Autor |
Wiadomość |
Davax
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany:
Sob 18:29, 06 Lut 2010 |
|
Zegar wstawiasz w warunku reguły. Jak osiągnie wskazaną przez ciebie wartość to reguła wystartuje. Np. Zegar>=10000 (jeśli zegar jest większy lub równy od 10 sekund daje wartość 1)
Opóźnienie działa w samej regule Dzięki niej możesz opóźnić działanie jakiejś akcji.
Np. Akcja1 ujawnienie jednostek, Opóźnienie 5 sekundowe, akcja2 Rozkaz ataku
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
marcoso84
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 18:47, 10 Lut 2010 |
|
Mam pytanie, jak zrobić aby konwersacja rozpoczęła się dopiero jak będę miał w ekwipunku jakiś przedmiot.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
daniel_sk16
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Śro 19:07, 10 Lut 2010 |
|
najpierw tworzysz wydarzenie obiekt w zasobniku, nazywasz go np. "mammiecza", w zakładce Obiekt ustawiasz jaki przedmiot ma mieć dana jednostka, a w Zasobnik zaznaczasz tą jednostkę.
później utwórz regułę, w warunku do reguły wpisz nazwę wydarzenia (mammiecza) a w akcjach dodaj swoją konwersację.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mateusz3126
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański Płeć:
|
Wysłany:
Sob 15:50, 13 Lut 2010 |
|
Co zrobiłem źle?chodzi o to że kamera na początku mapy ma patrzeć na Artura gdzie on idzie a kamera nie patrzy proszę o pomoc.
[link widoczny dla zalogowanych]
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
daniel_sk16
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Sob 18:53, 13 Lut 2010 |
|
w regule "Start" jest błąd, mianowicie masz akcję zablokuj i odblokuj widok.
nie będzie efektu, ponieważ widok się zablokuje na Arturze i odrazu odblokuje.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mateusz3126
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański Płeć:
|
Wysłany:
Sob 19:18, 13 Lut 2010 |
|
dzięki
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mateusz3126 dnia Pon 21:49, 15 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
Mateusz3126
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański Płeć:
|
Wysłany:
Pon 21:49, 15 Lut 2010 |
|
A jak zrobić że dany wieśniak na początku mapy wydobywa surowce lub tnie drewno?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Pon 22:23, 15 Lut 2010 |
|
Warunek do reguły: 1
Akcja: rozkaz dla obiektu (obiekt: wieśniak, rozkaz: domyślny, docelowy obszar: drzewo lub surowce)
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mateusz3126
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:14, 16 Lut 2010 |
|
Mam już ukończone pare mapek i chce je zrobić jako kampania to co zrobić i wiem że w właściwościach mapki jest toś że sie mapke ustawia jako kampanie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 16:25, 16 Lut 2010 |
|
Masz wszystko w instrukcji, ale:
Każda mapa musi zostać połączona, czyli akcja "Wczytaj mapę", na zakończenie gry, wiadomo to podstawa.
Potem otwierasz TzarCampaign (ikonka wygląda jak edytor).
I tam stwarzasz nową kampanię, "Importujesz" Swoje wszystkie mapy do kampanii i robisz "Zapisz". Kampania zostaje stworzona, pamiętaj, że możesz również dać opis mapy, masz zakładkę obok.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mateusz3126
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański Płeć:
|
Wysłany:
Wto 17:52, 16 Lut 2010 |
|
A do jakiej reguły to trzeba dodać?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Ethelion
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 252
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany:
Wto 17:57, 16 Lut 2010 |
|
Mateusz3126 napisał: |
A do jakiej reguły to trzeba dodać? |
Do której chcesz, przecież nie ma reguł odpowiadających akcjom. Ale jeżeli już to do reguły, w której gracz już wygrywa
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Sarkaz
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa Płeć:
|
Wysłany:
Wto 18:22, 16 Lut 2010 |
|
Mateusz3126 napisał: |
A do jakiej reguły to trzeba dodać? |
"Wczytaj mapę". Np. w Twojej mapie numer 1, aby gracz wygrał, musi zabić Osoba1. Robisz Wydarzenie obiekt zniszczony "Osoba1" i ustawiasz nową regułę, w warunek do reguły obiekt zniszczony, a akcja Wczytaj mapę i ustawiasz w akcji jaką mapę ma wczytać.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Mateusz3126
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starogard Gdański Płeć:
|
Wysłany:
Śro 0:51, 24 Lut 2010 |
|
Mam taki problem a mianowicie ile to jest milisekund w grze jeżeli chcę aby wojsko się ujawniło za 3 dni?
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Nigi
Straż Miejska
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 62 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Internet
|
Wysłany:
Śro 8:44, 24 Lut 2010 |
|
Eee, ty masz jakąś schizofrenię czy co? Zadawałeś to samo pytanie w tym właśnie temacie parę tygodni temu i została na nie udzielona odpowiedź. Sugerowałbym więc poszukać na poprzednich stronach tematu.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|