Autor |
Wiadomość |
PaWeł21MaT
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI Płeć:
|
Wysłany:
Sob 22:16, 05 Sty 2008 |
|
Nie wiem czy już jest taki temat tutaj ale nie mam czasu zeby szukac...
Jak ustawić we właściwościach obiektu żeby wieśniaki stały w miejscu??
Wyłączam SI wszystkim i gry... ale to nie dziala... wieśniaki idą uprawiac pola i ścinać drewno... w dodatku są daleko od pól i lasu...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PaWeł21MaT dnia Sob 22:18, 05 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
=Crash=
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera Płeć:
|
Wysłany:
Sob 22:25, 05 Sty 2008 |
|
Ja ustawiam na wieśniakach "Brak SI" w właściwościach i stoją jak słup U Ciebie to powinno pomóc(więc nie wiem czemu nie pomaga), jakby co to też odejmij graczowi surowce.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez =Crash= dnia Sob 22:31, 05 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Gruta
Dołączył: 28 Gru 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: łódz Płeć:
|
Wysłany:
Sob 22:31, 05 Sty 2008 |
|
Jak wieśniak jest koło drewna lub kamienia/złota to sam idzie z nudów ;p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PaWeł21MaT
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI Płeć:
|
Wysłany:
Sob 22:50, 05 Sty 2008 |
|
Właśnie to mnie wkurza wyłączam SI wieśniakom i Graczowi ale oni sami idą i nikt ich nie prosi... Moje pytanie: co wpisać do właściwości obiektu??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PaWeł21MaT
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI Płeć:
|
Wysłany:
Sob 18:38, 22 Mar 2008 |
|
to ma może ktoś jakieś inteligentne pomysły bo jest mi to bardzo potrzebne...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 19:38, 22 Mar 2008 |
|
Może spróbuj zapętlić regułę z jedną akcją - "rozkaz dla obiektu" i tam wybierz coś w stylu "stop", albo "utrzymaj pozycję". Ja zrobiłem wieśniaka daleko od wszystkich surowców dość i się nie ruszał. Ale generalnie to zazwyczaj po prostu wieśniakom daję inny kolor i zero surowców, a do tego "Brak SI". Wtedy powinni stać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 19:57, 22 Mar 2008 |
|
Wyłącz w "Królestwach" SI ogólnie ale i SI Gospodarka, można też wyłączyć SI Wojna, wtedy na bank się nie ruszą
Vilth:
Daleko od surowców to raczej i bez tego ani drgnie
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Sob 19:58, 22 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 23:50, 22 Mar 2008 |
|
No, to wydaje mi się, że właśnie to wynika z mojej wypowiedzi, ale jeśli widzisz jeszcze jakiś przekaz napisz mi proszę, bo ciekaw jestem. A tego z SI wojna i gospodarka nie próbowałem, muszę więc zobaczyć.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
PaWeł21MaT
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: zA gÓrAmI zA lAsAmI Płeć:
|
Wysłany:
Wto 12:14, 25 Mar 2008 |
|
wyłączyłem SI gosp i wojny i ustawiłem regułe "stój" z sekundowym powtarzaniem akcji ale to nic nie pomaga
Kamil mam ustawione Brak SI.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PaWeł21MaT dnia Wto 12:26, 25 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 12:23, 25 Mar 2008 |
|
A we właściwościach wieśniaków Brak SI masz?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
=Crash=
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z przed komputera Płeć:
|
Wysłany:
Wto 13:00, 25 Mar 2008 |
|
Mam podobny problem. Jak wszystkie wieśniaki na mapie stoją nieruchomo to jest ok. ale jak np. dwom dam rozkaz do ścinania drewna, to lecą tam wszystkie wieśniaki z planszy(oczywiście tego samego królestwa).
Daję brak SI, ale widać, że im się nudzi. Jak daję na brak SI to oni tam wycinają cały las, a jak zapomnę o wyłączeniu SI to po chwili budują domy...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 15:02, 25 Mar 2008 |
|
No tak, jeżeli kilku wieśków obok będzie cięło las, doiło krowy to reszta też zacznie to robić, dlatego krów nie polecam - z polami nie ma takich kłopotów.
Co do ścinających las, to najlepiej umieścić ich dalej od tych, którzy mają stać, to samo tyczy się złota i kamienia.
Innej rady nie ma
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|