Autor |
Wiadomość |
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 22:12, 06 Lut 2008 |
|
Cytat: |
Napisałeś coś o zdaniu większości? A kto oprócz ciebie ma coś do tej zmiany? Jeżeli będziemy się przejmować dogłębnie każdą indywidualną opinią to wtedy dopiero będzie bajzel |
Może nie kazdy czyta ten temat
Cytat: |
Eee, a wskaż mi do cholery realne gry rts? Jeżeli chodzi o realizm to piechur powinien wytrzymywać max dwa ciosy jakiejkolwiek jednostki, to też tyczy się reszty, ciekawe czy w realu walili po sobie minutę żeby się zarypać... |
Człeku, to nie jest gra super professional, można takie coś zrobić ale wtedy trzeba zmienić całą grę. Chodzi mi o nie robienie nie ralnych rzeczy w Tzarze po prostu, ogólnie nie szczegółowo. W Celtic-Kings tak jest, ale mniejsza o to. Da się wymienić więcej takich gier. Co by to była za gra jakby walka trwała 4 sekundy ? W nowych grach RTS robionych przez znane dobre firmy sa realne RTS. Na przykłąd bitwa o śrudziemie 2
Cytat: |
Ciekawe czy konny - krzyżowiec mógł wytrzymać kilka salw 20
łuczników... |
Owszem, w 2 wyprawie krzyżowej muzułmanie jebali non stop strzałami w rycerzy, a strzały po prostu wbijały się im w zbroje, mieli nawet po 10 strzał na plecach i nic nie czuli. Wystarczy trochę poczytać
Cytat: |
Ciekawe czy katapulty i balisty jeździły same bez pomocy ludzi... (jeżeli tam już silniki są to wybaczcie xD) |
Nie oczekujmy, aż tyle od gry, to jest stara gra, da się zrozumieć takie coś. Myślisz, że chciało im się takie coś dorabiać do gry ?
Cytat: |
Ciekawe balista nie potrafiła zabić chociaż jednego żołnierza jednym strzałem... |
Jakby wszyscy się zabijali ze jednym razem bądź dwoma to nie było by klimatu. Myślmy logicznie
Cytat: |
Ciekawe do cholery czy w średniowieczu niszczyli zamek otaczając go i waląc po nim mieczami... itd itp |
A jak sobie wyobrażasz inną sytuacje w Tzarze ? Nie zapominaj, że to jest RTS
Kod: |
Więc błagam, nie pieprz o realności tzara, a jeżeli już jakąś realność chcesz mieć to zainwestuj w serię Total War ;) |
Od lat gram w serie total war. Mam także najnowszy dodatek do Medievala 2
RTS-u nie da się zrobic super realistycznego, ale przynajmniej nie róbmy z tego byle gówna. Pierwsze słysze, że tylko rycerze potrafili szarżować, każda jazda potrafiłą szarżować, a najlepiej goście z lancami i włucnziami.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lorys dnia Śro 22:17, 06 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:41, 06 Lut 2008 |
|
Dobra nie wykłócaj się o byle co miszczu tylko powiedz jak twoim zdaniem poprawić byt rycerzy, nie naruszając dziewiczej realistyczności tej gry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Armstrong
Dołączył: 01 Sty 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 10:21, 07 Lut 2008 |
|
ekchem.. nie jestem tu moderatorem ani nie chcę być, ale rozmawiajcie na ten temat w tym drugim temacie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 15:13, 07 Lut 2008 |
|
Właśnie skończyłęm pisać testy, teraz mam czas to będę myślał, w piatek powinienem dac już odpowiedź.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 17:27, 09 Lut 2008 |
|
No i gdzie ta odpowied? Patch już niemal gotowy, właściwie tylko rycerze czekają na zmiany...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Nie 14:39, 10 Lut 2008 |
|
Właściwie to co mnie osobiście ruszyło w nowym patchu to, to, że replaye stare nie działają tak jak powinny.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Nie 14:49, 10 Lut 2008 |
|
Mhm no w sumie szkoda że nie działają (niewiem dlaczego) ale i tak jak się je kiedyś obejrzało to po co po raz 10? I tak teraz można zebrać sporą kolekcję dem 1.12.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 16:09, 10 Lut 2008 |
|
A nie możecie mieć po prostu dwóch wersji Tzara na kompie ??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:10, 11 Lut 2008 |
|
Kolekcje dem?? Zawsze dobrze popatrzyć a stare dobre gry graczy, którzy obecnie już nie grają. A liczba graczy 1.12 będzie coraz mniejsza. Bo jednak ten patch za bardzo ingeruje w znaną nam wcześniej wersje Tzara.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
nOizZ
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole/Gł-zy
|
Wysłany:
Pon 18:50, 11 Lut 2008 |
|
A wy dalej z demami...
mozna zrobic sobie kopie tzara na wersji 1.10 w innym katalogu albo...
(patch modyfikuje tylko trzy pliki) mozna zrobic sobie backup plikow i w kazdej chwili podmienic (najnowszy setup tworzy pliki backup automatycznie pytajac uprzednio uzytkownika)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 0:26, 12 Lut 2008 |
|
Cytat: |
Bo jednak ten patch za bardzo ingeruje w znaną nam wcześniej wersje Tzara. |
Zgadzam się tutaj z deadmanem, patcha można zrobić ale z nieznacznymi zmianami, a tutaj jak widzimy są wielkie zmiany, a z tymi zmianami zmienia się cała gra jaką znaliśmy. W końcu Tzar straci swój urok.
Z początku nie miałem nic do patcha, ale teraz to za daleko zaszło.
Ty Lin robisz patcha ze swojego punktu widzenia, ale większość graczy gra przeciętnie i dla zabawy, jakoś nie przeszkadza im to co jest teraz. Nie wszyscy grają jak to nazwę "100% najlepszą taktyką"
W walce mamy też w końcu sojuszników, a jak sojusznicy 2 odmiennych nacji dobrze współparcują to wszystko się znowu zmienia. Patch widze, że jest stworzony do 1vs1
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lorys dnia Wto 0:28, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 10:19, 12 Lut 2008 |
|
A teraz użyję tekstu, który często stosuję podczas gry w Tzara: "graj, nie gadaj". I tak można skwitować tego posta.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Wto 14:05, 12 Lut 2008 |
|
na patchu 1.10 też "jakoś" dało się grać, patch jest ok ale nie powinno się robić większych zmian
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 14:14, 12 Lut 2008 |
|
Taka polemika nie ma absolutnie żadnego sensu...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:20, 12 Lut 2008 |
|
Lorys tutaj ważną sprawę poruszył, że patch jest najlepszy do gry 1vs1.
Trochę racji w tym jest, bo azjata zawsze może mieć kapłanów użyczonych przez europejczyka/araba, ktoś mu może wybudować koszary i będzie wtedy sobie kitrał piki czy inne takie szajskie jednostki ; d
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|