Autor |
Wiadomość |
daniel_sk16
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:46, 27 Sty 2010 |
|
1. Czy da się zrobić, żeby manekin nie tracił hp gdy jest atakowany? (wyrażenie @god(1) nie działa)
2. albo, żeby się dało atakować (mógłby tracić hp), lecz jednostki by się nie uczyły.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
maciek
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 642
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:51, 27 Sty 2010 |
|
Hmm...Nie uczą się jak nie mają kulturystyki(przynajmniej tak mi wiadomo).Chodzi żeby nie dodawało wojownikom HP?
Co do nieśmiertelnych manekinów spytaj się sarkaza,zrobił nieśmiertelnych piechurów w edytorze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 21:11, 27 Sty 2010 |
|
daniel_sk16 napisał: |
1. Czy da się zrobić, żeby manekin nie tracił hp gdy jest atakowany? (wyrażenie @god(1) nie działa) |
Powiem Ci tak: To samo próbowałem zrobić z polami, żeby właśnie był nieśmiertelne, ale niestety nie udało się. Może po prostu ani pola, ani manekina nie da się zrobić nieśmiertelnego.
daniel_sk16 napisał: |
2. albo, żeby się dało atakować (mógłby tracić hp), lecz jednostki by się nie uczyły. |
Aby jednostka się uczyła musisz, dać "Nauka", ale nie da się po prostu atakować manekina, tak sobie i żeby postać się nie trenowała.
W którejś mapie firefly, Wings of Darkness widziałem jak żołnierze atakowali coś niewidzialnego więc zapytaj się jego.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:01, 27 Sty 2010 |
|
Proponuję zapytać Nigiego, on naprawdę wiele wie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
daniel_sk16
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 22:25, 27 Sty 2010 |
|
Sarkaz napisał: |
Aby jednostka się uczyła musisz, dać "Nauka", ale nie da się po prostu atakować manekina, tak sobie i żeby postać się nie trenowała. |
ogólnie chodzi mi o to, żeby postać biła w manekina w nieskończoność.
Sarkaz napisał: |
W którejś mapie firefly, Wings of Darkness widziałem jak żołnierze atakowali coś niewidzialnego więc zapytaj się jego. |
widziałem tą mapkę, pozwoliłem sobie zobaczyć jak to jest zrobione. No ale znowu jest problem, ponieważ jednostki mogą tak atakować tylko w lewą stronę ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Czw 9:39, 28 Sty 2010 |
|
daniel_sk16 napisał: |
Sarkaz napisał: |
Aby jednostka się uczyła musisz, dać "Nauka", ale nie da się po prostu atakować manekina, tak sobie i żeby postać się nie trenowała. |
ogólnie chodzi mi o to, żeby postać biła w manekina w nieskończoność. |
Wg. mnie, niemożliwe.
daniel_sk16 napisał: |
Sarkaz napisał: |
W którejś mapie firefly, Wings of Darkness widziałem jak żołnierze atakowali coś niewidzialnego więc zapytaj się jego. |
widziałem tą mapkę, pozwoliłem sobie zobaczyć jak to jest zrobione. No ale znowu jest problem, ponieważ jednostki mogą tak atakować tylko w lewą stronę ;p |
No to niech Twoje jednostki atakują w lewą stronę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sithmon
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Nikądś. Płeć:
|
Wysłany:
Nie 15:32, 25 Kwi 2010 |
|
Wiem że piszę trochę późno ponieważ patrzyłem na datę ostatniego postu.
Nie wiem czy problem twój daniel_sk16 został rozwiązany ale powiem tak, Na budowlach np : manekiny,koszary, gildia kupców,wieża magów i inne : stajnia,kuźnia warsztat, dom i wszystkie inne budowle z Tzara nie mają możliwości mieć opcji np @god(2), @god(1) oraz inne przypadki włącznia u budowli god mode.Jedynie jednostki np : na pichóra akcja "zmień właściwości obiektu/ów.Opcja "Typ" "Zaznacz" wybieramy jednostkę pichór wpisujemy "wyrażenie" @god(1) i działa natomiast na budynki ta opcja nie działa.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sithmon dnia Nie 15:32, 25 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
firefly
Straż Miejska
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 950
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 10:40, 24 Cze 2010 |
|
może daj warunek (1), akcja zachowaj regułę, i ustaw właściwości obiektu -> pole/manekin gracza odpowiedniego -> $health = $maxhealth
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Cyrek
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 11:02, 24 Cze 2010 |
|
A na jednostkę która ma atakować daj $level = 0
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
daniel_sk16
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 14:03, 29 Cze 2010 |
|
dzięki panowie, wszystko działa tak jakbym chciał
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|