|
|
Autor |
Wiadomość |
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 1:58, 06 Sie 2009 |
|
Imię: Flora Litzau,
Gracz: Hudy,
Wiek: 19 lat,
Wzrost: 135 cm,
Waga: 60 kg,
Płeć: Kobieta,
Rasa: Krasnolud,
Bóstwa: Wierzy w krasnoluda "złotą rączkę", który zesłał na świat takie zabawki jak topory.
Atrybuty :
Siła: 18,
Zręczność: 8,
Wytrzymałość: 17,
Inteligencja: 9,
Zmysły: 9.
Umiejętności
Rasowe :
*Rzemiosło - płatnerstwo -4,
*Rzemiosło - kowalstwo -10,
*Walka toporem -8,
*Zimna krew -2.
Pozarasowe :
* Górnictwo -1,
* Rzemiosło (kowalstwo, kamieniarstwo) -1,
* Walka (Topór) -5,
* Rzemiosło (płatnerstwo, jubilerstwo) -1,
* Wspinaczka -1,
* Etykieta -1,
* Gotowanie -1.
Zdolności specjalne:
* Odporność na magię (4),
* Szał bojowy (2) .
Wygląd postaci :
Flora jest wysoką (jak na swoją rasę), ładną krasnalką, o krótkich, czerwonych włosach. Włosy te są splecione w dwa kitki. Jedno oko dziewczyny jest piwne, zaś drugie niebieskie. Ciało jest lekko umięśnione i ładnie się prezentuje dla męskiego oka. Piersi dziewczyny są średniego rozmiaru, ale pełne i krągłe, biodra są szerokie, brzuch płaski a pupa niczym u mercedesa (patrz mój podpis xD).
Charakter postaci :
Dziewczyna jest spokojna, ale jak już ktoś wyprowadzi ja z równowagi to potrafi przetrzepać skórę. Jest nieśmiała aczkolwiek kochliwa.
Biografia postaci :
Florę wychowywał przybrany dziadek który znalazł ją "porzuconą" w lesie, niedaleko miasta dwarfów. Vegeta, bo tak było na imię dziadkowi dziecka, był człowiekiem który lubił podróżować, właśnie stąd wziął się jego pseudonim, wędrowiec. Odwiedził On wiele ciekawych krain ale przez wzgląd na niemowlę, którym postanowił się zająć, doszedł do wniosku ze zadomowi się w jej ojczystej wiosce. Wiedli oni ubogie ale spokojne życie w wiosce która oboje nazywali domem. Wędrowiec opowiadał różne ciekawe historie z życia wzięte swej kochanej wnusi, tak mijały lata aż w końcu starzec zmarł z przyczyn naturalnych. Flora po śmierci dziadka Vegety postanowiła ruszyć w świat w wieku 18-stu lat. Po roku samotnego podróżowania postanowiła dowiedzieć się kim byli jej prawdziwi rodzice.
Ekwipunek :
Złoty pierścień z wyrytym nazwiskiem dziewczyny (dodaje on +1 do siły na stałe).
5 złotych monet i 23 miedziane,
2 toporki jednoręczne obusieczne,
Zwykła koszula,
Zwykłe spodnie,
Skórzane buty,
Zapas prowiantu na 3 dni,
Ciuszki na zmianę.
______
Nie do końca wiem czy tak może być gdyż pierwszy raz w coś takiego się bawię, i z nikim się na ten temat nie konsultowałem. Vitharis (ktokolwiek) jak jest coś do poprawy daj/cie znac.
Edit : Zapomniałem o ekwipunku
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hudy dnia Czw 13:14, 06 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Kamsztor
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Parva Cracovia Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:33, 07 Sie 2009 |
|
o 6 pkt umiejętności za mało chyba, na dodatek krasnal automatycznie ma zdolności specjalne 'Krasnolud: mocna głowa (1), wyczucie kierunku pod ziemią (1), atrybuty w porządku.
Hudy napisał: |
Złoty pierścień z wyrytym nazwiskiem dziewczyny (dodaje on +1 do siły na stałe).
|
Z takimi bajerami bym uważał Raczej nie zostanie dopuszczone, choć kto wie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:56, 07 Sie 2009 |
|
Krzesimir chyba tylko Ci się wydaje że mam o 6 pkt w umiejętnościach za mało. W zamian za te 6pkt wybrałem sobie 2 umiejętności specjalne i władowałem w nie te 6pkt.
Co do Zdolności specjalne danej rasy to faktycznie sie mogłem pomylic gdyż teraz dopiero widzę, ze nie doczytałem słowa "każda z ras" (godzina nie ta xD).
Viltharis napisał: |
Zdolności specjalne a rasa
Każda rasa ma od początku kilka zdolności specjalnych:
* Krasnolud: mocna głowa (1), wyczucie kierunku pod ziemią (1), |
ale czy to oznacza, ze nie muszę odejmować tych 2 pkt od innych umiejętności ?;>
Złoty pierścień Flora ma prawdopodobnie po ojcu gdyż miała już go na palcu jak "dziadek" ją znalazł jako niemowlę. Pierścienia niestety nie da sie zdjąć xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamsztor
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Parva Cracovia Płeć:
|
Wysłany:
Sob 8:54, 08 Sie 2009 |
|
Hudy napisał: |
Krzesimir chyba tylko Ci się wydaje że mam o 6 pkt w umiejętnościach za mało. W zamian za te 6pkt wybrałem sobie 2 umiejętności specjalne i władowałem w nie te 6pkt.
|
Po pierwsze to Kamsztor. Po drugie przeliczyłem znowu i nadal sądzę że masz o 6 za mało. Ale jak tam chcesz, ty tracisz Pamiętaj że um. rasowe mają od razu rangę 2 a inne rangę 1.
Hudy napisał: |
* Krasnolud: mocna głowa (1), wyczucie kierunku pod ziemią (1),
ale czy to oznacza, ze nie muszę odejmować tych 2 pkt od innych umiejętności ?;>
|
Nie musisz odejmować, masz te zdolności za darmo
Hudy napisał: |
Złoty pierścień Flora ma prawdopodobnie po ojcu gdyż miała już go na palcu jak "dziadek" ją znalazł jako niemowlę. Pierścienia niestety nie da sie zdjąć xD |
Ale pierścień jest magiczny i Vilth może go nie dopuścić do gry. Zresztą co by się miało nie dać? Ciach, i po paluchu
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamsztor dnia Sob 8:58, 08 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 14:48, 08 Sie 2009 |
|
Kamsztor napisał: |
Po pierwsze to Kamsztor. Po drugie przeliczyłem znowu i nadal sądzę że masz o 6 za mało. Ale jak tam chcesz, ty tracisz Pamiętaj że um. rasowe mają od razu rangę 2 a inne rangę 1. |
Sorki za pomylenie nicków (zmęczenie). Co do pkt umiejętności, zapodam cytat Vithalisa i myślę, ze to wystarczy kolego
Viltharis napisał: |
Zdolności specjalne to takie, które są wyjątkowe dla postaci. Zwykle są one wrodzone, czasami zależą też od rasy. Gracz może na nie wydać do sześciu punktów z puli punktów przeznaczonej na umiejętności. |
Kamsztor napisał: |
Ale pierścień jest magiczny i Vilth może go nie dopuścić do gry. Zresztą co by się miało nie dać? Ciach, i po paluchu |
Zdaję sobie z tego sprawę i dlatego czekam aż wreszcie Virthalis wypowie się co do mojej postaci - zaakceptuje bądź wywali ją na zbity pysk. Chwilowo pozostawię jak jest chodź jeden błąd widzę, ten który podałeś związany ze zdolnościami specjalnymi danej rasy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamsztor
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Parva Cracovia Płeć:
|
Wysłany:
Nie 9:10, 09 Sie 2009 |
|
Hudy napisał: |
Kamsztor napisał: |
Po pierwsze to Kamsztor. Po drugie przeliczyłem znowu i nadal sądzę że masz o 6 za mało. Ale jak tam chcesz, ty tracisz Pamiętaj że um. rasowe mają od razu rangę 2 a inne rangę 1. |
Sorki za pomylenie nicków (zmęczenie). Co do pkt umiejętności, zapodam cytat Vithalisa i myślę, ze to wystarczy kolego
Viltharis napisał: |
Zdolności specjalne to takie, które są wyjątkowe dla postaci. Zwykle są one wrodzone, czasami zależą też od rasy. Gracz może na nie wydać do sześciu punktów z puli punktów przeznaczonej na umiejętności. |
|
Ale ja mówię o Umiejętnościach, a ty o Zdolnościach specjalnych
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 10:09, 09 Sie 2009 |
|
Ja wiem o czym pisze TY najwidoczniej w dalszym ciągu tego nie pojmujesz Dany Gracz ma prawo wybrać sobie umiejętności specjalne (z listy nie rasowych) kosztem umiejętności (to właśnie oznacza zdanie Vil, które zacytowałem) i ja tak zrobiłem, wybrałem 2 umiejętności specjalne (6pkt) kosztem pktów umiejętności = 6.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamsztor
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Parva Cracovia Płeć:
|
Wysłany:
Nie 12:19, 09 Sie 2009 |
|
Nie, to ty nie zrozumiałeś. Można wybrać sobie Zdolności Specjalne (nie ma czegoś takiego jak umiejętność specjalna) kosztem pkt które można by dodać do umiejętności. Łączna pula tych punktów to 32. Zdolności które ma się za darmo od rasy się nie wlicza. Czyżbyś miał 32 pkt?
PS. Nie dodałeś darmowych ZS krasnoluda.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:01, 09 Sie 2009 |
|
Boziu czym ja sobie zasłużyłem na to aby rozmawiając z tym Panem (bez urazy kolego) xD Umiejętności a zdolności specjalne - moim zdaniem na to samo wychodzi (łamiesz mnie za "słówka", ze tak powiem).. Mniejsza o to bo jak widać Ty nigdy tego nie pojmiesz, tak jak tego
Hudy napisał: |
Chwilowo pozostawię jak jest chodź jeden błąd widzę, ten który podałeś związany ze zdolnościami specjalnymi danej rasy |
. Kończę ten spam gdyż jak powiedziałem nie widzę jego dalszego sensu. Czekam aż Vil się w końcu łaskawie wypowie
Edit : Wkleję Ci coś jeszcze i na tym skończę dyskusję na ten temat. Zwróć uwagę na zdania pogrubiona czcionka zaznaczone w tym sporym cytacie.
Viltharis napisał: |
Zdolności specjalne to takie, które są wyjątkowe dla postaci. Zwykle są one wrodzone, czasami zależą też od rasy. Gracz może na nie wydać do sześciu punktów z puli punktów przeznaczonej na umiejętności.
* Czary bez gestów - postać może rzucać czary bez użycia gestów. Koszt: 4 punkty.
* Czary bez słów - postać może rzucać czary bez użycia słów. Koszt: 4 punkty.
* Mocna głowa - postać jest wyjątkowo odporna na alkohol. Koszt: 1 punkt.
* Obszerne płuca - postać jest w stanie bardzo długo wytrzymać bez oddechu. Koszt: 2 punkty.
* Oburęczność - postać jest w stanie używać dwóch broni na raz. Koszt: 4 punkty.
* Odporność na magię - postać jest bardziej odporna na czary. Koszt: od 1 do 4, przy czym człowiek i gnom maks. 3.
*Szał bojowy - postać może w niego wpaść kontrolowanie, po otrzymaniu pewnej liczby punktów obrażeń, atakuje wtedy wszystkich, także sojuszników, gracz traci nad nią kontrolę, ale jego postać uzyskuje znaczne plusy do siły i wytrzymałości, jest także dużo szybsza. Koszt: 2 punkty.
* Widzenie w ciemności - zdolność pozwala na lepsze widzenie w ciemności. Poziomy możliwe: 1, 2, 3. Człowiek i niziołek mogą mieć maks. 1, krasnolud i gnom maks. 2, a elf 3.
* Wyczucie kierunku pod ziemią -
* Wyczulony zmysł - należy wybrać jeden zmysł. Będzie on silniejszy od pozostałych. Koszt: 1 lub 2.
* Wyższe umagicznienie - czary maga są znacznie potężniejsze. Koszt: 5, uwaga nie może tej cechy wziąć krasnolud i niziołek.
* Zimnolubny - postać jest bardzo odporna na zimno. Koszt: 1 punkt.
Lista ta może zostać rozszerzona, jeśli ktoś coś sensownego wymyśli.
Zdolności specjalne a rasa
Każda rasa ma od początku kilka zdolności specjalnych:
* Krasnolud: mocna głowa (1), wyczucie kierunku pod ziemią (1),
* Niziołek: odporność na magię (4), wyczulony wzrok (1)
* Gnom: widzenie w ciemności (1),
* Elf: widzenie w ciemności (2),
Człowiek dostaje dwa punkty dodatkowe do umiejętności specjalnych w zamian za to, że nie ma ich wrodzonych, a gnom jeden. Niziołek dostał tyle plusów ze względu na jego kiepskie statystki początkowe. |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hudy dnia Nie 22:17, 09 Sie 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
|
|
Kamsztor
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Parva Cracovia Płeć:
|
Wysłany:
Pon 11:15, 10 Sie 2009 |
|
Eeech.. a zastanowiłeś się choć przez chwilę nad tym co napisałem? Mi się rozchodzi w zasadzie tylko o to że wydałeś mniej niż 32 pkt Odeprzesz to? Dla pewności przedstawię ci dokładną rozpiskę
Rasowe :
*Rzemiosło - płatnerstwo -4, (2 + 2 pkt)
*Rzemiosło - kowalstwo -10, (2 + 8pkt)
*Walka toporem -8, (2 +6pkt)
*Zimna krew -2. (2 +0pkt)
Pozarasowe :
* Górnictwo -1, (1+ 0pkt)
* Rzemiosło (kowalstwo, kamieniarstwo) -1, (1 +0pkt)
* Walka (Topór) -5, (1 + 4 pkt)
* Rzemiosło (płatnerstwo, jubilerstwo) -1, (1 + 0pkt)
* Wspinaczka -1, (1 + 0pkt)
* Etykieta -1, (1 + 0pkt)
* Gotowanie -1. (1 + 0pkt)
Zdolności specjalne:
* Odporność na magię (4), (4pkt)
* Szał bojowy (2) . (2 pkt)
Czyli 2 + 8 + 6 + 4 + 4 + 2 = 26. Tak czy nie? A ma być 32. Zaprzeczysz?
Zacytuję też pewien konkretny ustęp tego samego posta, który zacytowałeś ty:
Viltharis napisał: |
Każda rasa ma od początku kilka zdolności specjalnych:
* Krasnolud: mocna głowa (1), wyczucie kierunku pod ziemią (1) |
|
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Kamsztor dnia Pon 11:15, 10 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Hudy
Naczelnik
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 63 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 13:42, 10 Sie 2009 |
|
No dobra wygrałeś Co do cytatu Vila to dlatego ja napisałem : "Chwilowo pozostawię jak jest chodź jeden błąd widzę, ten który podałeś związany ze zdolnościami specjalnymi danej rasy". Skoro TY dalej to drążysz to znaczy, ze także się nad czymś nie zastanowiłeś.
Zresztą to już i tak niema sensu ponieważ widzę, ze Vil niema zbyt wiele czasu na to aby bawić się tyloma postaciami skoro do tej pory nie sprawdził mojej postaci. Innymi słowy rezygnuję.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lukaav18
Dołączył: 18 Mar 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany:
Wto 19:42, 18 Mar 2014 |
|
uwielbiam krasnoludy
1
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |