Autor |
Wiadomość |
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Pon 19:25, 20 Lut 2012 |
|
Co to są skróty klawiaturowe?
Odp. Skróty klawiaturowe przyśpieszają nawigację w grze, ponieważ ograniczają konieczność stosowania myszki.
W Tzarze mamy już standardowo utworzone skróty klawiaturowe.
Zwykle są oznaczone pierwszą literą budynku, jednostki itp. co sprawia,
że nie są ułożone w wygodny sposób (oczywiście jeśli ktoś grał długo tak to się przyzwyczaił).
Jest możliwość zmiany skrótów klawiaturowych przy pomocy programu Arch.
Więc Zaczynajmy!
1. Pobierz 'Arch' z tego [link widoczny dla zalogowanych]
2. Wypakuj, a następnie Włącz program.
3. Wyświetli Ci się takie okno:
4. Klikamy [File --> Open...] i szukamy pliku "data.wdt"
Domyślna ścieżka C:\Program Files\Infinite Loop\Tzar\Packs\data.wdt
5. Ukazały nam się pliki pliku "data.wdt"
6. Klikamy w folder Data, najlepiej robić to po prawej stronie katalogu, gdyż i tak tam się wszystko wyświetla.
Teraz szukamy dwóch plików "Menu.ini" oraz "Org menu.ini"
7. Gdy już znaleźliśmy potrzebne nam pliki, należy je wypakować. Zaznaczamy i klikamy PPM Extract File(s)...
Ustawiamy ściężkę miejsca wypakowania. Po czym klikamy OK (Nie zmieniaj ustawień wypakowania).
Po tej czynności można zamknąć program.
8. Otwórz Menu.ini / Org menu.ini przy pomocy notatnika. (Najlepiej Menu.ini na początek)
Tak wygląda kod z pliku "Menu.ini", jak widać bardzo prostym językiem pisanym.
Wrazie problemów przetłumaczyłem odrazu kod (częściowo). Gdzie drugowane litery to skróty. (np. e_castle = C, gdzie "C" jest skrótem )
[r_guilds] Gildie Arabskie:
e_castle = C Zamek
e_academy = Y Gildia Wojowników
mosque = E Meczet
tcguild = X Gildia Kupców
e_church = U Kościół
e_market = Z Targ
magetower = M Wieża Magów
magicworkshop = V Warsztat Magów
[resitem]
item_use = U
item_drop = D
[item_soul]
item_kill = K
item_berserk = B
item_drop = D
[wall_wood]
to_swall = S
[e_tavern]
trade1 = T
gamble = G
tavern_merc = M
tavern_hero = H
loan = L
[loan]
loan_gold = G Wydobycie złota
loan_stone = S Wydobycie kamienia
loan_food = F Płodozmian
loan_wood = W Ścinanie drzew
[e_castle] Zamek Euro:
e_peon = P Wieśniak
e_spy = S Szpieg
emerge = E (Natychmiast zamek opuszczają wszystkie jednostki)
te_feudalism = D Feudalizm
te_architecture = A Architektura
te_learning = L Nauka
[e_castle_b]
e_peon = P Wieśniak
e_spy = S Szpieg
emerge = E
[a_castle] Zamek Azja:
a_peon = P Wieśniak
ninja = N Ninja
emerge = E
te_feudalism = D Feudalizm
te_architecture = A Architektura
te_learning = L Nauka
te_budhism = B Buddyzm
te_greatwall = W Wielki Mur
[a_castle_b]
a_peon = P Wieśniak
ninja = N Ninja
emerge = E
[r_castle] Zamek Arab:
r_peon = P Wieśniak
e_spy = S Szpieg
emerge = E
te_feudalism = D Feudalizm
te_architecture = A Architektura
te_learning = L Nauka
te_slavery = Y Niewolnictwo
[r_castle_b]
r_peon = P Wieśniak
e_spy = S Szpieg
emerge = E
[e_barrack] Koszary Euro:
e_footman = F Piechur
e_archer = A Łucznik
e_maceman = M Wikinier
e_pikeman = P Pikinier
e_longbowman = L Strzelec
e_knight = K Rycerz
[a_barrack] Koszary Azja:
a_rhonin = R Ronin
a_archer = A Łucznik
a_samurai = S Samuraj
a_horsearcher = H Łucznik Konny
a_horsesamurai = O Samuraj Konny
chariot = C Rydwan
[r_barrack] Koszary Arab:
r_footman = F Piechur
r_archer = A Łucznik
r_satrap = S Satrapa
r_spearman = P Pikinier
r_horsearcher = H Łucznik Konny
r_cavalry = C Ciężka Konnica
r_janissary = J Janczar
r_jihad_warrior = D Dżihad
[e_magetower] Wieża Magów:
e_mage = M Mag
te_bat Nietoperz
te_invinsibility Niewidzialność
te_lightning Piorun
te_freeze Zamrożenie
te_stonegolem Kamienny Golem (badanie)
[e_magetower_b]
e_mage = M Mag
[r_magetower] Wieża Magów:
e_mage = M Mag
te_magiccarpet Latający Dywan
te_witchcrafts Czarna Magia
te_rainoffire Deszcz Ognia
te_magicvision Magiczna Wizja
te_necromancy Nekromancja
te_jin Jin
[r_magetower_b]
e_mage = M Mag
[a_magetower] Wieża Magów:
a_mage = M Mag
te_concentration Koncentracja
te_whirlpool Wir
te_flamebolt Ognisty pocisk
te_turntostone Petryfikacja
te_berserk Szał Bitewny
te_dragon Smok
[a_magetower_b]
a_mage = M Mag
[e_peon] Wieśniak Euro:
default = move
move = M
e_build = B Buduj
repair = R Napraw
capture = C
harvest = H
pick_item = P
explore = E Exploruj
stop = S
stand_ground = N
attack = A
bribe = I
[r_peon] Wieśniak Arab:
default = move
move = M
r_build = B Buduj
repair = R Napraw
capture = C
harvest = H
pick_item = P
explore = E Exploruj
stop = S
stand_ground = N
attack = A
become_jihadw = J
bribe = I
[a_peon] Wieśniak Azja:
default = move
move = M
a_build = B Buduj
repair = R Napraw
capture = C
harvest = H
pick_item = P
explore = E Exploruj
stop = S
stand_ground = N
attack = A
trade = T
[e_priest] Kapłan Euro:
move = M
attack = A
stop = S
stand_ground = N
pick_item = P
explore = E
spell_heal = H Lecz
spell_bless = B Błogosławieństwo
[a_priest] Kapłan Azja:
attack = A
stop = S
stand_ground = N
pick_item = P
explore = E
spell_heal = H Lecz
spell_raiseexp = Y Nauczaj (Poziomuje Jednostki)
move = M
[e_mage]
stop = S
pick_item = P
explore = E
spell_lightning = L
spell_spawnbat = T
spell_freeze = Z
spell_spawnstonegolem = O
spell_cloak = I
stand_ground = N
attack = A
move = M
[r_mage]
stop = S
pick_item = P
explore = E
spell_spawncarpet = C
spell_spawnjin = J
spell_firerain = R
spell_magicvision = V
raisedead = D
stand_ground = N
attack = A
move = M
[a_mage]
stop = S
pick_item = P
explore = E
spell_berserk = X
spell_turntostone = U
spell_whirlpool = W
spell_flamebolt = F
spell_spawndragon = G
attack = A
stand_ground = N
move = M
[footman]
default = move
move = M
attack = A
guard = G
patrol = R
pick_item = P
explore = E
stop = S
stand_ground = N
[cow]
default = move
move = M
stop = S
[a_monk]
default = move
move = M
attack = A
guard = G
patrol = R
pick_item = P
explore = E
stop = S
stand_ground = N
[a_monk_priest]
default = move
attack = A
patrol = R
pick_item = P
explore = E
stop = S
stand_ground = N
move = M
[e_spy]
default = move
move = M
attack = A
guard = G
patrol = R
pick_item = P
explore = E
stand_ground = N
stop = S
[ninja]
default = move
guard = G
patrol = R
pick_item = P
explore = E
stop = S
stand_ground = N
cloak = C
murder = U
attack = A
move = M
[ninja_cloaked]
default = move
guard = G
patrol = R
pick_item = P
explore = E
stop = S
stand_ground = N
uncloak = K
murder = U
attack = A
move = M
[catapult]
default = move
attack = A
guard = G
patrol = P
explore = E
stop = S
stand_ground = N
attack_ground = R
hold_steady = H
move = M
[e_market] Targ Euro:
e_caravan = C Karawana
[r_market] Targ Arab:
r_caravan = C Karawana
[a_market]
market_items = B
market_sell = S
[market_items]
[market_sell]
[e_workshop] Warsztat Euro:
catapult = C Katapulta
h_catapult = H Ciężka katapulta
ballista = B Balista
te_engineering = E Inżynieria
te_cannontower = T Baszta Artyleryjska
[e_workshop_b]
catapult = C Katapulta
h_catapult = H Ciężka Katapulta
ballista = B Balista
[r_workshop] Warsztat Euro:
catapult = C Katapulta
ballista = B Balista
te_engineering = E Inżynieria
te_cannontower = T Baszta Artyleryjska
[r_workshop_b]
catapult = C Katapulta
ballista = B Balista
[a_workshop] Warsztat Azja:
catapult = C Katapulta
ballista = B Balista
te_engineering = E Inżynieria
te_cannontower = T Baszta Artyleryjska
[a_workshop_b]
catapult = C Katapulta
ballista = B Balista
[r_church] Kościół Arab:
r_priest = P Kapłan
[e_church] Kościół Euro:
e_priest = P Kapłan
[a_church] Kościół Azja:
monk = M Mnich
a_priest = P Kapłan
[e_guilds] Gildie Euro:
e_castle = C Zamek
e_academy = Y Gildia Wojowników
cathedral = E Katedra
tcguild = X Gildia Kupców
e_church = U Kościół
e_market = Z Targ
magetower = M Wieża Magów
dummy = D Manekin
[e_common] Zwykłe Euro:
e_farm = F Farma
e_blacksmith = K Kuźnia
e_workshop = P Warsztat
e_stable = A Stajnia
e_tavern = N Gospoda
e_house = H Dom
[e_rare] Specjalne Euro:
e_harbor = R Port
e_outpost = O Fort
wall_wood = W Mur Drewninany
gate_wood = G Drewniana Brama
bridge = Q Most
[e_build] Budynki Euro:
capturekeys Panel Nawigacji
e_guilds = Gildie (nie polecam ustawiać skrótu do kategorii)
e_common = Zwykłe (nie polecam ustawiać skrótu do kategorii)
e_rare = Specjalne (nie polecam ustawiać skrótu do kategorii)
e_barrack = B Koszary
e_tower_wood = T Wieża
e_storage = S Magazyn
e_lumber = L Tartak
field = I Pole
[r_build] Budynki Arab:
capturekeys Panel Nawigacji
r_guilds = Gildie (nie polecam ustawiać skrótu do kategorii)
r_common = Zwykłe (nie polecam ustawiać skrótu do kategorii)
r_rare = Specjalne (nie polecam ustawiać skrótu do kategorii)
e_barrack = B Koszary
e_tower_wood = T Wieża
e_storage = S Magazyn
e_lumber = L Tartak
field = I Pole
[r_common] Zwykłe Arab:
e_farm = F Farma
e_blacksmith = K Kuźnia
e_workshop = P Warsztat
e_stable = A Stajnia
e_tavern = N Gospoda
e_house = H Dom
[r_rare] Specjalne Arab:
e_harbor = R Port
e_outpost = O Fort
wall_wood = W Mur Drewninany
gate_wood = G Drewniana Brama
bridge = Q Most
[r_magicworkshop]
build_item = I Warsztat Magów
[a_build] Budynki Azja:
capturekeys Panel Nawigacji
a_guilds = Gildie (nie polecam ustawiać skrótu do kategorii)
a_common = Zwykłe (nie polecam ustawiać skrótu do kategorii)
a_rare = Specjalne (nie polecam ustawiać skrótu do kategorii)
e_barrack = B Koszary
e_tower_wood = T Wieża
e_storage = S Magazyn
e_lumber = L Tartak
field = I Pole
[a_guilds] Gildie Azja:
e_castle = C Zamek
e_academy = Y Gildia Wojowników
shaolinn = E Shaolin
tcguild = X Gildai Kupców
e_church = U Kościół
e_market = Z Targ
magetower = M Wieża Magów
tower_rocket = J Baszta Rakietowa
dummy = D Manekin
[a_common] Zwykłe Azja:
e_farm = F Farma
e_blacksmith = K Kuźnia
e_workshop = P Warsztat
e_stable = A Stajnia
e_tavern = N Gospoda
e_house = H Dom
[a_rare] Specjalne Azja:
e_harbor = R Port
e_outpost = O Fort
wall_wood = W Mur Drewninany
gate_wood = G Drewniana Brama
bridge = Q Most
[e_lumber]
te_longbow = B
te_woodplus = W
te_crossbow = C
[r_lumber]
te_woodplus = W
te_crossbow = C
[a_lumber]
te_woodplus = W
te_crossbow = C
[e_blacksmith]
te_platearmor = P
te_temperiron = T
te_scalearmor = S
te_halberd = H
te_chainmail = C
[r_blacksmith]
te_temperiron = T
te_scalearmor = A
te_scimitar = S
te_chainmail = C
te_halberd = H
[a_blacksmith]
te_temperiron = T
te_scalearmor = A
te_armoredchariot = R
te_chainmail = C
[e_outpost]
emerge = E
[menu_stop]
stop = S
[tower_wood]
attack = A
stop = S
to_wtower2 = G
[tower_wood2]
attack = A
stop = S
to_stower = G
to_stower2_1 = C
[tower_stone]
attack = A
stop = S
to_stower2_2 = C
[tower_stone2]
attack = A
attack_ground = R
stop = S
holdfire = H
[tower_stone3]
attack = A
attack_ground = R
stop = S
fireatwill = F
[ownership]
view_heroes = H
view_spys = S
view_items = I
view_quests = Q
nextidle = N
onlinehelp = P
[ownership_ai]
view_heroes = H
view_spys = S
view_items = I
view_quests = Q
view_ai = A
nextidle = N
onlinehelp = P
[aiassist]
set_ai_none = N
set_ai_full = F
set_ai_war = W
set_ai_eco = E
[items]
[heroes]
[spys]
[gate_wood_00]
gateclose = O
gate_subai_on = N
to_sgate = S
[gate_wood_01]
gateclose = O
gate_subai_off = F
to_sgate = S
[gate_wood_10]
gateopen = C
gate_subai_on = N
to_sgate = S
[gate_wood_11]
gateopen = C
gate_subai_off = F
to_sgate = S
[gate_stone_00]
gateclose = O
gate_subai_on = N
[gate_stone_01]
gateclose = O
gate_subai_off = F
[gate_stone_10]
gateopen = C
gate_subai_on = N
[gate_stone_11]
gateopen = C
gate_subai_off = F
[e_harbor]
fishing_boat = F
e_xebec = X
e_hulk = H
e_galleon = G
te_landingtactics = T
[e_harbor_b]
fishing_boat = F
e_xebec = X
e_hulk = H
e_galleon = G
[r_harbor]
fishing_boat = F
e_hulk = H
e_xebec = X
te_landingtactics = T
[r_harbor_b]
fishing_boat = F
e_hulk = H
e_xebec = X
[a_harbor]
fishing_boat = F
e_hulk = H
e_xebec = X
[a_harbor_b]
fishing_boat = F
e_hulk = H
e_xebec = X
[e_boat]
move = M
explore = E
stop = S
stand_ground = N
fishing = F
[e_galleon]
move = M
explore = E
unload = U
attack = A
attack_ground = R
stop = S
stand_ground = N
hold_steady = H
trade_ship = T
to_ship_level2 = L
[e_galleon2]
move = M
explore = E
unload = U
attack = A
attack_ground = R
stop = S
stand_ground = N
hold_steady = H
trade_ship = T
to_ship_level3 = L
[e_galleon3]
move = M
explore = E
unload = U
attack = A
attack_ground = R
stop = S
stand_ground = N
hold_steady = H
trade_ship = T
to_ship_level4 = L
[e_galleon4]
move = M
explore = E
unload = U
attack = A
attack_ground = R
stop = S
stand_ground = N
hold_steady = H
trade_ship = T
to_ship_level5 = L
[e_galleon5]
move = M
explore = E
unload = U
attack = A
attack_ground = R
stop = S
stand_ground = N
hold_steady = H
trade_ship = T
to_ship_level6 = L
[e_galleon6]
move = M
explore = E
unload = U
attack = A
attack_ground = R
stop = S
stand_ground = N
hold_steady = H
trade_ship = T
[e_carpet]
move = M
unload = U
explore = E
stop = S
stand_ground = N
[e_trader]
move = M
trade = T
explore = E
stop = S
stand_ground = N
unload = U
[e_farm]
cow = C
te_fields = F
te_livestock = D
[e_farm_b]
cow = C
[r_farm]
cow = C
te_fields = F
te_livestock = D
te_cowpoaching = P
te_artofriding = R
te_horsemanship = H
[r_farm_b]
cow = C
[a_farm]
te_fields = F
te_artofriding = A
te_irrigation = I
te_supplystorage = S
[e_storage]
te_goldplus = G
te_stoneplus = S
[r_storage]
te_goldplus = G
te_stoneplus = S
[a_storage]
te_goldplus = G
te_stoneplus = S
[spy_add]
impersonate = I
reveal_self = V
[e_warguild]
te_heroism
te_warfare
te_mercenaries
te_siegetactics
te_bodybuilding
te_nobility
te_tactics
te_heroesquest
te_honor
te_fame
[r_warguild]
te_heroism
te_warfare
te_mercenaries
te_ridinghorses
te_bodybuilding
te_nobility
te_heroesquest
te_janissary
te_honor
te_fame
[a_warguild]
te_bushido
te_heroism
te_warfare
te_mercenaries
te_nobility
te_tactics
te_heroesquest
te_honor
te_suntzubook
[cathedral]
preach_crusade = C
te_fanaticism
te_espionage
te_inquisition
te_healing
te_bless
te_crusade
[mosque]
te_fanaticism
te_espionage
te_healing
te_bless
te_jihad
[shaolinn]
te_meditation
te_kungfu
te_healing
te_philosophy
te_ninjas
te_mastery
te_tournaments
te_medicine
[e_tcguild]
te_mapmaking
te_traderoutes
te_usury
te_supplystorage
te_bribery
te_tradetaxes
te_gambling
[r_tcguild]
te_usury
te_traderoutes
te_supplystorage
te_bribery
te_orefloatation
te_gambling
[a_tcguild]
te_traderoutes
te_usury
te_jewelry
te_supplystorage
te_banking
te_chemistry
te_seafood
te_gunpowder
te_rocketarrow
[tavern_merc]
[tavern_hero]
[magic_gateway]
build_orc = O
build_dwarf = D
build_ghost = G
build_skeleton = S
[crusade_anchor]
select_crusaders = S
[temp_menu]
[menu_destroy]
destroy = S
[e_peon_spy]
default = move
move = M
repair = R
capture = C
harvest = H
pick_item = P
explore = E
stop = S
stand_ground = N
attack = A
bribe = I
[r_peon_spy]
default = move
move = M
repair = R
capture = C
harvest = H
pick_item = P
explore = E
stop = S
stand_ground = N
attack = A
become_jihadw = J
bribe = I
[a_peon_spy]
default = move
move = M
repair = R
capture = C
harvest = H
pick_item = P
explore = E
stop = S
stand_ground = N
attack = A
trade = T
W niektórych liniach nie przypisano w ogóle skrótu np. te_orefloatation,
by przypisać skrót temu wyrażeniu należy dodać "=" i odpowiadający nam przypis. Np. te_orefloatation = O
Pamiętaj zmiany należy uwzględnić w obu plikach!!!
(Nie wkleiłem kodu z Org meni.ini, gdyż praktycznie niczym się nie różnią)
Będę dążył by uzupełnić kod. Oczywiście wystarczy odrobina Angielskiego i każdy sam do wszystkiego dojdzie.
Gdy już zmodyfikowaliśmy skróty względem siebie klikamy "Plik --> Zapisz"
9. Nadszedł czas na ponowne uruchomienie Archa.
Teraz tworzymy Folder i Podfolder do niego. Nazwa folderu nie jest istotna, ale nazwa podfolderu koniecznie powinna być "Data".
Wrzucamy tam pliki, które modyfikowaliśmy. Klikamy "File --> New..."
W tym oknie należy wprowadzić takie dane, opcje:
Klikamy w [...] na SS zaznaczony czerwonym kółkiem.
Wybieramy nasz Foler. (Nie Mylić z podfolderem)
Nazwa pliku powinna różnić się od nazw, znajdujących sie w folderze Packs.
Po czym klikamy "Create"
Wyświetli nam się w Archu folder Data, a jego zawartość to dwa pliki .ini
10. Zapisujemy plik:
I poprostu OK.
Gratulacje stworzyłeś własne skróty klawiaturowe !
Plik ze skrótami znajduje się tam gdzie aktualnie przebywa Arch.
Jeśli nie proponuje użyć opcji Wyszukiwarki Windows.
Należy go wkleić do folderu Packs w folderze z grą Tzar.
Mam nadzieję, że ktoś doceni moją prace
|
Post został pochwalony 4 razy
Ostatnio zmieniony przez Bimbol dnia Wto 14:01, 21 Lut 2012, w całości zmieniany 8 razy
|
|
|
|
|
|
Đrain
Naczelnik
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Asgard Płeć:
|
Wysłany:
Pon 20:48, 20 Lut 2012 |
|
good job
przydało się
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Đrain dnia Pon 20:48, 20 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Rafael
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 21:03, 20 Lut 2012 |
|
Ja już mam tylko pamiętać o formacie i że nie wchodzimy do ostatniego folderu tylko tak żeby mieć to Data w programie
za 3 razem ale wyszło w końcu xd
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kupesso
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Targ Płeć:
|
Wysłany:
Czw 23:49, 23 Lut 2012 |
|
[link widoczny dla zalogowanych] a jak mi takie cos wyskakuje jak otwieram date?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Sob 9:34, 25 Lut 2012 |
|
Masz włączoną taką opcje widoku, ale to nie powinno sprawić żadnego problemu.
To tak jak byś się aktualnie znajdował w folderze Data. Czyli skończyłeś w 6 pkt.
Musisz poszukać teraz Menu.ini oraz Org menu.ini
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kupesso
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Targ Płeć:
|
Wysłany:
Sob 16:21, 25 Lut 2012 |
|
o co chodzi z tym folderem i podfolderem?Gdzie i jak mam to zrobic
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Sob 17:03, 25 Lut 2012 |
|
By stworzyć nowy folder należy kliknąć PPM --> Nowy --> Folder (I tak tworzymy folder), następnie otwieramy go i powtarzamy czynność. Folder który jest w Folderze nazywany jest pod folderem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kupesso
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Targ Płeć:
|
Wysłany:
Sob 17:47, 25 Lut 2012 |
|
pokombinowalem troche i wyszlo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:51, 26 Lut 2012 |
|
A tak swoją drogą. Ma ktoś moje skróty na 1.11? bo wtedy może bym coś tam ciupnął. dla wtajemniczonych chodzi o 'wesdxc'
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Bimbol
Straż Miejska
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 890
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pisarzowice Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:59, 26 Lut 2012 |
|
Plik z skrótami działa na każdej wersji Tzara, jak masz na 1.13b to przekopiuj też do wersji 1.11 , skróty będą identyczne jak w 1.13b wtedy. Chyba, że miałeś inne skróty na 1.11 tzn. inaczej je sobie ułożyłeś.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Nie 14:23, 26 Lut 2012 |
|
zachecasz do bugowania Bimbol hueheuheue
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kosetka dnia Nie 14:24, 26 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kupesso
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Targ Płeć:
|
Wysłany:
Nie 23:19, 26 Lut 2012 |
|
podmienilem te skroty,sprawdzilem na botach i dzialaly.
A jak sprobowalem grac z hiszpanami tood rauz na poczotku w 1 sek desynchro gry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Margal
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane Płeć:
|
Wysłany:
Pon 0:07, 27 Lut 2012 |
|
Po tym co mi wcześniej napisałeś, wywnioskowałem, że podkleiłeś pliczek data.wdt, który dostałeś od Li za datę i w 1.13b i 1.11.
Dlatego taka mała rada, żebyś po prostu zrobił mały reinstall obu tzarów i do zmiany klawiszologi posłużył się poradnikiem Bimbola. Tzar to strasznia czuła i delikatna gra, więc nie kombinuj już z żadnymi podmianami, bo pojebiesz w tych paczuszkach do reszty i zjebiesz komuś nie jedną grę. A szczególnie jeszcze Hiszpanom, którzy naprawdę są pamiętliwi.. ^^
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Margal dnia Pon 0:08, 27 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kupesso
Dołączył: 06 Sie 2011
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Nowy Targ Płeć:
|
Wysłany:
Pon 12:07, 27 Lut 2012 |
|
Ale to wczesniej.Teraz Zrobilem jak napisal Bimbol i dalem sobie nazwe hotkeye.wdt.I Na botach dzialaja te klawisze,a Jak chcialem grac online na 1.11 bylo desynchro nna poczotku gry.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Margal
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zakopane Płeć:
|
Wysłany:
Pon 16:36, 27 Lut 2012 |
|
Dlatego dalej podtrzymuje zdanie, że profilaktyczny reinstall owego tzara zdecydowanie by się przydał, gdyż zapewne masz właśnie w tych paczuszkach coś namieszanego.
Jeśli chcesz to mogę Ci wysłać moje skróty, mogę też specjalnie dla Ciebie zrobić nowe. Chociaż mam nadzieje, że nie jesteś na tyle ułomny i sobie poradzisz..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|