Autor |
Wiadomość |
Marvin
Dołączył: 23 Wrz 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Czw 13:04, 12 Paź 2006 |
|
spoks , mam Pytanie czy da sie na mapce zrobic wiesniaka zeby od razu pracowal na polu??
ps:znalazlem edytor na necie
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Linear
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 71 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Czw 13:08, 12 Paź 2006 |
|
|
|
|
jegrek
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 14:46, 10 Sty 2007 |
|
Mam pytanko: Jak zrobić żeby jednostka regenerowała swoje życie? Dam przykład: Mam krzyżowca i zaatakuje go łucznik to wtedy życie ma się zregenerować.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Śro 14:59, 10 Sty 2007 |
|
Jeśli chcesz aby natychmiast po stracie energii, ta jednostka się uleczała, to zrób regułę z warunkiem "wyrażenie do obiektu" i akcją "ustaw właściwości obiektu".
W wydarzeniu "wyrażenie do obiektu" jako obiekt ustaw tą wybraną jednostkę, a w wyrażeniu wpisz:
Następnie w akcji "ustaw właściwości obiektu" ponownie jako obiekt ustaw tą jednostkę, a jako wyrażenie wpisz:
Aczkolwiek szczerze mówiąc takie coś zapewni w zasadzie nieśmiertelność danej jednostce, a to można łatwiej uzyskać tworząc regułę, która w warunku ma wpisane tylko 1, a jako akcja to "ustaw właściwości obiektu", tyle że tam jako wyrażenie wpisz:
Aby zrobić bardziej sensowną regenerację, tzn aby jednostka np co sekundę regenerowała 1 punkt energii, to musisz stworzyć dwie reguły. Niestety nie mam teraz czasu, aby to wyjaśnić, więc jeśli to jest to o co tobie chodzi, to daj znać, jak wrócę to opiszę to :)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
jegrek
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Śro 15:50, 10 Sty 2007 |
|
Faktycznie co do kodu god, można wpisać na początku misji z zaznaczoną jednostką hm***, ale najlepiej poprzez regułę bo nie musisz później wpisywać ręcznie kodu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 16:30, 10 Sty 2007 |
|
Uwzględnij, że np. w grze online nie wpiszesz kodu - zresztą jest to niepraktyczne i chiterskie ustawienie. Ty jeśli robisz kampanię(lub mapę dla gracza) to nie będziesz chyba użytkownikowi grającemu w nią kazał wcisnąć ENTER na jednostce i wpisać kod na nieśmiertelność
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Viltharis
Naczelnik
Dołączył: 29 Lis 2005
Posty: 3626
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Śro 17:04, 10 Sty 2007 |
|
Generalnie kontrolowanie postaci nieśmiertelnej jak dla mnie jest nieco... bez sensu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Łucznik
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Pon 17:48, 22 Sty 2007 |
|
Nie wiem jak zmieniać na mniejszą mapę w edytorze bo jestem początkujący
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
KrzysztofZW
Dołączył: 13 Sty 2006
Posty: 842
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 38 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Pon 18:25, 22 Sty 2007 |
|
Tzar - Edytor Map -> Plik -> Nowa -> Pole "Rozmiar:" i wybierasz interesujący Cię rozmiar. Aby zwiększyć szybkość tego procesu wystarczy kliknąć w ikonkę białej kartki pod paskiem Menu.
Nie można zmienić rozmiaru mapy, nad którą już się pracuje - jak sobie to wyobrażasz?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tremor
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany:
Sob 6:39, 10 Mar 2007 |
|
nie zawsze jesteście na IRC to powiem to tu.
Stworzyłem mape ale jak ją do was wysłać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kamil Kania
Dołączył: 04 Maj 2006
Posty: 1048
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 39 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Z dalekiego Południa Płeć:
|
Wysłany:
Sob 9:07, 10 Mar 2007 |
|
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Tremor
Dołączył: 17 Lut 2007
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany:
Sob 9:14, 10 Mar 2007 |
|
ale jak stworzyć link i wysłać!!!
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Torgar
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 17:19, 10 Mar 2007 |
|
Witam jestem tu nowy mam taki problem z edytorem mianowicie zabralem sie na tworzenie kampanie i juz 1 mapka i cos zle to znaczy niby wszystko zrobilem zapisuje wlaczam tzara wlaczam moja mapke bo chce zobaczyc czy wszystko ok... a tu pffff... i tzar sie wylacza :/ ja to niewiem czy cos z regulami mam czy co :/ jak ktos chce to niech da emaila to wysle i se zobaczy i powie mi gdzie mam blad lub ze mam zchrzaniony edytor map heh i kampania moze sie wydac troche banalna ale to dopiero moja 1 mapka z regulami i tymy wszystkimi badziewiami
EDIT:: aha jak cos to moje gg 8518619
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Sob 20:34, 10 Mar 2007 |
|
Edytor map jest generalnie schrzaniony
Powodów takiego błędu może być wiele. Jednym z najczęstszych jest nieaktywowanie graczy, których jednostki/budynki ustawiłeś na mapie. Tzn. np. jeśli ustawiłeś jednostki/budynki trzeciego gracza, to musisz go aktywować poprzez zaznaczenie kratki "Aktywne" w Mapa->Królestwa.
Jeśli nie to jest powodem, to trzeba by dokładniej sprawdzić mapę - odezwij się do mnie na gadu, to dam emaila na który możesz mi ją wysłać
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Torgar
Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 20:59, 10 Mar 2007 |
|
aaaaaaaa... niewiedzialem dzieki za pomoc musze to sprawdzic jak dobze pujdzie to za pare miechow bedzie ladna dluga kampania
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|