Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Nowy nieoficjalny patch Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pią 18:18, 11 Sty 2008 Powrót do góry

Prace nad prototypem patcha zostały prawie ukończone, ale w stopniu wystarczającym, żeby go zamieścić. Linki do ściągnięcia:
[link widoczny dla zalogowanych]

Zapraszam do ściągania.
Ściągnięte pliki data.wdt i data2.wdt należy wkleić do folderu packs w folderze z grą ---> C:/Infinite Loop/Tzar/Packs

ŻEBY MOŻNA BYŁO ZAGRAĆ NA PATCHU KAŻDA OSOBA W GRZE MUSI MIEĆ PODMIENIONE POWYŻSZE PLIKI W FOLDERZE Z GRĄ. INACZEJ NASTĄPI DESYNCHRONIZACJA
Lista zmian:

1. Ilość żyć krzyżowca o zmniejszona o 20, obrona zmniejszona o 2.
2. Obrona piechura europejskiego zmniejszona o 1.
3. Obrona arabskiego piechura podniesiona o 1; ilość żyć zwiększona o 10.
4. Ilość żyć ronina zwiększona o 15.
5. Atak rydwanu zwiększony o 4; obrona zwiększona o 2; koszt zmniejszony do 100 żywności i 100 drewna.
6. Koszt domu zmniejszony do 50; czas budowy skrócony do 10 sekund.
7. Koszt samuraja zmniejszony do 90 żywności i 40 złota.
8. Koszt w żywności samuraja konnego i łucznika konnego Azjatów zmniejszony do 90.
9. Koszt mnicha zmniejszony do 120.
10. Samuraje uzyskali premię +100% obrażeń przeciwko konnicy.
11. Obrona ninja zmniejszona o 4.
12. Atak oszczepnika zwiększony o 1; obrona zwiększona 3; zlikwidowano podatność na ataki piechurów.
13. Zniwelowano podatność wekierników i satrapów na strzały.
14. Koszt rycerza zmniejszony do 60 złota i 100 żywności.
15. Czas wynajdywania zbroi płytowej skrócony o połowę.
16. Koszt strzelca zmniejszony do 40 złota i 70 żywności; atak zwiększony o 2.
17. Zniwelowano podatność mnichów i kapłanów azjatyckich na strzały.
18. Koszt kapłana azjatyckiego zmniejszony do 150 złota; atak i obrona zwiększone o 2.

CHANGELOG IN ENGLISH LANGUAGE[link widoczny dla zalogowanych]

W skrócie: Europejczycy mają teraz dysponowanych wekierników, strzelców i rycerzy, ale zmalała skuteczność piechurów i krzyżowców.
Arabowie uzyskali znaczne wzmocnienie piechurów, satrapów i oszczepników.
Azjaci uzyskali znaczny spadek kosztu prawie wszystkich jednostek, mocniejszych roninów i rydwany, ale zmalała siła ninja.
Każda nacja ma teraz tańsze i dużo szybciej budowane domy.

Drobny reppack zawierający 4 gry z patchem, oczywiście obejrzeć można również tylko na patchu.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Pią 16:43, 25 Sty 2008, w całości zmieniany 9 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:29, 11 Sty 2008 Powrót do góry

Nawet mi się podoba. Nie rozumiem tylko jednej kwestii.

12. Atak oszczepnika zwiększony o 1; obrona zwiększona 3; zlikwidowano podatność na ataki piechurów

Czy pikinier europejski też stracił podatność na ataki piechura??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:32, 11 Sty 2008 Powrót do góry

Nie, tylko pikinier arabski stracił podatność na atak piechura i to tylko jego statystki zostały zwiększone, by mógł w "jakiejś" mierze równać się z odpowiednikiem europejskim, nadal natomiast jest podatny na strzały Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:46, 12 Sty 2008 Powrót do góry

Gdy wczoraj graliśmy, Domin postanowił ściągnąć sobie nowy patch. Okazało się, że wszedł na naszą grę mimo innej wersji gry co oczywiście nie powinno się wydażyć. Niestety wystąpiła desynchronizacja sieci w 4 minucie Shocked Mam nadzieję, że to wina odmiennych wesji gry różnych graczy.
Czy ktoś już przeprowadził jakieś testy w grach na patchu?? Question


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 12:43, 12 Sty 2008 Powrót do góry

Tak, testy zostały już przeprowadzone, wszystko ładnie, działa, poza tym popatrz co dodałem do mojego pierwszego postu: ŻEBY MOŻNA BYŁO ZAGRAĆ NA PATCHU KAŻDA OSOBA W GRZE MUSI MIEĆ PODMIENIONE POWYŻSZE PLIKI W FOLDERZE Z GRĄ. INACZEJ NASTĄPI DESYNCHRONIZACJA

Przed chwilą grałem z Arturem na patchu, bardzo mu się spodobał, przegrał ze mną Euro vs Azja. Po grze wyraził obawy, że to może być niemożliwe obronić się przed Azją, ale jest on dość powolnym graczem. Znając możliwości szybkich polskich graczy(w tym mnie Razz) wiem, że to raczej nie powinno być jednak bardzo trudne.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PaWeł21MaT



Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:20, 12 Sty 2008 Powrót do góry

skoro on tak sądzi to niech zagrają ze sobą "najlepsi gracze" i zobaczymy co oni powiedzą (chociaż widzę ze Kamilowi sie to już podoba Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:50, 12 Sty 2008 Powrót do góry

Ej a można zrobić np. tak że w arabskich koszarach można robić strzelców?

Jeśli tak, to proponuję dać Azjatom możliwość robienia karawan do handlu Very Happy.

Ps. Prawie wszystko idzie na korzyść Azji i arabów w tym co się robi... może by wzmocnić magię europejską..?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 15:47, 12 Sty 2008 Powrót do góry

Patch jest dobry, tylko punkt 1 wzbudza kontrowersje wśród Hiszpanów Very Happy

W patchu nie chodzi o to, żeby dodawać 100 nowych niepotrzebnych gówien, tylko żeby zbalansować nacje i poprawić niedociągnięcia kosztem możliwie jak najmniejszych zmian w grze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
King Paweł



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 449 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:54, 12 Sty 2008 Powrót do góry

piorun napisał:
Ej a można zrobić np. tak że w arabskich koszarach można robić strzelców?

Jeśli tak, to proponuję dać Azjatom możliwość robienia karawan do handlu Very Happy.

Ps. Prawie wszystko idzie na korzyść Azji i arabów w tym co się robi... może by wzmocnić magię europejską..?


Arabowie mają konnych łuczników. To wystarczy.
Teraz arabowie mają silniejszą piechotę od euro: satrapowie z jataganem. Wink


Post został pochwalony 1 raz
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:13, 12 Sty 2008 Powrót do góry

Ważnym celem patcha jest też to, żeby każda jednostka była coś warta. Przez to można używać dziesiątek typów jednostek, a nie piechur, pikinier, łucznik,krzyżowiec... Dzięki temu gra staje się ciekawsza, ja czasem specjalnie strzelców(choć dość dziadowi)robiłem, żeby moja armia była trochę mniej monotonna...

Teraz można używać naprawdę wszystkich jednostek. Pominąłeś jednak parę, np. Ciężką katapultę. Warto by znacznie zmniejszyć koszt 'taktyka oblężnicza' i ich cenę bądź zwiększyć obrażenia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Qarter



Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:38, 13 Sty 2008 Powrót do góry

A może skoro zmniejszono obronę krzyżaka to może koszt badania wyprawa krzyżowa z 1200 zmniejszyć do 1000 ??


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:14, 13 Sty 2008 Powrót do góry

Qarter napisał:
A może skoro zmniejszono obronę krzyżaka to może koszt badania wyprawa krzyżowa z 1200 zmniejszyć do 1000 ??


Mhm, a za te 200 złota to gildię wprost zbudujesz Wink

Cytat:
14. Koszt rycerza zmniejszony do 60 złota i 100 żywności.


A może zamiast by jęczeć nad krzyżowcami sprawdzić jak ma się sprawa z rycerzami Wink

Sam w następnej rozgrywce to sprawdzę ;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:25, 13 Sty 2008 Powrót do góry

Czyli rycerzy nie warto robić? Bo premia do ataków wykonywanych przez piki została chyba taka sama.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:27, 13 Sty 2008 Powrót do góry

Koszt rycerza został znacznie obniżony...

Logiczne, że premia pik została taka sama, ale premia piechurów na piki nadal istnieje Wink

Nikt nie mówi, że masowa produkcja tylko rycerzy się opłaci, ale mogą oni obok krzyży również tworzyć trzon armii euro ;]

Konnicy nigdy nie za mało Wink

Przecież podczas bitwy nie rzuca się wszystkich oddziałów bezmyślnie przed siebie Razz

Trzeba wyciągnąć max korzyści z premii jakie są Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Nie 11:29, 13 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:31, 13 Sty 2008 Powrót do góry

W sumie trzeba i to wypróbować ^^.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)