Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Stronnictwo anty 1.12 patch Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:53, 02 Lut 2008 Powrót do góry

No cóż, widzę, że bez patcha się nie obejdzie.
Ktoś dostał w ręce tę zabawkę i chyba nie wypada nie skorzystać.
W takim razie proponuję swego rodzaju ugodę, mianowicie każda zmiana musi być demokratycznie zatwierdzona przez graczy, co wy na to ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KuleshoV dnia Sob 21:54, 02 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 21:53, 02 Lut 2008 Powrót do góry

Taką metodą patch nie wyszedłby do końca 2010 roku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Sob 21:53, 02 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
KuleshoV



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:55, 02 Lut 2008 Powrót do góry

Źle się wyraziłem, chcę żebyś podczas tworzenia patcha wziął pod uwagę zdanie innych graczy, co chcieliby zmienić i dlaczego, oczywiście tylko wtedy, jeśli napiszą sensownie dlaczego tak uważają.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 21:56, 02 Lut 2008 Powrót do góry

Czyli to, o czym trąbię, o co proszę i czego się domagałem od niemal początku tej dyskusji.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Ender



Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 222 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:38, 04 Lut 2008 Powrót do góry

No patrzcie jedna rozmowa z Kulka i innymi i juz wielka heca(prawie jak z hiszpanskimi zasadmi), jeden post i juz cisza. Moze to i racja ze do 2010 by nie wyszlo, chociaz bym obstawial 2009, bo pewnie Linowi by nerwy puscily.Jestem za tym aby zamknac ten temat;)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PaWeł21MaT



Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:17, 05 Lut 2008 Powrót do góry

KuleshoV ma racje jak już to obgadajmy wszyscy tego patcha a nie spotkanie we 3 i wy ustalacie zasady. Chociaż z drugiej strony żeby to wyszło w miarę szybko to jednak trzeba sie posłuchać większości bo nie wszyscy mają takie same zdanie... Rolling Eyes


I tutaj się pętla zamyka bo ani to ani to nam wszystkim nie będzie pasowało raz to a raz to wiec moim zdaniem nie mamy już w tym temacie o czym gadać Wink Koniec gadania... Surprised


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:23, 06 Lut 2008 Powrót do góry

Nie warzne ile to potrwa, ale taki patch ze zgodną graczy w 100% byłby ostatnim patchem już, więc można by się przyłożyć. Mówisz Lin, że bierzesz zdania innych pod uwagę. 100 razy Ci mówiłem, że nie podoba mi się premia rycerzy do wszystkich naziemnych jednostek 20%

1. Chcesz dać też tą premię na pikinierów
2. Jak dajesz to im, to musisz to dać też krzyżowcom, ciężkiej konnicy, janczarom i smaurajom konnym


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 16:51, 06 Lut 2008 Powrót do góry

Wiem, że ci się nie podoba, ale tego czego chcesz zrobić nie można. To rycerze są za słabi, a nie janczarzy. Gdyby trzeba było co krok oglądać się na realistyczność daleko byśmy nie zaszli. Rzecz jasna prościej po prostu zwiększyć parametry rycerza, ale pomyślałem, że z premią będzie ciekawiej Razz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:26, 06 Lut 2008 Powrót do góry

Tak nawiasem to ja tę premię wymyśliłem i uważam ją za całkiem niezłe urozmajcenie gry w sensie, że tylko europejscy rycerze potrafią naprawdę szarżować jeżeli chodzi o realistykę xD tak to sobie zakoduj i po kłopocie ;D


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Lorys



Dołączył: 24 Kwi 2007
Posty: 362 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:46, 06 Lut 2008 Powrót do góry

Mógłbym się zgodzic na to, ale pod warunkiem, że rycerze nie nie będa mieli bonusu do pikinierów i włóczników. Chociaż i tak mi to wszystko przeszkadza, nie lubię grać w nie relane gry. Na pewno znajdzie się też inny sposób by wzmocnić rycerzy. Jakoś Ci co grają arabami to też nie używają ciężkiej konnicy i co wy na to ? Jak dajecie rycerzom, to macie też dac wszystkim innym konnym jednostkom oprócz rydwanów i łuczników.
Jeśli dacie tą premię rycerzom, to ja nie będę mógł grać na tym patchu. Będę wtedy przeciwnikiem tego patcha. Bo nie mam zamiaru grać w nie realne gry. I może niech inni też się wypowiedzą na ten temat ?

Zastanówcie się chwile i spróbujcie wymyśleć coś lepszego.

Po prostu za dużo sobie pozwalacie, jak już robicie patcha to liczcie się ze zdaniem większości. Bo teraz to już chcecie zrobić jeden wielki bajzer.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lorys dnia Śro 18:48, 06 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Danielos von Krausos



Dołączył: 06 Sie 2007
Posty: 584 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kębłowo
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:01, 06 Lut 2008 Powrót do góry

Noo moim zdaniem to lekka abtrakcja: Piikinierzy mają bonus na konnice (w tym rycerzy) i rycerze na pikinierow? >.>



Aaa i co z tym obniżeniem bonusu Kapłanów do magicznych stworzeń? Najlepiej do wszytskich! Bo dlaczego do smoków niemialby być zmniejszony? Confused


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kamil Kania



Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:07, 06 Lut 2008 Powrót do góry

Napisałeś coś o zdaniu większości? A kto oprócz ciebie ma coś do tej zmiany? Jeżeli będziemy się przejmować dogłębnie każdą indywidualną opinią to wtedy dopiero będzie bajzel Wink

Eee, a wskaż mi do cholery realne gry rts? Jeżeli chodzi o realizm to piechur powinien wytrzymywać max dwa ciosy jakiejkolwiek jednostki, to też tyczy się reszty, ciekawe czy w realu walili po sobie minutę żeby się zarypać... Ciekawe czy konny - krzyżowiec mógł wytrzymać kilka salw 20 łuczników...
Ciekawe czy katapulty i balisty jeździły same bez pomocy ludzi... (jeżeli tam już silniki są to wybaczcie xD)
Ciekawe balista nie potrafiła zabić chociaż jednego żołnierza jednym strzałem...
Ciekawe do cholery czy w średniowieczu niszczyli zamek otaczając go i waląc po nim mieczami... itd itp

Więc błagam, nie pieprz o realności tzara, a jeżeli już jakąś realność chcesz mieć to zainwestuj w serię Total War Wink

Zresztą ludzie, czy te 20% to aż tak dużo? Jeżeli dana jednostka ma dmg 10 to dodatkowe obrażenia będą równe 2, no nawet sobie nie żartujcie, zresztą co zrobi taki rycerz pikinierowi czy oszczepnikowi? Jaka do cholery będzie różnica czy tak czy inaczej dodamy rycerzowi te 2 pkt obrażeń? To, że w waszej świadomości to nie będzie premia ale stałe zwiększenie dmg?
No comment, jak dzieci...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Śro 19:15, 06 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 19:55, 06 Lut 2008 Powrót do góry

Cytat:
Jakoś Ci co grają arabami to też nie używają ciężkiej konnicy i co wy na to ?
My? Nic. A ty? Też nic. Do kogo masz zatem pretensje? Czekasz aż my coś wymyślimy, żeby to potem skrytykować? Ciężką konnicą się zajmiemy, w swoim czasie. Jeśli sam masz zatem jakiejś pomysły jej dotyczące to przedstaw je tutaj.

Skoro tak ci się nie podoba to dam rycerzowi premię do piechoty oprócz pikinierów. Wielka ma różnica. A wytłumacz to sobie tak, że tylko rycerz wśród konnicy posiadł umiejętność szarży. I już wszystko jakże realistyczne.

Cytat:
Aaa i co z tym obniżeniem bonusu Kapłanów do magicznych stworzeń? Najlepiej do wszytskich! Bo dlaczego do smoków niemialby być zmniejszony? Confused

Gdyby zmniejszono bonus kapłanów do smoków, wówczas gra wyglądałyby następująco: 8 na 8 graczy bierze Azjatów, każdy rzuca się od razu na masowanie smoków. Bo po co brać euro, skoro 50 smoków i gryzie glebę? Golemy i dżinny takiego zagrożenia ze sobą nie niosą. bo są o wiele słabsze i mniej mobilne od smoków. Mi też nie podoba się, że tu kapłan ma premię a właściwie do takiej samej jednostki nie ma. Ale co zrobić? W inny sposób nie da się przywrócić golemów i dżinnów do łask. Nie wszyscy mogą być zadowoleni.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Linear dnia Śro 19:59, 06 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
piorun



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:39, 06 Lut 2008 Powrót do góry

Golemy i dżiny mogły by jeszcze być jeszcze czymś, ale Azjata ma Koncentrację przez co smoki robią się znacznie szybciej... A jednostki walczące wręcz jeszcze mniej smokom odbierają! Jakby zrobić coś takiego, że Golem czy dżin ma np. premię do czegoś tam a smokom w walce wręcz odbiera się tyle samo HP, to to by było znaczne ulepszenie! Smoki i tak były by guru, więc może zmniejszyć obrażenia zadawane przez kapłanów?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Linear



Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Śro 21:54, 06 Lut 2008 Powrót do góry

Hmm ciekawy pomysł. Może piechocie nie dawać od razu normalnego ataku do smoków, ale jakby dać jednostkom strzeleckim +250% do smoków to już byłoby myślę ok. Golemy i dżinny proponuję zostawić w spokoju, powinny być w miarę pożyteczne odkąd kapłani nie będą mieć na nie premii. A smoki są lepsze, ale będą obrywać te +250% od strzał. Powinno wyjść równo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)