Autor |
Wiadomość |
Vitq
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 20:28, 25 Gru 2009 |
|
Może mi ktoś powiedzieć jak można wyłączyć SI.? bo wchodzę na edytora ---> mapa ---> królestwa ---> SI odznaczam dla danego kraju SI ( Bo chce nimi kierować ) wchodzę na swoją mapkę a oni robią wszystko bez mojej zgody ( Jak by SI było nadal włączone ) więc może jest jakaś reguła bo na pewno jest bo widziałem np w Oryginalnej kampani Tzara ( Hero niebiescy , Armia itp np żółty
jestem początkujący więc no comment xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 12:19, 26 Gru 2009 |
|
Vitq napisał: |
Może mi ktoś powiedzieć jak można wyłączyć SI.? bo wchodzę na edytora ---> mapa ---> królestwa ---> SI odznaczam dla danego kraju SI ( Bo chce nimi kierować ) wchodzę na swoją mapkę a oni robią wszystko bez mojej zgody ( Jak by SI było nadal włączone ) więc może jest jakaś reguła bo na pewno jest bo widziałem np w Oryginalnej kampani Tzara ( Hero niebiescy , Armia itp np żółty
jestem początkujący więc no comment xD |
Bardzo dziwne. Może nie zapisujesz tego? albo klikasz anuluj? Bo właśnie tak robi się, aby komputer nie grał. Kasujesz w SI "Gospodarka" i "wojna".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Vitq
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 15:10, 27 Gru 2009 |
|
Nie , skasować skasowałem Gospodarke i Wojne , ale może rzeczywiście nie zapisałem, zobacze jak bede miał czass:D
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 15:28, 27 Gru 2009 |
|
Bo jeszcze jest 2 opcja...
Jak chcesz, żeby dana postać nie ruszała się to we właściwościach tej postaci "Brak Si" zaznaczasz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
SOBD^Fugiel
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jasło/obecnie Kraków Płeć:
|
Wysłany:
Pon 10:01, 28 Gru 2009 |
|
Cytat: |
Jak chcesz, żeby dana postać nie ruszała się to we właściwościach tej postaci "Brak Si" zaznaczasz |
Z tą opcją należy uważać. Gdy będzie włączony brak SI, komputer będzie mógł wykonać domyślny rozkaz(np. mag, który ma wyłączone SI, zobaczy przeciwnika, to pójdzie go atakować i pozostanie tam, ,gdzie go zabił). Najlepiej jest z wieśniakami. Tych nigdy nie upilnujesz Mając SI wyłączone, ale gdy pracują inni wieśniacy danego kraju, to on mimo "zakazu" sam pójdzie pracować XD I upilnuj takiego
W królestwach ustaw też, żeby danym krajem mógł sterować człowiek lub SI. Gdy jest ustawione "tylko SI" komputer mimo wszystko często będzie "chciał" pokierować danym państwem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Pon 13:37, 28 Gru 2009 |
|
SOBD^Fugiel napisał: |
Cytat: |
Jak chcesz, żeby dana postać nie ruszała się to we właściwościach tej postaci "Brak Si" zaznaczasz |
Z tą opcją należy uważać. Gdy będzie włączony brak SI, komputer będzie mógł wykonać domyślny rozkaz(np. mag, który ma wyłączone SI, zobaczy przeciwnika, to pójdzie go atakować i pozostanie tam, ,gdzie go zabił). Najlepiej jest z wieśniakami. Tych nigdy nie upilnujesz Mając SI wyłączone, ale gdy pracują inni wieśniacy danego kraju, to on mimo "zakazu" sam pójdzie pracować XD I upilnuj takiego |
Nie upilnujesz, chyba, że włączysz opcje "Broń pozycji" wtedy nie wieśniak się nie ruszy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Vitq
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 13:40, 30 Gru 2009 |
|
A jak można zrobić regułe abym np miał 2 tys populacji albo coś takiego, mógłby ktoś ss pokazać i coś powiedzieć na ten temat.? bo żadnego takiego tematu nie znalazłe, a poradnik na necie coś zrozumieć nie moge:<
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vitq dnia Śro 13:42, 30 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 13:55, 30 Gru 2009 |
|
Robisz w regule ( w tej, której chcesz, aby to się stało):
Akcje -> Wyrażenie:
I tu musisz wpisać.
@setpoplimit(x, y),
gdzie x to gracz, który ma mieć większy limit populacji.
a y to liczba populacji.
Przykład @setpoplimit(4, 150)
Ale nie wiem czy da radę mieć 2 tysiące, a z resztą to chyba Ci się Tzar wyłączy
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Czw 23:17, 07 Sty 2010 |
|
Tzar jest bardzo ograniczony pod względem ilości jednostek przy bitwie 500 na 500 się ścinał
Nie radziłbym wychodzić poza to regulaminowe 300 populacji z (różnymi dodatkami)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Vitq
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 14:32, 08 Sty 2010 |
|
A czy sie wyłączy to nie wiem. xD grałem na czyjejś mapce gdzie było ponad 10 k jednostek..xD
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kosetka
Naczelnik
Dołączył: 06 Gru 2008
Posty: 719
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 99 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany:
Pią 15:59, 08 Sty 2010 |
|
W multi gra wytrzymala ponad 5k jednostek, wiec nie mam pojecia jakim cudem w single tnie wam sie gra przy bitwie 500on500
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Rekty
Dołączył: 01 Mar 2008
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć:
|
Wysłany:
Pią 17:08, 08 Sty 2010 |
|
jak jak sobie zrobilem oblezenei helmowego jaru z kuzynem, gdzie bylo 10000 orkow i bodajrze 1500 strzelcow, 400 pik oraz jeden 1 krasnolud, 1 piechur, 1 lucznik, to gra szla nam dobrze i jako orkami, i jako ludzmi wygralem hehe
tak jak bubu nie rozumiem czemu sie wam tnie gra 500 vs 500.... moze zamalo macie skilla albo hp swojej postaci ?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Pią 17:27, 08 Sty 2010 |
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pią 20:10, 08 Sty 2010 |
|
No tak, tylko że gra w singlu jest nieco inna od gry w mp. Pewnie jakiś problem natury technicznej(związany z SI właśnie, lub zapisaniem w edytorze), skoro w mp działa bez problemów, a na mapie może być ponad 2400 jednostek na raz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|