Autor |
Wiadomość |
GameTzar
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Irlandia / Sligo Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:36, 28 Sie 2012 |
|
Witam =)
Mam małe pytanie, a mianowicie robię sobie taką małą kampanię i chciałbym wiedzieć czy da się zrobić tak że jak w pierwszej misji mój heros osiągnie powiedzmy 5 lvl i ma np jakiś przedmiot to tak aby zostało to wszystko w następnej misji ? Jeśli tak to proszę napisać jak zrobić coś takiego
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
SiR ViT
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:22, 28 Sie 2012 |
|
Było o tym, następnym razem użyj szuakajki.
Lvl herosa da się przenieść tak samo życie, atak itp.
W pierwszej misji we właściwościach obiektu (u cb to heros) przechodzisz do zakładki "Biegłości" i tam zaznaczasz "ciągłość" to samo robisz z herosem z drugiej misji i oni musza być tacy sami tzn zdjęcie "parametry" i nazwę.
Przedmiotu się przenieść nie da.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
daniel_sk16
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 15:57, 02 Wrz 2012 |
|
Można w drugiej mapie położyć dany przedmiot obok herosa i na początku misji kazać mu go podnieść.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SiR ViT
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz Płeć:
|
Wysłany:
Nie 19:18, 02 Wrz 2012 |
|
tak, ale jeżeli to jakaś księga, to nie wiesz czy gracz jej użył wczesniej czy nie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
GameTzar
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Irlandia / Sligo Płeć:
|
Wysłany:
Nie 22:33, 02 Wrz 2012 |
|
daniel_sk16 napisał: |
Można w drugiej mapie położyć dany przedmiot obok herosa i na początku misji kazać mu go podnieść. |
To jest raczej oczywiste, jednak chodziło mi o to aby było zaraz w następnej misji. Ale już sobie poradziłem.
_______
Jednak mam jeszcze jedno pytanie, a mianowicie nie mam pojęcia dlaczego ale w jednej z moich map na start dodaje mojej postaci o 2 więcej ataku i 3 obrony, przez co nie mogę użyć opcji "Ciągłość" bo nie zapisuje się poziom itd jednak życie zostaje te samo co w poprzedniej mapie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
GameTzar
Dołączył: 15 Kwi 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Irlandia / Sligo Płeć:
|
Wysłany:
Czw 4:51, 06 Wrz 2012 |
|
Wie ktoś może czym spowodowane jest to że na początku gdy włączam mapę mam o 2 więcej ataku i 3 obrony ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
daniel_sk16
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 19:16, 15 Wrz 2012 |
|
SiR ViT napisał: |
tak, ale jeżeli to jakaś księga, to nie wiesz czy gracz jej użył wczesniej czy nie. |
Ja nie jestem od tego, żeby to wiedzieć. Wystarczy konkretny warunek.
GameTzar napisał: |
To jest raczej oczywiste, jednak chodziło mi o to aby było zaraz w następnej misji. Ale już sobie poradziłem. |
Nie wiem czy dobrze zrozumiałeś. Mówiąc kazać miałem na myśli, aby stworzyć regułę, która mówi, żeby na początku misji nasz bohater podniósł przedmiot. Wydaje mi się, że to się odbędzie tak szybko, że tego przedmiotu na początku misji nawet nie będzie widać.
GameTzar napisał: |
Jednak mam jeszcze jedno pytanie, a mianowicie nie mam pojęcia dlaczego ale w jednej z moich map na start dodaje mojej postaci o 2 więcej ataku i 3 obrony, przez co nie mogę użyć opcji "Ciągłość" bo nie zapisuje się poziom itd jednak życie zostaje te samo co w poprzedniej mapie. |
Jeśli możesz prześlij mapkę, spróbuje rozwiązać Twój problem.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|