Autor |
Wiadomość |
SOBD^Fugiel
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Nie 20:10, 03 Lut 2008 |
|
Za żadne skarby świata nie należy osłabiać magii w Tzarze, a w szczególności magię europejską! Przecież oni mają już ją wystarczającą słabą! Kto z was niby budował gildię magów, gdy gral euro? No nie bardzo... więc dlaczego to jeszcze osłabiać?
Co do zmniejszenia potęgi kapłanów, to jestem w 100% za tak. Są oni zdecydowanie za mocni, jeśli maga zabijają jednym strzałem.
Obniżenie ich mocy w stosunku do golemów i smoków to świetny pomysł. Proponowałbym jednak też, żeby magowie mogli przeżyć choć jeden strzał kapłanów... a europejczycy mają jeszcze inkwizycję...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 21:23, 03 Lut 2008 |
|
W końcu zniwelujecie bnous kapłanów do golemów, mam nadzieję ze w 100% tak
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 21:29, 03 Lut 2008 |
|
Ostatnimi czasy coraz częściej pojawia się w grze gildia magów europejska i zdecydowanie uważam, że należy zabrać zamrożeniu obrażenia. I bez nich pozostaje silnym czarem. Ognisty deszcz jest podobny do czaru w Starcrafcie rzucanego przez high templara. I ten czar działał na identycznej zasadzie, ale zadawał o wiele mniejsze obrażenia. I właśnie takiej siły obrażenia ma zadawać w patchu ognisty deszcz - dobrze użyty i tak zabije wszystko. A jeśli ognisty deszcz osłabnie, to zamrożenie stanie się czarem nawet silniejszym i również z tej przyczyny powinien zostać osłabiony.
Zwiększania żywotności magów raczej bym nie polecał. Szanse, że magowi uda się rzucić czar, nawet w obecności kapłanów wroga, wynoszą około 60%. Zwiększenie liczby potrzebnych ataków kapłana podniesie to jeszcze bardziej. Nie ma więc to sensu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Armstrong
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 22:44, 03 Lut 2008 |
|
hmm.. albo pozostaje jeszcze jedna opcja co do zamrożenia: zwiększyć koszt many za zamrożenie do 100 punktów many, co staje się praktycznie identycznym czarem jak ognisty deszcz.
A co do zniwelowania premii kapłanów do jednostek magicznych.. nie był bym taki pewien co do tej rzeczy: jeśli golemy i dżiny staną się takie mocne, to znów piechota oraz łucznicy staną się bezwartościowi... przynajmniej tak mi się wydaje. A wtedy gra znów stanie się taka mozolna: Kto zrobi pierwszy golemów, ten wygrywa...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:59, 03 Lut 2008 |
|
Bzdury. Nie tak łatwo, tanio i szybko można zrobić dużo golemów, poza tym zwykła piechota może je łatwo rozwalić. Tak samo dżinny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 7:43, 04 Lut 2008 |
|
Zgadzam się, golemy robią się bardzo długo. Po prostu będziesz sobie normalnie grał, a w środkowej fazie gry użyjesz golemów, bitwa będzie o wiele ciekawsza z golemami i dżinami, w końcu coś ciekawego. Tylko nie wiem wtedy co z Azjatami będzie, oni pozostają na lodzie.
Rozmowa o tych czarach podsunęła mi nowa fajną taktyke.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 10:03, 04 Lut 2008 |
|
Niech więc o po prostu bonus magów azjatyckich zostanie :]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ender
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 20:41, 04 Lut 2008 |
|
Jeszcze by tylko tego brakowalo...nam do szczescia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
nOizZ
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole/Gł-zy
|
Wysłany:
Czw 20:09, 07 Lut 2008 |
|
Moze by zmniejszyc premie kaplanow przeciw magicznym bestiom oraz oslabic same smoki?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|