FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna
»
Powtórki 1.10 (1.11)
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
King Paweł
Wysłany: Pią 11:00, 14 Lis 2008 Temat postu:
Gaara ma rację. Proszę o nieoftopowanie w tym temacie.
@Rekty: Pikinierzy kosztują trochę złota
@Gaara: Z tą gromiącą wszystko krucjatą to przesada była zawsze, bo Krzyżowiec nie był silniejszy od Janczara na 1.13a, a na 1.10 pikinierzy mieli większy bonus do koni i o te 5 ataku więcej przez błogosławieństwo.
gaara
Wysłany: Czw 17:28, 13 Lis 2008 Temat postu:
Nie offtopować tu... dyskusje na temat zasad mają własne, niezamknięte tematy:
ja bym juz posypal warnami
Dyskusja na temat zasad
Dyskusja o magii
Obieżyświat napisał:
To były czasy i wtedy grali najlepsi.
Totalna bzdura, patch nie świadczy nic o skillu gracza, a poziom zdawał sie być wtedy dużo niższy.
Repki oglądało się bardzo miło. Lubię grę na normalnych surowcach tylko Paweł ma na nich jakieś czity i prawie zawsze wygrywa
. Część repków oglądałem już kiedyś, fajnie jest zobaczyć w akcji parę osób, które podglądałem na początku mojej 'tzarowej kariery'. Niektórych mi nawet brakuje ^^. Niezły ubaw miałem oglądając nakokszoną krucjatę roz..trącającą pół armii (nawet więcej jeśli wpadła z dobrej strony ^^), a także podziwiając inne niedoskonałości patcha 1.10. Zasadniczo w stylu gry zmieniło się niewiele, jednak najistotniejszą rzeczą jest powszechne używanie najemników zarówno do ataku jak i obrony, przez co większość starych graczy 1.10 nie potrafiła by przebić defensywy nowego.
Blademan
Wysłany: Czw 15:59, 13 Lis 2008 Temat postu:
Jedyna dobra , potrzebna zasada to
zakaz ataku w farmy
. Gdyby tej zasady nie było to Azja byłaby bez szans ponieważ jak już kiedyś było napisane do odbudowy jej pól potrzeba dużo drewna ok.10k więc po 3 atakach w farmy 30
. I gdyby tylko Azja miała taki przywilej to wtedy dla dla Euro i Araba było by to niesprawiedliwe , nie fair , więc i u nich obowiązuje ta zasada.
Pewnie się oburzycie , że nie wziąłem pod uwagę 12:00 , ale dla mnie ta zasada to nonsens . Bez limitu czasu taktyk było by o kilka , a może o kilkanaście więcej ponieważ można by było rushowac . Ale rush to obusieczny miecz ponieważ zaniedbujemy gospodarkę inwestując wcześnie w wojo. Brak Limitu czasu także wyrównałby szanse w pojedynkach 1v1 , nawet słabszy gracz miałby szansę z PR0 niszcząc go Rushem albo broniąc się i konratakując.
@topic
Właśnie sciagam instalkę tzara dla tych repów
może na którymś jestem xD xD
Obieżyświat
Wysłany: Śro 16:44, 12 Lis 2008 Temat postu:
Mi poprostu chodzi o to że całkowity zakaz na atak w gospodarke jez beznadziejny. Zwiększmy czas oczekiwania na atak żeby można było zabezpieczyć wystarczająco gospodarke. I grajmy z magią, bo to zawsze jakoś urozmaici rozgrywkę
piorun
Wysłany: Śro 16:34, 12 Lis 2008 Temat postu:
Nie można powiedzieć że 1.10 był lepszy pod względem używania mózgu w grze
. Pamiętasz Hiszpanów? Oj, to się nazywa granie za każdym razem tak samo. I wcale nie mówię że to było głupie - to było nawet fajne, ale głównie wtedy, gdy euro się siekło a Azjaci i Arabowie się bawili magią i religiami - bo armię mieli wiadomo beznadziejną
. Ale nie kolorujmy tak tego, prawda jest taka, że w 70% gier magia była zakazana, i większość gier była bezmyślną siekaniną euro i wysyłania ciągle 250/250 w kierunku wroga. Owszem, były czasy, gdzie hiszpańskie zasady respektowano bardziej lub mniej, ale nie można jednomyślnie powiedzieć że 1.10 był bardziej taktyczny. A tutaj? Mamy do gry 3 rasy, i to jest to
.
Obieżyświat
Wysłany: Śro 16:25, 12 Lis 2008 Temat postu:
Zależy co rozumieć przez to polepszyć. Bo dla mnie to coś w stylu: "nie atakujcie mi gospodatki bo przegram". Haos osatnio sę pytałem czy gramy na magie no to oczywiście nie, bo po co urozmaicać rozgrywke, lepiej nie grac na magie bo wtedy trudno się będzie obronić, lepiej grać na zasady bo tak łatwiej, zrócie te zasady z sensem, a tak to gra opiera się tylko na tym zeby zrobić jak największa liczbe wojska i rozwalić przeciwnika... Nic więcej
Haos
Wysłany: Śro 16:20, 12 Lis 2008 Temat postu:
obiezyswiat mylisz sie gra sie teraz na magie i to coraz czesciej a atak jest od 12 min a co do farm i domkow to juz bylo pisane wiele razy ze zasady sa stworzone przez grupke ludzi ktore chca sobie polepszyc gre i "pograc" a nie zagrac ;]
Obieżyświat
Wysłany: Śro 15:58, 12 Lis 2008 Temat postu:
Pans lord a skąd wiesz że nie grałem i skąd wiesz że nie gram? Tak się składa że grałem i niedawno znów zacząłem, więc wiem co "pierdzielę"
. Zniosę to że atakujemy po 13 minutach ale dlaczego nie można farm atakować? To zwiększcie czas oczekiwania na atak i zabudujcie troszke te farmy żeby wam nie zaatakowali. Co do zakazu gry na magię to śmiech na sali.
Więc pans lord pomyśl zanim coś napiszesz
Dandi
Wysłany: Śro 15:44, 12 Lis 2008 Temat postu:
Ku...wa co ty piszesz!!
grales wtedy?? Grasz teraz????!!!!!!
To sie nie odzywaj, jak masz tak pierdzielic...
Obieżyświat
Wysłany: Śro 15:24, 12 Lis 2008 Temat postu:
To były czasy i wtedy grali najlepsi. Wymagała zdolności zapanowania nad tym wszystkim a nie bło to łatwe bo trzebabyło obronić nie tylko front, ale i gospodarke zabezpieczyć i inne zabudowania. Teraz gra jest monotonna i zawsze taka sama. Jeszcze nie można grać na magie. Bezsens. Ja mam tylko nadzieje że te czasy powrócą
Rekty
Wysłany: Śro 11:31, 12 Lis 2008 Temat postu:
te repki to patch 1.10 ?
same bitwy ojro, na wojsku za drewno i jedzenie ( lucznicy i piechurzy ) plus jakze potezna wyprawa krzyzowa.
demka ktore pokazuja ze nowy patch byl b. dobrym pomyslem.
ja sie uczylem grajac wtedy na 1.10 czasami z Wami, Hiszpanie mieli to do siebie, ze dobrze sie tez bunkrowali.
Dandi
Wysłany: Śro 10:32, 12 Lis 2008 Temat postu:
Teraz inni chca nam dorownac:) Jak macie cos to dawajcie chetnie obejrze.
King Paweł
Wysłany: Wto 13:12, 11 Lis 2008 Temat postu: Repki z dawnych czasów
Postanowiłem skolekcjonować repki z czasów kiedy Polacy dochodzili dopiero do poziomu, który kiedyś prezentowali Hiszpanie.
Pierwszy link jest z repów kiedy Polacy grali jeszcze w odosobieniu od Hiszpanów. Niestety mam repy dopiero od Kwietnia 2007 roku.
http://www.mediafire.com/?mmzndznmgwm
Drugi link to repy w których Polacy zaczynają poznawać taktyki i strategie Hiszpan i dorównywać im.
http://www.mediafire.com/?wdmxzmz3hmz
Wszystkie dema są rozegrane na patchu 1.10, który jest potrzebny do tego aby obejrzeć te gry.
Forum Karczma "U Cesarza" Strona Główna
»
Powtórki 1.10 (1.11)
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
GRAMY!!!
----------------
Organizacja GRY
Ogólne
----------------
Dodatki do Tzara
Kampania: Otashi (By Deadman)
Banner
Liga
Turniej
Korona Nacji
1.13
Turniej 1.13b 09/10
Turniej 1.13b Wiosenny 2010
Turniej 1.13b 2 vs. 2
www.Tzargo.ovh.org
www.Tzar.up.pl
www.Tzar.xa.pl
Regulamin Forum
Liga Klanowa
Informacje
Inne strony o Tzarze
Kampanie Nie Skończone
Mroczne Krainy
Kampanie i mapy Krzesimira
Kampanie i mapy Sarkaza
Rada Starszych
Klany Nieaktywne
Kampanie i mapy Ninjamana
English
Kampanie i mapy Deadmana
Kampanie i mapy Shadowa
Heimur
Kampanie i mapy Zymka
"Świat Zielonych Wzgórz"
Kampanie i Mapy Troopera91
Powtórki 1.13b
Poradniki on-line
Postacie
Kampanie i mapy Etheliona
Sesje
Kampanie i mapy Chidoriego
Kampania "Podróż Arcana"
Powtórki 1.10 (1.11)
Kampania Mitry
Grafika
Kampanie i mapy Bohuna
Odnośnie powtórek
Informacje i download 1.10 (1.11)
Informacje i download 1.13b
Nacje 1.13b
Turnieje 1.13b
Konkursy
Kampanie i mapy Gedeona
Dyskusje
Sesja 2
Materiały
Postaci
Gra
Archiwum sesji 2
Nacje 1.10 (1.11)
Górne Kimberlen
Dolne Kimberlen
Mardigan
Vitnika
Mapy Firefly
Turnieje 1.10 (1.11)
Zakończone Turnieje 1.13b.
Zakończone Turnieje 1.10 (1.11).
TZAR - turniej 2012 !
Jeden Gracz
----------------
Tzar: Ciężar Korony
Pytania (Jeden Gracz)
Pytania i porady | FAQ
Mapy i inne do ściągnięcia
Kampanie Użytkowników
Rada do Spraw Mappingu
Wielu Graczy
----------------
Dla Początkujących
Rada Klanowa
Pytania (Wielu Graczy)
Klany
Patch 1.10 (1.11)
Patch 1.13b
Off Topic
----------------
Rozmowy na luzie
Twórczość pisana
Szukam Przeciwnika
Kącik Fantasy
Archiwum
SB
Shout Box
----------------
Skargi, zażalenia i dyskusje odnośnie ostrzeżeń
ShoutBox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Regulamin