|
|
Autor |
Wiadomość |
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 17:28, 10 Mar 2008 |
|
Powinno się dodać w końcu nową nację do gry i myślałem nad tym i oto co zaprezentuję:
AZTEKOWIE
ZWYKŁE
-farma, tutaj aztekowie nie mogą produkować krów, ulepszenia takie jak u azjatów
-kuźnia, ulepszenia takie jak u innych nacji tylko inna nazwa, tu też umiejętność rzucania włóczni dla pewnych jednostek
-warsztat, to samo co u innych nacji
-gospoda, to samo co u innych nacji
-dom, tu nie ma co mówić
KOSZARY
-wojownik, zwykły nieopancerzony wojownik uzbrojony w maquahuilt
-łucznik, to samo co w innych nacjach
-wojownik z pałką, chronieni są lekką zbroją pikowaną, tarczą chimalli zaś uzbrojeni są w pałki
-wojownicy strzały, uzbrojeni w skurzaną zbroję, tarcza chimali i krótkie włócznie. Te jednostki mają lekki bonus do jazdy oraz mają 100 pkt many oraz umiejętność rzucenia włóczni, włócznia zadaje obrażenia gdzieś z 20 ale ładuje się bardzo długo. Wymaga ulepszenia w kuźni
-wojownik orzeł-Uzbrojeni w ichcahuipilli, a w dłoniach dzierżą dwuręczny maquahuitl. Będą mieli premie do kogoś
-wojownik jaguar, najlepsza jednostka azteków, ubrani w cięzkie skórzane zbroje, tarcza chimali i maquachuilt. Dość dobry atak i obrona a dotego duża częstotliwość uderzeń, czyli szybko walą
Specjalne
te same mosty i inne pierdoł co w innych nacjach
Tartak-to samo co w innych nacjach
Pole-to samo co w innnych
GILDIE:
-zamek, to co u europejczyków
-świątynia, pozwala budować szamnaów(odpowiedniki kapłanów), ulepszenia: Ofiara-zabija 30 dowolnych jednostek jednak bogowie za to dają wydobycie wszystkich surowców zwiększone o 5 przez 5 minut...... -skury jaguarów, ulepszenie możliwe do wykonania po ulepszeniu ofiary, ulepszenie to pozwala na produkcję wojowników jaguarów w koszarach....-modlitwa, umiejętność dla szamana, za 100 punktów many przywraca 40 życia wszystkim pobliskim jednostkom.....-4 ulepszenia powinny wystarczyć na początek
-gildia magów, to tu będą takie czary, wskrzeszenie-wskrzesza 5 pobliskich martwych jednostek....-przywołanie niedźwiedziołaka......-trzęsienie ziemi, zadaje 1000 obrażeń wskazanemu budynkowi, piorun-zabija jedną jednostkę
-gildia wojowników, tutaj podobnie do euro, są też manekiny, kulturystyka u ulepszenie jednostek walczących wręcz o 2 do ataku i jakaś inna pierdoła jak robienie najemników
-manekin
-gildia kupców, coś w tym stylu, jakieś cienkie ulepszenia
Nie chciało mi się więcej myśleć nad tym wsyzstkim ale potrafię zrobić odpowiednie grafiki i gidy, tylko czy dało by się wpieprzyć to do gry ? Trochę się interesuje aztekami i innymi indianami więc stąd znam nazwyróżnych broni i zbruj Jakbym dłużej pomyslał to bym mógł więcej rzeczy i ulepszeń wymyśleć
Ach zapomniałbym, szpiegów zastąpią
kojoty, uzbrojeni w maczuge, ubrani na czarno i jakaś tarcza
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lorys dnia Pon 17:38, 10 Mar 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
Danielos von Krausos
Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:41, 10 Mar 2008 |
|
Ehe... oryginalnie Tylko coś się nie dopatrzyłem jednostek konnych, a takie powinny być ;P Nawet jeśli aztecy nie dosiadają koni, bo w końcu co to za armia bez konnicy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 19:19, 10 Mar 2008 |
|
Tak, cóż, pomarzyć zawsze wolno. Bez normalnego dostępu do kodu gry zrobienie tego wszystkiego zajęłoby jakieś hmm... 10 lat? Pojedź do Sofii i ukradnij haemimontowi kod Tzara, wtedy można by coś zrobić. Poza tym mam informacje, że Hiszpanie w 3-osobowym zespole pracują właśnie nad dodatkiem do Tzara, z nowymi jednostkami itp.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lorys
Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 20:23, 10 Mar 2008 |
|
Eee, to fajnie niech pokażą na razie co zrobili
DvK, aztecy nie mieli wogóle jazdy, tylko siuksowie i apacze używali koni jak później europejczycy je przywieźli. Ale zamiast konnicy można dac wiele innych ciekawych jednostek
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tronk
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Przechlewo Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:27, 11 Mar 2008 |
|
Znalazł się Indianin fan xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hadzik
Dołączył: 28 Lip 2007
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Korfantów Płeć:
|
Wysłany:
Czw 21:08, 15 Maj 2008 |
|
A ja tam uwarzam ze patch 12a ma plusy i minusy
+ gra jest wiele ciekawsza
-troche podrasowani azjaci
a zjechani euro
(pewnie dlatego tak uwarzam bo gram euro)
troche szkoda ze nie ma juz hiszpanow
Ale nie ma co narzekac jest garra i rekty tez potrafia grac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bagero
Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z lasu..
|
Wysłany:
Pią 17:48, 16 Maj 2008 |
|
Rekty to pijus jeden. Jak pochleje to farmy (euro) atakuje. Szaszłyków mu się zachciewa.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Śro 6:07, 04 Cze 2008 |
|
graf GonDi napisał: |
lecz czy teraz Azja i rush samurajami jest do powstrzymania?? Moim zdaniem nie. |
Zgadza sie, zrobili z Samurajów jednostkę bez wad, pamiętam jak grałem Arabami i nagle najazd Azjatów - samurajów i łuczników konnych, ataku nie dało sie odeprzec, bo samuraj jest dobry i na konnych i na piechote, więc gdzie tu fair? Dajcie obrażenia samurajom od piechurów proporcjonalne do ich obdrażeń konnicy (tzn takie jak euro/arabów)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 13:03, 04 Cze 2008 |
|
A może nie odarłeś tego ataku, bo atakujący był lepszy od ciebie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Śro 13:29, 04 Cze 2008 |
|
Tak, to prawda, przegrałbym i tak, ale pierwszy atak był równy z moją armią, a czym miałem iśc na wszechstronnie uzdolnionych samurajów?
Tak czy siak przegrałbym i tak, ale to nie jest istotne
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krzesimir
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin Płeć:
|
Wysłany:
Śro 14:20, 04 Cze 2008 |
|
Ja myślę, ze jeśli udało by się otworzyć bitmapę .rle to można by było dużo pozmieniać i jakąś dotychczasowa nacje zmienić lub nawet dodać nową bez kodu gry, ale tego nie zapewniam. Widzę, że prawie wszystki potrzeba rzeczy dla nacj są w skryptach, więc moża by było teoretycznie dodać nową.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamsztor
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Parva Cracovia Płeć:
|
Wysłany:
Czw 15:10, 05 Cze 2008 |
|
Ładnie byłoby pozmieniać, fakt. Ale jeżeli Linear (który ma przecież chyba największe doświadczenie pod tym względem) mówi że było by ciężko, to chyba wie, co mówi?
Matello napisał: |
Tak, to prawda, przegrałbym i tak, ale pierwszy atak był równy z moją armią, a czym miałem iśc na wszechstronnie uzdolnionych samurajów?
|
Magią...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krzesimir
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin Płeć:
|
Wysłany:
Czw 15:35, 05 Cze 2008 |
|
Kamsztor napisał: |
Ładnie byłoby pozmieniać, fakt. Ale jeżeli Linear (który ma przecież chyba największe doświadczenie pod tym względem) mówi że było by ciężko, to chyba wie, co mówi? |
Linear fakt- dużo wie gdzie, co i jak w skryptach gry, ale ja też tworzę dodatek i zmieniam conieco w skryptach (akurat instaluję patch 1.12a Lineara do dodatku). ale jednak głównie grafikę więc moze i Linear ma jakieś doświadczenie w skryptach ale nie wiem czy na przykład potrafił by dodać jakąś rameczkę dodatkową w interfejsie gry za pomocą skryptów?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamsztor
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Parva Cracovia Płeć:
|
Wysłany:
Pią 6:37, 06 Cze 2008 |
|
Krzesimir napisał: |
Linear fakt- dużo wie gdzie, co i jak w skryptach gry, ale ja też tworzę dodatek i zmieniam conieco w skryptach (akurat instaluję patch 1.12a Lineara do dodatku). ale jednak głównie grafikę więc moze i Linear ma jakieś doświadczenie w skryptach ale nie wiem czy na przykład potrafił by dodać jakąś rameczkę dodatkową w interfejsie gry za pomocą skryptów? |
Jeżeli twierdzisz że się da to spróbuj, może Ci się uda
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PaWeł21MaT
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI Płeć:
|
Wysłany:
Pią 12:05, 06 Cze 2008 |
|
zróbcie jakieś oryginalne menu główne bo to przyprawia mnie o mdłości
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |