Autor |
Wiadomość |
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Nie 11:11, 12 Lip 2009 |
|
Ukryłeś tę trójkę pikinierów dając we właściwościach jednostek "ukryty"?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamil Kania dnia Nie 11:16, 12 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
NoobSaibotek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni Płeć:
|
Wysłany:
Nie 12:26, 12 Lip 2009 |
|
Cytat: |
Ukryłeś tę trójkę pikinierów dając we właściwościach jednostek "ukryty"? |
To trzeba dać? Dzięki! Bo już wszystko w edytorze kumałem tylko tego nie mogłem. Kampanie czas zacząć!
Jeszcze raz dzięki!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tajejek
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Keana Płeć:
|
Wysłany:
Wto 15:45, 14 Lip 2009 |
|
Dlaczego jak dałem aby Mój łucznik szedł w edytorze gdzieś to mi zaczyna znikać mój brat tez próbował to naprawić ale wszystko sie psuło
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tajejek dnia Wto 15:46, 14 Lip 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Wto 16:19, 14 Lip 2009 |
|
Sprecyzuj, co masz na myśli mówiąc, że zaczyna znikać?
Ogólnie rzecz biorąc mogę jedynie powiedzieć, że aby jednostka poszła w jakieś miejsce, trzeba użyć w regule akcji "rozkaz dla obiektu" - w pierwszej zakładce wybrać jednostkę, w drugiej typ rozkazu (najczęściej może być domyślny), a w trzeciej ustawić docelowy obszar gdzie ta jednostka ma dojść.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Lord
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pią 15:08, 31 Lip 2009 |
|
Więc tak:gdy dam, by można było wybrać wypowiedź bohatera, tzar mi sie wyłącza!1!Wytłumaczy mi ktoś, dlaczego???I skąd wy do cholery niebieskiej wiecie, co wpisać w tych wyrażeniach???
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lord dnia Pią 15:10, 31 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
NoobSaibotek
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z kontowni Płeć:
|
Wysłany:
Pią 15:39, 31 Lip 2009 |
|
Wyrażeniami się na razie nie zajmuj. To nie jest aż tak ważne mimo iż efekt jest dobry. Każdy kto chce skumać edytora to tutaj czyta $zmienna = 1 itp, ale dalej nie wiadomo o co chodzi. A z tymi wyrażeniami to łatwe. Po angielsku $health = 60, gdy dasz takie wyrażenie to dana jednostka będzie miała tyle właśnie życia. Są też takie jak $attack i różne. Proponuję abyś ściągnął instrukcje (o ile jej nie masz).
Aha, jeszcze powiem, że:
znacznik $ - działa przez cały czas w JEDNEJ mapie
znacznik # - Działa w kolejnych mapach w kampanii.
Narazie tylko wpisuj w warunku do reguły *1* jeśli chcesz aby wybrany przez ciebie rozkaz był robiony od początku mapy, a potem w warunku do reguły wpisuj nazwy *wydarzeń*, które zrobiłeś
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Pią 16:10, 31 Lip 2009 |
|
Lord napisał: |
Więc tak:gdy dam, by można było wybrać wypowiedź bohatera, tzar mi sie wyłącza!1!Wytłumaczy mi ktoś, dlaczego??? |
Najprostsza odpowiedź: bo masz błąd :)
Nie wiedząc co ustawiłeś w konwersacji, trudno określić w czym ten błąd tkwi. Być może np jedna z fraz ma ustawiony nieistniejący obiekt (np. ukryty) jako źródło wypowiedzi.
Lord napisał: |
I skąd wy do cholery niebieskiej wiecie, co wpisać w tych wyrażeniach??? :evil: |
Stąd wiemy, że wiemy co chcemy osiągnąć w danej mapie. Poczytaj moją instrukcję, są tam podane wyjaśnienia oraz przykłady reguł.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
TrexEldi
Dołączył: 22 Sie 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 8:14, 26 Sie 2009 |
|
możecie dać jakiś poradnik dla kogoś kto nie siedział pry edytorze ?
bo wy FAQ nie widze
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TrexEldi dnia Śro 8:21, 26 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 8:38, 26 Sie 2009 |
|
A to co?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kajto3
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Żywca Płeć:
|
Wysłany:
Wto 14:41, 22 Wrz 2009 |
|
wchodzi ktoś jeszcze do tego tematu?
sory że nie szukałem dokładniej, ale mam pytanie:
jak robi się w konwersacjach odpowiedzi do wyboru?
nie wiesz o co chodzi? odpisz.
Odpiszcie albo napiszcie gdzie mogę to poczytać!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 20:23, 22 Wrz 2009 |
|
W "Konwersacja" tam jest "Kontynuacja" i tam wrzuć nie 1 frazę, a 2 frazy, czyli te dwa teksty do wyboru jakie chcesz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kajto3
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Żywca Płeć:
|
Wysłany:
Śro 17:12, 23 Wrz 2009 |
|
ok. tylko jak zrobić, żeby każda odpowiedź miała inny wynik? chyba trzeba jakieś wyrażenia... ;/
edit: i przy okazji - jak ustawić dwa warunki na raz?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kajto3 dnia Śro 17:24, 23 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:20, 23 Wrz 2009 |
|
Wtedy we wybranej frazie np.
"Jesteś mądry?"
1 Fraza: "Tak"
2 Fraza: "Nie" i tutaj np. w "Wynik" Wpisujesz "$zmienna=1" Natomiast w regule, która ma nastąpić po odp. Nie w "Warunek do reguły" wpisujesz "$zmienna==1" i "Akcje do reguły" np. Gracz Przegrywa.
Co do dwóch warunków: (przykład podam)
Warunek1 = "Obiekt Zniszczony"
Warunek2 = "Obiekt w obszarze"
np. dajmy na to, że chcesz, aby twoja postać, gdy zabije np. kapłana w określonym miejscu wygrała...
Warunek do reguły ustawiasz: Warunek1 && Warunek2 i akcje do reguły... no w moim przypadku GraczPrzegrywa (błąd w tłumaczeniu edytora).
Mam nadzieje, że pomogłem
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
kajto3
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Żywca Płeć:
|
Wysłany:
Czw 15:19, 24 Wrz 2009 |
|
spoko - spróbuję i w razie czego jeszcze się popytam...
coś mi nie idzie z ujawnianiem obiektów, a zrobiłem tak:
1 fraza - kogo chcesz zobaczyć?
2 szpiega! &zmienna == 1
3 maga! &zmienna == 2
1 akcja konwersacja
2 ujawnij obiekt - mag
3 ujawnij obiekt - szpieg
1 reguła konwersacja warunek 1
2 warunek &zmienna == 1 wynik ujawnij szpieg
2 warunek &zmienna == 2 wynik ujawnij mag
i coś mi się nie pokazują! o czymś zapomniałem?
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kajto3 dnia Czw 15:51, 24 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
kajto3
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Żywca Płeć:
|
Wysłany:
Sob 8:41, 26 Wrz 2009 |
|
w takim razie postarajcie się odpowiedzieć na to pytanie:
jak przesuwać widok i żeby wieśniak (jednostka) szedł w tym samym czasie?
czyli sam idzie, nie da się nic robić a widok się przed nim odkrywa...
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|