Autor |
Wiadomość |
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 18:18, 11 Sty 2008 |
|
Prace nad prototypem patcha zostały prawie ukończone, ale w stopniu wystarczającym, żeby go zamieścić. Linki do ściągnięcia:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapraszam do ściągania.
Ściągnięte pliki data.wdt i data2.wdt należy wkleić do folderu packs w folderze z grą ---> C:/Infinite Loop/Tzar/Packs
ŻEBY MOŻNA BYŁO ZAGRAĆ NA PATCHU KAŻDA OSOBA W GRZE MUSI MIEĆ PODMIENIONE POWYŻSZE PLIKI W FOLDERZE Z GRĄ. INACZEJ NASTĄPI DESYNCHRONIZACJA
Lista zmian:
1. Ilość żyć krzyżowca o zmniejszona o 20, obrona zmniejszona o 2.
2. Obrona piechura europejskiego zmniejszona o 1.
3. Obrona arabskiego piechura podniesiona o 1; ilość żyć zwiększona o 10.
4. Ilość żyć ronina zwiększona o 15.
5. Atak rydwanu zwiększony o 4; obrona zwiększona o 2; koszt zmniejszony do 100 żywności i 100 drewna.
6. Koszt domu zmniejszony do 50; czas budowy skrócony do 10 sekund.
7. Koszt samuraja zmniejszony do 90 żywności i 40 złota.
8. Koszt w żywności samuraja konnego i łucznika konnego Azjatów zmniejszony do 90.
9. Koszt mnicha zmniejszony do 120.
10. Samuraje uzyskali premię +100% obrażeń przeciwko konnicy.
11. Obrona ninja zmniejszona o 4.
12. Atak oszczepnika zwiększony o 1; obrona zwiększona 3; zlikwidowano podatność na ataki piechurów.
13. Zniwelowano podatność wekierników i satrapów na strzały.
14. Koszt rycerza zmniejszony do 60 złota i 100 żywności.
15. Czas wynajdywania zbroi płytowej skrócony o połowę.
16. Koszt strzelca zmniejszony do 40 złota i 70 żywności; atak zwiększony o 2.
17. Zniwelowano podatność mnichów i kapłanów azjatyckich na strzały.
18. Koszt kapłana azjatyckiego zmniejszony do 150 złota; atak i obrona zwiększone o 2.
CHANGELOG IN ENGLISH LANGUAGE[link widoczny dla zalogowanych]
W skrócie: Europejczycy mają teraz dysponowanych wekierników, strzelców i rycerzy, ale zmalała skuteczność piechurów i krzyżowców.
Arabowie uzyskali znaczne wzmocnienie piechurów, satrapów i oszczepników.
Azjaci uzyskali znaczny spadek kosztu prawie wszystkich jednostek, mocniejszych roninów i rydwany, ale zmalała siła ninja.
Każda nacja ma teraz tańsze i dużo szybciej budowane domy.
Drobny reppack zawierający 4 gry z patchem, oczywiście obejrzeć można również tylko na patchu.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Pią 16:43, 25 Sty 2008, w całości zmieniany 9 razy
|
|
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pią 19:29, 11 Sty 2008 |
|
Nawet mi się podoba. Nie rozumiem tylko jednej kwestii.
12. Atak oszczepnika zwiększony o 1; obrona zwiększona 3; zlikwidowano podatność na ataki piechurów
Czy pikinier europejski też stracił podatność na ataki piechura??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 19:32, 11 Sty 2008 |
|
Nie, tylko pikinier arabski stracił podatność na atak piechura i to tylko jego statystki zostały zwiększone, by mógł w "jakiejś" mierze równać się z odpowiednikiem europejskim, nadal natomiast jest podatny na strzały
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 11:46, 12 Sty 2008 |
|
Gdy wczoraj graliśmy, Domin postanowił ściągnąć sobie nowy patch. Okazało się, że wszedł na naszą grę mimo innej wersji gry co oczywiście nie powinno się wydażyć. Niestety wystąpiła desynchronizacja sieci w 4 minucie Mam nadzieję, że to wina odmiennych wesji gry różnych graczy.
Czy ktoś już przeprowadził jakieś testy w grach na patchu??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:43, 12 Sty 2008 |
|
Tak, testy zostały już przeprowadzone, wszystko ładnie, działa, poza tym popatrz co dodałem do mojego pierwszego postu: ŻEBY MOŻNA BYŁO ZAGRAĆ NA PATCHU KAŻDA OSOBA W GRZE MUSI MIEĆ PODMIENIONE POWYŻSZE PLIKI W FOLDERZE Z GRĄ. INACZEJ NASTĄPI DESYNCHRONIZACJA
Przed chwilą grałem z Arturem na patchu, bardzo mu się spodobał, przegrał ze mną Euro vs Azja. Po grze wyraził obawy, że to może być niemożliwe obronić się przed Azją, ale jest on dość powolnym graczem. Znając możliwości szybkich polskich graczy(w tym mnie ) wiem, że to raczej nie powinno być jednak bardzo trudne.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PaWeł21MaT
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI Płeć:
|
Wysłany:
Sob 13:20, 12 Sty 2008 |
|
skoro on tak sądzi to niech zagrają ze sobą "najlepsi gracze" i zobaczymy co oni powiedzą (chociaż widzę ze Kamilowi sie to już podoba )
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Sob 14:50, 12 Sty 2008 |
|
Ej a można zrobić np. tak że w arabskich koszarach można robić strzelców?
Jeśli tak, to proponuję dać Azjatom możliwość robienia karawan do handlu .
Ps. Prawie wszystko idzie na korzyść Azji i arabów w tym co się robi... może by wzmocnić magię europejską..?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 15:47, 12 Sty 2008 |
|
Patch jest dobry, tylko punkt 1 wzbudza kontrowersje wśród Hiszpanów
W patchu nie chodzi o to, żeby dodawać 100 nowych niepotrzebnych gówien, tylko żeby zbalansować nacje i poprawić niedociągnięcia kosztem możliwie jak najmniejszych zmian w grze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
King Paweł
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 19:54, 12 Sty 2008 |
|
piorun napisał: |
Ej a można zrobić np. tak że w arabskich koszarach można robić strzelców?
Jeśli tak, to proponuję dać Azjatom możliwość robienia karawan do handlu .
Ps. Prawie wszystko idzie na korzyść Azji i arabów w tym co się robi... może by wzmocnić magię europejską..? |
Arabowie mają konnych łuczników. To wystarczy.
Teraz arabowie mają silniejszą piechotę od euro: satrapowie z jataganem.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Sob 20:13, 12 Sty 2008 |
|
Ważnym celem patcha jest też to, żeby każda jednostka była coś warta. Przez to można używać dziesiątek typów jednostek, a nie piechur, pikinier, łucznik,krzyżowiec... Dzięki temu gra staje się ciekawsza, ja czasem specjalnie strzelców(choć dość dziadowi)robiłem, żeby moja armia była trochę mniej monotonna...
Teraz można używać naprawdę wszystkich jednostek. Pominąłeś jednak parę, np. Ciężką katapultę. Warto by znacznie zmniejszyć koszt 'taktyka oblężnicza' i ich cenę bądź zwiększyć obrażenia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qarter
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka Płeć:
|
Wysłany:
Nie 10:38, 13 Sty 2008 |
|
A może skoro zmniejszono obronę krzyżaka to może koszt badania wyprawa krzyżowa z 1200 zmniejszyć do 1000 ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:14, 13 Sty 2008 |
|
Qarter napisał: |
A może skoro zmniejszono obronę krzyżaka to może koszt badania wyprawa krzyżowa z 1200 zmniejszyć do 1000 ?? |
Mhm, a za te 200 złota to gildię wprost zbudujesz
Cytat: |
14. Koszt rycerza zmniejszony do 60 złota i 100 żywności. |
A może zamiast by jęczeć nad krzyżowcami sprawdzić jak ma się sprawa z rycerzami
Sam w następnej rozgrywce to sprawdzę ;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:25, 13 Sty 2008 |
|
Czyli rycerzy nie warto robić? Bo premia do ataków wykonywanych przez piki została chyba taka sama.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:27, 13 Sty 2008 |
|
Koszt rycerza został znacznie obniżony...
Logiczne, że premia pik została taka sama, ale premia piechurów na piki nadal istnieje
Nikt nie mówi, że masowa produkcja tylko rycerzy się opłaci, ale mogą oni obok krzyży również tworzyć trzon armii euro ;]
Konnicy nigdy nie za mało
Przecież podczas bitwy nie rzuca się wszystkich oddziałów bezmyślnie przed siebie
Trzeba wyciągnąć max korzyści z premii jakie są
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Nie 11:29, 13 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:31, 13 Sty 2008 |
|
W sumie trzeba i to wypróbować ^^.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|