|
|
Autor |
Wiadomość |
Grandi
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 10:31, 02 Sie 2010 |
|
Dział FQ zamknięty więc dodaje temat w dziale jak mam nadzieje, najbardziej trafnym dla mych pytań. Postanowiłem stworzyć ciekawą kampanie na podstawie pewnej serii książek przygodowych (4 tomy) osadzonych w realiach antyku. Zacząłem robić ikony, mapy i natknąłem sie na kilka problemów, z którymi nie mogę sobie poradzić. Oto kilka pytań:
- czy można w jakiś sposób wyedytować elementy gry jak np. jednostki, gdybym np chciał zmienić kolor konia, na którym jeździ łucznik konny?
- czy mozna zmienić parametry ładowności statku jak np. karaka? Chciałbym do niej zmieścić kilkadziesiąt jednostek a w normalnej grze pamiętam, że z ładownością było kiepsko
Na te pytania w tutorialach nie znalazłem odpowiedzi, fajnie jakby ktoś udzielił odpowiedzi, bo od tego zależy jak tą kampanię ułoże.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Bohun
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 11:15, 02 Sie 2010 |
|
Jeżeli chodzi o jednostki to zgłoś się do mnie na pw. Sprawa jest trudna, ale nie niemożliwa.
Z parametrami do BuBu, albo Li Mu Baj'a, bo z tego co wiem BuBu przejrzał wszystkie pliki Tzara, a Li pracował nad patchem. Jeżeli ktokolwiek będzie wiedział takie rzeczy to tylko oni. I wygląda to tak, że będziesz musiał zrobić specjalną łatkę do gry, aby twoja kampania działała tak jak chcesz aby działała, albo zrobić możliwość, ściągnięcia zmienionej wersji gry. Troszki roboty.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Nie 13:44, 08 Sie 2010 |
|
Co do koloru konikow to problemow nie ma. Tylko ubranka jednostek w zaleznosci od koloru gracza sie zmieniaja przeciez.
Co do karak mozna zmienic jej atak, obrone, ladownosc, dac mane i co tam jeszcze chcesz. Nie bawilem sie tym za bardzo, ale pewnie mozna ja zmienic w jednostke naziemną i produkowac w koszarach/domku ;d Ale co do ladownosci. Przy bardzo duzej ilosci jednostek w środku moga byc problemy z ich wychodzeniem ze statku. Przykladowo, gdy sie bawilem statystykami strzelca - bardzo zwiekszony atak wzroku i ataku gra sie wylaczala po pewnym czasie, a gdy dawalem te wartosci powyzej 50 odrazu po kliknieciu Rozpoczecia Gry odrazu mialem pulpit i Tzar exit :p
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Grandi
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 8:38, 11 Sie 2010 |
|
Próbowałem ogarnąć przerabianie koloru w photoshopie konika od Bohuna. Dużo tych grafik różnych ruchów i pozycji jeźdzca trzeba przerobić, aby osiągnąć oczekiwany efekt. Za dużo zachodu się okazuje, a nie znam szybkiej metody przerobienia takiej ilosci sylwetek.
Z tą karaką dlatego pisałem, bo kampania zakładałem osadzona ma być w realiach starożytności i chociaż wizualnie pasowałby galeon to strzela on z dział, które nie pasują mi do scenariusza. No chyba, że da się zrobić, aby walił jak karaka ;D
Ciekawa sprawa, wprowadzony parametr jako bug?
A ładowność, no myslałem o 30-40 jednostkach do karaki. Tereny byłyby tak dobrane, aby taką ilość jednostek dało sie wysadzić. No ale chyba chodzi o mozliwości gry..
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
| |