierać najazd 100-150 smoczydeł. A wiadomo przecież, że w takich grach nikt nie będzie robił samych łuczników.

@Linear

Kiedyś zdaje się przeczytałem, że chcesz wzmocnić pozycję piechoty, żeby nie zadawała tylko jednego ciosu i od razu padała pod naporem łuczników. W jaki sposób chcesz to uczynić i czy tylko i wyłącznie zrobisz to poprzez osłabienie jednostek dystansowych, a może wzmocnisz w jakiś sposób piechotę?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KuleshoV dnia Nie 18:05, 03 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Nie 18:45, 03 Lut 2008 Powrót do góry

Już to uczyniłem poprzez zmniejszenia siły błogosławieństwa, co jednocześnie przyczyniło się do zbalansowania nacji i zwiększenia grywalnośći.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)