Autor |
Wiadomość |
marcoso84
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 13:28, 30 Sty 2010 |
|
Witam. Wczoraj 3 godziny siedziałem nad rozpoczęciem konwersacji jak osoba 1 podejdzie do osoby 2 ( w końcu się udało) Mam kilka pytań.
1. Jak zrobić że: osoba1 podchodzi do osoby2, po zakończonej konwersacji pojawia się miksturka. Ta konwersacja ma być dopiero aktywna jak zabiję osobę3.
2. Jak zrobić że: to samo co w pytaniu 1 tylko że nie pojawia się miksturka a budynek np.królestwa6 zmienia się w budynek królestwa1.
3. Jak rozkazać osobie1 aby np. poszła do statek odkrywając przy okazji teren a ekran śledził tę osobę.
Z góry dziękuję za pomoc.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 13:59, 30 Sty 2010 |
|
Cytat: |
1. Jak zrobić że: osoba1 podchodzi do osoby2, po zakończonej konwersacji pojawia się miksturka. Ta konwersacja ma być dopiero aktywna jak zabiję osobę3. |
Co do $zmienna==1...
Gdy masz konwersacje i ostatnią frazę, na dole masz słowo "Wynik" i tam wpisujesz ($zmienna=1). A przy Warunek do reguły ustawiasz już "$zmienna==1"
Cytat: |
2. Jak zrobić że: to samo co w pytaniu 1 tylko że nie pojawia się miksturka a budynek np.królestwa6 zmienia się w budynek królestwa1. |
Zamiast Akcja "Ujawnij obiekt", robisz "Zmień Właściciela obiektu" i tam ustawiasz budynek, a potem na królestwo jakie ma je posiadać.
Cytat: |
3. Jak rozkazać osobie1 aby np. poszła do statek odkrywając przy okazji teren a ekran śledził tę osobę. |
To pokażę Ci również w obrazkach:
Jak coś jeszcze to pisz.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
marcoso84
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 15:11, 30 Sty 2010 |
|
Dzięki za pomoc, ale chyba jestem nie kumaty:/ Jak możesz to podaj mi swój email to wyśle Ci te mapki bo nie mam pojęcia jak to zrobić. Moje gg 6748241. Odezwij się pliz
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 15:15, 30 Sty 2010 |
|
Masz obrazki! W czym tu można być nie kumatym? Zrób tak jak to przedstawiłem.
Jak chcesz pomocy to Ty napisz do mnie na GG, mam w profilu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ethelion
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Nie 17:14, 31 Sty 2010 |
|
marcoso84 napisał: |
Dzięki za pomoc, ale chyba jestem nie kumaty:/ Jak możesz to podaj mi swój email to wyśle Ci te mapki bo nie mam pojęcia jak to zrobić. Moje gg 6748241. Odezwij się pliz |
Sądzę że to problemu nie rozwiąże, nawet jeśli by mu się chciało robić tą mapę za ciebie, to chyba mu nie wyślesz kolejnych 50?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
marcoso84
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 10:19, 01 Lut 2010 |
|
Kolejnych mapek na pewno bym mu nie wysłał, bo chcę je sam zrobić. A poza tym chciałem żeby tylko sprawdził w czym tkwi błąd. Problem polegał w tym, że Sarkaz się pomylił i zamiast "$zmienna && zabity" napisał "$zmienna $$ zabity". Przez "$$" znaki mi nie wychodziło, ale na gg na szczęście wszystko mi wyjaśnił.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ethelion
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 10:26, 01 Lut 2010 |
|
marcoso84 napisał: |
Kolejnych mapek na pewno bym mu nie wysłał, bo chcę je sam zrobić. A poza tym chciałem żeby tylko sprawdził w czym tkwi błąd. Problem polegał w tym, że Sarkaz się pomylił i zamiast "$zmienna && zabity" napisał "$zmienna $$ zabity". Przez "$$" znaki mi nie wychodziło, ale na gg na szczęście wszystko mi wyjaśnił. |
No i dobrze, życzę powodzenia
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mateusz3126
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański Płeć:
|
Wysłany:
Wto 18:51, 02 Lut 2010 |
|
Witam chcę zrobić dialogi do gry tzar że jak mój rycerz podejdzie do łucznika to przeprowadzi z nim rozmowę i ja mogę wybierać dialogi które ma mówić proszę o pomoc i dobrze było by gdyby było to w formie graficznym (Dopiero zaczynam robić kampanie.)A i proszę tak od początku.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ethelion
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:12, 02 Lut 2010 |
|
Ja też mam pewne pytanie. Czy jak mapa jest multiplayer a zawiera konwersacje to czy można zrobić tak, aby konwersacja wyświetliła się dla jednego gracza?
a 2 to, czy da się w edytorze zablokować ikonkę dyplomacji?(Żeby potem w grze, nie dało się zmieniać sojuszników ani wrogów.
@up po prostu dajesz 2 kontynuacje
[link widoczny dla zalogowanych]
Wtedy będziesz mieć do wyboru kliknięciem jak ma się wypowiedzieć twój bohater
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ethelion dnia Wto 19:25, 02 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
daniel_sk16
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:26, 02 Lut 2010 |
|
Ethelion napisał: |
czy da się w edytorze zablokować ikonkę dyplomacji? |
w edytorze: Mapa -> Właściwości -> Typ -> Kampania lub historia.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ethelion
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:27, 02 Lut 2010 |
|
daniel_sk16 napisał: |
Ethelion napisał: |
czy da się w edytorze zablokować ikonkę dyplomacji? |
w edytorze: Mapa -> Właściwości -> Typ -> Kampania lub historia. |
Mam tak nastawione. I w grze nadal mogę to klikać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
daniel_sk16
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:32, 02 Lut 2010 |
|
sprawdziłem, mój błąd musisz z mapek zrobić kampanie i wtedy nie będzie możliwości włączenia okna dyplomacji.
|
Post został pochwalony 1 raz
|
|
|
|
Mateusz3126
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:36, 02 Lut 2010 |
|
Witam chcę zrobić dialogi do gry tzar że jak mój rycerz podejdzie do łucznika to przeprowadzi z nim rozmowę i ja mogę wybierać dialogi które ma mówić proszę o pomoc i dobrze było by gdyby było to w formie graficznym (Dopiero zaczynam robić kampanie.)A i proszę tak od początku.
PROSZĘ MI WSZYSTKO POWIEDZEĆ OD POCZĄTKU A WIĘC WSZEDŁEM W EDYTOR MAP I ...?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ethelion
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:39, 02 Lut 2010 |
|
@Mateusz
Masz wszystko napisane na górze patrz mój post
@Daniel
Dzięki za pomoc, masz pochwałę
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mateusz3126
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański Płeć:
|
Wysłany:
Wto 19:49, 02 Lut 2010 |
|
No tak ale i tak tego nie zrozumiałem lepiej było by kroczek po kroczku od początku ja 1 raz zabieram się za coś takiego chociaż przeczytałem już wiele poradników ale i tak wszystko jest napisane dla mnie tak trudno ja bym chciał wszystko od początku z grafikami.A co do tego co mi napisałeś to te kontynuacje to dokładniej proszę i na zdjęciu widziałem zaznaczone "Yohimo" i czy to trzeba zaznaczć i po co?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|