Autor |
Wiadomość |
Black Knight
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Z kim? Gdzie? Jak? Co? Tyle pytań ile dróg! hehe
|
Wysłany:
Czw 20:02, 04 Paź 2007 |
|
A może mi ktoś szczegółowo opowiedzie jak robi się wybór dialogów?
No wiecie:
"Przybywam w pokoju" :wink: lub "Poddajcie się!" :evil:
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 20:30, 04 Paź 2007 |
|
Jako kontynuację frazy1 dajesz kontynuacje: fraza2 z tekstem poddajcie się i fraza 3 z tekstem przybywam w pokoju.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Black Knight
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Z kim? Gdzie? Jak? Co? Tyle pytań ile dróg! hehe
|
Wysłany:
Czw 20:49, 04 Paź 2007 |
|
Ale wtedy nastąpi jedna fraza po drugiej!
aha!, sory
//
Dwa posty scalone w jeden... Ostrzeżenie słowne
Piorun
//
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Black Knight
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Z kim? Gdzie? Jak? Co? Tyle pytań ile dróg! hehe
|
Wysłany:
Sob 18:48, 06 Paź 2007 |
|
Potrzebuję naprawdę szybkiej odpowiedzi!
Jak sprawic, by gracz wygrał misję po zbudowaniu iluśtam budynków różnych typów.
Np. 7 domów, zamek, kuźnię i farmę?
Z góry dzięki!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 19:20, 06 Paź 2007 |
|
Warunek: Obiekt Istnieje
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Black Knight
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Z kim? Gdzie? Jak? Co? Tyle pytań ile dróg! hehe
|
Wysłany:
Sob 19:30, 06 Paź 2007 |
|
Racja...
ale... W dziale "ustaw" komputerowi chodzi o konkretną budowlę,
a w dziale "typ" można wytypowa tylko jeden typ budynku,
a nie trzy różne budynki.
np. kuznia, baszta, koszary
mogę ustawic tylko kuźnię!
dział- chodzi mi o zakładki w wydarzeniu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krzesimir
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin Płeć:
|
Wysłany:
Sob 19:57, 06 Paź 2007 |
|
To spróbuj kilka wydarzeń obiekt w obszarze i w warunku do reguły wpisz np:.
E0001 && E0002 && E0003
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Sob 20:00, 06 Paź 2007 |
|
Zrób oddzielne wydarzenia dla każdego typu budynków, np. niech nazywają się one: KuzniaIstnieje, BasztaIstnieje oraz KoszaryIstnieja.
Potem w warunkku do reguły powodującej zwycięstwo wystarczy, że wpiszesz:
Kod: |
KuzniaIstnieje && BasztaIstnieje && KoszaryIstnieja |
Ceplusista napisał: |
To spróbuj kilka wydarzeń obiekt w obszarze |
Nie "obiekt w obszarze", tylko "obiekt istnieje". Mniej to kłopotliwe, niż ustawianie obszaru rozmiaru całej mapy ;)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Black Knight
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Z kim? Gdzie? Jak? Co? Tyle pytań ile dróg! hehe
|
Wysłany:
Sob 20:28, 06 Paź 2007 |
|
A czemu "&&", a nie "&"???
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Sob 21:13, 06 Paź 2007 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
& służy do binarnego ANDowania liczby, a && do logicznego ANDowania. Nie zagłębiając się zbytnio w detale, logiczny AND bierze pod uwagę podane liczby w całości i w zależności czy są one zerami czy nie, zwróci 1 lub 0, natomiast binarny AND wykonuje działanie na poszczególnych bitach liczb, zwracając liczbę, której odpowiednie bity są wynikami ANDowania bitów wejściowych liczb. Krótko mówiąc w warunkach używać należy &&, bo chodzi nam jedynie o logiczne porównanie (1/0, prawda/fałsz).
I owszem akurat w tym przypadku rezultat byłby taki sam, bo wszelkie niezerowe wartości zwrócone przez & byłyby interpretowane jak logiczna 1, ale lepiej nie nabierać złych nawyków :)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Black Knight
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Z kim? Gdzie? Jak? Co? Tyle pytań ile dróg! hehe
|
Wysłany:
Czw 15:08, 25 Paź 2007 |
|
Dobra, zrobiłem wybór frazy i teraz mam taki problem:
Wieśniacy chcą przyłączyc się do gracza, ale gracz ma wybór...
Jeśli się zgodzi to chłopi zmienią właściciela...
Ale jak sprawic, by po wyborze jakiejś frazy chłopi to zrobili?
Rubryczka "wynik" nie działa na akcje tylko na wyrażenia, więc jakie dac wyrażenie?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Czw 17:34, 25 Paź 2007 |
|
W wyniku frazy, która ma aktywować te akcje, przypisz jakąś wartość do zmiennej, np.:
Następnie utwórz regułę z żądanymi akcjami, a w jej warunku wpisz:
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
szymon668
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany:
Czw 18:34, 25 Paź 2007 |
|
Zaraz zaraz, to już będzie 15 raz jak o tym mówimy... Ludzie nie znacie opcji "Szukaj".
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Black Knight
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Z kim? Gdzie? Jak? Co? Tyle pytań ile dróg! hehe
|
Wysłany:
Pią 12:25, 26 Paź 2007 |
|
Ja nie znam...
A ta $zmienna==1 działa na każdą akcję???,
bo jeśli tak, to w przyszłości może się przydac
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
DeadMAN
Naczelnik
Dołączył: 28 Lis 2005
Posty: 942
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bastion Potępionych Płeć:
|
Wysłany:
Pią 17:59, 26 Paź 2007 |
|
Hmm... Ciekawe... Działa na tych do których jest wymagana.
Nigi trzeba będzie utworzyć FAQ edytora, bo chyba bez sensu pisać ciągle to samo.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|