Autor |
Wiadomość |
FatalError
Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:30, 01 Sty 2014 |
|
Ja i sir vit vs lucjan i mitrandir .
Naprawdę dobra gra , nic dodać nic ująć xD Oceniajcie .
[link widoczny dla zalogowanych]!.wdm
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez FatalError dnia Śro 18:31, 01 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Azja
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:09, 01 Sty 2014 |
|
cholera miałem tam grac ale jadłem obiad i nie poczekali ;oo foch foch
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SiR ViT
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 301
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:38, 01 Sty 2014 |
|
Ogólnie miało grać 8 ludzi, ale wbijali do gry, afczyli, a potem wyszli, w sumie co ja bede mówił tak jest zawsze w grach tzarowych 4x4. 10minut jak nic czekaliśmy na tą grę. Trzeba kickać afki i się nauczą
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:52, 01 Sty 2014 |
|
Czy hamachi idzie na Windowsie ME? Jeżeli tak to pobiore, i możemy cisnąć.
Niezbyt ogarniam cokolwiek, poza robieniem bunkrów azjatyckich, ale szybko się uczę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Azja
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:32, 01 Sty 2014 |
|
zanim pobierzesz naucz sie zasad :d uwierz mi nie chcesz zbierac opierdzielu za wjazd w farmy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 20:53, 01 Sty 2014 |
|
Ach, zasady... nie lubię czegoś takiego... Czemu niby nie wjeżdżać w farmy? od tego są towery, miejsce na chłopów w zamku, mury itp. itd. żeby nie były bezbronne, a nie, że "moje farmy są w środku twojej bazy, ale nie możesz ich dotknąć bo cię wywale za łamanie zasad". Czy to nie jest lekka przesada? Poza tym doczytałem się do "zakaz magii" i poszedł piękny facepalm... Jeżeli wszystkie strony mają magię, to jest równo. Pozwolę sobię zacytować rozmowę ministra magi z premierem mugoli (Książka Harry Poter)
"nie możecie ich powstrzymać? Przecież umiecie czarować"
"oczywiście, że umiemy, ale oni też"
PS:Nie chcę wam tu robić żadnych przewrotów "zasadowych", bo nie wiem jak wygląda "profesjonalna" gra na zasadach. To jest moja opinia, jako osoby która grałą tylko z komputerem, ewentualnie z bratem (który, niestety, jest dość dobry w RTS'ach, tak, że nawet nie zdążyłem się rozbudować )
[/i]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SiR ViT
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 301
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:01, 01 Sty 2014 |
|
Farmy, domki które są na froncie można niszczyć, a co do zasad to można się z nimi nie zgadzać, ale spora grupa osób pracowała nad nimi, tak jak mówisz można schować wieśki do zamku, ale azja ma problem z tym żeby uzbierać ze wszystkich farm, a potem je odprowadzić tam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
landrynek
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:32, 01 Sty 2014 |
|
A czy istotą RTS'ów nie jest to, że cała mapa to front?
propos problemów Azji (nie gracza), to spam roninów może obronić farmy z łatwośćią, poza tym, można zrobić teren obgrodzony murem, z fortem po środku, tak, że wieśki po wyjsciu skierują się na farmy, nie mogąć pójść szlajać się po lasach. Poza tym, 14 minut nietykalności, to jest też coś dziwnego moim zdaniem. Dajmy na to starcrafta, tam chłopem latasz i rozwalasz budynki wrogowi, zanim je zbuduje, jednocześnie budując bazę....
Tzar od innych tego typu gier różni się tylko brakiem mikro (to co jest w Tzarze to nie mikro) więc czemu styl gry miałby być inny? moim zdaniem jedyna zasada obowiązująca to zakaz bugowania
PS: trening eliskirowy to nie bug, lecz strasznie droga magia, więc skoro, żeby zrobić jednego łucznika konnego trzeba poświęcić około 8 minut (mi tyle zajęło na dużych surkach) wydając jakieś 3500 złota, które można by sporzytkować na GW która da nam potężne ulepszenia, czyli coś o podobnej sile
PS2: To, że ktoś się napracował nad zasadami, nie czyni ich dobrymi
Robiłem moją mapę przez długi czas, i się napracowałem, mimo to wiem, że nie jest tak dobra, na ile dobra mogła by być gdybym ja był lepszym twórcą fabularnym (reguły akurat mi dobrze poszły, ale nie bardzo umiem zachować w nich proporcje)
"ważny jest skutek nie przebieg, bo biegnąc na 1-szym miejscu można się przewrócić i nie załapać na ostatnie" nie pamiętam czyje to słowa, ale wpadły mi w ucho.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Azja
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:41, 01 Sty 2014 |
|
wiesz, skoro uznajesz to ze mozna wszytsko ogradzac to są też gracze którzy graja bez zasad np. Destroyer
z nim sie skumaj
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Czw 8:31, 02 Sty 2014 |
|
Z tego co pamiętam w treningu eliksirowym chodziło o to, żeby dawać najtańsze miksturki z expem bohaterowi. Konieczne było badanie, które dawało doświadczenie jednostkom obok herosa (Bohaterstwo z GW chyba). Zajmowało to mniej niż 20 minut, a powodowało, ze cala armia miała 11 lvl bez żadnej walki. To właśnie zostało uznane za bug.
Co do zakazu magii, obowiązywał on tylko w grach gdzie w jednym z teamów byli sami azjaci, lub przed gra zostało ustalone, ze będzie to gra bez magii.
edit.
@Drain: jeden wiesz co xd
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kosetka dnia Czw 10:38, 02 Sty 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Đrain
Naczelnik
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Asgard Płeć:
|
Wysłany:
Czw 9:34, 02 Sty 2014 |
|
nie bohaterstwo koset tylko przywództwo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
FatalError
Dołączył: 24 Gru 2013
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:20, 02 Sty 2014 |
|
Mam take jedno pytanko xD
To była dobra gra ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|