|
|
Autor |
Wiadomość |
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:38, 01 Gru 2009 |
|
Ze względu na to iż ja kiedyś miałem problem ze zrozumieniem jak działa hexedit postanowiłem zrobić mały poradnik dotyczący właśnie tego programu. Jak działa ten "wynalazek" wytłumaczył mi Haos za co mu serdecznie dziękuję, bo zanim to pojąłem to upłynęło trochę czasu
Hexedit umożliwia przerobienie repków z perspektywy danego gracza na perspektywę innego gracza biorącego udział w danej potyczce.
Program można pobrać [link widoczny dla zalogowanych].
Pierwsze co powinniście zrobić po pobraniu programu to umieścić go w miejscu, w którym będzie Wam wygodnie (ja go trzymam w folderze znajdującym się na pulpicie). Po przeniesieniu go w "bezpieczne miejsce" uruchomcie go klikając na niego dwa razy lewym przyciskiem myszki. Program w trakcie uruchamiania poprosi Was o wskazanie miejsca pobytu repka, którego to perspektywę chcecie przerobić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po podaniu miejsca położenia replaya pojawi nam się kwadrat z danymi wybranego przez nas repka.
[link widoczny dla zalogowanych]
Z prawej strony kwadratu mamy ułożenie graczy na jakiej pozycji byli po wbiciu na serwer do osoby hostującej grę. Sprawdzamy, na której pozycji znajduje się osoba której to perspektywę chcemy oglądać i liczymy od 1 pionowo. Przypuśćmy, że chcemy oglądać perspektywę Li Mu Bai(a), który ma numerek pierwszy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po poznaniu numerka osoby, której perspektywa gry nas interesuje schodzimy w dół strzałkami na klawiaturze aż dojdziemy do 500-tnej pozycji (pozycja znajduje się po lewej stronie kwadratu). Po dojściu do nr 500 musicie zmienić dwie liczby, liczby te wziąłem w czerwone kółeczka, zmieńcie je na nr jeden - nr Li Mu Bai(a), osoby której perspektywa gry nas interesuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po uporaniu się z tym co napisałem wyżej zapisujemy "nowego repka" klikając na "File" --> "Save As", lecz musimy pamiętać aby na końcu nazwy danego zapisu "zawsze" dodać po kropce "wdm".
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W razie jakiś błędów w "poradników" proszę o napisanie o ty w ty temacie a postaram się poprawić błąd.
Pozdrawiam
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hudy dnia Pią 16:06, 29 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Wto 22:24, 01 Gru 2009 |
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 22:43, 01 Gru 2009 |
|
czy ja wiem uznałem, że poradnik się przyda tak samo jak "Twój" program.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Qarter
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 730
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bystrzyca Kłodzka Płeć:
|
Wysłany:
Śro 16:09, 02 Gru 2009 |
|
Oj Hudy, Hudy... Ten program przyda się bardziej, ale myślisz że ludzie będą Ci w hexam szperać? Z tym programem to wszystko jest prostsze. Edytorem hexów można nieźle przerobić powtórkę ale trzeba to umieć, a jeżeli dobrze pamiętam to tylko KZW, który spędził nad tym dużo czasu, rozszyfrował trochę te hexy. No ale dobrze że powstają takie poradniki. PRZYKLEJAM.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 16:35, 02 Gru 2009 |
|
Qarter napisał: |
Oj Hudy, Hudy... Ten program przyda się bardziej, ale myślisz że ludzie będą Ci w hexam szperać? |
Qarter nie chodzi mi o to aby ludzie w nim szperali, chodzi mi raczej o to aby potrafili zmienić perspektywę gry w celu szybszej "nauki". Wiesz dobrze, że Pr0 gracze mniej ostatnio grają.. od kogo w takim razie newbie mają szybciej opanować wstęp (i nie tylko) jak nie z repków ?
Qarter napisał: |
Z tym programem to wszystko jest prostsze. Edytorem hexów można nieźle przerobić powtórkę ale trzeba to umieć, a jeżeli dobrze pamiętam to tylko KZW, który spędził nad tym dużo czasu, rozszyfrował trochę te hexy. No ale dobrze że powstają takie poradniki. PRZYKLEJAM. |
Wiem jak to kiedyś wyglądało bo mam ostatnio więcej czasu i czytam sobie stare tematy z KOC - sprzeczkę KZW, K.K, Bagero itd dotyczącą tego programu także przeczytałem i to calusią.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |