Autor |
Wiadomość |
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 16:34, 03 Lip 2009 |
|
Tak ciekawe jest siedzenie w bazie z balistami..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Pią 22:42, 03 Lip 2009 |
|
durny komentarz co do postu szanownego kolegi lima,
siedzenie w bazie nie ma nic do tego jaki patch jest, tylko od woli gracza wylacznie zalezy;-)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Medavoj
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:29, 04 Lip 2009 |
|
Atak już się przestaję opłacać bo gracz pokonany i tak kasuje gildie a biorąc pod uwagą balisty to szkoda po prostu cennego złota -.-
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KuleshoV
Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 21:07, 04 Lip 2009 |
|
Medavoj napisał: |
Atak już się przestaję opłacać bo gracz pokonany i tak kasuje gildie a biorąc pod uwagą balisty to szkoda po prostu cennego złota -.- |
Po co w ogóle grać? Szkoda czasu. Skoro gracz dysponuje balistami, co za problem odpowiedzieć tym samym, na dodatek jeszcze ciężkie katapulty i po kłopocie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ardwin
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 936
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 42 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Wysłany:
Nie 16:40, 05 Lip 2009 |
|
tak szczególnie porównując gospodarkę azji i arabów i ich zapotrzebowanie na drewno ~~
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
NoobSaibotek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:04, 07 Lip 2009 |
|
Ej, a czasami uderzenia magiczne Magów lub Mesjasza nie zależą też od odległości? Bo mi się zdaje, że kapłanów tak
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Li Mu Bai
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1725
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 159 razy
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Wiatowice city Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:56, 07 Lip 2009 |
|
nie zależą od odległości to sprawdzone.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
mizio
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 11:12, 22 Sie 2009 |
|
Witajcie. Informacje nt. szybkości ataku jednostek są ważne. Ale sam zastanawiam się, czy nie byłby potrzebny materiał o wszystkich premiach w aktualnym patchu 1.13a. Tak wiem, że już pisze o premiach, ale tylko zmienionych względem poprzedniego patchu. Zastanawiam się czy ktoś ma podobny problem jak ja i czasami w głowie siedzą mu jeszcze premie z patchu 1.10, i część zmian. Po prostu marzyłoby mi się, żeby przeczytać o wszystkich premiach aktualnych dla 1.13a
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
NoobSaibotek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni Płeć:
|
Wysłany:
Sob 11:15, 22 Sie 2009 |
|
Takie coś już chyba jest! Bodajże gaara pisał w jakimś temacie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Sob 11:21, 22 Sie 2009 |
|
|
|
|
mihalo
Dołączył: 01 Sty 2006
Posty: 314
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Nie 19:16, 30 Sie 2009 |
|
A jak wzrasta częstotliwośc statków przy poszczególnych ulepszeniach, to jest wzrost liniowy?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|