Autor |
Wiadomość |
Kupesso
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Targ Płeć:
|
Wysłany:
Nie 0:46, 11 Mar 2012 |
|
Chce się zapytać,dlaczego tak jest po odkryciu jezdziectwa w gildii wojowników,że jedna cieżka konnica ma ataku 14, inna zaś 12;lub jeden łucznik konny 9 ataku 2 obrony,a inny 9 ataku 3 obrony...<>
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kupesso dnia Śro 11:31, 14 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 12:26, 11 Mar 2012 |
|
Poziom doświadczenia...
Gdzie kucyki?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Margal
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane Płeć:
|
Wysłany:
Nie 13:36, 11 Mar 2012 |
|
Ew. jeżeli nie chodzi o doświadczenie, to różnica bierze się stąd, że jedne jednostki wyprodukowałeś przed badaniem, a drugie po.
TO pierwsze co mi do głowy przychodzi ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Margal dnia Nie 13:36, 11 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
SOBD^Fugiel
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Pon 12:51, 12 Mar 2012 |
|
Cytat: |
Ew. jeżeli nie chodzi o doświadczenie, to różnica bierze się stąd, że jedne jednostki wyprodukowałeś przed badaniem, a drugie po.
TO pierwsze co mi do głowy przychodzi ^^ |
To nie ma znaczenia... wcześniej wyprodukowane jednostki i tak będą miały podniesione staty wraz z wynalazkiem Choć przyznam, ciekawa sprawa
Jeśli nie różnica w doświadczeniu, to może po prostu sprawdzałeś raz swoją konnicę, a raz innego gracza, który tego wynalazku nie ma ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kupesso
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Targ Płeć:
|
Wysłany:
Pon 15:59, 12 Mar 2012 |
|
Sprawdziłem na botach na czym to polega i...
Ciężkie konnice i łuki konne ktore wyprodukowałem,a następnie odkryłem jezdziectwo dostaja te wzmocnienia obrony i ataku.Zaś jak wyprodukowałem po odkryciu jezdziectwa nie miały już tych wzmocnień.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Margal
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane Płeć:
|
Wysłany:
Wto 0:21, 13 Mar 2012 |
|
Z Twojej analizy można wywnioskować, że jeździectwo działa tylko jednorazowo, na armię wyprodukowaną w danej chwili. Yyyy, hmm. Jak znajdę ciut czasu to sam się z tym pobawie, bo to dziwne co mówisz/piszesz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:17, 13 Mar 2012 |
|
Może wam sie to wydać dziwne, możecie nawet w to nie uwierzyć, no ale niestety... Tzar zawiera różne cujowe błędy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:29, 13 Mar 2012 |
|
No dobra ale na bank nie wygląda to tak ze jeździectwo nie działa na nowo wyprodukowane jednostki wiedzielibyśmy o tym Li...
Jeżeli jednak założymy że tak jest (u niego) że nowe jednostki nie mają tego wzmocnienia to powinno to wywołać desynchro tak jak przy odmiennych wersjach gry (Różnica w obiektach)
Jeżeli tak jest Kupeso musi przeinstalować grę inaczej może być lipa...
Btw Masz replay z tego?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Śro 0:14, 14 Mar 2012 |
|
Cytat: |
No dobra ale na bank nie wygląda to tak ze jeździectwo nie działa na nowo wyprodukowane jednostki wiedzielibyśmy o tym Li... |
Zapewne problem jest tego typu że łuki konne strzelają a ciężka konnica walczy szabelką i tzar sobie z tym nie radzi. Fakt faktem jeździectwo działa 'jako tako' tylko na łuki konne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 13:27, 14 Mar 2012 |
|
Może to jedna z przyczyn desynchra?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Margal
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane Płeć:
|
Wysłany:
Sob 15:46, 17 Mar 2012 |
|
Nie można tego wykluczyć, chociaż gdyby to miało jakieś istotne znaczenie, to zauważylibyśmy niewątpliwe, że to właśnie arab powoduje większości crashy.
Zresztą problem desynchra jest tak rozległym problemem, że nawet wyeliminowanie takowego, nie będzie miało raczej żadnego znaczenia..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|