Autor |
Wiadomość |
Szmati
Dołączył: 06 Lis 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gliwice
|
Wysłany:
Wto 20:42, 06 Lis 2007 |
|
witam wszystkich jestem nowy mam pytanie do edytora ktorego nie kumam
mam na poczatku rozmowe między bohaterami następnie z rycerzem który po rozmowie daje mi zamek (zmienia właściciela) to działa ale podczas ładowania zeby zagrać mam błąd i musze dodawać gracza 1 (na poczatku nie ma go zamek zmienia właściciela wtedy jest) gram graczem 1 i 6. 1 to normalna gra "sobą" a 6 to bohaterowie którymi steruje (osobny kolor) więc problem polega na tym że mam zaznaczone w opcji królestwa gracz 1 ale nim nie zaczynam dopiero poźniej po zmianie zamku z 5 na 1. jedynka jest chyba troszke jest to pomieszane
no właśnie jaśniej się nie da...
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szmati dnia Śro 17:41, 07 Lis 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Black Knight
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Z kim? Gdzie? Jak? Co? Tyle pytań ile dróg! hehe
|
Wysłany:
Śro 16:43, 07 Lis 2007 |
|
chyba nawet nie zrozumiałem pytania...
napisz trochę jaśniej...
P.S. no właśnie jak się robi, że gracz steruje dwoma królestwami...?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Matello
Dołączył: 03 Maj 2007
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany:
Nie 8:00, 09 Gru 2007 |
|
@up
W dyplomacji zaznaczasz z danym królestwem "Wspólna kontrola", oczywiście w edytorze bo w grze pojedynczej raczej mapperzy wyłączają tą opcję..
@pytanie
Jak zrobić, żeby misja/akcja została dodana po konwersjacji??
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 9:35, 09 Gru 2007 |
|
Akcję wywołującą konwersację musisz umieścić w regule powyżej akcji dodających misje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
LorD_SKy_MasteR
Dołączył: 21 Gru 2007
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wawa
|
Wysłany:
Pią 14:29, 21 Gru 2007 |
|
Mam dwa pytania:
1) Jak zrobić coś takiego, żeby (przykładowo) każdy samuraj kosztował 500 złota i miał większy atak niż zwykle (np. +15 ataku każdy).
2) Da się zrobić, żeby np. w europejskich koszarach produkować arabskich magów? Jeśli tak, to jak?
Pozdrawiam.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
piorun
Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 1796
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 53 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin Płeć:
|
Wysłany:
Pią 14:38, 21 Gru 2007 |
|
Co to za dziwne pytania????
1)Da się, ale musisz mieć kod źródłowy gry lub być jakimś 'super informatykiem' i zmienić program gry.
2)Nie jest to możliwe.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Krzesimir
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 529
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krzywin Płeć:
|
Wysłany:
Pią 14:41, 21 Gru 2007 |
|
W obydwóch pytaniach potrzeba wstępu do skryptów
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Black Knight
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Z kim? Gdzie? Jak? Co? Tyle pytań ile dróg! hehe
|
Wysłany:
Nie 19:16, 06 Sty 2008 |
|
@Szmati
Jak to "gracza 1 nie ma"?!
Jego jednostek nie ma i tyle??????
2.A jak zrobic, żeby np. nadac 20 żołnierzom status "ukryty", bo nie chce mi się tego robic pojedynczo
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 19:24, 06 Sty 2008 |
|
Zaznaczasz ich... najnormalniej ich zaznaczasz, a potem klikasz w pasku zadań na taką ikonkę dokumentu jakby. Jak na nią najedziesz to wyskoczy informacja "właściwości obiektu", dalej to już normalnie, "biegłości" i tak dalej...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Nie 20:19, 06 Sty 2008 |
|
piorun napisał: |
Co to za dziwne pytania????
1)Da się, ale musisz mieć kod źródłowy gry lub być jakimś 'super informatykiem' i zmienić program gry.
|
Logi z IRCa
Kod: |
[23 Dec 07 16:08] * Linear * 1) Jak zrobić coś takiego, żeby (przykładowo) każdy samuraj kosztował 500 złota i miał większy atak niż zwykle (np. +15 ataku każdy).
[23 Dec 07 16:08] * Linear * 2) Da się zrobić, żeby np. w europejskich koszarach produkować arabskich magów? Jeśli tak, to jak?
[23 Dec 07 16:08] * Linear * tego drugiego to sie chyba jednak nie da
[23 Dec 07 16:08] * Linear * to pierwsze bez problemu
[23 Dec 07 16:09] * Linear * ;D
[23 Dec 07 16:09] * Linear * irc wie wszystko
[23 Dec 07 16:09] * Linear * a na forum jest tylko ciemny plebs
[23 Dec 07 16:09] * noizz * edytujecie binaria? :p
[23 Dec 07 16:09] * Linear * jest program...
[23 Dec 07 16:09] * Linear * ;) |
Wniosek:
Nie wiesz to się nie odzywaj
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Nie 20:29, 06 Sty 2008 |
|
Problem z tym polega tylko na tym, że to spowoduje zmianę w całym tzarze, a nie tylko w danej mapce, co jest raczej niepożądanym rezultatem. A ciągłe zmienianie paczek gry, by pograć w jakąś specyficzną mapkę byłoby raczej uciążliwe.
Co do możliwości modyfikacji, to możnaby częściowo to zrobić i z poziomu edytora. Tzn konkretnie możnaby zmienić podstawowy atak samurajów na 15, kosztu zmienić się nie da. Aby zmienić atak wystarczy periodycznie wywoływana reguła, która wszystkim istniejącym samurajom, którzy domyślną wartość ataku, zwiększy go tak by dojść do wartości 15.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Black Knight
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Z kim? Gdzie? Jak? Co? Tyle pytań ile dróg! hehe
|
Wysłany:
Pon 13:25, 07 Sty 2008 |
|
Viltharis napisał: |
Zaznaczasz ich... najnormalniej ich zaznaczasz, a potem klikasz w pasku zadań na taką ikonkę dokumentu jakby. Jak na nią najedziesz to wyskoczy informacja "właściwości obiektu", dalej to już normalnie, "biegłości" i tak dalej... |
o_O
Może da się zaznaczyc paru żołnierzy, ale nie wyskoczy jak masz rycerza i piechur to co, wyskoczy ci okienko "Piechnierz"?
Chodzi mi o to, żeby ukryc kilka jednostek za jednym zamachem.
Oj, sorki, normalnie ustawiam właściwości obiektu klikając na niego dwa razy, sprawdziłem w edytorze i jednak tak się da zrobic.
A, i jeszcze jedno, jak się przewija?
Tylko nie podawajcie, akcji, muszę wiedziec o co chodzi w tym okienku.
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Black Knight dnia Pon 15:08, 07 Sty 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Pon 15:30, 07 Sty 2008 |
|
Jeśli chodzi o ukrywanie jednostke za jednym zamachem to do tego sluzy lokalizator obiektow (lornetka) w reszcie powineines sie połapać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Black Knight
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Z kim? Gdzie? Jak? Co? Tyle pytań ile dróg! hehe
|
Wysłany:
Pon 15:54, 07 Sty 2008 |
|
..
\ty chyba nie widzialeś EDIT.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
VeemSiS
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 453
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Krakowa
|
Wysłany:
Pon 16:22, 07 Sty 2008 |
|
widziałem, ale w edicie mówisz o jednej jednostce natomiast w pytaniu, pytasz o wiele
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|