1. Potrzeba księgi z jakimś zaklęciem
2. Jednostka którą uczysz musi mieć manę (czyli wystarczy że wypijesz jakiś potion many lub jednostka takową posiada np kapłan, ninja, mag)
3. Gdy są spełnione te warunki to zaznaczasz jednostkę która ma manę podnosisz nią księgę wchodzisz do ekranu ekwipunku i tam wybierasz księgę przymurujesz lewy Ctrl i prawym przyciskiem klikasz na księdze i wtedy ona znika w zamian za to pojawia się zaklęcie w standardowych komendach jednostki i może ona jej używać tak samo jak mag.
Jednostki takie mają wadę ponieważ pojawiają się nad nimi żółte gwiazdki które pozwalają ją łatwo wykryć i zabić.
Jednak odkryłem że jeśli uczymy zaklęcia na osobie która posiadała manę naturalnie i nie wypiła potionu przed nauką to one się nie pokazują daje to sporą przewagę bo jeśli używamy zaklęcia szału deszczu meteorytów lodowego deszczu to przeciwnik nie wie kto go atakuje a nasz sztuczny mag jest w miarę bezpieczny
Jeśli wypijemy najpierw potion many i nauczymy zaklęcia to zawsze będą żółte gwiazdki bez względu czy postać miała manę od początku.
Dodatkowo trzeba pamiętać że pojawiają się także niebieskie gwiazdki jeśli wypije się 2 potiony wtedy także łatwo to dostrzec i zlikwidować.
Co do źródeł ksiąg, potionów i innych bajerów to
U Araba Wieża magów>Czarna magia>Warsztat magów
U Azji Gilda kopców>Złotnictwo>Targ
U Euro brak
Osobiście polecam robić kapłana z lodowym deszczem i potionem 50 obrony jest to spora przewaga w swoich szeregach szczególnie że może sam siebie leczyć i jest ciężki do wykrycia.
Post został pochwalony 1 raz
SiR ViT
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 301
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
Wysłany:
Pon 17:14, 01 Paź 2012
Było, w temacie o araaskim hero killerze xD, aczkolwiek niech zostanie dla nowych graczy.
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach