|
|
Autor |
Wiadomość |
Quinn
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:10, 28 Gru 2010 |
|
Chciałbym się dowiedzieć co jest przyczyną tego problemu.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Quinn dnia Wto 20:07, 28 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Wto 21:30, 28 Gru 2010 |
|
Oto kolejny dowód na moją tezę.
MURY SĄ ZŁE. MURY SŁUŻĄ SZATANOWI.
Kolejny raz ten błąd występuje w styczności z dużą ilością murów. Nie rób takich grubych, jak zrobiłeś, co widać na obrazku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Quinn
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 21:37, 28 Gru 2010 |
|
Tak masz rację dzięki mur skasowałem i wszystko działa dobrze.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Gedeon
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 2135
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany:
Wto 23:50, 28 Gru 2010 |
|
HAHAHA. Znowu chciałeś pokrzyżować plan tzarowiczów, nikczemny Murze. Na szczęścię, w porę cię przejrzałem i znam Twoją prawdziwą twarz.
Nawiasem mówiąc, nie wiem, czemu akurat mury mają tendencję do dupczenia map... Przecież np. drzew jest z reguły dużo więcej, a jakoś to przeszkadza.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Śro 12:54, 29 Gru 2010 |
|
Drzewa nie psuja map, pewnie dlatego, ze nie ma ich opisanych w data.wdt - nie sa traktowane jako obiekt.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |