|
|
Autor |
Wiadomość |
Mtiasor
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Na Ulicy Z Komputerem Płeć:
|
Wysłany:
Czw 11:32, 28 Paź 2010 |
|
BuBu napisał: |
Da rade calkowicie wylaczyc wieze, a raczej wykluczyc je ze schematow graczy komputerowych.
Cytat: |
;------- have some siege weapons
rule when tower_wood 10 trigger Siege end
rule when tower_wood2 5 trigger Siege end
rule when tower_stone trigger Siege end
rule when tower_stone2 trigger Siege end
rule when enemy tower_stone 5 trigger Siege end
rule when enemy tower_stone2 5 trigger Siege end
rule when wood 10000 trigger Ballista end
rule when blacksmith, trigger Army, trigger Siege have workshop end
{ critical rule when workshop, trigger Siege end
rule have 2 workshops end
rule have 5 catapult end
rule when trigger Ballista have 5 ballista end
rule have te_engineering end
rule when te_architecture, gold 1000 have te_cannontower forget THIS end
} |
Bardzo prosty jezyk. Jak widac mozna tez pozbawic ich balist/katapult i czego tam chcecie.
Oczywiscie caly schemat mozna im zmienic - dostosowac do wlasnych potrzeb ;d |
Jest to post z: http://www.tzar.fora.pl/pytania-jeden-gracz,160/wieze-jak-wylaczyc,3748.html
Mam pytanie oraz prośbę. Ja nie za bardzo kapuję jak to się robi i dlatego czy ktoś miałby ochotę pobawić się i zrobić np. sobowtóra jakiegoś doświadczonego gracza. Dzięki temu można by było lepiej trenować i można by było trochę dłużej powalczyć z kompem. Na pewno nie tylko mi by się to przydało;]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Reqin
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pomorze Płeć:
|
Wysłany:
Czw 13:43, 28 Paź 2010 |
|
Albo dodać do tego, że komputer również znałby zasady. Atakował od 14min front, a później gospodarkę. Lub żeby stwarzał chociaż trochę wyzwanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Czw 14:45, 28 Paź 2010 |
|
Nie da rady zrobic skryptu, ktory bedzie uruchamial sie w okreslonym czasie. Mozna jedynie bawic sie w budowanie, gdy uzyska okreslona ilosc surowcow. Jednak przy takich ustawieniach gra botow w kazdej grze bedzie inaczej wygladala - nigdy nie zbuduje "idealnie" magazynu, tartak zbuduje przy czterech drzewach na krzyz chociaz obok bedzie ogromny las, pola beda budowane chaotycznie (mniej wiecej tak jak buduje je Turbo ;p) oraz farmy i koszary, ktore beda budowane gdzie sie da.
Oczywiscie mozna sie bawic z tym, ale komu by sie chcialo?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mtiasor
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Na Ulicy Z Komputerem Płeć:
|
Wysłany:
Czw 15:07, 28 Paź 2010 |
|
Właśnie też tak sobie myśle, ale kto wie??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
rafał01
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 21:00, 28 Lis 2011 |
|
Po co komuś w ogóle takie rzeczy? Zamiast poprawiać sztuczną inteligencję komputera na inteligencję gracza można przecież zagrać z innym graczem w MP. Poza tym, MP jest ogólnie dużo ciekawsze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SiR ViT
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 301
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany:
Pon 22:36, 28 Lis 2011 |
|
No i poco ten odkop?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |