|
|
Autor |
Wiadomość |
Dida
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Wto 19:15, 24 Lut 2009 |
|
Zastanawiałem się długo jak można zrobić aby w kampanii nie można było używać kodów!Czy może ktoś zna jakąś regułę albo coś innego??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:17, 24 Lut 2009 |
|
Nie zna.
Najlepiej w daj na początku kampanii jakieś info "Nie wpisuj cheatów ciulu!" i po sprawie .
Nie sądzę aby ktoś mógł coś ciekawego wnieść do tematu... Poczekam parę dni jak nie leci do kasacji.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piorun dnia Wto 21:41, 24 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:32, 24 Lut 2009 |
|
piorun napisał: |
Nie zna.
Najlepiej w daj na początku kampanii jakieś info "Nie wpisuj chetów ciulu!" i po srawie . |
Hahaha xD
Nie no a tak to tematu to może coś z wyrażeniem że jeżeli ktoś wpiszę np. "hmpetleva" to gracz przegrywa wydaje mi się że dało by radę.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Wto 23:30, 24 Lut 2009 |
|
Edytor nie umożliwia sprawdzenia czy ktoś użył kodów czy nie.
Mógłbyś ewentualnie ręcznie próbować wychwycić poszczególne przypadki (np. hmpetleva dodaje 50k surowców, ilość jakiej ręcznie się nie uzyska natychmiastowo, więc mógłbyś zastosować warunek sprawdzający czy surowce gracza zwiększyły się o te 50000 od poprzedniego sprawdzenia, a jeśli tak to znak to, że użył on tego kodu). Problem jest tylko taki, że w zasadzie dla każdego kodu musiałbyś wymyślić jakiś sprytny warunek na rozdzielenie efektu kodu od efektów normalnej gry - co dla niektórych kodów może być niemożliwe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Dida
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany:
Śro 11:17, 25 Lut 2009 |
|
ale chodzi o kod hmnext! No i co?? Jak to by zrobić!?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Śro 13:20, 25 Lut 2009 |
|
Nie ma możliwości usunięcia samego efektu kodu, można co najwyżej wykryć ten efekt i jakoś zareagować.
Na przykład: w regule, która zawiera akcję wczytania kolejnej mapy (lub gracz wygrywa/przegrywa) dodaj jeszcze akcję wyrażenie, w której ustawisz wartość zmiennej permanentnej:
Następnie w kolejnej mapie utwórz regułę, która wywoła się tylko gdy #zmienna nie została ustawiona, czyli warunek do reguły:
A jako akcję dodaj np. gracz przegrywa z jakimś tekstem informującym go o tym by nie uzywał kodów.
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, aby gracz obejrzał mapkę w edytorze i doszedł do tych zabezpieczeń, a wtedy nie problem albo je usunąć w edytorze, albo podczas gry przypisać tej zmiennej odpowiednią wartość i użyć hmnext. Dlatego w sumie moim zdaniem nie ma sensu zabawa w tego typu zabezpieczanie, bo jak ktoś będzie chciał to i tak te zabezpieczenia bez problemu obejdzie, wystarczy by się choć trochę znał na edytorze.
|
Post został pochwalony 2 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |